Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

mene pa zanima kera čelada je najbolša za bolj športnga tipa...zdej bo ninja kmau pršla in rabm še popouno opremo zravn katere sodi tut čelada! a mi lahko pomagaš pa kko hudo čelado!

hvala :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tole tvoje vprašanje je težko dat odgovor :doze: o čeladah je tu gor ogromno napisanega .) sprobaj čim več različnih modelov pa boš pol vido kera ti najbolj paše....pa ne šparat pri nakupu, glava je samo ena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@zasevanec, najboljše da se zapelješ v velenje do kompi-ja oziroma do njegove štacune in čelado pred nakupom sprobaš na motorju :)

preverjeno dober nakup :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima kera čelada je najbolša za bolj športnga tipa...zdej bo ninja kmau pršla in rabm še popouno opremo zravn katere sodi tut čelada! a mi lahko pomagaš pa kko hudo čelado!

hvala :D

K bolj športnemu tipu zagotovo paše bolj športna čelada, kajne?

Zelo na grobo in površno povedano, športne čelade nudijo udobje tudi pri doseganju največjih hitrosti. Največkrat so ročno izdelane iz kompozitnih materialov, zunanja školjka v treh velikostih je ponavadi aerodinamično oblikovana, spodnji rob precej tesno objame lica in vrat, notranji stiroporni vložek je dvoslojen z vtisnjenimi kanali za učinkovito prezračevanje, snemljivo in pralno oblazinjenje je izdelano iz najkakovostnejših tkanin, ki dobro odvajajo znoj, zapenjanju podbradnega pasu največkrat služijo DD obročki, v dodatni serijski opremi pa se najdejo tako protivetrne zaslonke, kot tudi vložki proti megljenju vizirja … ipd.

Strinjam se z Ventilom, ko pravi, da izkoristi možnost testiranja čelade v živo. Pri Nolanu že nekaj časa vabimo vse zainteresirane na preizkusne vožnje. Ne kupuj mačka v žaklju! Osebno preizkusi izbrani model čelade, na lastnem motociklu! Noben testni voznik ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade, kot prav ti sam!

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav

Kot sem opazil, se mi je na čeladi x-801 malenkost poškodoval vizir. Ta poškodba se je pojavila, ker je bil vstavljen vložek proti rošenju, ki se je pri vsakem odpiranju/zapiranju zataknil v tesnilo čelade. Ker se je zadeva premikala je naredila majhne rise.

Kaj se komu, ki ima ta vložek na čeladi tudi zatika v tesnilo?? Pa čelada se zaradi tega težje odpre. :(

Vložek proti rošenju pa je bil menda montiran ok, saj ga je montiral sam kompi....

Čelada pa ima za sabo le nekaj voženj, tako da je skoraj nova .)

LP

Še slika, da se bo videlo v čem je težava (na zgornji strani vizirja)

post-873-1121178074_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil miha600
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: prejšnji teden sta starša prišla iz moto-dopusta, mama (sopotnica na zadnjem sedežu) ima tudi X-801 z vložkom proti rošenju (le ta je bil vstavljen že ob nakupu v ljubljanskem BTC-ju) in tudi na njenem vizirju so se pojavile podobne odrgnine in to na zgornjem delu med vizirjem in vložkom (da bi poškodba nastala zaradi čiščenja skoraj težko verjamem saj mama sploh ni vedela da se ta vložek lahko sname - torej bi lahko poškodovala le vložek, ne pa tudi vizirja z notranje strani - vložek je z notranje strani nepoškodovan).

Prilagam tudi sliko:

post-2289-1121181158_thumb.jpg

Kompi, ali obstaja kakšna verjetnost, da so poškodbe posledica napake na vizirju ali vložku? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav

Kot sem opazil, se mi je na čeladi x-801 malenkost poškodoval vizir. Ta poškodba se je pojavila, ker je bil vstavljen vložek proti rošenju, ki se je pri vsakem odpiranju/zapiranju zataknil v tesnilo čelade. Ker se je zadeva premikala je naredila majhne rise.

Še slika, da se bo videlo v čem je težava (na zgornji strani vizirja)

Tudi moj vizir, na katerem je bil vložek (proti rošenju) ima takšne rise, vendar le na zgornjem robu (tako, 1-1.5 cm)...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je to serijska napaka. Očitno inžinirji na to niso bili niti toliko pozorni.

