Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno
Ah, pa še nekaj. Bolj bebave reklame kot je Nolanova (X - Lite) o plonkanju Japoncev in njihovem originalu (vir nečednosti: MotoSi) že dolgo ne.

O, ne, ne, ne! Tole je pa trenutek, da si nalijemo čistega vina! Ceco, Nolan je imel že leta 1972 odlične integralne čelade, ki so jih uporabljali dirkači na svetovnem prvenstvu. Edini omembe vreden konkurent v tistih časih je bila znaka AGV, ki je razvijala tudi čelade iz fiberglasa. O Japoncih se takrat tudi govorilo še ni! Pa tudi še dosti kasneje ne! Pravzaprav so bili Japonci prvič resno opaženi v Evropi šele sredi 80-tih let …

Lep pozdrav!

Boris Kompare :o

Objavljeno

Živijo, tud sam sem ponosen lastnik Nolanke 81 in to tko lepega modela, da me kar srce boli ko vem, da jo bom moral čez kmalu zamenjat, saj je že sedaj stara 3 sezone (je mat črna, pa nisem v katalogu nikjer kake serije 8x od nolana visel v tej barvi), no bi mel gospoda iz Compaca nekaj za vprašat:

- koliko časa zdrži Nolan 81 čelada (dosedaj zamenjal 1x tesnilo vizirja in en vizir ter podbradni del), se pravi koliko sezon, pa da ni več varna

- občutek mam, da je mal glasna in kot vidim majo nove 81 (al 82) lanskega letnika drugačno plastiko pri pokrovu tečaja šipce - bolj aerodinamično, a se da tista dva koščka kupit in to v črni barvi, aja, a to kaj zmanjša hrup

- sej res, a se da dobit novo 83 tudi v mat črni barvi z microlockom (na netu je nisem videl)

lp

Rudi Bernik

Objavljeno
Poslano!

Lp, Boris Kompare B)

Poštar prnesu.....hvala lepa :D :)

Lp

Drp11 :)

Objavljeno
O, ne, ne, ne! Tole je pa trenutek, da si nalijemo čistega vina! Ceco, Nolan je imel že leta 1972 odlične integralne čelade, ki so jih uporabljali dirkači na svetovnem prvenstvu. Edini omembe vreden konkurent v tistih časih je bila znaka AGV, ki je razvijala tudi čelade iz fiberglasa. O Japoncih se takrat tudi govorilo še ni! Pa tudi še dosti kasneje ne! Pravzaprav so bili Japonci prvič resno opaženi v Evropi šele sredi 80-tih let …

Lep pozdrav!

Boris Kompare :o

Reklama je naslednja: "X-801. Zaupajte originalu. Japonci so nas vedno kopirali." Kakor jaz razumem, Japonci še zdaj kopirajo, tudi x - 801. Alias, kupite x-801, japonski izdelki so kopija.

Pa nisem noben navijač Japoncev, le zahteven kupec motoristične opreme. Pa malce serast pri zavajajočih reklamah. In mimogrede, tole bi šlo lahko na rovaš primerjalne reklame, ki v ZDA cveti, v Evropi pa je prepovedana.

Glede zgodovine pa imate prav. Le Cocto si bova morala naliti, ker vina ne pijem.

Lep pozdrav,

Ceco

Objavljeno
Živijo, tud sam sem ponosen lastnik Nolanke 81 in to tko lepega modela, da me kar srce boli ko vem, da jo bom moral čez kmalu zamenjat, saj je že sedaj stara 3 sezone (je mat črna, pa nisem v katalogu nikjer kake serije 8x od nolana visel v tej barvi), no bi mel gospoda iz Compaca nekaj za vprašat:

- koliko časa zdrži Nolan 81 čelada (dosedaj zamenjal 1x tesnilo vizirja in en vizir ter podbradni del), se pravi koliko sezon, pa da ni več varna

- občutek mam, da je mal glasna in kot vidim majo nove 81 (al 82) lanskega letnika drugačno plastiko pri pokrovu tečaja šipce - bolj aerodinamično, a se da tista dva koščka kupit in to v črni barvi, aja, a to kaj zmanjša hrup

