Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

zanima me kako se, tisti motoristi ki imate na celadah tudi temni vizir, odpravite na daljso turo (vecdnevno)?

Ja, zatemnjen vizir predvsem lepše zgleda.

Na poti iz Ljubljane do Taormine na Siciliji je cca. 100 predorov, nekateri polno osvetljeni, nekateri z brlivkami in nekateri totalno neosvetljeni Odločiti se moraš, ali boš dvigoval vizir ali pa boš škilil iznad sončnih očal, ko boš zapeljal v tunel. Če je dolg več kot 2 km boš očala dal na konec nosu in vizir zaprl nazaj. Z zatemnjenim boš vozil z odprto čelado in čisto brez očal.

Drugi primer. Z zatemnjenim vizirjem te bo ujel mrak, nevihta, grozeči oblak ... Ah, saj je samo še 30 km do cilja. Boš menjal vizir? Dvomim.

Edini z zares elegantno rešitvijo se postavljajo pri Schuberthu, ampak ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo probu zatemnit samo ozek zgornji pas vizirja? Pri normalni vožnji bi gledal skozi prosojni del, če pa bi sonce le preveč sekalo (vožnja proti soncu, ko je to že precej nizko), bi pa malo izpod čela gledal. :hmm:

Sam imam težave s soncem predvsem jeseni!

Iz ovinka, sonce v glavo, nič ne vidim, slep ko krt, ... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo probu zatemnit samo ozek zgornji pas vizirja? Pri normalni vožnji bi gledal skozi prosojni del, če pa bi sonce le preveč sekalo (vožnja proti soncu, ko je to že precej nizko), bi pa malo izpod čela gledal. :hmm:

prenaporno za oči....glede na to da je poleti cel dan sonce in če se v mraku vračaš so dobra rešitev sončna očala....vsaj jst jih uporabljam....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnično vprašanje:

Kako v X-901 in N82 vstavit zvočnike za zvezo?

A se dobi kaka oriđinale Nolan zadeva, ki bi se dala noter?

A je slučajno že kje kaj pripravljeno za kaj takega, magari skicirano na notranji strani stiroporja, kje naj se izdolbe?

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločiti se moraš, ali boš dvigoval vizir ali pa boš škilil iznad sončnih očal, ko boš zapeljal v tunel. Če je dolg več kot 2 km boš očala dal na konec nosu in vizir zaprl nazaj.

Se strinjam z vsem napisanim, kar se pa ocal tice sem pa ze napisal da jih sicer uspem stlacit notr sam prav udobno ni, premikat jih pa tudi slucajno ne morem (niti na konec nosa-me ful za usesi drgne).

Se vam zahvaljujem za vasa mnenja in nasvete, a ce ne zamerite - nisem spraseval po nasvetu ali naj si kupim temen vizir - zanima me za tiste ki s seboj vozijo dva vizirja, kje in kako vozijo drugega da se ne zlomi/poci....nekaj vas pravi da ga ni moc zlomiti in da so edina skrb praske...se kdo drug kaj za dodati?

No se morda kot zanimivost: na popolnoma NEzatemnjenem vizirju (prozornem) mi v levem zgornjem kotu pise da je zgolj za uporabo podnevi (kaj a ponoc naj ga pa dvignem :? )...jah lovljenje krivin med zakoni!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnično vprašanje:

Kako v X-901 in N82 vstavit zvočnike za zvezo?

A se dobi kaka oriđinale Nolan zadeva, ki bi se dala noter?

A je slučajno že kje kaj pripravljeno za kaj takega, magari skicirano na notranji strani stiroporja, kje naj se izdolbe?

LP, El Barto

Jest sem to preiskusil na svoji, pa sem vse skupaj potrgal dol.

Zaradi vsaj treh vzrokov :

1. Če se hočeš dobr pelat, potem se ne moreš še z nekom pogovarjat.

