Saint Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Jaz osebno čelado pucam z mlačno vodo in milnico (super zadeva, če ma milo notri čist malo glicerina, ker potem še vodo odbija, preizkušeno), se mi po tem manj nabira na vizirju. Za bolj nežno pucanje pa stari mami iz etuija stisni tisto mikro krpico, jo mam tud jaz pa je zakon. lp Rudi
curi Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Za bolj nežno pucanje pa stari mami iz etuija stisni tisto mikro krpico, jo mam tud jaz pa je zakon. Ni terba krasti,pojdi do optika-očalarja in jo kupi 1000sit
Ice Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Jaz osebno čelado pucam z mlačno vodo in milnico (super zadeva, če ma milo notri čist malo glicerina, ker potem še vodo odbija, preizkušeno), se mi po tem manj nabira na vizirju. Za bolj nežno pucanje pa stari mami iz etuija stisni tisto mikro krpico, jo mam tud jaz pa je zakon. lp Rudi o ciscenju celad obstaja tema.
kompi Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 upam, da ni ze kdo pisal o tem - zanima me glede celad Airoh (kvaliteta glede na ceno, lastne izkušnje), saj mi je ena zelo vsec :doze: lp Airoh ponuja še eno izmed številnih različic vedno bolj popularnih »preklopnih« čelad. O čeladah s predbradnim dvižnim delom smo na tem mestu že debatirali. Več informacij boš našel tudi v reviji Motorrad (Maj 2003), kjer so objavili primerjalni test dvajsetih »preklopnih« čelad; med drugimi je ocenjena tudi znamka Airoh. Svoje izkušnje s čeladami Airoh pa bodo člani Motosveta lahko delili s tabo, če boš odprl novo rubriko na temo. Lep pozdrav! Boris Kompare B)
kompi Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 mene pa zanima če ma kgo izkušnje z zatemnjenim vizirjem :kva2: prednosti slabosti :) sem ze skor kup k sm se ustrašu da bom pol mogu met vizir odprt če ne bo močnga sonca :? v mislih mam vizir k je minimalno zatemnjen-unga čist črnga ne mislm met :) kako je pa ponoč z takim vizirjem :? drgač sm pa slišu da nekateri ponoč vozjo z sončnimi očali da jih ne motjo luči nasproti vozečih :? Skladno z zahtevami evropskega predpisa o homologiranju čelad ECE 22/05 so proizvajalci motorističnih čelad dolžni na nove čelade vgrajevati vizirje, ki so –zelo poenostavljeno povedano- odporni na praske in ki zagotavljajo dobro vidljivost v vseh vremenskih pogojih. Za rezervne dele in dodatno opremo pa pravilnik ECE 22/05 ne opredeljuje minimalne stopnje propustnosti svetlobe, zato lahko motorist, v kolikor to želi, na čelado namesti tudi zelo zatemnjen ali metaliziran vizir. Vendar pa velja ob tem še posebej opozoriti: zelo zatemnjeni in metalitzirani vizirji so primerni za uporabo SAMO podnevi in ob lepem, sončnem vremenu. Zaradi zmanjšane vidljivosti je uporaba takšnih vizirjev ponoči, v slabem, deževnem, meglenem itd… vremenu izjemno nevarna in po Zakonu o varnosti v cestnem prometu prepovedana! Ob močnem soncu ali pri uporabi na dirkališčih, pa takšni vizirji olajšajo vožnjo, preprečujejo neprijetno sončno zaslepitev in omogočajo boljšo preglednost. Mene pa zanima, če bo Nolanka dobila dvojni- temen vizir? Vsak proizvajalec se trudi po svojih najboljših močeh. Dodatno vgrajen premični zatemnjen vizir je Schuberthov izum in čelade Nolan z njim ne bodo opremljene. Nolan ponuja možnost enostavne menjave vizirjev brez orodja in vstavitev vložkov proti rosenju v različnih barvnih odtenkih. Lep pozdrav! Boris Kompare B)
danci1973 Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Glede vizirjev,smo veliko pisali,ČISTI SE JIH SAMO Z MIKRO KRPICO,ČE HOČEŠ IMET VIZIR ZA DOLGO,brisačka na pumpi je bila ziher čista,sam morš vedet,da brisačke vsebujejo,drobne trde delce,ki ti pri obrisanju rok pomagajo odstraniti umazanijo,si imel pač smolo,drugič ,PAZI Če sem natančen, sem uporabil (na otip mehki) WC papir. :) Očitno je bil neke vrste WC-brusni papir... :lol1: Sicer kot dolgoletni očalar imam tudi krpico za čiščenje očal, ampak bi jo ob količini vlage takoj celo zmočil in je moj namen bil bolj ali manj popivnati to vlago, nato pa s krpico res očistiti vizir. Doma pa vizir čistim s toplo (skoraj vročo) vodo in mehko gobico, na koncu pa ga obrišem s klasično 'kuhinjsko' papirnato brisačo. Do sedaj brez problemov (tudi pinlock sem že čistil na ta način brez težav). D.
