Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno

Imam Čelado Nolan 82 in me zanima a je možno montirat na šipco senčilo za sonce kot imajo nolanke 101

Objavljeno (popravljeno)

Vidim, da so gorenjci pritisnli nekaj besed o Nolankah. Naj še jaz nekaj dodam.

Potem, ko sem skoraj dizertiral iz tega katero čelado naj si kupiva, sem se na osnovi zelo ugodne cene odločil za X-Lite. S čelado sem povprečno zadovoljen, vredna je svojega denarja.

No in tu se začne cela zgodba. Ker sem v Kranju pomeril čelado, ki je že bila malo rabljena, sem zaradi tega pri Kompareju naročil manjšo št. čelade kot jo dejansko rabim. Seveda sem to ugotovil doma, ko sem za vsak slučaj hodil z njo po hiši in sem po tričetrt ure ugotovil, da ne bo zneslo.

Čelado so mi seveda brez pripomb zamenjali in ko sem ob zamenjavi ugotovil, da bom potreboval debelejše lične obloge, so mi jih naročili, originalne pa pustili, da sem ta čas lahko čelado uporabljal.

Ne glede na to, so mi originalne ličnice z debelejšimi zamenjali brezplačno in sicer tako, da so jih poslali v trgovino, ki je bila meni najbolj pri roki.

Kaj naj rečem, da ne bo pocukrano. Za slovenske razmere nadpovprečno prijazen in absolutno profesionalen odnos. Stranka je tukaj zares Kralj.

LP Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Objavljeno

@ Tiger in Cvetoo

Hvala! Trudimo se po naših najboljših močeh in res nam veliko pomeni, če so naši kupci zadovoljni!

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Objavljeno

@ glažar

Novo VPS senčilo je mogoče montirati na vse verzije (tudi starejših) Nolanovih modelov čelad N100/101, N83 in N42. Žal pa čelada N82 ni opremljena z mehanizmom, ki bi omogočal montažo VPS senčila.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Objavljeno

:OK: Kompi najlepša hvala za info.

Objavljeno

Imam nekaj vprašanj glede materialov iz katerih so narejene čelade.

Danes sem malo gledal čelade v Louisovem katalogu 2005 in sem opazil da so čelade narejene iz vseh možnih materjalov.

Omenjeni so predvsem materjali:

- Tri Composite

- Technopolymer

- AIM Advanced Integrated Matrix

- Lexan ML

- Thermoplast

- Polycarbon

- Polycarbonat

- Ectrolon

- I.M.A.C

- Thermoplastic Resin

- ABS

- Xantar

- itd...

- itd...

Ok, jasno mi je da se v grobem čelade delijo na kompozitne in nekompozitne (navadne). Vem da naj bi se pod kompozit smatralo karbon, kevlar in fiberglass (mogoče še kakšen drug materjal?)

1. Ali je kompozitna čelada narejena iz vseh teh treh materjalov, ali je to odvisno od čelade do čelade. Npr nekatere zgolj iz karbona, druge iz fiberglassa?! To me zanima zato, ker je pri nekaterih čeladah za materjal naveden zgolj kompozit, pri nekaterih pa je materjal omenjen specifično, npr. karbon ali fiberglas, ipd.

2. Potem me zanima kaj je, če sploh je razlika med temi plastičnimi materjali. Vzemimo za primer Polycarbon vs Polycarbonat. A je to eno in isto ali gre za različne materjale. Ali pa npr. Technopolymer vs Thermoplast (primerjave so naključne..) Kateri od teh - zgoraj navedenih matrjalov je najvarnejši oz najbolj kvaliteten? A je to vse navadna plastika z različnimi imeni, ali je dejansko kakšna velika razlika v sami zgradbi teh plastik/materjalov? Iz ABS-a, kateri je dostikrat omenjen kot materjal iz katerega so čelade, sem npr videl že odbijače za avto in druge plastične stvari... So potemtakem čelade iz take (običajne) mase sploh dovolj varne?

Hmm.. Sem kar malo zabluzil. No vprašanj imam še ogromno, vendar bo to zaenkrat dovolj. Če ima kdorkoli kaj pojma o tem kar sprašujem, bom zelo vesel vsakega odgovora.

