Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

po moje da so flip up malo bolj glasne...čeprav jaz imam n100 in moram rečt da me hrup ne moti....odvisno kakšne čelade misliš s srednjim razredom...logično po moje pa je da je v istem razredu integralka manj glasna....

No jaz imam tudi N100 in vozim Tenere 660, ampak v mojem primeru je glasna v 3 p.m., prav bobni...fora je, da prevzemam v čelado ves luft, ki mi je bil namenjen v prsa (zaradi maske)...ok to je moj motor, ampak na primer ER-5, ki sem ga peljal in ga tudi dolg nazaj imel je prava poezija...tudi pri 100km/h samo slišiš rahel ssssss, ki me ne moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz imam tudi N100 in vozim Tenere 660, ampak v mojem primeru je glasna v 3 p.m., prav bobni...fora je, da prevzemam v čelado ves luft, ki mi je bil namenjen v prsa (zaradi maske)...ok to je moj motor, ampak na primer ER-5, ki sem ga peljal in ga tudi dolg nazaj imel je prava poezija...tudi pri 100km/h samo slišiš rahel ssssss, ki me ne moti.

ti verjamem...mene na fazerki ne moti...sicer pa je to relativno kaj je to šum ki je lahko tebi ali meni moteč....obstaja tema kjer se pogovarja o čepkih za uho v primeru preglasne čelade...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fog city in podobno. nad 50 km/h rosenja nic. samo se spegle treba zamenjat za lece (fat fucking chance for that :grrr ).

Pri meni nad 50km/h sploh ni rosenja ne tako ne drugace, problem je ko se zjutraj ustavljam na Dunajski, pa na Crnuskem klancu,..... skratka ko se moram ustavit (ponavadi je kriza ce moram to na hitro narediti tako da prej nimam casa vizir dvignit :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi,

kako oz. kam predlagas, da vgradim mikrofon (od interkoma) v flip-up celado?

S slusalkami ni blema, ampak mikrofon pa me jezi, ker ne vem, kako naj ga nastimam.

Hvala in LP, Matjaz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Flip up čelada X-lite 1002 ima v predelu pri ušesih že pripravljen prostor za enostavno vstavitev slušalk. Za vgradnjo mikrofona pa boš moral najprej odstraniti predbradni vložek (tik pred usti), vanj zvrtati luknjo prave velikosti, vanjo vstaviti mikrofon, žice pa speljati tako, da bodo lepo skrite za predbradnim vložkom.

No, če se bodo pri montaži pojavile težave, te prosim, da se obrneš na naš servis in radi ti bomo pomagali.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če se bodo pri montaži pojavile težave, te prosim, da se obrneš na naš servis in radi ti bomo pomagali.

:huh:

Ja, vsekakor se bom moral enkrat javit v Velenje...namrec luknjo pa to bi ze izvrtal, ampak ni mi pa jasno, kako napeljat žico iz flipa v padrug del čelade... :hmm:

Hvala za namig.

Matjaz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kupiti nameravam novo čelado za cestni motor. Ker se mi ne da gledati po Italiji, sem zavil k AS avtošport v Novi gorici in tam videl čelade FM.

Verjetno kaj preveč dobre niso bile, saj je najdražja bila cca 40k.

V oči mi je padla čelada na sliki , ki stane cca 30k.

Zanima me , ali ima kdo kaj podobnega in kakšne so izkušnje z njo.

Čaleda ima gor neke "spojlerčke", baje zaradi boljšega prezračevanja. Kaj ta zadeva moti kaj pri višjih hitrostih in koliko bolj glasna je zaradi tega.

Kolikšna je normalna teža čelade, ta je namreč težka 1590 g.

Za čelado sem pripravljen dat nekje do 50k.

Kaj mi priporočate ?

Lp :yea2:

post-22-1085002298.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na sliki je videti s preveč velikimi spojlerčki,ki bo gotovo zelo moteče-glasna,nad 150 kmh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima,kaj naredite v megli,se da kupiti kakšen premaz,da hitreje odletijo kapljice,al z robčkom skoz brišete,Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja sicer antifog ki je bolj za notri kot za zunaj, pa tudi ne vem, kolko se to na S1 al na drugih čeladah to obnese glede na to, da že ma en premaz gor (ki včasih poči :hmm: ).