danci1973 Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Če sem natančen, sem uporabil (na otip mehki) WC papir. :) Očitno je bil neke vrste WC-brusni papir... :lol1: Vsekakor na tej pumpi ne bom nikoli šel na WC... :lol1: D.
kompi Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Hojla, Kompi! Imam X-Lite 801 Start, za katero piše: pa me zato zanima, kako se odstrani notranja oprema? Pa še o pinlock-u: Včeraj zvečer je postalo precej hladno (okrog 0) in zadeva se sicer ni zarosila :OK:, se pa je čez čas nabrala vlaga (male kapljice) - tudi na pinlock-u. Ko pa sem to obrisal s papirnato brisačo (s bencinske pumpe), sem naredil dve grdi praski, ki sedaj ravno pred očesom grdo lomita svetlobo. .) A je normalno, da je pinlock tako zelo občutljiv? A sem le imel nesrečo in papir ni bil čist?? :BUA: Ah, še to: Koliko stane nov vizir (prozoren) in pinlock (prozoren, zatemnjen)? Pa popust za Motosvetovce? :yea2: lp, Danilo Notranja oprema: čeladam X-lite X-801 Start smo opcijo snemljive in pralne notranje opreme namenili z letošnjim modelnim letom. Predvidevam, da si čelado kupil lani, ko se pri tem modelu notranja oprema še ni dala odstraniti in je bila, tudi zato, cena primerno nižja. Pinlock vložek: je ploščica, na katero je nanesen kemični premaz proti rosenju. Če vložek čistiš z grobimi sredstvi, je normalno, da se le ta opraska. Tiste kapljice na vizirju pa so najverjetneje posledica tolikšne vlage v čeladi, ko običajno rošenje (meglica) preide v nabiranje kondenza (kapljice na notranji strani vizirja). O tem smo v tej rubriki že govorili (stran 7 :rolleyes: ). Cene, popusti ipd.: o tem pa bi raje kakšno več rekla preko PM-a!? Lep pozdrav! Boris Kompare B)
Dave Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 ... Svoje izkušnje s čeladami Airoh pa bodo člani Motosveta lahko delili s tabo, če boš odprl novo rubriko na temo. Ne bo niti potrebno odpirati nove teme. Nasi vtisi so ze zabelezeni na forumu, BostjanP, uporabi iskalnik. (Moj vtis v enem stavku - dobis tisto kar placas - imam PR2000)
danci1973 Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Notranja oprema: čeladam X-lite X-801 Start smo opcijo snemljive in pralne notranje opreme namenili z letošnjim modelnim letom. Predvidevam, da si čelado kupil lani, ko se pri tem modelu notranja oprema še ni dala odstraniti in je bila, tudi zato, cena primerno nižja. Ja, kupil sem jo lani... :rolleyes: Pinlock vložek: je ploščica, na katero je nanesen kemični premaz proti rosenju. Če vložek čistiš z grobimi sredstvi, je normalno, da se le ta opraska. Heh, žal se mi WC papir do sedaj ni zdel 'grobo sredstvo'. :lol1: Tiste kapljice na vizirju pa so najverjetneje posledica tolikšne vlage v čeladi, ko običajno rošenje (meglica) preide v nabiranje kondenza (kapljice na notranji strani vizirja). O tem smo v tej rubriki že govorili (stran 7 :rolleyes: ). Saj se ne pritožujem, do +2 st. C je pinlock deloval 100%! Šele zvečer, ko je temp. padla na (ali pod) 0, se je to začelo dogajat. D.