2. Bolj tehten razlog pa je hrup. Če bi se peljal skutersko, potem mogoče, če pa se pelješ več kot cca 70, pa se ne sliši in on te ne sliši - neuporabno

3. Kabelska komunikacija - bolše je konektor na čeladi, pa je kabel vseeno težava.

Brezžična komunikacija pa je problem kam postavit napravo, baterije ... NE

Sedaj nimam v čeladi nič.

Dobijo pa se tanki zvočniki za v čelado, specialni mikrofoni - imam še.

Če res imam nekaj nujnega, dam v ušesno slušalko mobitela, pa je za silo možno

- najceneje, najenostavneje - ZA SILO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnično vprašanje:

Kako v X-901 in N82 vstavit zvočnike za zvezo?

A se dobi kaka oriđinale Nolan zadeva, ki bi se dala noter?

A je slučajno že kje kaj pripravljeno za kaj takega, magari skicirano na notranji strani stiroporja, kje naj se izdolbe?

LP, El Barto

imam v N-100 ... ni potrebno (in sploh ni priporočljivo) posegati v notranji vložek čelade (stiropor), pač pa je slušalka namontirana takoj nad podbradnim pasom ... vsaj N100 ima tam prikladen prostor, kjer se da oblazinjenje odstraniti in vanj namestiti slušalko...podobno imam namontirano tudi na AGVjevi čeladi...

...kar se tiče šumov...potrebno je kupiti kvalitetne mikrofone in slušalke ter "tiho" čelado, pa ni problemov

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MaraudeR

Samo vprašal bi, koliko se lahko pelješ, da se lahko še pogovarjaš.

Če si prebral, sem omenil, da je moja iskušna nekje do 70 km.

Da pa ne omenjam zbranost, ker če se pogovarjam, oviram promet zaradi prepočasne vožne - koncentracija.

Kvalitetna čelada ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z vsem napisanim, kar se pa ocal tice sem pa ze napisal da jih sicer uspem stlacit notr sam prav udobno ni, premikat jih pa tudi slucajno ne morem (niti na konec nosa-me ful za usesi drgne).

No se morda kot zanimivost: na popolnoma NEzatemnjenem vizirju (prozornem) mi v levem zgornjem kotu pise da je zgolj za uporabo podnevi (kaj a ponoc naj ga pa dvignem :? )...jah lovljenje krivin med zakoni!!

Za integralne čelade potrebuješ očala, ki imajo čim bolj ravna držala ob ušesih.

Zatemnjeni vizirji nimajo in ne morejo pridobiti ECE testa. Zato je prva vgradnja le prozoren vizir, pobarvani pa kot opcijska oprema. Tam od leta 1998 naprej v Evropi. Ali tudi tokaj pove o "ne"varnosti zatemnjenih vizirjev.

Še enkrat: lepo pa zgleda, ta zatemnjeni vizir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MaraudeR

Samo vprašal bi, koliko se lahko pelješ, da se lahko še pogovarjaš.

Če si prebral, sem omenil, da je moja iskušna nekje do 70 km.

Da pa ne omenjam zbranost, ker če se pogovarjam, oviram promet zaradi prepočasne vožne - koncentracija.

Kvalitetna čelada ?

...glede koncentracije nisem opazil, da bi mi ta med pogovorom padla - podobno kot v avtu pri pogovoru s sopotnikom...sicer pa ni potrebno imeti dolgih in kompleksnih pogovorov - meni zadeva služi zgolj za izmenjavo kratkih informacij med motoristi v skupini oz. s sopotnikom...

btw...obstajajo tudi zadeve, ki so namensko namenjene uporabi na motociklih in so testirane do 170 km/h, cena kvalitetne inštalacije pa se giblje med 200-500 €, odvisno od razpona funkcij same naprave (pogovor s sopotniko, mobitel, avdio, PMR,... ) ...sicer pa o tem že obstaja tema, tako da lahko moderatorji tole premaknjejo

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnično vprašanje:

Kako v X-901 in N82 vstavit zvočnike za zvezo?

