Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

Če ne bi videl, ne bi verjel, da je kaj takega sploh mogoče :D Še dobro, da ni integralka, ker bi si verjetno rinila glavo skozi vizir :D

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V petek sem bil v Compacu v Velenju, da sem probal X-902. Pa so me po dobre pol ure bolela ušesa, zato sem opustil misel na omenjeno čelado. Sem se pa zmenil za danes, da pridem probat X-801. L varijante nisem spravil na lubenico, tako da je ostala XL. Pa je bila XL mogoče malenkost preohlapna. Vstavili so mi debelejše ličnice, nato pa šee debelejše. Po polurnem pomerjanju v trgovini in še pozneje doma po dvourni probi, je čelada kot ulita zame. V glavnem, da ne bom težil.

Če želite Nolan, se vam splača pridit v omenjeno trgovino. S tem ne mislim delat nobene reklame, samo dejstvo je, da se POTRUDIJO. :OK:

LP

Zoki

PS

Pa še v akciji je bila (50%). :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me, katero čelado _konkretno_ bi priporočili za na skuter, do 50k , pa ful me mot, če notr ne pride dost zraka

pa tudi, če upoštevate da mam še kake 3 mesece časa, da upoštevam na kakšno akcijo :D

lp

Popravljeno . Popravil Jebediah
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ zoki5

Hvala! Res nam veliko pomeni, če so naši kupci zadovoljni!

@ Jebediah

Konkretno:

Če si želiš zračno čelado potem izberi eno izmed odprtih (Jet) čelad = N31, N41, N42. Čeprav je jet čelada videti manj »zaščitna«, pa je nadvse primerna za vožnjo s skuterji, za kratka potepanja, za dopustovanje, za vožnjo po vročini …, saj daje občutek večje svobode in manj omejuje.

Če vztrajaš pri kvalitetni integralno zaprti čeladi do 50K, ti za ta denar največ ponuja N83. To je čelada visokega srednjega razreda, primerna tako za vožnjo s skuterji, kot tudi za doseganje večjih hitrosti. Ker te skrbi predvsem prezračevanje, te bo najbrž zanimalo, da za odlično klimatizacijo skrbijo posebej oblikovane strukture za vstopanje zraka, ki omogočajo učinkovito prezračevanje. JSW difuzor na osnovi podtlaka učinkovito izsesava topel zrak iz čelade, prezračevalnik pred brado pa skrbi za neposredno prezračevanje vizirja… Ta model čelade lahko tudi osebno preizkusiš, na lastnem motorju! Noben testni voznik ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade kot prav ti sam!

Ne spreglej pa tudi modela N61, ki je močno dvignil standarde udobja v ekonomičnem razredu čelad…

Klik na prenovljene strani http://www.compaco.si pa ti bo razkril še dodatne podrobne opise, karakteristike in namembnost posamezne čelade.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja mogoče kakšna stran kjer so testi čelad (mogoče več modelov kot zgornji link) in, da so testi dokaj nepristranski ... malo sem že gledal po google vendar nisem našel kaj prida info, ker se nekako ne morem odločit med takšno veliko ponudbo proizvajalcev! :?

Iščem pa za naket bike ... in sem že probal X-lite 901 in mislim, da bi bila M1 kr OK samo obstaja tukaj še malo morje znamk in ne vem kaj sploh gledat! :eek: :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah, torej sem use že zamudu

;((

jah nč, očitno bo treba regularne cene ;/

btw, za katere čelade naj še pogledam?

kje najdm kaki link za NZI v sloveniji?

arai baje da so (pre)drage?