MaraudeR Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Na osnovi izkušenj in potreb trga pa je Nolan za sezono 2004, v seriji X-lite (v kateri so ročno izdelane čelade iz dražjih in vzdržljivejših kompozitnih materialov), predstavil novost – čelado X-1002. Gre za čelado s predbradnim dvižnim delom, ki bo imela notranjost že prilagojeno za naknadno vgradnjo radijske povezave. ali je čedado x-lite X-1002 možno kupiti v sloveniji, saj na straneh www.compaco.si ni omenjena ?
curi Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 (popravljeno) Heh, žal se mi WC papir do sedaj ni zdel 'grobo sredstvo'. More bit grob, da kaj obriše :lol1: Popravljeno Februar 16, 2004. Popravil curi
kompi Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 ali je čedado x-lite X-1002 možno kupiti v sloveniji, saj na straneh www.compaco.si ni omenjena ? Gospodarnost poslovanja nam narekuje, da v slovensko izdajo kataloga Nolanovih čelad (objavljen tudi na www.compaco.si) vsako leto uvrstimo izbor najbolj prodajnih barvnih kombinacij in modelov čelad, ki jih imamo stalno na zalogi in so izdobavljive takoj. Vse ostale modele iz ponudbe skupine Nolan (preko barvnih 400 kombinacij v šestih velikostih – tudi model X1002) pa lahko zagotovimo po posebnem naročilu z malce daljšim dobavnim rokom. V kolikor vas zanima kaj več o modelu X-1002, vam bom preko PM-a z veseljem posredoval podrobnejše informacije. Lep pozdrav! Boris Kompare B)
matjazek Objavljeno Februar 17, 2004 Opozori Objavljeno Februar 17, 2004 V kolikor vas zanima kaj več o modelu X-1002, vam bom preko PM-a z veseljem posredoval podrobnejše informacije. Lep pozdrav! Boris Kompare B) Prosim, tudi meni nekaj podatkov (cene...) o tej čeladi X-Lite X-1002, posebej me zanima, kako je ta čelada primerljiva z (meni znano) Nolan E101. Hvala in LP, Matjaz
kompi Objavljeno Februar 18, 2004 Opozori Objavljeno Februar 18, 2004 Prosim, tudi meni nekaj podatkov (cene...) o tej čeladi X-Lite X-1002, posebej me zanima, kako je ta čelada primerljiva z (meni znano) Nolan E101. Hvala in LP, Matjaz Poslano! Lp, Boris Kompare B)
BAMATO Objavljeno Februar 20, 2004 Opozori Objavljeno Februar 20, 2004 Živjo! Imama nov SS motor in lansko Nolan N82. Ugotovil sem, da mi je prevelika in hkati precej glasnejša na novem motorju. Zanimam se za N93E, ki je že iz kevlar, karbon ... materiala, vendar pa imajo DD obročke za zapenjanje samo replice. Ali se da DD obročke naknadno namestiti tudi na ostale modele. Še bolj pa sem zainteresiran za X-LITE 801. Predvsem me zanima primerjava vseh treh zgoraj naštetih čelad glede hrupnosti. Torej tisti, ki ste jih že sprobali!!! g. Kompi, ali imate trenutno še kakšne popuste za N93E in X-LITE 801, oz. kaj vam je še ostalo v velikosti S? Če je možno bi prosil tudi kakšne cene na PM.
