Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

imam vprašanje......

kako bi se kaj obnesle tele čelade??? Gledal sem jih v Louisu in so v bistvu kar poceni. Ali bi zadostovale za moj način vožnje oz. za mojo makino :? (HONDA CBF 600 S, potovalna hitrost od 80-120 km/h)

STREETFIGHTER HELM

cena: ab € 89.95

21344elada2.jpg

AGV K

cena: ab € 129.95

21344elada.jpg

AIROH WARRIOR DUO

cena: ab € 119.95

21344elada3.jpg

Hvala za nasvet!

LP! Grega!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam eno vprasanje glede čelad Nolan.Ali obstaja tudi model 101 iz kompozitov?Zelo mi je vseč ta model vendar sem malo skeptičen glede materijala.Gospod Kompare mogoce?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...misliš X-Lite = (Nolan+boljši material) (beri: kompozit) ... .)

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ HONDAMANIA

Priznam, lepe grafike. Vendar pazi, ni vedno zlato vse kar se sveti!

Preden se odločiš za nakup dobro premisli. Za tvojo glavo gre! Veš, včasih pohlep po dobičku mimogrede zapelje človeka, da proda družino. Kaj jih takšne briga neki levi motorist, ki je tako ali tako delikvent in zgaga na cesti. Tak trgovec z mirno vestjo ponuja zalogo starih čelad po sumljivo nizkih cenah in jih prodaja brez kakšnega opozorila, da je blago že sumljive kakovosti ali pa še huje, z neveljavnimi homologacijami. Zaupaj raje zdravemu razumu, saj vendar veš:

- da je skrbno narejena čelada tudi zmogljivejša,

- da je čelada znanega proizvajalca s proizvodnjo v urejeni državi bolj zaupanja vredna, kot izdelek neznanega izvora iz okolja, ki ima nizke kriterije,

- da je vajenec tisti, ki je šele včeraj začel delati čelade, saj nima izkušenj s konstrukcijo,

- da tisti, ki čelade le sestavlja, nima razvoja in je že po definniciji v zaostanku

- ...

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam vprašanje......

kako bi se kaj obnesle tele čelade??? Gledal sem jih v Louisu in so v bistvu kar poceni. Ali bi zadostovale za moj način vožnje oz. za mojo makino :?  (HONDA CBF 600 S, potovalna hitrost od 80-120 km/h)

tudi sam sem skeptičen glede na "ime" proizvajalca in ceno ampak to je druga stvar. lahko ti samo povem, da so dostikrat te "streetfighter" čelade glasne zaradi oblike in da je slaba čelada z dvižnim sprednjim delom nevarna v primeru padca + dosti glasnejša kot ostale. sam imam doma eno takšno (caberg just one za cca 200 dem oz 100 eur pred leti) pa je primerna samo za kak skuter za vse ostalo pa je preglasna in premalo varna.

aja pa še vprašanje rezervnih delov je tu, ravno pri tej je vizir totalno nekvaliteten tako da se hitro popraska ali poči ker je navadna plastika, slabo se čisti vizir in takoj rosi - nov vizir pa stane skoraj toliko kot čelada kar sem seveda ugotovil šele ko sem ga menjal pa še v AUT sem moral ker jih pri nas ni bilo za dobit.

včasih zadevo šele potem preplačaš. če imaš srečo samo z denarjem in ne z glavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja tako temen vizir kot je na prvih dveh pri nas ni dovoljen pa tudi če ti je to vseeno je neuporaben že v mraku kaj šele temi zato boš tako ali tako rabil še svetel vizir <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Zelo mi je vseč ta model vendar sem malo skeptičen glede materijala...

Zakaj skepsa glede materiala?

Brizgani polikarbonat Lexan® je material z zelo visokimi mehanskimi lastnostmi, ki je sposoben prenesti udarce, je odporen proti UV žarkom in se stara počasi. Pri Nolanu v zvezi z varnostjo ne poznamo kompromisov. Povezani smo s strateškim partnerjem iz kemične industrije in skupaj smo razvili material in procese, ki zagotavljajo čelade konstantne kakovosti in ki so dosegljive po konkurenčni ceni. V lasntem laboratoriju vsak dan preverjamo kakovost proizvodnje skladno z obveznimi evropskimi standardi. Samokontrola nam omogoča, da se izognemo morebitnim nihanjem v kakovosti vhodnih materialov ali proizvodnih proscesov. Zahtevane homologacije čelad pa za nas opravljajo zunanji, neodvisni laboratoriji. Ta sistem nam zagotavlja, da smo vedno v koraku s časom in z novimi spoznanji.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je zdel, da bo nekaj takega, ker so cene že malce smešno nizke, pa vendarle..... Hvala vam za nasvet, sem mnenja, da več glav več ve, jebat ga sm še pač bl "frišno pečeni" motorist, sej bo...... Bom pač zaenkrat nabavu samo rokavice in škornje zame in boljšo 1/2.