A se dobi kaka oriđinale Nolan zadeva, ki bi se dala noter?

A je slučajno že kje kaj pripravljeno za kaj takega, magari skicirano na notranji strani stiroporja, kje naj se izdolbe?

LP, El Barto

Vemar in Momo delata na čeladah z vgrajenim Bluetooth headset-om. Več o tem.

Givi tudi ima nek dodatek za čelado, ampak je njihova čelada bolj za scooter-je...

Compaco vgrajuje headset-e za policijo v Nolan N101 (oz. X-Lite izvedenko te čelade), ampak je to čisto 'ročna' predelava, če sem prav razumel...

V X-801 sem si to vgradil sam, tako da sem rahlo izdolbel 'stiropor' v čeladi, da sta slušalki več ali manj neopazni (in predvsem neobčuteni). Brez tega so me slušalke tiščale v uho, kar je kmalu postalo neznosno boleče.

V novejših X-Lite X-801, ki imajo snemljivo notranjost, bi vgradnja lahko bila lažja in predvsem natančnejša.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, če boš hodu kaj po mestu pridi mimo mene, da rečeva eno o teh zadevah ob :beer1:

Fejst me matra da bi to mel, pa me zanimajo izkušnje ostalih in ti si edini, ki ga poznam da je to naredil.

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je zapisano v MS v testu :

Po hitri in dinamični vožnji pa smo se podali na daljšo in ravnejšo cesto. Tam nam lahko Busa povzroči, nekaj bolečine v vratu, veter pa je pri veliki hitrosti tako močan, da nam čelado kar premetava in lahko izkušnja postane ena od bolečih.

In ravno to sem razlagal, kako se boš pa še pogovarjal zraven - MaraudeR - probaj enkrat pravo moto vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je zapisano v MS v testu :

Po hitri in dinamični vožnji pa smo se podali na daljšo in ravnejšo cesto. Tam nam lahko Busa povzroči, nekaj bolečine v vratu, veter pa je pri veliki hitrosti tako močan, da nam čelado kar premetava in lahko izkušnja postane ena od bolečih.

In ravno to sem razlagal, kako se boš pa še pogovarjal zraven - MaraudeR - probaj enkrat pravo moto vožnjo.

in kaj ima nestabilna čelada pri večji hitrosti veze z vgrajenim mikrofonom in zvočnikom?

...kot sem napisal je udobje med vožnjo močno odvisno od kvalitete same čelade...nekateri modeli čelad (npr X-1002) so posebej prilagojeni za vgradnjo radio zveze, tako da to ne vpliva na udobje...in če že imaš vgrajeno radio zvezo se tudi sam odločiš kdaj jo boš uporabljal - pri hitrejši vožnji v ovinkih, ko se moraš v celoti skoncentrirati na vožnjo se pač ne boš pogovarjal - sama vgradnja kompleta za radio zvezo pa nima nobenega vpliva na stabilnost čelade, pa tudi dodatna teža je zanemarljiva...

...in načinov vožnje je kar precej...predpostavljam da s "pravo moto vožnjo" misliš na športno vožnjo, čeprav ne vem zakaj bi bila počasnejša (turistična) vožnja kaj manj zanimiva in se ji ne bi moglo reči prava moto vožnja ? ...stvar okusa - vsem pač "divjanje" po cesti ni osnovni namen motociklizma...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pri nas ne poznam cen, vem pa da naprimer v Louisu v tujini dobiš integralno čelado za 50 Evrov in do 100 Evrov (nočem da me drugi napadejo, ampak ne bi dal več kot 100 Evrov za čelado za moped).

Poglej pa na internet stran www.louis.de

Popravljeno . Popravil kukecb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas ne poznam cen, vem pa da naprimer v Louisu v tujini dobiš integralno čelado za 50 Evrov in do 100 Evrov (nočem da me drugi napadejo, ampak ne bi dal več kot 100 Evrov za čelado za moped).