motoristek Objavljeno Februar 20, 2004 Opozori Objavljeno Februar 20, 2004 Jaz bi rad samo pohvalil KOMPIJA & CO za hjihov servis in prodajo.Prinesel sem čelado in so mi jo zatesnili (zaradi hrupa in pihanja) in to zelo prijazno, ne boste verjeli zastonj :yea2: .Še enkrat hvala Compaco. :yea2: :OK: Vsem pa svetujem pojdite na servis z čeladami.Lp
kompi Objavljeno Februar 21, 2004 Opozori Objavljeno Februar 21, 2004 Jaz bi rad samo pohvalil KOMPIJA & CO za hjihov servis in prodajo.Prinesel sem čelado in so mi jo zatesnili (zaradi hrupa in pihanja) in to zelo prijazno, ne boste verjeli zastonj :yea2: .Še enkrat hvala Compaco. :yea2: :OK: Vsem pa svetujem pojdite na servis z čeladami.Lp Hvala Motoristek! Trudimo se po naših najboljših močeh in zelo smo veseli, če vemo, da so naše stranke zadovoljne. Lep pozdrav! Boris Kompare B)
kompi Objavljeno Februar 21, 2004 Opozori Objavljeno Februar 21, 2004 ... imama nov SS motor in lansko Nolan N82. Ugotovil sem, da mi je prevelika in hkati precej glasnejša na novem motorju. Zanimam se za N93E, ki je že iz kevlar, karbon ... materiala, vendar pa imajo DD obročke za zapenjanje samo replice. Ali se da DD obročke naknadno namestiti tudi na ostale modele. Še bolj pa sem zainteresiran za X-LITE 801. Predvsem me zanima primerjava vseh treh zgoraj naštetih čelad glede hrupnosti. Torej tisti, ki ste jih že sprobali!!! g. Kompi, ali imate trenutno še kakšne popuste za N93E in X-LITE 801, oz. kaj vam je še ostalo v velikosti S? Če je možno bi prosil tudi kakšne cene na PM. Več dejavnikov vpliva na to, kako hrupna je čelada: oblika čelade, izbira prave velikosti in modela čelade, opremljenost čelade s prezračevalnimi sistemi in proti vetrnimi zaščitami …. pa tudi krogotok zraka na motorju med vožnjo, uporaba različnih vetrobranov, drža posameznika na motorju in nenazadnje tudi od občutljivosti motorista na zvok. Zagotovo pa najbolj zaupaš svojim občutkom. Izkoristi brezplačne testne vožnje, ki jih vsem potencialnim kupcem omogočamo pri nas. Verjamem, da boš, po odpeljanih nekaj kilometrih na svojem motorju, sam zelo hitro vedel kateri model čelade ti najbolje odgovarja. Podbradni pas in sistem za zapenjanje sta varnostno pregledana (atestirana) in ju zato ne moremo naknadno zamenjati. Z D-D obročki so opremljene N93E Replica, X-801 Replica in Champion, vse X-901 in vse X-902. Lanskoletne modele in barvne kombinacije, po katerih sprašuješ in za katere je bilo objavljeno akcijsko znižanje cen, pa smo že razprodali. Lep pozdrav! Boris Kompare B)
bLuZoNdEr Objavljeno Februar 21, 2004 Opozori Objavljeno Februar 21, 2004 upam da nisem teme falil :hmm: zanima me kako se, tisti motoristi ki imate na celadah tudi temni vizir, odpravite na daljso turo (vecdnevno)? A vzamete oba vizirja sabo (sprasujem predvsem zato ker gruntam kam ga spravite da se ne opraska, zlomi,...)? Sam sicer spravim pod celado tudi ocala, a niso najbolj "komot" poleg tega pa sem slisal da tudi znajo ocala ob padcih povzrociti poskodbe, zato razmisljam o nakupu temnega vizirja! Kaksne izkusnje imate ter kaksne odlocitve ste sprejemali do sedaj (posledice le-teh)? LP
Tamav Objavljeno Februar 22, 2004 Opozori Objavljeno Februar 22, 2004 Rad bi se zahvalil g. Kompiju za pomoč pri nakupu nove čelade Nolan. :OK:
motoristek Objavljeno Februar 22, 2004 Opozori Objavljeno Februar 22, 2004 upam da nisem teme falil zanima me kako se, tisti motoristi ki imate na celadah tudi temni vizir, odpravite na daljso turo (vecdnevno)? A vzamete oba vizirja sabo (sprasujem predvsem zato ker gruntam kam ga spravite da se ne opraska, zlomi,..? Sam sicer spravim pod celado tudi ocala, a niso najbolj "komot" poleg tega pa sem slisal da tudi znajo ocala ob padcih povzrociti poskodbe, zato razmisljam o nakupu temnega vizirja! Kaksne izkusnje imate ter kaksne odlocitve ste sprejemali do sedaj (posledice le-teh)? LP Enega daš v bombažno vrečko doma sešito (ni obvezno) in spraviš v kovček tako, da se ne drgne ob druge predmete po domače ga lepo založiš. :P
bLuZoNdEr Objavljeno Februar 22, 2004 Opozori Objavljeno Februar 22, 2004 kolk se pa vizir hitro zlomi/poci? A je ta zadeva zlo obcutljiva (sicer sem mnenja da nebi smela biti, ampak ne zelim sprobavati), a je ze kdo ponesreci zlomil/pocil vizir pri menjanju ali transportu?
k&4 Objavljeno Februar 22, 2004 Opozori Objavljeno Februar 22, 2004 problem je sam v tem da ga lahko porajsaš počt ga skor ne morš :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se