Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

sem ze enkrat nekje napisal:

znancu je na nolanki odtrgalo sprednji del (flip up) v mestu pri ~50 km/h. od takrat sem si premislil in samo se full face celade.

Jaz tud nebi čisto zaupal tem preklopnim čeladam. Sploh me pa srce boli, ko vidim kako veselo se vozijo s temi čeladami ko so spredaj čisto odprte. Res da se uporabljajo v večini vozniki skuterjev, vendar tudi skuter ni tako nedolžna stvar, sploh s temi majhnimi kolesi te hitro vrže na kakšnem pesku. Dovolj je, da s 40km/h padeš in udariš s sprednjim delom čelade ob tla (meni se je to že zgodilo, vendar je full face čelada naredila svoje) ne morem si pa predstavljat kaj bi se zgodilo s takšno odprto čelado :xx:

Popravljeno . Popravil _OKI_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo Kompi...Pri vas sem kupil čelado(grex)...Moram rečt da je zelooooo dobra,saj me je obvarovala že dvakat...No malo je že popraskana.Dol sem pobral nalepke in me zanima če bi se dalo pri vas naročit kake nalepke...Jaz imam v mislih prav tak set nalepk za celo čelado.In zanima me če je kaj narobe če čelada pride v stik z bencinom.

LP 

SHARK

Grafične nalepke so seveda na voljo. Bolj me skrbi tvoja izjava, "da te je čelada že dvakrat obvarovala". :? ??? Kako to misliš? Pri padcu, nesreči ... :hmm: ?

Čelado ki je utrpela hud udarec ali pa je bila poškodovana zaradi nepravilne uporabe, je potrebno zamenjati. Vsekakor pa jo je nujno potrebno nadomestiti z novo v primeru prometne nesreče, pa naj bo ta še tako majhna in čeprav ni na čeladi nikakršnih sledi udarca. Dejstvo je, da bi čelado kakršnekoli spremembe lahko naredile neučinkovito.

Prav tako bencin za čelado ne pomeni nič dobrega. Čelado lahko poškodujejo tudi čisto vsakdanja kemična sredstva (kot npr. za čiščenje stekel) in to tako, da poškodba sploh ni vidna. Zaradi tega na čelado ne nanašaj barv, bencina ali drugih kemičnih sredstev in pri ravnanju z njo skrbno upoštevaj proizvajalčeva navodila.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm...Ja dvakarat sem padel...Torej čelada ni več tako varna? :unsure: Bo treba malo premisliti o nakupu nove :doze: Kako se pa lahko vidi ali je čelada poškodovana?

Aha pa še nekaj me zanima ali so tiste čelade,ki so malce ceneje ravno tako varne ali manj?

LP

Hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm...Ja dvakarat sem padel...Torej čelada ni več tako varna? :unsure:  Bo treba malo premisliti o nakupu nove :doze: Kako se pa lahko vidi ali je čelada poškodovana?

Aha pa še nekaj me zanima ali so tiste čelade,ki so malce ceneje ravno tako varne ali manj?

LP

Hvala za odgovor

Varnost ni stvar, s katero bi lahko barantali! Nižja cena čelad se odraža predvsem v udobju, namenu uporabe, izbiri materialov ...

Vse motoristične čelade, ki nosijo homologacijsko etiketo, so skladno z veljavno zakonodajo preizkušene po enakem postopku in morajo zadostiti enakim varnostnim kriterijem.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V javnosti se le redko pojavlja podatek, da se čelade testirajo na direktni udarec pri hitrosti 27 km na uro. V nekatere predele pa se po stari ECE 22-04 zakonodaji udarec v predbradni del ni testiral, kot se to ne izvaja na čeladah odprtega tipa (jet).

Pozoren opazovalec bo videl razliko v kakovosti izvedbe čelad »flip up«. Nolan je takšno čelado razvijal kot celovit projekt in že petletna uspešna prodaja ni pokazala, da bi imela čelada v rabi kakšne strukturne težave s trdnostjo. In ne samo to. Predbradni dvižni del ima dva močna zaklepa, kar so nekateri v praksi kritizirali kot nepotrebno komplikacijo.

