Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

Razlika med obema Nolanovima “Flip-up” modeloma čelad N103 in N90 je predvsem v obliki zunanje školjke, ergonomiji notranjosti, pa tudi v tem, da je N103 opremljena z mehanizmom, ki obrazni del čelade odpira po eliptični krožnici (tako odprta čelada ne štrli visoko v zrak, težišče čelade pa je tudi z dvignjenim obraznim delom ugodno in ne obremenjuje vratne hrbtenice), medtem, ko je pri N90 vpetje predbradnega dvižnega dela v eni točki. Poleg tega ima N103 tudi učinkovitejše prezračevanje, zunanjo školjko dvakrat barvano in zaščiteno s prozornim zaščitnim nanosom, serijsko priložen vložek proti megljenju, ….

Sicer pa N103 in N90 nista več aktualna modela, saj je Nolan že predstavil njune naslednice:

  • N104 -Odlična potovalna čelada z dvižnim predbradnim delom, za najzahtevnejše motoriste: lahka, tiha, učinkovito prezračevana, z nenavadno velikim vidnim poljem in neprimerljivega udobja. Najboljša izbira za uživaška pohajkovanja po podeželju ali vožnjo na konec sveta. Odlična tudi za vsakodnevno mestno uporabo. 
  • N91 - NOVO 2013! - Sodobno oblikovana čelada z dvižnim predbradnim delom, za vsakodnevne opravke v mestu, kot tudi sproščujoče izlete ob koncih tedna. Za konkurenčno ceno navdušuje z bogato serijsko opremo, Nolanovim udobjem, kakovostjo, zanesljivostjo, varnostjo, …   
  • G9.1 - NOVO 2013!- Konkurenčna cena, športni videz, praktičnost in bogata oprema, so glavne karakteristike nove »flip up« čelade G9.1. Cena je vabljivo nizka, pa še lepo objame glavo, ima snemljivo in pralno oblazinjenje, senčilo, enostavno snemljiv vizir, ki zelo dobro tesni, … 
 

Lp, Boris Kompare B)

Kompi, hvala! :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, mene zanima kako je z "anti-fog" sistemi, pri nolan čeladah sem opazil da imajo skoraj vse notranjo folijo oz plastiko na čepkih proti rosenju, pri znamkah nekaterih drugih čelad ej brez tega in prav tako piše da naj se šipica nebi rosila. Zanima me predvsem zaradi zimske vožnje ali je dejansko možno pričakovati da dihanje znotraj čelade pri manj kot 10°C ne bo zarosilo vizirja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shoei ali x-lite?

Katera shoei je na nivoju x-lite 702?

Zakaj so sploh shoei toliko dražje?

Jst mam x-lite, moja shoei. xr-1100 bi bila primerna. Sj niso tolk. Arai je med favoriti po ceni. Moja se je odločila predvsem za shoei zaradi grafike in poslikave, ker pri x-lite ni nobene ki bi bila punčkasta. Sedaj ima shoei xr-1000 z roza metuljem. Večina čelad je poslikanih za tipe in možače tako da je odločitev včasih zelo preprosta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shoei ali x-lite?

Katera shoei je na nivoju x-lite 702?

Zakaj so sploh shoei toliko dražje?

.....če ti obe sedeta na glavo ( da te po pol urnem testu nič ne tišči ), pol si res v dilemi :blush: , jest bi izbral x lite 702 :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....če ti obe sedeta na glavo ( da te po pol urnem testu nič ne tišči ), pol si res v dilemi :blush: , jest bi izbral x lite 702 :xx:

.....če ti obe sedeta na glavo ( da te po pol urnem testu nič ne tišči ), pol si res v dilemi :blush: , jest bi izbral x lite 702 :xx:

sem mel x lite 702 ..in ti povem je dobra čelada!..bil sem polek na eni turi gor v avstrijo in sem jo mel 5ur gori in ja blo je vse ko treba biti in sem bil zadovoljnen..dolker mi ni neki pizdun je spizdu na moto zboru :headbang: ..zdaj pa shoei xr-1100 fajn na sceni :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shoei ali x-lite?

Katera shoei je na nivoju x-lite 702?

Zakaj so sploh shoei toliko dražje?