Človek se skratka čisto zmede, ko gleda katalog in vidi 100 različnih stvari, o katerih se mu sanja ne. Rad bi skratka malo več zvedel o vsem tem, ker s punco kupujeva čelado zanjo in se mi zdi pomembno, da vem vsaj par osnovnih stvari, kar se tiče materjalov iz katerih so narejene čelade.

LP, Jure

Objavljeno

Kake so razlike med shark RSi, x-lite x601, agv day star? Katera od teh je najboljši nakup? cca okrog 60 tisoč katera čelada je najboljša v tem cenovnem rangu +- 10000? Al v bistvu ni bistvene razlike in kupim kar mi najbolj leži na glavi

Objavljeno

Resno vprašanje!

Imam čelado Nolan X-Lite 902- pin lock vizir, ki naj bi bil odporen proti rosenju. (Znotraj!) Pa temu ni tako! Predvsem v dežju, ko je hladneje.

Prosim "izkušene mačke", da povedo svoje izkušnje v zvezi s tem.

KATERE ČELADE VIZIR je 99.99% učinkovit PROTI ROSENJU? 100 vem, da ni nobeden.

P.S.

Pa še to. Je morda na vidiku zamenjava modela čelade Shubert?

Hvala za odgovor.

Objavljeno
Resno vprašanje!

Imam čelado Nolan X-Lite 902- pin lock vizir, ki naj bi bil odporen proti rosenju. (Znotraj!) Pa temu ni tako! Predvsem v dežju, ko je hladneje.

Prosim "izkušene mačke", da povedo svoje izkušnje v zvezi s tem.

KATERE ČELADE VIZIR je 99.99% učinkovit PROTI ROSENJU? 100 vem, da ni nobeden.

pin lock je 100% odporen proti rosenju. preverjeno pri temperaturah pod 0 stopinj in doslej edina zanesljiva stvar proti rosenju. zarosi se ti mogoče samo pod robom pinlocka, tam kjer pa je pinlock pa NIKOLI!

če se ti rosi mi pride na misel edino, da očitno pinlock ne nasede dovolj tesno na vizir in se zarosi vmes. poglej kako naseda, z vrtenjem nastavkov (boš videl da niso okrogle oblike) ga lahko bolj pritisneš zraven.

za kaj več ti bo pa kompi povedal, meni se ni zarosil tudi pod nulo ko sem nalašč poskušal dihati v njega. :OK:

Objavljeno

pin lock je 100% odporen proti rosenju. preverjeno pri temperaturah pod 0 stopinj in doslej edina zanesljiva stvar proti rosenju. zarosi se ti mogoče samo pod robom pinlocka, tam kjer pa je pinlock pa NIKOLI!

če se ti rosi mi pride na misel edino, da očitno pinlock ne nasede dovolj tesno na vizir in se zarosi vmes. poglej kako naseda, z vrtenjem nastavkov (boš videl da niso okrogle oblike) ga lahko bolj pritisneš zraven.

***

Hoj!

Bom bolj konkreten.

1) BORIS KOMPARE je izredno posloven in strokoven človek, ki se stranki maksimalno posveti!!! VELIKA POHVALA! Tudi Nolan X-Lite 902 je zelo dobra čelada!

2) Na poti (ne prvič) sem imel nekaj dni hladnega vremena ((4)..5 - 10 stopinj C) s konstantnim, močnim deževjem. V mrazu vizir "deluje". Zadovoljen! V dežju pa se začne rositi in sem živ popizdil. Kaj bi dal, da bi bilo drugače!

3) Tudi med potjo sem kontroliral tesnenje in plastična čepa za regulacijo vizirja (in ju privil). Rezultat enak.

Hvala za Vaše izkušnje in nasvete!

Poslušam...

Objavljeno

Tudi jaz imam 902 in sem se že vozil po dežju s temp. okrog 7 stopinj C. brez rosenja!

Objavljeno

IMHO, pri vsem tem rosenju je pomembna tudi izdihana sapa in čistost notranjega dela vizirja oz. pinlocka. Če stalno pihaš v pinlock, se seveda nabere rosa. Je pa zadeva 100% odporna proti tistemu rosenju, ki se pojavlja pri drugih čeladah že zaradi temperaturne razlike zunaj in znotraj čelade.