V bistvu čeladi že imam (še od prej, ko sm se vozu z........nekaj namesto motorja :lol1: ), ampak so bolj tako tako, ni glih Nolan al pa X-lite (pa še ena je sposojena, tako da... :? ), zato sm pa mislu, da bi vsaj za tole sezono, ku sm še bl na easy (največ 110 km/h) nabavu dve čeladi, da bi vsaj bile nove, itd itd, ker naslednjo sezono bi pa nabavu neki od Nolana N101 al pa N100E, ampak ne morš met vse naenkrat...............

Kaj bi vi naredili na vašem mesu???? Vsakega odgovora nbom zeeeloooooo vesel, please :yea2:

LP! Grega!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še SHARK majo od 100 EU dalje :? bi al nebi.......... :? :? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu čeladi že imam (še od prej, ko sm se vozu z........nekaj namesto motorja :lol1: ), ampak so bolj tako tako, ni glih Nolan al pa X-lite (pa še ena je sposojena, tako da... :? ), zato sm pa mislu, da bi vsaj za tole sezono, ku sm še bl na easy (največ 110 km/h) nabavu dve čeladi, da bi vsaj bile nove, itd itd, ker naslednjo sezono bi pa nabavu neki od Nolana N101 al pa N100E, ampak ne morš met vse naenkrat...............

Kaj bi vi naredili na vašem mesu???? Vsakega odgovora nbom zeeeloooooo vesel, please :yea2:

LP! Grega!

Če je bilo 1-1,6 maljona za motor, pa še registracijo, bi bilo prav grozljivo ,če se boš vozil z neko staro plastiko na glavi, oziroma, če boš šparal pri čeladi. Pomisli, kako bi bil žalosten, če bi s sopotnico padla, pa bi potem videl, da bi preživela, če bi imela na glavi boljšo čelado ...

Skratka - raje šparaj kje drugje - pri čeladi se nikakor ne splača... Nimaš je na glavi samo zato, da se ti ptič direkt na glavo ne pokaka ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Skratka - raje šparaj kje drugje - pri čeladi se nikakor ne splača... Nimaš je na glavi samo zato, da se ti ptič direkt na glavo ne pokaka ...

Menda je čelada za po dežju. Da si frizure ne zmočiš!

Ne resno, ne ga srat s čeladami. Jaz sem npr. svojo 2 leti staro upokojil, pa ni z njo nič narobe. Samo malo "mlahava" postane počasi, potreben bi bil nov vizir in pinlock. Raje dodam še nekaj penezov in voila, uporabljam novo, z boljšim pregledom, boljšo vetrno zaščito in sigurno boljšo zaščito, saj za staro nikoli ne veš, v kakšnem stanju je njeno jedro zaradi vpliva hlapov bencina in raznih ostalih topil, za katere se še zavedaš ne. Če je pa čelada še kdaj kresnila po tleh, pa sploh ni več za razmišljat. Kupi novo. In ob prvi nabavi, kupi najboljše kar moreš. Glava je le ena. No ni čist res, a s to naj bi mislil. :hmm: No, pa tudi to ne drži vedno! .)

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne čudi me, da so čelade tako drage in da niso več strukturno zanesljive ob manjšem udarcu, biznis pač, vržeš in kupiš novo za zasoljen denar. zanima pa me, zakaj ne uporabljajo materialov oziroma načina prepletanja vlaken kot pri boljših vojaških čeladah. mislim, da ti prleti kugla z nekaj 100m/s in ne prebije, čelado pa lahko naprej uporabljaš je vredno razmisleka, kaj nam ti ljudje sploh prodajajo...konec koncev je lupinica, ki naj bi bla nekakšna zaščita strašljivo tanka...se mi zdi, da je fora samo v podlogi iz stiroporja oz drugih umetnih mas. no seveda je tu vprašanje teže, vendar za moje pojme zanemarljivo... :hmm:

no kakorkoli jst "zaupam" shoei čeprav so dražje, sem jo mel kar nekaj let in je kljub totalno znucanemu izgledu še vedno tiha in na glavi tesna. jo pa morem zamenjat...nažalost moram spet dat zaslužit fašistom, ker se jo pr nas težko ali sploh ne dobi. :BUA:

ko bodo naredili pa prvo vojaško integralno čelado sem pa prvi kupec :lol:

Popravljeno . Popravil GorazdH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm:

no kakorkoli jst "zaupam" shoei čeprav so dražje, sem jo mel kar nekaj let in je kljub totalno znucanemu izgledu še vedno tiha in na glavi tesna. jo pa morem zamenjat...nažalost moram spet dat zaslužit fašistom, ker se jo pr nas težko ali sploh ne dobi. :BUA: :lol:

Kar se tiče Shoei čelad jih od letošnjega leta uvaža in distribuira Yogi motocenter v Vinski gori pri Velenju, tel 03 8910009. Cene ima znosne in sicer s popusti je cenejši kot pa je Louis v Gradcu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz kake razdalje lahko čelada pa de na tla da je še uporabna? Iz balance ali sedeža recimo...