Moj xlite sicer nibil 702 ammpak 601. Nosil sem jo le eno sezono, zdaj imam shoei xr1100 Vmes je bi suomy gunwind. Do Xlite nimam nobene Zamere. Predvem cena in kot berem tudi podpora je na nivoju. Se je pa celada v eni sezoni precej razhodila. Napram shoei, ki je zdej odpelala drugo sezono je bla xlite ze po prvi zrela za menjavo licnic. Ampak sem jo prej zbil :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam furam z xlite in je super čelada brez dvoma (prva čelada drugače)

Ampak iščem sedaj še eno čelado ki bi bila dokaj dobra pa ne vem al bi še eno xlite ali bi shoei. Zdaj cene so dokaj visoke pri obeh stem da shoei je še precej dražja, ampak če ni neke razlike napram x-lite pol je itak brezveze tolko plačevati, že 300€ za xlite se mi zdi dosti prehudo samo ajde nekaj je treba dati če češ recimo malo bolši materjal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj ti pri celadi cenis. V tem primeru se mi zdi razlika v ceni ustrezna razlikam med celadama. Kot sem rekel, shoei po 20 000 Km in dveh sezonah ne kaze omembe vrednih znakov uporabe. Izkusnja z xlite je bila drugacna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve kam se reciklira (odvrže) čelada ki ni več za uporabo(5 let na glavi)

Posebnih priporočil za okolju prijazno reciklažo odsluženih čelad trenutno žal še ni. Največkrat jo odložimo na polico - za dekoracijo in lep spomin.

Lp, Boris Kompare B)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal gledam N43E-Air.

Bo treba ta staro "kacigo" zamenjat, pa mi je tole ful všečno.

A ma kdo kake "izkušnje" iz prve roke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal gledam N43E-Air.

Bo treba ta staro "kacigo" zamenjat, pa mi je tole ful všečno.

A ma kdo kake "izkušnje" iz prve roke?

Če furaš BMW-eja si kupi Schubertko (preklopno) jaz vozim že tretjo in po včeraj prebranem testu v Motoradu bo četrta spet Schubertka,novi modeli so se vtestih spet najbolje odrezali !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:smoke: Kaj pa vem.............? Imam zdej preklopno, pa mi ................. ni.

Prej na Pegasotu, je bila super. Tam ni bilo kake posebne zaščite.

Odkar sem dal višjo šipo ............... je še slabše! Pravzaprav sploh ne pridem do zraka........... :whistle: . Tako se redno dogaja, da imam preklopni del vseskozi dvignjen in odprt.

Ker je preklopka neki težja, pa mi je mal zoprno. Tale N43E pa je "lažja", pa še tisti podbradni del lahko stran vzamem.

Nekako se bo treba odločiti med preklopno ai čem drugim.

Hvala za mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:smoke: Kaj pa vem.............? Imam zdej preklopno, pa mi ................. ni.

Prej na Pegasotu, je bila super. Tam ni bilo kake posebne zaščite.

Odkar sem dal višjo šipo ............... je še slabše! Pravzaprav sploh ne pridem do zraka........... :whistle: . Tako se redno dogaja, da imam preklopni del vseskozi dvignjen in odprt.

Ker je preklopka neki težja, pa mi je mal zoprno. Tale N43E pa je "lažja", pa še tisti podbradni del lahko stran vzamem.

Nekako se bo treba odločiti med preklopno ai čem drugim.

Hvala za mnenje.

Največ, kar lahko storiš za lastno zadovoljstvo je, da še pred nakupom osebno preizkusiš izbrani model čelade, na vožnji z lastnim motociklom! Noben testni voznik ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade, kot prav ti sam! Z Nolanom je to preprosto. Izbrane modele čelad (tudi N104, N90, N43E, …) v vseh velikostih imamo namreč za brezplačne testne vožnje ves čas na voljo v prodajnem salonu v Velenju, v kateremkoli našem prodajnem centru pa po predhodnem dogovoru. Vljudno vabljen na obisk!

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:smoke: Kaj pa vem.............? Imam zdej preklopno, pa mi ................. ni.

Prej na Pegasotu, je bila super. Tam ni bilo kake posebne zaščite.