Nekateri proizvajalci, ki so skušali s čim nižjo investicijo nadoknaditi zamujeno priložnost na trgu, so dogradili jet (odprte) čelade, ki so jim preprosto dodali šibko vpet dvižni obrazni del. Pri Nolanu imamo patentirano rešitev vpetja, ki je ni še nihče presegel.

Ali je možno, da se pri udarcu predbradni del loči od čelade? Pri cenenih izdelkih se to dogaja. Toda upoštevati je treba, da lahko nastopi tudi splet nesrečnih slučajev. Eno od opozoril, ki jih dajejo vsi proizvajalci motoristične zaščitne opreme je, da voznika ne more obvarovati pred vsemi mogočimi nevarnostmi, ki jih prinaša vožnja.

Zato je izjemno pomembno, da motorist izbere namenu primerno opremo (in jo seveda tudi vzdržuje skladno z navodili proizvajalca). Čelada z dvižnim obraznim delom ni namenjena dirkanju, kot temu niso namenjeni dvodelni kombinezoni, recimo. Takšna čelada tudi ni najboljša izbira za športno vožnjo in visoke hitrosti. Zato pri Compacu svetujemo, da vsak pri nakupu upošteva tudi »zdrav razum«.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo da se še tu zahvalim kompiju za dobro svetovanje in potrpežljivost z novincem kot sem jaz. Čelada je super. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živio!

Mene zelo zanima čelada Roof Boxer, pa je v Slo ne najdem v nobeni trgovini, pa tudi sicer sem jo na cesti le 2x videl.

Je kje kakšna trgovina, al moram čez mejo?

Če moram čez mejo, mi kdo priporoči kam?

Videl in probal sem sicer staaaar model, ki se je komaj še skupaj držal, bi pa vsekakor (novo) zadevo prej na betico nataknil, preden jo preko Ineta kupim iz kake Nemčije.

Cenovni razred je nekje = Nolan

V primeru, da kupim čelado in jo želim pobarvati v barvo motorja-vem, da je izvedljivo, pa je priporočljivo (prebral prispevek o bencinu,čistilih in barvah)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ČIŠČENJE NOTRANJOSTI ČELADE

Na DSF sem v neki oddaji zasledila čistilno peno, s katero se pospreja notranjost čelade, zadeva se strdi potem pa samo potegneš ven strjeno peno in umazanijo ki se je nabrala notri. Ali se da kaj takšnega dobiti tudi pri nas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zelo zanima čelada Roof Boxer, pa je v Slo ne najdem v nobeni trgovini, pa tudi sicer sem jo na cesti le 2x videl.

Je kje kakšna trgovina, al moram čez mejo? Če moram čez mejo, mi kdo priporoči kam?

Videl in probal sem sicer staaaar model, ki se je komaj še skupaj držal, bi pa vsekakor (novo) zadevo prej na betico nataknil, preden jo preko Ineta kupim iz kake Nemčije.

Cenovni razred je nekje = Nolan

V primeru, da kupim čelado in jo želim pobarvati v barvo motorja-vem, da je izvedljivo, pa je priporočljivo (prebral prispevek o bencinu,čistilih in barvah)?

Francoski proizvajalec čelad Roof v Sloveniji nima svojega predstavnika. Potrebna bo pot v čez mejo (Avstrija, Italija, Madžarska ...). Več info na PM.

Roofove čelade so dražje kot primerljivi Nolanovi modeli čelad.

Barvanje čelad ni priporočljivo. Zakaj pa ne bi raje kupil kar čelade, ki je že pobarvana v barvi motorja?

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ČIŠČENJE NOTRANJOSTI ČELADE

Na DSF sem v neki oddaji zasledila čistilno peno, s katero se pospreja notranjost čelade, zadeva se strdi potem pa samo potegneš ven strjeno peno in umazanijo ki se je nabrala notri. Ali se da kaj takšnega dobiti tudi pri nas?

