Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

Dvomin, da tudi drugi zastopniki drugih znamk vejo povedati oz. odgovoriti na vsako vprašanje, kot to dela kompi :?

:OK: zelo pohvalno :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomin, da tudi drugi zastopniki drugih znamk vejo povedati oz. odgovoriti na vsako vprašanje, kot to dela kompi :?

:angry2:

se vidi da bolj malo veš :glare:

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gospod Pintar bo eden izmed takšnih, kar bo brez dvoma potrdil tudi gospod Kompare.

Gospod Pintar je letos v kamniku na razstavi motociklov imel odličen seminar o čeladah...

katerega predvidevam nisi imel priložnosti poslušati, ker sicer ne bi klobasal takih klamf.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem mel v mislih svetovanje tukaj na MS :yes: pa ne bodi zopet preveč intelegentna :devil:

dragi moj

napisal si sledeče

Dvomin, da tudi drugi zastopniki drugih znamk vejo povedati oz. odgovoriti na vsako vprašanje, kot to dela kompi

jaz tu ne vidim omenjenega nobenega motosveta :closedeyes:

pa ne bodi spet preveč površen :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda bi bilo smiselno temo preimenovati v Čelade Nolan/X-lite/Grex od A do Ž?

kolkor vem tema posebej za nolan/X-lite ze obstaja.... :hmm:

Sim, a ti je mal dolgcajt? :grim Probaj najti se kakega strokovnjaka, ki bo znal odgovoriti tudi na vprasanja, ki se ticejo celad drugih blagovnih znamk :) Ni Kompi kriv, da samo on odgovarja, tema je odprta....konec koncev lahko tut ti kak "pameten" nasvet spustis :grim :D .) (glede na staz na MS-ju ti ne manjka drobnih skrivnosti ki jih poznate samo veliki mojstri :worship: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@netopir1930

Nova N102 je dosegljiva že od 59.720,- pa do 71.640,- sit. Odvisno od pripadajoče opreme posameznega modela.

Lp, Boris Kompare B)

najprej najlepša hvala za odgovor :OK: imam pa še eno vprašanje, kaj vse je kot dodatna oprema za posamezen model?

kaj dobiš za 59.720 in kaj za 71.640? :hmm:

na žalost so ti podatki na vaši strani še nedosegljivi... :cry:

Popravljeno . Popravil Thundercat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse podatke dobiš na compacotovi strani.

Pri vsakem tipu čelade imaš spodaj razpredelnico z dodatno opremo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse podatke dobiš na compacotovi strani.

Pri vsakem tipu čelade imaš spodaj razpredelnico z dodatno opremo.

To že... Vendar je na njihovi spletni strani katalog čelad le za leto 2005, N102 pa seveda ni med njimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodatna oprema n102?

N-COM :)

ampak samo pri modelu Smart če se ne motim..ostali ga imajo serijsko :kva2:

vsaj tako pravijo pri NOLANU

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priprave na novo sezono 2006 so v zaključni fazi in v kratkem bomo tudi na naši spletni strani objavili vse novosti. Informacije o novi N102 si sicer že sedaj lahko ogledaš tukaj (če klikneš desno sličico čelade), saj bomo novo N102 podarili srečnemu izžrebancu Motosvetove nagradne igre Motocikel leta 2006. No, še več podrobnosti pa ti seveda lahko sporočim tudi na PM.

Lp, Boris Kompare B)

p.s. vse N102 bodo že serijsko pripravljene za vgradnjo N-com sistema, vsak uporabnik sam pa se bo lahko naknadno odločil, ali si želi v čelado vgraditi tudi komunikacijski sistem N-com.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priprave na novo sezono 2006 so v zaključni fazi in v kratkem bomo tudi na naši spletni strani objavili vse novosti. Informacije o novi N102 si sicer že sedaj lahko ogledaš tukaj (če klikneš desno sličico čelade), saj bomo novo N102 podarili srečnemu izžrebancu Motosvetove nagradne igre Motocikel leta 2006. No, še več podrobnosti pa ti seveda lahko sporočim tudi na PM.

Lp, Boris Kompare B)

p.s. vse N102 bodo že serijsko pripravljene za vgradnjo N-com sistema, vsak uporabnik sam pa se bo lahko naknadno odločil, ali si želi v čelado vgraditi tudi komunikacijski sistem N-com.

hvala, prosim, če mi lahko več podrobnosti posreduješ na PM... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

mene pa zanima kaksne prednosti ima sistem zapenjanja z dvojnim D obrocki in navadnim?

vem kako stvar zgleda.zanimajo me le prednosti in slabosti.

hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednosti ni...pa še rakavice si moraš sezuvat... :BUA:

Morda edino manj žulijo obročki...morda... če koga...

:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes:

pri DD obročkih se ti nima kaj pokvarit :doze:

Hvala bogu.Mam pol mnj za skrbet.

Aja pa še tole...a ma kdo kakšne probleme s čeladami HJC???

V oči so mi padle sharkova RSF2,S800. in pa HJC A11.Vaša priporočila,

izkušnje in nasveti so vselej dobrodošli :OK: :OK:

PS:Kaj menite o X-lite601?Hvala za vse :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima kaksne prednosti ima sistem zapenjanja z dvojnim D obrocki in navadnim?

vem kako stvar zgleda.zanimajo me le prednosti in slabosti.

hvala!

Proizvajalci najpogosteje ponujajo eno izmed treh varnih in preizkušenih rešitev zapenjanja podbradnega pasu na čeladi:

- debelejšo avtomatsko zaponko za hitro zapenjanje, ki deluje po sistemu zapenjanja varnostnega pasu v avtomobilih.

- Microlock: najudobnejšo avtomatsko zaponko z zobatim jezičkom, ki omogoča izjemno natančno mikromatsko nastavljivo zapenjanje, tudi z rokavicami na rokah.

- D-D obročke: klasika, ki ji zaupajo tudi dirkači. D-D obročki so tanki in ne žulijo v vrat. D-D obročki niso tako zakomplicirani za odpenjanje/zapenjanje, kot se to mnogim dozdeva. Ko je podbradni pas enkrat zapet, D-D obročkov sploh ni več potrebno odpenjati in zapenjati. Podbradni pas enostavno zrahljamo do najdaljše dolžine in ga s prsti umaknemo do predbradnega dela.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Miha,

najprej bi nam moral zaupati za kakšne namene namravaš uporabljati rumen vizir, da bi ti znali svetovati. Najbrž veš, da so obarvani vizirji (predvsem dirkaški močno zatemnjeni, dirkaški metalizirani ipd.) zaradi zmanjšane vidljivosti neuporabni ponoči, v slabem, deževnem in meglenem vremenu. In po drugi strani odlična izbira za močno sonce, saj preprečujejo sončno zaslepitev in omogočajo boljšo preglednost.

Sicer pa homologacija ECE 22/05 za prvovgradnjo na čelade predpisuje optično brezhibne prozorne vizirje, ki so odporni na praske. S pomočjo vida namreč motorist dobiva najbistvenejše informacije v prometu, zato je dober pogled izjemnega pomena za varnost motorista.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa homologacija ECE 22/05 za prvovgradnjo na čelade predpisuje optično brezhibne prozorne vizirje, ki so odporni na praske. S pomočjo vida namreč motorist dobiva najbistvenejše informacije v prometu, zato je dober pogled izjemnega pomena za varnost motorista.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Ja to je res sam v močnem soncu veliko bolj vidiš z zatemnjenim al pa metaliziranim vizirjem. Jaz ga mam pa je kr ql itak se v glavnem vozmo poleti pa sonce sije pa ni oblakov tk da se ga splača nabavt. Ponoči pa itq bolj počas pelš k ni tok svetlobe pa slabš vidš pa sm vizir daš gor pa gledaš brez vizirja in piha ti ne tok.

Aja kompi jst mam en problem z mojim piskrom. Imam nolan N61 pa me neki pašček za nastavlat dolžino zafrkava. Ko si tam naštimam pravo dolžino, tok da me ne tišči v brado. No ta paščk al tista sponka je tko nesrečno narjena da se mi zrahla ko piskr ene trikrat odpnem pa zapnem, potem pa moram spet nastavt paščk. Mogoče veš kaj bi blo narobe?

Hvala in LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je res sam v močnem soncu veliko bolj vidiš z zatemnjenim al pa metaliziranim vizirjem. Jaz ga mam pa je kr ql itak se v glavnem vozmo poleti pa sonce sije pa ni oblakov tk da se ga splača nabavt. Ponoči pa itq bolj počas pelš k ni tok svetlobe pa slabš vidš pa sm vizir daš gor pa gledaš brez vizirja in piha ti ne tok.

Hvala in LP!

Jaz pa ponavadi vzamem s seboj kar oba vizirja, če predvidevam, da se bom vračal proti večeru al pa ponoči. Kot je že kompi rekel, na motorju je bistvenega pomena, da dobro vidiš, zato se ni za hecat. Sploh pa na moji N82-ki ni problem zamenjat vizir :OK: , pa še enostavno ga dam v tanktorbo, pa je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!