Torej, pravilno nameščena podkapa in/ali usmerjevalnik izdihanega zraka, ter čisti pinlock sta tudi pogoj za jasno obzorje. Se kar dosti zjutraj v megli, mrazu in dežju vozim v službo in lahko Nolanove pinlocke samo pohvalim!

Objavljeno (popravljeno)

Sedaj pa še ena strokovna :blink:

Se kar strinjam s HHv-jem glede rosenja.Bolj kot ne je pri meni vsa fora v pravilni namestitvi podkape oz načinu izdiha.Rosenje se mi več ali manj dogaja, ko stojim recimo pred semaforjem in če takrat izdihujem skozi nos, rosenja 100% ni.Zaključek- izdihovat skozi nos pa bo. :)

PS:No in končno, po nevem koliko letih(2,3 :? ) sem postal mojster :P :P :OK: :OK:

Popravljeno . Popravil lightning
Objavljeno
2) Na poti (ne prvič) sem imel nekaj dni hladnega vremena ((4)..5 - 10 stopinj C)  s konstantnim, močnim deževjem. V mrazu vizir "deluje". Zadovoljen! V dežju pa se začne rositi in sem živ popizdil. Kaj bi dal, da bi bilo drugače!

OK pol pa nimam ideje :? , še se mi ni zgodilo pa sem tudi v dežju in mrazu vozil.

Objavljeno

Tudi jaz imam 902 in sem se že vozil po dežju s temp. okrog 7 stopinj C. brez rosenja!

***

...koliko kilometrov???

Za menoj je zelo veliko kilometrov... in čelad. Probal sem vse, dež, nalive, sneg in točo. Pa tudi nekaj lepega vremena je bilo. Ko sem se nekaj dni s pin lockom vozil po dežju (od jutra do večera) sem popizdil. Prav tako je bilo na zadnji furi, ko je dva dni scalo kot za stavo, po hribih naokoli je bil sneg. Pa ne samo meni. Tudi prijatelj je imel N902. Ista zgodba! Po sedemsto, osemsto kilometrih dežja v enem dnevu se mu je utrgalo. Privijala sva plastične zatiče, vozila in preklinjala rosenje, ki je onemogočalo varno vožnjo.

Od Ljubljane do Bleda in obale verjamem da drži. Za stotine in tisoče kilometrov "hladnih in deževnih" dni pa zagotovo ne! V to me po mojih kilometrskih izkušnjah ne more nihče več prepričati.

Rešitev je "fiksno dvojno steklo" kot pri nekaterih bogatejših mercedesovih modelih z dovolj debelim steklom (na vratih). (V prispodobi bi rekli "termopan"). Tega pri čeladah še niso naredili. Jaz pa čakam ravno to. Verjemite da bodo! Kdaj, je le vprašanje časa. In nekaj deset tisoč tolarjev bo dražja, katere pa bom plačal z največjim veseljem.

Tudi tisti, ki se vam "vizir ne rosi", boste to ugotovili čez veliko tisoč kilometrov in dežja. Govorim o "pin locku". Sicer je N 902 resnično dobra čelada!!!

Jaz sem pripravljen plačati nekaj deset tisočakov, samo enkrat za vselej naj mi naredijo vizir, kakršnega si želim že vrsto let. Da v dežju zjutraj zaprem vizir in zvečer suhega odprem.

Poslušam pametne odgovore.

P.S.

Pa še to. Z veliko hvaležnostjo, sprejemam predloge in nasvete, kaj storiti, ne pa izjave, kako se nekomu petdeset, šestdeset likometrov ne rosi vizir.

motorist

Objavljeno

Tudi meni se moja X-1002 zarosi po večdnevnem mokrem vremenu, še posebej, če spim zunaj in se čelada ne posuši čez noč.

Počasi se mi začne nabirati rosa ob straneh in postopoma zmanjšuje vidno polje. Na srečo mi ga po 7 do 8-mih urah še ni do konca pobralo, je bilo pa že kot v tunelu.

Stvar je v tem, da ko začne enkrat rosit, je treba zadevo razdret, vizir in pinlock fino očistit, dobro (!) posušit, pinlock obrnit in zategnit une šraufke. ČE ga ne posušiš dobro, nisi naredil nič.