Poglej pa na internet stran www.louis.de

Za 50 EUR ne moreš dobiti dobre čelade. Sploh pa se , po mojem skromnem mnenju, čelade ne kupuje , da paše k motorju, ampak, da varuje glavo.

Se pravi: Koliko je vredna moja glava??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po eni strani je to cisto res, po drugi strani pa se slisi tudi logicno da bos nekako imel na motorju ki potegne cez 200km/h boljso celado kot na tistemu ki ima max. hitrost 50km/h (si predstavljate fantka na mopedu od starega ata, na glavi pa kaksna X SPIRIT, X901, RX7 ali pa S1?) :lol1:

Mislim da moramo priznati da so za mopede povsem zadovoljive tudi celade malce nizjega ranga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roko na srce, za na skuter ravno ne rabiš Schuberta, sigurno vsaka 50 EUR (kar tud ni tko zlo pocen za poceni čelado!), čelada z EC testom ustreza za na legalen skuter.

Sigurno tista nalepka za EC test ni samo za okras, no pa tud nisem ravno siguren, če se v EU sploh še prodajajo neatestirane čelade, se pa po ZVCP ne smejo uporabljati.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čas bo za novo čelado (nov motor, nov način vožnje...), kje bi se dalo najti ocene novih alpi pa lanskih serij čelad, predvsem integralk in tistih, katerim se odpira podbradni del. Se že kar nekaj časa z Googlom matram pa nič.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po eni strani je to cisto res, po drugi strani pa se slisi tudi logicno da bos nekako imel na motorju ki potegne cez 200km/h boljso celado kot na tistemu ki ima max. hitrost 50km/h (si predstavljate fantka na mopedu od starega ata, na glavi pa kaksna X SPIRIT, X901, RX7 ali pa S1?) :lol1:

Mislim da moramo priznati da so za mopede povsem zadovoljive tudi celade malce nizjega ranga.

že, že, vendar, če boš z 200 nekamudaril, ti ne nuca tudi Araika, če te Fortuna nima rada. Po moje so udarci v glavo nevarni tudi že pri 50-60 km/h.toliko gre pa že vsak moped. ne zagovarjam ravno Arai za na APN, vendar se mi zdi, da za 50 EUR ne moreš dobiti "glave vredne " čelade. Pustimo sedaj to, če je nekomu tudi 50 EUR veliko. vendar pa malo denarja, običajno pomeni malo muzike. Pa ne samo pri čeladah.

P.S.

Če je res tako pomanjkanje denarja, je najboljše slediti Mujota, ki se je vozil s kapo. Pa pravi: Vrzi čelado s 50 m višine in boš videl, kako se bo razbila. Moja kapa je padla že z 200 m , pa še ni razbita...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Damian se strinjam z tabo. V Louisu sem zgolj iz radovednosti dal gor čelado za 50 Evrov in je bil zelo čuden občutek (slabo oblazinjeno,... ), ampak drugega ne moreš pričakovati od tega ranga čelade. Zaradi tega sem napisal, da nekje v cenovnem razredu 50-100 Evrov, ker več skoraj ne bi dal za čelado za moped.

Vozil sem moped kar nekaj let, padel nešteto krar in nikoli ni bilo krize (sicer sem mel eno Nolan čelado - nevem več katero), ampak mislim da mi z drugo poceni tudi nikoli ne bi bilo hudega. Če se samo spomnim kako sem delal z njo (padala je po tleh, premočila se je, vizir se je zlomil,... ), jaz pa še vedno gasa. Je pač treba upoštevati, da so res redki ki bi dali za čelado za APN-a 200 Evrov.

Drugače pa se strinjam z vsaemi, ki pravijo da imaš eno glavo,...

lp

Popravljeno . Popravil kukecb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!