Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

...lahko pa uporabiš tudi Dove ki ima 1/4 hidratantne kreme :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1/4 hidratantne kreme :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: , se ne da bi kaj narobe mislu Kec, ampak se dobr sliš. Da, g.Kampare, vizir snamem dol, ga namočim pod pipo in namilim z milom za roke ( po večkatnem čiščenju od zunaj samo z vodo ) nato pa ga zbrišem z papirnatimi brisačami, tako kot sam čistim očala ali kot čistilke pomivajo stekla. Seveda ga je potrebno sprati z obilo vode, milo pa ne sme biti agresivno :yes: :yes: :yes:.

Do sedaj, pri Nolanki 100 sem za vizir tudi jaz uporabljal sistem z namakanjem celega vizirja v vodi. Sedaj pa sem kupil šubertko C2 in v navodilih izrecno piše, da se vizirja ne sme namakati, ker ima na notranji strani nek sloj proti rošenju (po moje je hidroskopičen). :blink:

Mušic še ni gor, ko pa bodo, bom najbrž uporabil mokro brisačo. Navodila priporočajo krpo iz mikrovlaken.

Ali ima kdo kako izkušnjo za notranjo stran? Mogoče suha krpa, samo potem prašni delci znajo pustit praske. :cry: Vlažna krpa iz mikrofibre? :?

Ista težava je tudi sončni vizir, ki je bojda z obeh strani prevlečen...

LP, martin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj, pri Nolanki 100 sem za vizir tudi jaz uporabljal sistem z namakanjem celega vizirja v vodi. Sedaj pa sem kupil šubertko C2 in v navodilih izrecno piše, da se vizirja ne sme namakati, ker ima na notranji strani nek sloj proti rošenju (po moje je hidroskopičen). :blink:

Mušic še ni gor, ko pa bodo, bom najbrž uporabil mokro brisačo. Navodila priporočajo krpo iz mikrovlaken.

Ali ima kdo kako izkušnjo za notranjo stran? Mogoče suha krpa, samo potem prašni delci znajo pustit praske. :cry: Vlažna krpa iz mikrofibre? :?

Ista težava je tudi sončni vizir, ki je bojda z obeh strani prevlečen...

LP, martin

Če navodila za uporabo odsvetujejo pranje pod tekočo vodo, potem nikar! Na notranjo stran vizirja je nanešen premaz proti meglenju, ki bi ga z vodo najbrž uničil. Toplo priporočam, da se ravnaš zgolj po napotkih, ki jih je za čiščenje predpisal proizvajalec.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred časom sem videl čelado katera je imela izgled kot pilotska čelada (vojaški pilot).Pa me zanima

če kdo ve kje na netu so ksne strani da bi jih vidu pa če ma slučajno kdo izkušnje z njimi.

LP Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAd bi si kupim malo boljšo čelado pa me zanima če je nolan n 84 primerna(vozim kle 500)pravijo da dobra čelada stane 100 in več tisoč sit,LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Kompi za info.A pa je mozn kje take celade naroct,v kaksnem motoshopu naprimer?

Bi uvozili en komad le zame?Ce ne,kje bi se to dalo dobit v Italiji ali Avstriji???

Hvala se 1x

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je odgovor na moje vprašanje že skrit kje v tej temi in sem ga spregledal, se opravičujem.

Zanima me, v čem je pomen preklopnih čelad (teh, kjer se dvigne gor obrazni del), glede na to, da vožnja z dvignjenim obraznim delom ni ravno prijazna do zob in brade v primeru padca? Kdaj je potemtakem ta preklop praktičen?

Hvala!

LP,

Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je odgovor na moje vprašanje že skrit kje v tej temi in sem ga spregledal, se opravičujem.

Zanima me, v čem je pomen preklopnih čelad (teh, kjer se dvigne gor obrazni del), glede na to, da vožnja z dvignjenim obraznim delom ni ravno prijazna do zob in brade v primeru padca? Kdaj je potemtakem ta preklop praktičen?

Hvala!