Fičo, mogoče bi pa tebi boljše delal pinlock, ki je ob straneh oblepljen s silikonom...baje, da deluje boljse. Pojma nimam.

LP, M.

PS. Bil pa sem že dlje, kot do Bleda in obale :)

Objavljeno

Tudi meni se moja X-1002 zarosi po večdnevnem mokrem vremenu, še posebej, če spim zunaj in se čelada ne posuši čez noč.

Počasi se mi začne nabirati rosa ob straneh in postopoma zmanjšuje vidno polje. Na srečo mi ga po 7 do 8-mih urah še ni do konca pobralo, je bilo pa že kot v tunelu.

Stvar je v tem, da ko začne enkrat rosit, je treba zadevo razdret, vizir in pinlock fino očistit, dobro (!) posušit, pinlock obrnit in zategnit une šraufke. ČE ga ne posušiš dobro, nisi naredil nič.

Fičo, mogoče bi pa tebi boljše delal pinlock, ki je ob straneh oblepljen s silikonom...baje, da deluje boljse. Pojma nimam.

LP, M.

PS. Bil pa sem že dlje, kot do Bleda in obale :)

******

matjazek!

Hvala za izčrpen nasvet!!! Imam tistega s silikonom, pa vseeno problemira.

P.S. Tisto z Bledom pa ni NIČ osebnega!

Pozdrav, pa srečno vožnjo!!!

Hoj

Objavljeno
...koliko kilometrov???

npr. MB-Passau januarja zunanja temperatura cca -5, vmes rahel dež oz rosenje - no problem

ali domžale-torino skoz močen naliv zunanja temp. cca 15 stopinj - spet no problem

ampak čelada je pa X-lite 901 :P

Objavljeno

npr. MB-Passau januarja zunanja temperatura cca -5, vmes rahel dež oz rosenje - no problem

ali domžale-torino skoz močen naliv zunanja temp. cca 15 stopinj - spet no problem

ampak čelada je pa X-lite 901

******

Mater, sem ti fouš!

Ne boš verjel, jaz pa popizdevam pod čelado, pa sem že čisto vse probal. Nekdo mi je sedaj poslal PM in obrazložil, da:

Bi moral v primeru močnega rosenja vizir razdreti POPOLNOMA posušiti, dobro zadihtati in priviti itd..

Ti povem, da mi do sedaj (v ekstrmnih) pogojih to še ni ratalo. Malo pa razmišljam, da bi presedlal na Schuberth S1. Zdaj, ko smo bili na zadnji furi, jo je imela kolegica in je rekla, da se ji ne rosi. Pa ji nisem verjel. Občasno, ko smo ustavljali npr. pred semaforji, v kolonah itd, sem jo namerno spustil zraven in posmatral. A veš, da resnično ni imela niti enkrat zarosenega vizirja.

Zdaj pa tuhtam kot hudič! Samo denarja mi je škoda. To pa še zmeraj lahko šenkam sinu, k ima glih eno takšno bučo. (Morda ima celo kaj več v njej kot jaz)?

Hvala ti za nasvete!! Iz kje pa si?

Hoj

Objavljeno
Imam nekaj vprašanj glede materialov iz katerih so narejene čelade.

Danes sem malo gledal čelade v Louisovem katalogu 2005 in sem opazil da so čelade narejene iz vseh možnih materjalov.

Omenjeni so predvsem materjali:

- Tri Composite

- Technopolymer

- AIM Advanced Integrated Matrix

- Lexan ML

- Thermoplast

- Polycarbon

- Polycarbonat

- Ectrolon

- I.M.A.C

- Thermoplastic Resin

- ABS

- Xantar

- itd...

- itd...

Ok, jasno mi je da se v grobem čelade delijo na kompozitne in nekompozitne (navadne). Vem da naj bi se pod kompozit smatralo karbon, kevlar in fiberglass (mogoče še kakšen drug materjal?)

1. Ali je kompozitna čelada narejena iz vseh teh treh materjalov, ali je to odvisno od čelade do čelade. Npr nekatere zgolj iz karbona, druge iz fiberglassa?! To me zanima zato, ker je pri nekaterih čeladah za materjal naveden zgolj kompozit, pri nekaterih pa je materjal omenjen specifično, npr. karbon ali fiberglas, ipd.