Po moje najmanj škode narediš. če si zadevo preprosto med vožnjo obrišeš s tistim delom rokavice, ki nima plastike in šivov (sem to na Nolanu 4 leta delal na istem vizirju pa je vizir brez praske).

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima,kaj naredite v megli,se da kupiti kakšen premaz,da hitreje odletijo kapljice,al z robčkom skoz brišete,Hvala

uporabljam rain-x, ki prepreči tvorbo vodne plasti na vizirju - nastanejo večje vodne kapljice, ki lepo odtečejo z vizirja

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupiti nameravam novo čelado za cestni motor....

.... čaleda ima gor neke "spojlerčke", baje zaradi boljšega prezračevanja. Kaj ta zadeva moti kaj pri višjih hitrostih in koliko bolj glasna je zaradi tega....

... kolikšna je normalna teža čelade, ta je namreč težka 1590 g. .....

Kaj mi priporočate ? 

Lp  :yea2:

Predlagam, da si pred nakupom čelade privoščiš branje najnovejšega MotoSi kataloga, kjer boš na enem mestu našel prikladno zbrano, s komentarji opremljeno in v cenovne razrede razdeljeno večino ponudbe motorističnih čelad v Sloveniji.

Razni modni dodatki, ki so nameščeni na površino čelade lahko pri dinamični in predvsem zelo hitri vožnji povzročajo dodaten hrup.

Običajna teža integralno zaprtih čelad izdelanih iz polikarbonata je približno 1400 – 1700 g, čelade izdelane iz kompozitnih materialov pa so lažje in tehtajo od že 1200 gramov dalje.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi, a je še možno dobiti vizir za Nolan N27, starejšo (10 let)  :?

Seveda. Na zalogi imamo tako vizirje in ostale rezervne dele za čelado N27, kot tudi za ostale, čeprav zelo stare modele čelad Nolan.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za vesoljno občestvo O:-) :

Imam čudno betico nestandardnih mer :hmm: iščem čelado v spodnjem cenovnem razredu (skuter klasa), probal sem že naslednje čelade:

Grex (flip-up), Nolan N100, ProjectForSafety, Suomy (flip-up), Schuberth Concept, Airoh (flip-up), Uvex (flip-up), Shark (večino modelov),....in pri vseh (!) :( brez izjeme, se z brado lahko podrgnem po čeladi spredaj, pa moja čeljust nima prevelikega hoda... :cry: :? :blink:

Zato upravičeno domnevam, da bi v primeru padca čez balanco naprej (10" kolesa), krepko nastradal moj g...ec. Prav mi je bila do sedaj edino ena Shoei čelada za >75 kSit, kar pa je (trenutno) malo prevelik zalogaj..... :cry:

Ima kdo kakšen nasvet, s konkretnim nazivom čelade?

Ja, mora pa biti spredaj zaprta :yea2: v najslabšem primeru bom uporabljal kar cross-čelado :BUA: , samo na vespici bo to malo čudno.... :kva2:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima tvoja brada stalni kontakt z sprednjim delom celade ali samo ce jo iztegnes (brado, ne celade). jaz se v moji celadi tudi lahko dotaknem sprednjega dela, ce iztegnem brado. tudi na gobcu sem ze bil parkrat in se zivim. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja :hmm: pri nekaterih je bilo res potrebno bradi malo pomagati do čelade :? ampak, ne pri vseh.... :? :wacko:

Čuj, izpit za bike šele delam.....kar pomeni, da velikokrat ravno nisem bil na tleh/čeladi O:-) .) zato sem pa tudi tako presran kar se tiče prave čelade....

