matjazek Objavljeno September 8, 2004 Opozori Objavljeno September 8, 2004 Mene pa zanima ali je oblika (notranjost) čelade različna med samimi Nolan oz. X-lite modeli (se pravi če mi N100 ne paše na glavo - me tišči - ali ima sploh še smisel probavati druge modele Nolan/X-lite)? Ko sem jaz kupoval mojo, sem si najprej zamislil N101. Ampak mi nikakor ni pasala na glavo. Predvsem me je tiscala v bradnem delu. Preskusil sem tudi X-1002 in ta mi je odgovarja. Notri je razlika. Ze na pogled, pa tudi na otip. Materiali so drugi, prijetnejsi, a tudi drazji. Po moje je (vsaj za ti dve čeladi), da je 1002 bolj fensi verzija 101nke. In še vedno je najbolj probat. Saj veš - 100 ljudi, 100 čudi oz. 100 piskrov .)
kompi Objavljeno September 8, 2004 Opozori Objavljeno September 8, 2004 Mene pa zanima ali je oblika (notranjost) čelade različna med samimi Nolan oz. X-lite modeli (se pravi če mi N100 ne paše na glavo - me tišči - ali ima sploh še smisel probavati druge modele Nolan/X-lite)? Kljub precejšni navidezni podobnosti (predbradni dvižni del …), se oblikovna zasnova tako zunanje, kot tudi notranje školjke čelad X-1002 in N101 precej razlikuje. Čelada X-1002 sodi v vrhunski razred tovrstnih čelad in mojstri ji pri ročni izdelavi posvečajo še posebno skrbnost. Takoj, ko si boš namestil čelado na glavo boš opazil, da je notranja polistirenska školjka čelade X-1002 bolj ergonomično oblikovana, oblazinjena s specialnim športnim udobjem (tekstilno oblogo iz CooLMax®, DRI-LEX®, BULPREN®, AIR-TECH ®), da je razlika tudi v predbradnem delu, kjer ponuja X-1002 precej več prostora, itd … Ja!, mislim, da je smiselno preizkusiti še kakšen X-litov model. Lep pozdrav! Boris Kompare B)
theone5 Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 KOMPI, Zanimam se za nakup čelade x-801. Zanima me predvsem primerjava z 901. Predvsem me zanima hrupnost ter obnašanje čelade pri višjih hitrostih. Se mi za to razliko splača odšteti tudi tolikšno razliko v ceni, glede na to da nism neki ekstremnež in da se še zaenkrat še ne poslužujem dirkališč. Hvala! LP, Uroš! :yea2:
theone5 Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 Sem ponosni lastnik X-lite 801. Zelo dobra čelada le mogoče glasna nad 130km/h in sistem sprednjega prezračevanja, ko je "ventilator" zaprt spušča do 100km/h zelo čudne in moteče zvoke kot bi nekaj brencljalo v čeladi. Bila na servisu pa ni nič boljše... Drugače pa nobenih pripomb!!! PA še zelo dobro izgleda!!! :) Tale komentar me nekako bolj nagiba k nakupu x-901. KOMPI, prilagam za pomoč pri morebitnem svetovanju. LP, Uroš!
theone5 Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 Gospodarnost poslovanja nam narekuje, da v slovensko izdajo kataloga Nolanovih čelad (objavljen tudi na www.compaco.si) vsako leto uvrstimo izbor najbolj prodajnih barvnih kombinacij in modelov čelad, ki jih imamo stalno na zalogi in so izdobavljive takoj. Vse ostale modele iz ponudbe skupine Nolan (preko barvnih 400 kombinacij v šestih velikostih – tudi model X1002) pa lahko zagotovimo po posebnem naročilu z malce daljšim dobavnim rokom. V kolikor vas zanima kaj več o modelu X-1002, vam bom preko PM-a z veseljem posredoval podrobnejše informacije. Lep pozdrav! Boris Kompare B) KOMPI, ka bi lahko še mene mal informiral na PM o x-1002 LP, Uroš!