2. Potem me zanima kaj je, če sploh je razlika med temi plastičnimi materjali. Vzemimo za primer Polycarbon vs Polycarbonat. A je to eno in isto ali gre za različne materjale. Ali pa npr. Technopolymer vs Thermoplast (primerjave so naključne..) Kateri od teh - zgoraj navedenih matrjalov je najvarnejši oz najbolj kvaliteten? A je to vse navadna plastika z različnimi imeni, ali je dejansko kakšna velika razlika v sami zgradbi teh plastik/materjalov? Iz ABS-a, kateri je dostikrat omenjen kot materjal iz katerega so čelade, sem npr videl že odbijače za avto in druge plastične stvari... So potemtakem čelade iz take (običajne) mase sploh dovolj varne?

Hmm.. Sem kar malo zabluzil. No vprašanj imam še ogromno, vendar bo to zaenkrat dovolj. Če ima kdorkoli kaj pojma o tem kar sprašujem, bom zelo vesel vsakega odgovora.

Človek se skratka čisto zmede, ko gleda katalog in vidi 100 različnih stvari, o katerih se mu sanja ne. Rad bi skratka malo več zvedel o vsem tem, ker s punco kupujeva čelado zanjo in se mi zdi pomembno, da vem vsaj par osnovnih stvari, kar se tiče materjalov iz katerih so narejene čelade.

LP, Jure

Praviloma je takole: najcenejše čelade so izdelane iz poceni brizgane plastike, ki je slabo obstojna pod vplivom UV žarkov. Srednje drage čelade so izdelane iz kakovostne brizgane plastike. Od srednje do najdražje čelade pa imajo lupino ročno izdelano iz steklenih-kevlarskih-ogljikovih vlaken (kar imenujemo kompozit) zlepljenih z vezivno smolo.

Za strojno brizganje toplotno obdelane plastične mase se uporablja polikarbonat, ki je namensko razvit za čelade. To je zelo uporaben material in če je brizgan po navodilih stroke, zagotavlja stalno kakovost in omogoča dostopno ceno. Vendar pa se tudi tu konkurenti pomembno ločimo med sabo. Trgovina namreč danes ponuja različne plastične mase, različnega cenovnega razreda in različnih mehanskih lastnosti. Pri Nolanu za izdelavo čelad iz brizganega polikarbonata uporabljamo izključno zelo kakovosten polikarbonat Lexan, ki ga izdeluje General Electric. Ta material je denimo za 45% odpornejši na udarce, kot mnogo cenejši ABS.

Drug proizvodni postopek pa je ročno delo s kompoziti. To so vedno kombinacije več različnih materialov, npr. steklena vlakna prepojena z vezivno smolo, ali pa steklena vlakna z ogljikom, kevlarjem, kuralom in prepojena z vezivno smolo itd… Ti materiali in postopki omogočajo, da konstruktorji po lupini natančno razporedijo material, ki je potreben za prevzem sile udarca. Praviloma so takšne čelade lažje, samo težišče čelade pa je ugodnejše, kot pri čeladah iz polikarbonata.

Še majhen namig: v drugi številki lanske izdaje revije MotoSi so se precej na široko razpisali o materialih in postopkih izdelave čelad – priporočam branje! Prav tako pa lahko najdeš nekatere zanimive informacije o kompozitih kar na MSu tukaj. In če te bo še vedno grizlo vabljen na obisk v Velenje, kjer bova poiskala še kakšen odgovor.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Objavljeno
...koliko kilometrov???

Za menoj je zelo veliko kilometrov... in čelad. Probal sem vse, dež, nalive, sneg in točo. Pa tudi nekaj lepega vremena je bilo. Ko sem se nekaj dni s pin lockom vozil po dežju (od jutra do večera) sem popizdil. Prav tako je bilo na zadnji furi, ko je dva dni scalo kot za stavo, po hribih naokoli je bil sneg. Pa ne samo meni. Tudi prijatelj je imel N902. Ista zgodba! Po sedemsto, osemsto kilometrih dežja v enem dnevu se mu je utrgalo. Privijala sva plastične zatiče, vozila in preklinjala rosenje, ki je onemogočalo varno vožnjo.