Sploh po tistem poligonu pri avtošoli, ko Bladzo na vsak način hoče, da zablokiram prednje kolo :hmm: :? :wacko: :cry:

Zato pa težim po forumu in sprašujem bedarije... O:-) :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je ze nekje zapisano, pa se enkrat:

celada mora:

- tesno oprijeti glavo na vseh straneh in

- nikjer ne sme tiscati

vse ostalo so komfortni ali varnostni dodatki.

kako to sprobas:

- celado das na betico

- zapres pas pod brado, da ne tisci (te ne zadavi), a cimbolj na tesno (sprobaj)

- s prstom probas pas pod brado spraviti cez brado = sneti pas -> ne sme iti cez.

- z glavo sunkovito mahas levo/desno pri cemer celada ne sme plesati na glavi. malo se celada z kozo in lasiscem vred premika, a plesati oz. obracati se ne sme.

ce vse to drzi za en model lahko gledas se glede kvalitete, komforta itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grex (flip-up), Nolan N100, ProjectForSafety, Suomy (flip-up), Schuberth Concept, Airoh (flip-up), Uvex (flip-up), Shark (večino modelov),....in pri vseh (!) :(  brez izjeme, se z brado lahko podrgnem po čeladi spredaj, pa moja čeljust nima prevelikega hoda... :cry:  :?  :blink:

Ima kdo kakšen nasvet, s konkretnim nazivom čelade?

Tudi sam imam (oz. sem imel) enak problem.

Vse zive vrste čelad (flip-up)so mi pasale na glavo, ampak sem pri vsaki podrsal z brado.

Potem pa sem zgolj naključno probal še X-lite X-1002 in mi je pasala kot ulita.

Podrobnosti ti bo vedel povedat Kompi, ma pa ta čelada prostora za malo daljši kljun.

Zaenkrat sem z njo prevozil kakih 5-6 tisoč km in nimam pripomb. Je tudi izredno tiha (daleč najbolj od vseh, kar sem jih probal/imel do sedaj).

Edino cena je mal kritična...kajti stane nekaj malega čez 90 tisočakov. Ampak sem si jo opravičil z izgovorom, da se pri varnosti betice pač ni za varčevat.

LP, M.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo Kompi...Pri vas sem kupil čelado(grex)...Moram rečt da je zelooooo dobra,saj me je obvarovala že dvakat...No malo je že popraskana.Dol sem pobral nalepke in me zanima če bi se dalo pri vas naročit kake nalepke...Jaz imam v mislih prav tak set nalepk za celo čelado.In zanima me če je kaj narobe če čelada pride v stik z bencinom.

LP

SHARK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno mi je povedal kolega, ki je bil na oldtimerski moto dirki minuli vikend v Trbovljah, da se je voznik iz Kamnika pri hitrosti cirka 60 km/h zaletel v zascitno ogrado, poletel ceznjo in udaril z glavo v tla. Nosil je preklopno celado, kateri je spodnji, preklopni del nekako popustil in se mu zaril v grlo, pred tem mu je pa polomilo kompletno zgornjo vrsto zob. Voznik je bil sicer v soku ali nezavesten vendar mu je redar preprecil gotovo zadusitev, s tem, ko mu je odtrgal spodnji del, da je lahko zacel dihati. Prijatelj pravi, da je bilo vseskupaj videti zelo nedolzno in cudi se, da je preklopna celada oziroma njen mehanizem tako hitro popustil. Sprasujem se ali lastniki preklopnih celad vedo za ta ali kak podoben primer in ali jim vseeno zaupajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preklopno čelado kupiš, zaradi lagodja-praktičnosti ,s tem pa tvegaš varnost,mislim ,da to vejo lastniki,jaz sem moji povedal,LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam pa mislim da se to ne bi smelo zgoditi (vsaj ne pri hitrosti 60km/h), pri vseh standardih in testih ki jih danes opravljajo......., sploh pa si ne predstavljam kako se je odlomil/popustil spodnji del, saj se premakne lahko le navzven in ne proti grlu (ker sloni na ostalem delu čelade)? Je možno da ni imel čelade dovolj zapete oz. je bila le-ta prevelika? Katere znamke pa je bila ta čelada? Svašta!! :? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem ze enkrat nekje napisal:

znancu je na nolanki odtrgalo sprednji del (flip up) v mestu pri ~50 km/h. od takrat sem si premislil in samo se full face celade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!