@danci1973: Saj moj vizir in folija sta poškodovana tudi 1-1,5 cm na zgornji strani. :(

Danes sem folijo kar odstranil, saj je sedaj ne potrebujem.

Če bi bila folija dalj časa gor, pa se bi verjetno zgodilo isto, kot je na sliki, ki jo je prilepil @bLuZoNdEr

Kompi imaš kak dober predlog kaj narediti?

Če odmaknem vizir nekoliko od čelade, pa verjetno ne bo več dovolj tesnilo...... :angry2:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav

Kot sem opazil, se mi je na čeladi x-801 malenkost poškodoval vizir. Ta poškodba se je pojavila, ker je bil vstavljen vložek proti rošenju, ki se je pri vsakem odpiranju/zapiranju zataknil v tesnilo čelade. Ker se je zadeva premikala je naredila majhne rise.

Kaj se komu, ki ima ta vložek na čeladi tudi zatika v tesnilo?? Pa čelada se zaradi tega težje odpre. :(

Vložek proti rošenju pa je bil menda montiran ok, saj ga je montiral sam kompi....

Čelada pa ima za sabo le nekaj voženj, tako da je skoraj nova .)

LP

Še slika, da se bo videlo v čem je težava (na zgornji strani vizirja)

To,kar opisuješ tu,se je zgodilo tudi meni na N92 :cry:

Prvi vizir in vložek st mi zdržala tri sezone (plus dve sezoni v škatli :rolleyes: ),lani pa so mi v Gama centru v BTCju prodali in zmontirali nov vizir in vložek... Zdaj mam prav tako zgoraj spraskan vizir,zadeva se zatika,najbolj pa me moti to,da vizir ne tesni več :(

Vprašanje za Kompija:

Je kaj upanja,da bi se dalo te težave pri vas rešit? Če spet samo zamenjam vizir in vložek,bo hitro spet enako uničen,kot je ta zdaj.

Vem,da naj bi blo priporočljivo čelado po petih letih zamenjat :whistle: Zanima me to,če jo je možno popravit-predvsem tesnenje vizirja :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ miha600, bLuZoNdEr, danci1973, MK-R1, Moto32

Motoristična čelada X-lite X-801R je izdelek najvišjega kakovostnega ranga, namenjena za uporabo v ekstremnem motociklizmu: zelo lahka, brez robatih detajlov, aerodinamična. Vsi sestavni deli čelade, vključno s tesnilom vizirja, so skrbno načrtovani in so plod najnovejših tehnoloških dognanj. Še več! Čelada X-801R je opremljena s sistemom, ki omogoča nastavitev najustreznejšega prileganja vizirja k tesnilu. K izdelku priložena navodila za uporabo podrobno opisujejo način nastavitve tesnjenja vizirja.

Čeprav konkretnih čelad še nisem prejel v pregled, doslej pa na čeladah X-801 opremljenih s silikonsko obrobljenim vložkom proti megljenju tudi še nisem opazil tovrstnih težav, zgolj na pamet sklepam, da bi lahko praske na vizirju nastale:

- zaradi nabiranja prahu med površino vizirja in vložka proti megljenju. Dogaja se namreč, da vložek (največkrat tisti brez silikonske obrobe) ni dobro umeščen med oba čepka ali pa se le-ta ni tesno prilegal k vizirju. Med vožnjo se zato vložek proti megljenju premika, prah med površinama pa povzroča praske. Rešitev je precej preprosta. Vložek in vizir je potrebno samo večkrat oprati z vodo. Očiščen vložek, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja najbrž ukrivil enostavno obrnete na drugo stran tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja in ga vstavite med oba čepka. Če se vložek še vedno premika, ali pa se ne prilega tesno k vizirju, z izvijačem zavrtite ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in tako povečajte napetost naleganja vložka na vizir.

- zaradi nekorektnosti v predelu tesnjenja vizirja. Večkrat se je že namreč zgodilo, da je zaradi vloženega predmeta med vizir in čelado (rokavice ali kabelska ključavnica) ali pa zaradi premaknjenega mehanizma za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, prišlo do trajne deformacije tesnila vizirja na čeladi.