Popravljeno . Popravil Jebediah
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno kaj je zate (pre)drago.......če svojo betico ceniš 50.000 SIT potem so še marsikatere druge tudi predrage, ča pa se ti zdi tvoja glava več vredna potem se boš pa temu primerno "stegnu", seveda do koder ti denarnica dopušča .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še, v katero trgovino naj grem pogledat za nolan čelade? kje so najbolj založeni? tukaj v nm....je bolj bogo

kje v lj, recimo, ker vidim da so 3?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ bLuZoNdEr

@ 2Bad

Ponudba upoštevanja vrednih primerjalnih testov čelad na svetovnem spletu je precej skromna. Resne, verodostojne in kvalitetno izvedene primerjalne teste čelad in opreme si namreč največkrat privoščijo le nekatere največje motoristične revije, ki premorejo zadostno količino finančnih sredstev, pravih strokovnjakov z dolgoletnimi izkušnjami, … pa tudi precej poguma, da objavijo rezultate testov, ki najbrž niso po volji vsem potencialnim oglaševalcem. Eeee, in celo pri takšnih, tazaresnih primerjalnih testih se rado zgodi, da je ocenjevalec pristransko bolj naklonjen eni, ponavadi domači znamki čelad.

No, kakorkoli že, španski Motociclismo, nemški Motorrad magazin, italijanski Tutto Moto, angleški MCN, francoski Moto revue in Moto2, ali pa ameriški Motorcycle Consumer news, so lani objavili kar precej zanimivih primerjalnih testov čelad. Novinarji revije Tutto Moto so šli celo tako daleč, da so v običajnih trgovinah pokupili nekaj deset enakih čelad ter jih izročili v kontrolno testiranje pooblaščenemu inštitutu. Rezultati testa so razkrili velikansko polomijo v Evropo pripeljanih kitajskih čelad (seveda z obvezno ECE22/05 homologacijo), ki so se na testu absorbcije udarca dobesedno razpadle. V Sloveniji takšnih zaresnih primerjalnih testov motorističnih čelad še nismo imeli. Je pa uredništvo revije MotoSi v svoji drugi številki lanskega letnika objavilo podroben pregled čelad v Sloveniji ter ga obogatilo z zanimivimi članki o proizvodnji, sestavi in izbiri le-teh.

Komu torej zaupati? Kako naj kupec spozna, da je ena čelada boljša od druge? Težko. Predpisani standard ECE 22/05 je le tista najplitvejša meja, ki jo dosežejo tudi najcenejši izdelki. Zaupajte raje zdravemu razumu: skrbneje izdelana čelada je tudi zmogljivejša; da je znano ime s proizvodnjo v urejeni državi bolj zaupanja vredno, kot izdelek neznanega izvora iz okolja, ki ima nizke kriterije. Da je vajenec tisti, ki je začel šele včeraj delati čelade, saj nima izkušenj s konstrukcijo. Da tisti, ki čelade le sestavlja, nima razvoja in je že po definiciji v zaostanku…

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi, morda mi boš znal odgovoriti, ker si bolj v teh "vodah"; nekje sem zasledil (če ni bil celo MotoSI), da se proizvajalci čelad ne strinjajo z morebitno uvedbo ocenjevanja oz. rangiranja kakovosti čelad. Zakaj?

Saj nekako razumem, da se bojijo pristranskosti itd. ampak če pogledamo kako je to urejeno v avtomobilski industriji, kjer na crash testih podajo tudi oceno in celo podeljujejo nazive najvarnejših v razredu :hmm: :?

Se morda v prihodnosti obeta kaj podobnega tudi nam, kupcem čelad?

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He he Bluzonder ravno zaradi proizvajalcev kot jih je omenil Kompi. Jaz zase vem da ene čelade ki se ji reče Kiwi in jo v louisu prodajajo za 26 EUR ne dam na glavo.