kompi Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 Dobro počutje na motorju je v veliki meri odvisno od kvalitetno izdelane in pravilno izbrane (velikost, namen uporabe …) čelade. Tako X-801, kot tudi X-901/902 sta vrhunski čeladi iz kompozitnih vlaken. X-901 je čelada z zanimivimi tehničnimi rešitvami in najboljšim aerodinamičnim prebojem, medtem ko je X-801 čelada za dinamično vožnjo, klasičnih oblik, atraktivnega videza, izjemne aerodinamike, vrhunskega udobja in majhne teže. Vendar pa … … prav tako pomemben delež pri počutju na motorju ima tudi drža motorista, krogotok zraka na motorju, itd. Na vrhunske aerodinamične lastnosti čelade, pa tudi hrup, lahko recimo vpliva že nepravilno nagnjena šipca na motorju ali pa krogotok zraka nerodno usmerjen v spodnji rob čelade. Najboljši nasvet, ki ti ga lahko trenutno ponudim: preizkusi čelado X-801 v živo, na lastnem motorju. Ta možnost je še vedno na voljo. Le kdo bo vedel bolje od tebe, kako se obnaša čelada na tvojem motorju in pri tvojem načinu vožnje. Info o čeladi X-1002 sem ti že poslal na PM. Lep pozdrav! Boris Kompare B)
Anaoxa Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Živjo KOMPI, Imam eno mogoče nenavadno vprašanje. V začetku leta je fant kupil motor in seveda tudi opremo. Ker je bila to najina prva čelada sva kupila nekoliko pretesno (SHOEI). Čelada me ja tako zelo tiščala da me je po njej glava bolela in sem jo komaj z glave dol dala. Sedaj je malček boljše, a me po dolgi vožnji še vedno boli in še vedno jo težko dam gor in dol. Zanima pa me nekaj drugega. Točno tam kjer je šiv čelade-na vrhu glave mi je manjka majhen šoepk las (cca 0,5cm). Ali je lahko to posledica pretesne čelade, ker naj bi ta rob drsal po lasišču? Mogoče se vam zdi neumno vprašanje, a vaš odgovor mi res veliko pomeni. Hvala in lep pozdrav.
Shargo Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Imam eno mogoče nenavadno vprašanje... Mocno dvomim, da je odpad las posledica pretesne celade, kaj pa kej emso :hmm: .)
KeC Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Ne bi vedel ampak glede na to kaj si napisala je očitno da imaš premajhno čelado - zamenjaj. Če te zelo tišči točno na tistem delu je seveda možno da je pomankanje las poseldica pretesne čelade, seveda je vprašanje koliko si nosila to čelado veliko ali ne ravno dosti.
Thundercat Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 pretesna čelada ni zdrava...kot vidiš ti je tudi glavobole povzročala...o odpadanju las pa nisem prepričan da bi bil to možen vzrok...
Anaoxa Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Hvala vsem za hiter odgovor. KEC sem šekar nosila to čelado (odvisno ku vzameš). Pred poletjem sva imela celo eno turo cca 5 dni po Sloveniji...in sem hmali umrla od čelade. Je pa hec..da je tisti šiv prav tam.
hotschko Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Točno tam kjer je šiv čelade-na vrhu glave mi je manjka majhen šoepk las (cca 0,5cm). Ali je lahko to posledica pretesne čelade, ker naj bi ta rob drsal po lasišču? če kaj pojasni ... meni je v vojski zmanjkalo kocin po notranji strani stegen ... sem pač veliko hodil (drgnil) :o
bLuZoNdEr Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 ...ob kaj si pa drgnil.... :devil: ....no ja, jaz mislim, da ti zaradi čelade ne manjka las, bo kaj drugega krivo, ampak čelado pa le čim prej zamenjaj (še preden se ti zagabi vožnja z motorjem, ki je drugače lahko pravi užitek :D ); pa si sigurna da ti je čelada premajhna - morda ti ne ugaja po obliki :? (sam sem namreč imel čelado velikosti L ki me je tiščala v čelnem predelu, pa sem mislil da imam premajhno, ker nisem vedel da se čelade razlikujejo tudi po obliki notranjosti, ko pa sem probaval različne čelade, sem ugotovil da bo L prevelika in sedaj nosim M, ki pa me nikjer ne tišči in se v njej odlično počutim) LP
Saint Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 ČE te Shoei čelada tišči probaj školjko od Arai, ta je malce drugačna in ti bo mogoče ustrezala. Sam sem nujno hotel imeti Shoei Raid, pa je niti XXL nisem udobno imel na glavi - me je tiščala v ličnicah ih malo na vrhu. Sedaj imam Arai (NR5), ki me v velikosti XL ne tišči nikjer. lp Rudi
kompi Objavljeno September 19, 2004 Opozori Objavljeno September 19, 2004 @Anaoxa Vpliv premajhne čelade na izpadanje las še ni znanstveno potrjen. Zagotovo pa nepravilno izbrana čelada (velikost, oblika notranje školjke …) povzroča glavobol. Polepšaj si dan na motorju in zamenjaj čelado. Lep pozdrav! Boris Kompare B)
.T. Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Še eno vprašanje: V petek sem v Gama centru gledal čeladi 801 in 901. Ker je bila v trgovinici ful gužva, se mi prodajalec ni mogel dovolj posvetiti (6 mulcev je kupovalo barve lučke za na šobe za tekočino za špricanje vetrobranskega stekla). Zanima me sledeče: - ali sta čeladi 801 in 901 iz enakih materialov - ali imata obe čeladi pin lock - ali sta sistema za zapiranje viziraja enaka V svoji motoristični "karieri" (17 letni) sem imeli čelade N37, N80 in nazadnje Schubert profil 2. Pri vseh čeladah je slabo tesnil spodnji rob vizirja (najslabše pri schubertki) in posledično me boli glava oz. sinusi. Sedaj, ko je vreme hladnejše, še bolj. Zato lahko sklepate, da mi je najbolj pomembno tesnenje vizirja in me zanima, če je izvedba tesnjenja pri 801 enako dobra kot pri 901. Vozim namreč naked bike - brez šipce (XJR 1300), čez 150 km/h grem zelo redko in se mi zdi 901 prehuda za tak motor. Tadej
Lucky Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Kompi, mene pa zanima, kakšna je življenjska doba pinlocka? Zadnje bolj mrzle dni se mi dogaja, da se na pinlocku po dobre četrt ure vožnje formirajo kapljice, ki jih niti z izdatnim zračenjem ne morem posušiti. Večinoma se ta zadeva širi od zgornjega roba vizirja navzdol.
vrho1679 Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Kje natančno ( kraj ) bi se dalo v SLO videti/sprobati SHOEI čelade.