- sej res, a se da dobit novo 83 tudi v mat črni barvi z microlockom (na netu je nisem videl)

lp

Rudi Bernik

Atestirane motoristične čelade nimajo določenega roka uporabe. Če je čelada uporabljana in vzdrževana v skladu s proizvajalčevimi navodili in ni doživela močnejšega udarca, itd…, zagotavlja enako stopnjo zaščite tudi še 15 let od dneva proizvodnje. Vseeno pa je zaradi pogoste uporabe, morebitne izrabljenosti notranje komfortne obloge, izpostavljenosti kemikalijam, hlapom goriva itd. in seveda novim spoznanjem v razvoju, na mestu, da čelado po treh do petih letih redne uporabe zamenjate z novo.

Na površino čelade nameščeni deli med vožnjo povzročajo turbulenco, s tem pa tudi večji ali manjši hrup. Na najnovejših modelih čelad boste opazili, da so, ravno v izogib tovrstnim neprijetnostim, prezračevalni sistemi, vpetje vizirja in vizir sam stopljeni s površino čelade, kar zagotavlja manj hrupa in boljši aerodinamični preboj. No, za prvo silo pa pomagajo tudi bolj aerodinamično oblikovane pokrivne ploščice vpetja vizirja.

Nova N83 je seveda na razpolago tudi v črni mat barvi, vendar bi o tem kakšno več rekla preko PM-a.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Objavljeno

Ja tista reklama je tud mene šokirala. Po moje so Japonci kopirali dva tedna, od takrat naprej pa jim vsi ostali ne sežemo niti do kolen. Imel X-lajtko, sedaj kupil Shoei-ko. Že sama razlika v teži, občutek mam, da je X-lite obložena s kamnom. Ko sem na Nolanki odprl zračnike, se še pozimi ni poznalo. Poleti pa umiranje. Pa kok Shoei bolje sede na glavo...poezija. Pinlock pa tud ma že vsak. Sicer pa vemo kdo je spet prejel nagrado med čeladami. Sprobano, ne govorim kar tja v tri dni.

Objavljeno

upam, da ni ze kdo pisal o tem - zanima me glede celad Airoh (kvaliteta glede na ceno, lastne izkušnje), saj mi je ena zelo vsec :doze:

lp

Objavljeno

mene pa zanima če ma kgo izkušnje z zatemnjenim vizirjem :kva2: prednosti slabosti :)

sem ze skor kup k sm se ustrašu da bom pol mogu met vizir odprt če ne bo močnga sonca :? v mislih mam vizir k je minimalno zatemnjen-unga čist črnga ne mislm met :)

kako je pa ponoč z takim vizirjem :?

drgač sm pa slišu da nekateri ponoč vozjo z sončnimi očali da jih ne motjo luči nasproti vozečih :?

Objavljeno
mene pa zanima če ma kgo izkušnje z zatemnjenim vizirjem :kva2: prednosti slabosti :)

sem ze skor kup k sm se ustrašu da bom pol mogu met vizir odprt če ne bo močnga sonca :? v mislih mam vizir k je minimalno zatemnjen-unga čist črnga ne mislm met :)

kako je pa ponoč z takim vizirjem :?

drgač sm pa slišu da nekateri ponoč vozjo z sončnimi očali da jih ne motjo luči nasproti vozečih :?

Pravjo da je zatemnjen vezir v soncu poleti super sam da se pelješ pa pripelješ v tunel menda zna bit problem...sam ga pa še nism probu tako da ti iz lastnih izkušen nimam kej povedat.

Čeprov mislm da zna bit bolš da maš lepo sončne očala pa jih daš dol in gor kadar čš .)

Objavljeno

ja sj če z očali skoz tunel furaš je tud isto <_<

Objavljeno
ja sj če z očali skoz tunel furaš je tud isto <_<

Pa jih dol uzamš(če ti uspe z eno roko)pospravš pa maš še zmeri zaprt vezir lahko <_<

Objavljeno

ja to pa res :)

zadne čase sm full velik jih vidu z zatemnenmu vizirju :)

sj pomoje ga bom kr kupu tazga čis mal zatemnenga :D tko da pol tud zvečer pomoje ni problem vozt sam če je pa ornk zatemnjen pa pomoje ni dobr :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

aja a je kdo tuki ki ima izkušne z zatemnjenim vizirjem :?