Od Ljubljane do Bleda in obale verjamem da drži. Za stotine in tisoče kilometrov "hladnih in deževnih" dni pa zagotovo ne! V to me po mojih kilometrskih izkušnjah ne more nihče več prepričati.

Rešitev je "fiksno dvojno steklo" kot pri nekaterih bogatejših mercedesovih modelih z dovolj debelim steklom (na vratih).  (V prispodobi bi rekli "termopan"). Tega pri čeladah še niso naredili. Jaz pa čakam ravno to. Verjemite da bodo! Kdaj, je le vprašanje časa. In nekaj deset tisoč tolarjev bo dražja, katere pa bom plačal z največjim veseljem.

Tudi tisti, ki se vam "vizir ne rosi", boste to ugotovili čez veliko tisoč kilometrov in dežja. Govorim o "pin locku". Sicer je N 902 resnično dobra čelada!!!

Jaz sem pripravljen plačati nekaj deset tisočakov, samo enkrat za vselej naj mi naredijo vizir, kakršnega si želim že vrsto let. Da v dežju zjutraj zaprem vizir in zvečer suhega odprem.

Poslušam pametne odgovore.

P.S.

Pa še to. Z veliko hvaležnostjo, sprejemam predloge in nasvete, kaj storiti, ne pa izjave, kako se nekomu petdeset, šestdeset likometrov ne rosi vizir.

motorist

Trenutno ne poznamo bolj učinkovite rešitve zoper megljenje vizirja, kot je Nolanov NFR vložek (Pinlock). V kolikor se NFR vložek uporablja na način, kot so ga zelo dobro opisali HHV, Pervy in Matjažek in v, recimo temu običajnih razmerah = tudi pri temperaturah pod 0 stopinj, potem deluje. Mi smo ga recimo preizkusili tudi na motornih saneh, pri –5°C. Vizir se ni zarosil, tudi pri popolnoma zaprti čeladi, med naporno hojo, po do kolen globokem snegu.

V neobičajnih, bolje rečeno ekstremno grobih razmerah, ko se prevozi »stotine in tisoče kilometrov hladnih in deževnih dni« in ko je v čeladi že toliko vlage, da se na notranji strani vizirja nabira kondenz, pa bi bilo najbrž najbolje, če bi lahko notranjost čelade (ki je btw snemljiva in pralna), predvsem pa vizir in s silikonom obrobljen NFR vložek, res dobro posušil. Poskrbeti velja tudi za učinkovito preusmeritev izdihane sape iz čelade. V primeru, da uporabljaš protivetrno zaščito pod brado, jo bo najbolje odstraniti in uporabiti zgolj usmerjevalnik izdihane sape, ki bo preprečil neposredno dihanje na vizir. V kolikor tudi to ne bo zadostovalo, boš moral najbrž uporabiti še masko, ki bo zelo tesno pokrila nos in usta.

Sicer pa vljudno vabljen v Velenje, da na servisu pogledamo, če smo morda kje kaj spregledali ...

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Objavljeno

...kaj pa pravte na take čelade :kva2: :OK: :OK: ...

...men so ful hude za pogledat :afro1:

Right_side.sized.jpg

Back_lit_in_room.sized.jpg

angle.sized.jpg

DSC02734.sized.jpg

L_side.sized.jpg

Close_up_back_lit.sized.jpg

DSC02096.sized.jpgDSC02097.sized.jpg

Objavljeno
...kaj pa pravte na take čelade :kva2:  :OK:  :OK: ...

...men so ful hude za pogledat :afro1:

meni tudi ampak kak podatek o firmi, materialu, ceni,..... ali je to samo poslikava? ker včasih so hude čelade za pogledat še bolj hude če bi padel z njo .)

Objavljeno

@Pervy:...to je sam poslikava...ena ameriška firma to dela...GATOR CUSTOMS

Objavljeno

Ful odpičeno zgleda, a tist se sveti neki časa pol ku sonce sije noter?

Kot une zvezdice ki jih na strop v sobi prilimaš?

Kompi a mi lohk poveste ceno Nolanove čelade N6× serije

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!