SiR Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Kje natančno ( kraj ) bi se dalo v SLO videti/sprobati SHOEI čelade. se mi zdi, da jih ima ena firma v Žalcu oz tam nekje okul ...
kompi Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 @ Tadej Včasih prodajalci res ne znajo pravilno oceniti situacije! :angry: Huh! Oprosti! - čeladi X801 in X-901 sta ročno izdelani iz izbranih vrhunskih materialov (Carbon®, Kevlar®, Kural®, steklena vlakna). - obe čeladi sta pripravljeni za uporabo vložka proti megljenju vizirja. Pri nekaterih modelih (X-801 Champion; X-901 in X902 vse verzije) pa je vložek že tudi vračunan v ceno izdelka. - sistema za zapiranje vizirjev sta sicer različna, vendar sta obe čeladi opremljeni z vrhunskimi tesnili in hkrati z možnostjo dodatne fine nastavitve tesnjenja vizirja. Menim, da ti tesnjenje vizirja pri X-801 na naked biku, do 150 km/h, ne bi smelo povzročati problemov. Lep pozdrav! Boris Kompare B)
kompi Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 @Lucky Vložek proti rosenju ob pravilnem vzdrževanju (nežno čiščenje s tekočim milom, brez drgnjenja …) deluje več let. Vendar pa, no če prav razumem, ni težava v megljenju, ampak nabiranju kapljic na vizirju? Megljenje vizirja se pogosto pojavlja ob nižji temperaturi, predvsem zgodaj pomladi, pozno jeseni, včasih pa tudi sredi poletja. To neprijetnost enostavno odpravimo z uporabo vložka proti megljenju vizirja. Letošnja novost so vložki s silikonsko obrobo, ki jih lahko uporabimo v ekstremnih vremenskih razmerah. Povsem druga zgodba pa je, ko se v čeladi nabere toliko vlage, da običajno megljenje preide v nabiranje kondenza (kapljice na notranji strani vizirja). Tovrstne neprijetnosti zelo redko srečamo in so težje rešljive. Najprej ti priporočam, da zelo dobro posušiš oblazinjenje čelade. Potem pa poskušaj nastajanje kondenza na vizirju odpraviti z učinkovito preusmeritvijo izdihane sape navzdol iz čelade. V primeru, da uporabljaš proti vetrno zaslonko pod brado -ponavadi je pritrjena na spodnji rob čelade- jo odstrani. Uporabi usmerjevalnik izdihane sape (gumijasti ščitnik), ki bo preprečil neposredno dihanje na vizir. V kolikor tudi to ne bo zadostovalo, boš najbrž moral uporabiti masko, ki bo zelo tesno pokrila nos in usta. Hm, kaj pa zgornje tesnilo vizirja? Upam, da ti dobro tesni! :hmm: Lep pozdrav! Boris Kompare B)
Aleks007 Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Mene pa zanima, kdaj približno potekajo znižanja za čelade. Kupiti nameravam čelado shark rsf (zdaj stane se mi zdi okol 63000 sit), mi kdo svetuje kaj drugega za ta denar ?
Lucky Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Tnx za izčrpen odgovor. Mislim, da se bom lotil odpravljanja težave postopoma. Najbrž bo treba najprej čelado za nekaj časa postaviti na toplo. Imam jo pač navado tudi čez noč puščati v kovčku na motorju, motor pa stoji zunaj. Vse ostalo je na mestu, spodnjega dela pa nikakor ne mislim odstranjevati, ker ne prenesem, da mi vleče čez oči. mislim, da mi vizir kar dobro tesni, vsaj sodeč po rezultatu testa s pihanjem, ki si mi ga pokazal. :OK:
BadBuLL Objavljeno September 21, 2004 Opozori Objavljeno September 21, 2004 Sam imam Shoei Raid (400 eurov) in moram povedat, da je čelada precej slab izbor in že razmišljam o menjavi. Not se rosi kot pri čeladah za 30 jurjev, ventilacija je zelo slaba (z rokavicami nimaš šanse, da odpreš/zapreš zgornji gumb za luft), pa še glasna je. Prodajalec me je prepričeval, da je boljši izbor kot Shark RS2, v kar zdaj dvomim. Pa še notranja površina se ne da prat, le s sprejem lahko našpricaš not. Sheoi 1000 pa ni po mojem nič kaj boljša, sam antifog je... :yea2:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se