Čisto slučajno mi je nekoč v roke prišel test čelad različnih proizvajalcev med njimi tudi Kiwi in podobne zadeve, testiranje je bilo le tisto kar mora čelada prestati da dobi homologacijo oziroma atest. Čelade so padale na testih, med njimi tudi nekatere ki so pri nas precej cenjene in ne ravno poceni. Kolikor se spomnim so test prestale vse Nolanove čelade, ARAI, in še nekaj proizvajalcev s "tradicijo".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja test se da pasti tudi zaradi neustrezne označbe in podobnih "birokratskih" zadev, sicer pa kiwi tudi ni ravno "no name" firma (al sem samo jez slučajno zanjo slišal že davno preden sem vstopil v motoristični svet :? )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kiwi je kar poznana firma, vsaj zame, če ne verjameš poglej v tisti motoSi, kjer so testirali čelade tam je v rangu do 90k ena ful huda, samo barve bi bila lahko lepše .) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznana gor ali dol, jaz sem zanjo prvič slišal lani. Sploh pa če ne pride skozi osnovne zahteve hvala lepa.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kiwi je kar poznana firma, vsaj zame, če ne verjameš poglej v tisti motoSi, kjer so testirali čelade tam je v rangu do 90k ena ful huda, samo barve bi bila lahko lepše .) .

Jaz tudi poznam Kiwi - ga vsak tedn na placu pri šipšalonih kupujem :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa o čeladah Suomi? :hmm:

A ima kdo kaj izkušej s temi čeladami?

Moj sin ima GUNWIND (neko replico). Je kar zadovoljen. Sem se vozil z njo in kar lahko rečem, da je zelo prijazno oblazinjena in na mojo glavo zelo lepo sede. Zmerno tiha in glede na to kako sine pazi na voje stvari ima zelo kvaliteten vizir in barvo.(čas uporabe/praske)

Za testno vožnjo sem si dobil tudi SPEC 1R. Seveda vse enako kot pri zgornji, le za nekaj Db glasnejša. Zvok sicer ni talo moteč kot pri nekaterih čeladah kjer se pojavlja butanje, pa trepetajoč zvok. Zvok pri opisani čeladi je bolj podoben zvoku zraka pri sesanju. Vizir , tesnenje, super(čelada je bila nova!)

Ker lahko pri takem opisu čelade navedem le SVOJE občutke naj rečem, da mi te čelade najlepše prilegajo glavi, oblazinjenje pa je zares udobno tesno. Za primerjavo naj napišem, da me vse Arai čelade tiščijo na istem mestu takoj, ko jih dam na glavo. Zakaj se še ne vozim s takšno čelado. Ja cena je kar visoka in še malo čakam.

LP Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vse Arai čelade...

Si res probal vse, ali le nekatere? Sprašujem te zato, ker Arai ne samo da ima različne velikosti školjk (glede na velikost čelade), ampak se razlikujejo tudi po obliki. Tako sta na primer primerljiva modela Astro in Signet, kjer je Astro bolj okrogle, Signet pa bolj ovalne oblike (sam vem da me je Astro tiščala, Signet pa ne....pri isti velikosti).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WHAT'S THE DIFFERENCE BETWEEN THE SHAPES?

It comes down to a basic fact: the shape of the head - the relationship between length and width - are as important as head size in determining the right helmet for you a helmet:

The traditional Arai fit - the "Long Oval" - For heads whose length is distinctly narrow side-to-side, combined with a longer front to back measurement. Arai's Long Oval shell shape is currently available in the Signet, Renegade and Tracker GT series.

The transitional fit - the "Round Oval" - For heads that are distinctly rounder, the length and width being almost even. Arai's Round Oval shell shape is currently available in the Quantum series. (The RX-7 series has a "relaxed" Round Oval shell shape, which is not quite as pronounced as the Quantum's.)

The bridge fit - the "Intermediate Oval" - For heads with a round shape, but with considerably more forehead length. This shape "bridges" the gap between the two previous shapes. Arai's Intermediate Oval shell shape is currently available in the Astral series.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Bluzonder

Moje navedbe lahko pripišem k modelom Corsair, Astro/R, Astro/J, Condor. Signet-a takrat v trgovini v moji številki ni bilo(jesen 2004), pa tudi dvomim, da bi bil v redu, ker mi je lastnik trgovine ponudil, da mi bi katerikoli kupljen model čelade prilagodil moji obliki glave.

LP. Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!