(zakaj ne morm uredit prejšnje objave :? )

Popravljeno . Popravil k&4
Objavljeno

Ja imam, in to hudo slabe. Sem imel poleti parkrat gor na čeladi namontiranega, pa sem vsakič klel kot zmešan. No zakaj, zadeva je hud zakon za podnevi, samo kaj, ko se nikoli do ponoči nisem domov vrnil, sej veš en krog več, potem pa mal zagovorit s kolegi, pa še mal naokrog in je takoj tema.

Črn vizir samo če greš načrtno eno turo naredit in potem domov, če pa nimaš natančno določeno, kaj boš počel, potem te prav hitro preseneti noč, potem pa si tam. Temen vizir moje Nolanke je popolnoma neuporaben ponoči, niti ven ne vidiš, kaj šele da bi se sploh upal z njim speljati, rešitev, odprt vizir in mušic kot ...

lp

Rudi

Objavljeno

uporabi iskalnik in poglej za celado Schubert S1 (ima ze vgrajen dodatni temen vizir, v stilu vojaskih pilotov)

Objavljeno

jz nism nč uporabnga našu :unsure:

Objavljeno
uporabi iskalnik in poglej za celado Schubert S1 (ima ze vgrajen dodatni temen vizir, v stilu vojaskih pilotov)

Tudi Schuberth Concept ga že ima, mimogrede...

Ostal zaenkrat na šubertki ravno zaradi tega! Krasna stvar... Dvojni vizir...

s1mitte2.jpg

Objavljeno

Si bose moral shubertke kupit pa ne bo problemov :yea2:

PS:al pa sončne očala nosit :notworthy:

Objavljeno

huda je ta čelada :notworthy:

Objavljeno
Tudi Schuberth Concept ga že ima, mimogrede...

Ostal zaenkrat na šubertki ravno zaradi tega! Krasna stvar... Dvojni vizir...

Mene pa zanima, če bo Nolanka dobila dvojni- temen vizir? :kva2:

Objavljeno

sam imam na nolanki temni pinlock in je stvar super podnevi (sončna očala mi itak ne grejo not pa glava takoj boli zaradi pritiska), ponoči pa vidiš sigurno 50% slabše, vglavnem niti slučajno ni za vozit. sam pač ponoči vzamem pinlock ven (traja 2 min), razen če sem len in imam samo par km do doma po znani cesti.

priporočam :OK:

Objavljeno

ko se stemni zamenjas celado s sopotnico pa je....dok si reko keks :D

Objavljeno

Hojla, Kompi!

Imam X-Lite 801 Start, za katero piše:

Iz vrhunskih materialov izdelana, snemljiva in pralna športna notranja oprema...

pa me zato zanima, kako se odstrani notranja oprema?

Pa še o pinlock-u:

Včeraj zvečer je postalo precej hladno (okrog 0) in zadeva se sicer ni zarosila :OK:, se pa je čez čas nabrala vlaga (male kapljice) - tudi na pinlock-u. Ko pa sem to obrisal s papirnato brisačo (s bencinske pumpe), sem naredil dve grdi praski, ki sedaj ravno pred očesom grdo lomita svetlobo. .)

A je normalno, da je pinlock tako zelo občutljiv? A sem le imel nesrečo in papir ni bil čist?? :BUA:

Ah, še to:

Koliko stane nov vizir (prozoren) in pinlock (prozoren, zatemnjen)?

Pa popust za Motosvetovce? :yea2:

lp, Danilo

Objavljeno (popravljeno)
A je normalno, da je pinlock tako zelo občutljiv? A sem le imel nesrečo in papir ni bil čist??

Glede vizirjev,smo veliko pisali,ČISTI SE JIH SAMO Z MIKRO KRPICO,ČE HOČEŠ IMET VIZIR ZA DOLGO,brisačka na pumpi je bila ziher čista,sam morš vedet,da brisačke vsebujejo,drobne trde delce,ki ti pri obrisanju rok pomagajo odstraniti umazanijo,si imel pač smolo,drugič ,PAZI

Popravljeno . Popravil curi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!