Odkar sem dal višjo šipo ............... je še slabše! Pravzaprav sploh ne pridem do zraka........... :whistle: . Tako se redno dogaja, da imam preklopni del vseskozi dvignjen in odprt.

Ker je preklopka neki težja, pa mi je mal zoprno. Tale N43E pa je "lažja", pa še tisti podbradni del lahko stran vzamem.

Nekako se bo treba odločiti med preklopno ai čem drugim.

Hvala za mnenje.

Jaz si lastim N 43 air in sem zelo zadovoljen. Lastim si jo zadnja tri leta. Od lani si lasti enako čelado tudi žena in za sedaj je tudi ona zadovoljna.

Čelada mi nudi vse kar rabim : zračnost in varnost. Po mestni vožnji posebno poleti pride izjemno prav. Enako prav mi je prišla tudi ko smo se vozili poleti pri 35 °C in več po Bosni. Sonce je pripekalo a vseeno sem se naekako hladil saj sem snel podbradno zaščito. Ker vozim Burgmana ki ima izjemno vetrno zaščito mi paše če dobim malo vetra v čelado. Vizir čelade je izjemno velik in ti sega do brade tako da si zaščiten tudi od morebitnih kamenčkov, in mrčesa. Podbratno zaščito si jo montiram le ob zelo hladnih dnevih ali če me slučajno ujame dež. Pozimi ob temperaturah izpod 5°c se ne vozim tako, da res zelo malo uporabljam podbradno zaščito a vedno jo imam s seboj v kovčku. Kot omenjeno vizir je zelo velik kar omogoča zelo velik vidni kot. Žena je probala tudi z preklopno čelado a ji ni ležala ,saj večji del kilometrov prevozimo poleti ko so visoke zunanje temperature. Vožnja z odprto preklopno čelado pa ji ni pasala saj čelada je imela velik upor vetra in posledično jo je začel vrat boleti.

edini minus, katerega sem jaz našel in še ta je zelo majhen je njena glasnost pri popolnoma zaprti čeladi. Jasno nikakor se ne more primerjati z integralko a za moj način vožnje - mestna in turistično - potovalna vožnja jo vsekakor priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:  Hvala obema.

 

Velenje mi je malo od rok........ :OK:  sedaj ko je zima še posebno.

 

Sem zadevo kar pri KMC-ju uredil. Se je Matjaž extra "potrudil".  Sva z mojo kar po štacuni en čas s "piskri na glavi" paradirala. :OK:

 

Tako kot praviš "maxi", tudi midva v glavnem zganjava turizem, pa sem in tja kdaj zvečer v Ljubljano.

Mi je "zračnost" bistvena, pa ne tisti prepih znotraj čelade, ampak zrak na obrazu. Pa vidljivost je res enkratna - vsaj kolikor sem v trgovini sedel na "enem mopedu".

Vidiš vse in še več.

 

Hrupnost - ja - relativna stvar.

 

:grim Sva pa dala še N-com vgradit, mi je moja prec enga :004  prtisnla.  Res je šel moj duševni mir med vožnjo tako k ............ :devil: ............... ampak .................. :naughty:  O:-) .

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pravite na Icon čelade??? je kdo ki jih je že sprobal al pa vsaj ve kdo kaj povedat o teh čeladah.....

zagledal sm se  v Icon Airframe carbon rr 01-o-ICON-airframe-carbon-RR-helmet.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pravite na Icon čelade??? je kdo ki jih je že sprobal al pa vsaj ve kdo kaj povedat o teh čeladah.....

zagledal sm se  v Icon Airframe carbon rr 01-o-ICON-airframe-carbon-RR-helmet.jpg

Huda čelada, je to sploh naprodaj v SLO? Najbrž ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje je  v Murski soboti en ki jih prodaja drugače pa je v Avstriji blizu beljaka  tam nekje no... pač urca iz Kranja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So kopiral od Arai-ja kar se tice snemanja vizirja :)

Tista pocen plastika, ki predstavlja spoiler in zračenje na celadi, ne naredi name vtisa. (nasel nekaj slik kjer je plastika pobarvana tako kot celada. Precej lepse.)

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!