Pa recmo za Nolan N6x ali N8x

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...eno dobro čelado...do 20.000...

in to boš uporabljal na kolesu, skuterju, motorju ?

dobro (kvalitetno)integralno čelado za motor boš težko dobil pod 20.000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa sam zanima kak lahko jaz ugotovim, da mi je celada prav.. oz. po cem vem da se celada pravilno prilagaja moji glavi?...

... mislim ce mi re tezko na glavo potem ze ni moje velikosti :P ...em.. tk ... pa ce prelahko pa pomojem tud ni vredu!?... mal naj mi nekdo razlozi prosim... da nebom kr nekaj kupo.. :)

Popravljeno . Popravil norc4life
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ DimmniBurek

Če ti pade čelada iz rok ali parkiranega motorja na tla, si krstil samo barvo. Če se pri istem padcu odkotali še mimo stotih cerkvenih stopnic, zna biti resna godlja. Če si imel čelado na glavi in udaril z njo ob padcu, se od nje raje poslovi. Raje od čelade, kot od življenja.

Lep pozdrav!

Boris Kompare :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ jrakov1

Predlagam, da si privoščiš branje MotoSi revije št. 2/2004, kjer boš na enem mestu našel prikladno zbrano, s komentarji opremljeno, v cenovne razrede razdeljeno in še vedno precej aktualno večino ponudbe motorističnih čelad v Sloveniji. Nekaj praktičnih nasvetov o izbiri čelade pa boš našel tudi še na www.compaco.si.

Lep pozdrav,

Boris KOMPARE B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK norc4life, ponovimo vajo:

Vsaka čelada ima na zunanji školjki, največkrat na zadnji strani, označeno velikost. Te rastejo od zelo majhne (oznaka XS/53-55) do zelo velike (oznaka XXL/63-65). Za primer: čelada srednje velikosti ima oznako M (medium), 57-59 pa pomeni obseg glave v centimetrih, merjen tesno v višini obrvi. Torej, s šiviljskim metrom tesno izmerjen obseg glave v višini obrvi je prvi podatek za oznako velikosti čelade. Odčitek ustreza oznaki velikosti (54/XS; 56/S; 58/M; 60/L; 62/XL; 64/XXL) in tako boste precej natančno ugotovili katero velikost čelade izbrati.

Ko kupujete čelado, nikar ne hitite. Umirite se, pomerite več čelad različnih velikosti in modelov, obdržite jo dalj časa na glavi in šele potem se odločite.

Pravilno izbrana čelada precej tesno zdrsne na glavo, ker je spodnji rob čelade vedno bolj tesen, kot ohlapen. Ustrezno velika čelada v prvem hipu morda celo daje občutek neudobja, ker rahlo potlači ušesa, lica in občutno obvija glavo.

Pretesna čelada zelo težko zdrsne na glavo. Pritiska in opazno mečka lica, povzroča močan pritisk v predelu čela, že po krajšem času povzroči bolečine v sencih in čelu, ki hitro in neprijetno naraščajo.

Prevelika čelada pa takoj daje dober občutek udobja, zračnosti, prostornosti, kar je zavajajoče. Med vožnjo pri večji hitrosti ne sedi mirno na glavi, se premika v zračnem toku, trepeta, pri visoki hitrosti se dviga na glavi. Zaradi te nemirnosti tudi omejuje pogled in poudarjeno utruja. Nenazadnje omogoča vstop nezaželenega zraka v notranjost čelade (prepih). Ob udarcu pa prevelika čelada sile ne ublaži dovolj in se lahko celo sname z glave.

Čeprav bo morda trgovcu odveč nastavljati zapenjalni jermen, pa si ob pomerjanju čelado v trgovini skrbno namestite na glavo in jo pritrdite s podbradnim pasom. Notranje oblazinjenje pri novih čeladah še ni "usedeno" oziroma oblikovano po uporabnikovi glavi in četudi imate občutek, da je velikost prava, čelado poskusite s premikanjem naprej in nazaj sneti z glave. Če ste jo uspeli sneti ali pa se le-ta premika na glavi, je čelada prevelika oz. njena oblika ne ustreza obliki vaše glave.

Resni prodajalci vam bodo omogočili tudi testiranje različnih modelov čelad v vožnji z vašim motorjem. Prav tako pa vam bodo priporočili, da doma preizkusite kupljeno čelado tako, da jo imate zapeto na glavi kakšnih 30 ali 40 minut, še preden se boste zapeljali z motorjem. V kolikor bi vas po tem času, zaradi pritiska v predelu čela, pričela boleti glava, pomeni, da je čelada premajhna oz. njena oblika ne ustreza obliki vaše glave. Resen prodajalec vam bo premajhno čelado zamenjal s pravo velikostjo.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!