Ne glede na vse skupaj lahko računate, da vam bomo skladno z našo in Nolanovo poslovno filozofijo nevšečnosti seveda odpravili. Če bo potrebno, bomo brezplačno zamenjali tudi prizadeta tesnila vizirja. Vaše pripombe in fotografije sem že posredoval v Nolanov oddelek za kontrolo kvalitete in takoj, ko mi Nolanovi strokovnjaki sporočijo kako rešiti težave, vas o tem obvestim preko PMa.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ MK-R1

Za distribucijo čelad Shoei v Sloveniji sicer skrbi nemški Shoei Distribution GmbH, vendar se najbrž lahko za nakup vizirja oglasiš tudi v Moto centru Yogi v Vinski gori pri Velenju, kjer so nedavno v svoj prodajni program uvrstili tudi prodajo teh čelad.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še jaz naredil kakšno sliko in jo "nalimal" sem O:-)

Sicer me tiste praske ne motijo preveč, ampak če je čelada skoraj nova...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en vprašanje: danes sm bil v avstriji v louis-u in sm vidu eno čelado, k mi je oblika zlo všeč. Čelado sm tut probu, in mi ful dobr sede na glavo. zdej me pa zanima, ker čelada ni proizvod neke poznane ferme. Čelada je ferme STREETFIGHTER, zdej me pa zanima, če je varno kupovat tako čelado? njena cena je 180 evrov!

že v naprej hvala za odgovor

lp, GrCaR

Popravljeno . Popravil GrCaR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolj kot ne cheap roba (gledal pred leti), baje da tudi glasna ampak za 125 ccm bi še morala biti OK, lahko pa daš link ker ene odprte iz te serije so bile živa katastrofa glede vrtinčenja zraka in glasnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tudi lastnik X-801R in kot sem jaz opazil nastanejo te praske zaradi tega ker vložek proti megljenju ni dovolj čvrsto fiksiran med tema dvema ekscentričnima čepkoma zato se med vožnjo zaradi vibracij drsa ob vizir zato je potrebno kot je kompi rekel vsako toliko obrnit vložek proti megljenju in mal zašponat z tema dvema čepkoma.

Zelo enostavna rešitev s strani NOLANA pa bi bila če bi ta silikonska obroba na vložku proti megljenju okoli celega vložka ne pa da je na vrhu ni.

LP

Popravljeno . Popravil Godfather
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem že napisal so poškodbe nastale izključno pri odpiranju/zapiranju vizirja. Ko čelado odpreš, se vložek zatakne v tesnilo. Ob močnejšem potegu gre skozi, ampak se pri tem vložek premakne. Zato so po mojem mnenju nastale te poškodbe.... Čelada je bila vedno čista.

Problem bi se enostavno rešil tako, kot je predlagal @Godfather ampak potem je vprašanje, kako bi se vizir odpiral, saj bi se še bolj zatikal ob tesnilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

imam čelado Shark RSF Laconi, čelada mi sicer lepo sede na glavo, v ličnicah me oprime, tudi pri večjih hitrostih je stabilna na glavi, vendar pa me po približno 20-ih minutah na glavi začne boleti zunanji del levega ušesa.

Kaj menite, je čelada premajhna (ušesa vem, da nimam prevelika)? Obstaja kakšna rešitev, kjer ni potrebno menjati čelade?

Hvala za pomoč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem že napisal so poškodbe nastale izključno pri odpiranju/zapiranju vizirja. Ko čelado odpreš, se vložek zatakne v tesnilo. Ob močnejšem potegu gre skozi, ampak se pri tem vložek premakne. Zato so po mojem mnenju nastale te poškodbe.... Čelada je bila vedno čista.

Problem bi se enostavno rešil tako, kot je predlagal @Godfather ampak potem je vprašanje, kako bi se vizir odpiral, saj bi se še bolj zatikal ob tesnilo.

Če se ti vložek zatika ob tesnilo enostavno odvij na vsaki strani čelade (nosilec za vizir) dva imbus vijaka in pomakni celoten vizir za en utor naprej.

Popravljeno . Popravil Godfather
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te praskice se naredijo pri vseh nolankah z pin-lockom in sicer zaradi mikro-prepiha. To pa zaradi tega, ker se pin-lock vložek dobi obliko in se ne prilega povsem vizirju. Priporočljivo je, da pin-lock vsake toliko časa obrnete okrog.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!