Veliko koristnih informacij o čiščenju čelad najdeš v rubriki "oprema - čiščenje čelad" tukaj:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=707&st=0

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvsem bi me zanimali testni pogoji. sem pred dvemi leti sprobal vse schuberth in BMW celade in so bile brez izjeme vse glasnejse kot shark, x-lite ali dainese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ADAC test

ADAC-Helmtest 2004

Automobilclub testete acht Integralhelme zwischen 200 und 450 Euro

Die "Leisetreter" räumen ab

Überraschend große Unterschiede beim Geräuschverhalten hat der ADAC in einem aktuellen Test von acht Motorrad-Integralhelmen festgestellt. Während bei den Testsiegern Schuberth S1 und BMW SportIntegral, beide "besonders empfehlenswert", bei 100 Stundenkilometern ein Schalldruckpegel von 82 db(A) am Ohr gemessen wurde, liegt dieser Wert bei schwächeren Kandidaten über 95 db(A).

Der ADAC weist darauf hin, dass zuviel Lärm nicht nur Hörschäden hervorrufen kann. Bei Geräuschen über 90 db(A) kann durch Ermüdungsprozesse die Konzentration nachlassen. Möglich wurde die Lärmreduzierung bei den Testbesten durch eine Optimierung der Aeroakustik beispielsweise durch dichtere Krägen am Kinnbereich und den seitlichen Flanken. Letzteres erschwert allerdings das Auf- und Absetzen.

Ein erfreuliches Gesamtbild lieferten die Kandidaten in der Kategorie "Unfallschutz". Alle Helme blieben innerhalb der ECE-Norm. Bester war der Shoei XR-1000 vor den beiden Testsiegern. Auch das Ergebnis im Bereich "Sicht" ist mit Ausnahme der nur "bedingt empfehlenswerten" Shark RSX und Suomy Ventura positiv. Im Vergleich zum ADAC-Helmtest 2002 zeigten sich viele Produkte qualitativ deutlich verbessert. Den besten Durchblick bieten derzeit Uvex Boss 4000 mit Supravision-Visier und Nolan N83 Classic Plus mit Pinlock-Visier. In der Kategorie "Handhabung", bestehend aus Bedienung und Komfort, hatten die Testgewinner Schuberth und BMW die Nase vorn. Insgesamt vergaben die Prüfer zweimal die Note "besonders empfehlenswert", viermal "empfehlenswert" und zweimal "bedingt empfehlenswert".

Der ADAC rät, folgende Tipps beim Kauf eines Helmes zu beachten:

Der Helm muss optimal passen. Er muss fest sitzen ohne zu drücken.

Visier sollte beschlagfrei und kratzfest sein.

Bei Testfahrt vor dem Kauf auf Geräusche und Aerodynamik achten.

Eine helle, leuchtende Farbe erhöht die Sicherheit.

Der ADAC im Internet: www.adac.de

post-22-1088684119.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pripomnim naj se to, da ima sedaj en znanec BMW SI čelado in je z njo izredno zadovoljen in jo non-stop hvali. Pred tem je imel ARAI-ke in druge iz višjega ranga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni čudno da sta najbolje ocenjeni čeladi ravno nemški.

In ravno slučajno so Nemci delali test. :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, nolan pa 3. in še absolutno najcenejši. :yea2: Naj se ve. da pri Shoei / Co. ne plačaš vedno samo kvaliteter, če te italijanski šlem za male pare dol udari.

A je tole celoten test, se mi zdi da je malo kratek, manjka še vsaj nekaj znamk in čelad - Arai, NZI, AGV... no ja, sam je pa tudi tole ok.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kje je servis od nolana za popravilo čelade...

Problem/poškodba: po enmu letu (k je garancija že mim) mi je spodnji črni okvir skor odpadu/odplepil....in zdej ne zgledanič kej lepo :blink:

A se da to popravt v sklopu tiste petletne garancije??

Hvala za odgovor!

lp, #12

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lazer čelade sem videl v Mercatorju (megawhatevermarket) v šiški, v trgovini trgoavto.

Mene pa zanima, če je res tako hudo narobe če si kupim odprto čelado za skuterja, ki komaj potegne do 50. V mislih imam model 31 od Nolana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!