LP,

Matic

Na bencinski,na meji,v gužvi,pri kakšni počasni vožnji v vročini...itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na bencinski,na meji,v gužvi,pri kakšni počasni vožnji v vročini...itd.

V bistvu sprašujem zato, ker bom menjaval čelado, pa mi je ta preklop mala neznanka.

Zdaj pa ne vem ali mam jaz trenutno "preveliko" čelado ali pa samo tak model (ker drugače mi čisto lepo sedi na glavi in ob obrazu). Ker v vseh teh okoliščinah, ki so naštete, brez problema govorim ali kaj podobnega pri dvignjenem vizirju in me tisti del ob bradi prav nič ne moti. No ja, na meji pa seveda še nisem bil in ne vem koliko so cariniki radovedni kdo je resnično pod čelado.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu sprašujem zato, ker bom menjaval čelado, pa mi je ta preklop mala neznanka.

Zdaj pa ne vem ali mam jaz trenutno "preveliko" čelado ali pa samo tak model (ker drugače mi čisto lepo sedi na glavi in ob obrazu). Ker v vseh teh okoliščinah, ki so naštete, brez problema govorim ali kaj podobnega pri dvignjenem vizirju in me tisti del ob bradi prav nič ne moti. No ja, na meji pa seveda še nisem bil in ne vem koliko so cariniki radovedni kdo je resnično pod čelado.

Sej jaz tudi lahko govorim z integralko na glavi,ampak ko se recimo ob zemljevidu pogovarjam kam je treba it in podobne zadeve,mam pač raje da si odprem čelado. Poleti pa mi ful paše se vozit tam do ene 60 km/h z odprto.

Meni se je dvakrat dosedaj zgodilo,da sem moral dat dol čelado na meji;obakrat sem mel na glavi integralko, s preklopno se mi to še ni zgodilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je odgovor na moje vprašanje že skrit kje v tej temi in sem ga spregledal, se opravičujem.

Zanima me, v čem je pomen preklopnih čelad (teh, kjer se dvigne gor obrazni del), glede na to, da vožnja z dvignjenim obraznim delom ni ravno prijazna do zob in brade v primeru padca? Kdaj je potemtakem ta preklop praktičen?

Hvala!

LP,

Matic

Matic.

Preklopna čelada je zelo praktična predvsem za nas "špeglarje" oziroma tiste, ki nosimo korekcijska očala. Jaz sem se prav iz tega razloga odločil zanjo. Fora je v tem, da moraš pri pri natikanju integralne čelade očala sneti, potem pa si jih "namontirati" nazaj skozi odprtino vizirje. To zna biti zelo zamudno in štorasto početje. Preklopno čelado pa lahko natakneš na betico, ko imaš očala na glavi in jo potem samo zapreš. :OK:

Vsaj v mojem primeru je bil to edini razlog za nakup preklopne čelade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, v čem je pomen preklopnih čelad (teh, kjer se dvigne gor obrazni del), glede na to, da vožnja z dvignjenim obraznim delom ni ravno prijazna do zob in brade v primeru padca? Kdaj je potemtakem ta preklop praktičen?

Večino pozitivnih stvari so ti že napisali, jaz pa bom dodal še eno in še malo pokomentiral .)

Očala: lahko jih snameš in natakneš (to teže) :huh: brez da bi snemal čelado. Konkretno, sončna očala jaz tako natikam kot snemam pri dvignjenem "gobcu", običajna pa le snemam (so dražja in nočem jih poškodovati ;) )

Postanki, bencinske, meja: večinoma na kratkih postankih, ko se ustaviš za pogledat na zemljevid, za "se pretegnit", mogoče celo za cigaret ali malo potrebo sploh ne snamem čelade. Na meji pa sploh ne, če nikoli mi ni nihče rekel, naj jo. :krneki:

Vožnja: pri nizkih hitrostih, skozi mesto (recimo kje ob morju), ali pa ko počasi "kruzaš" po lokalnih cesticah... jaz se pogosto vozim z dvignjenim sprednjim delom.

- Vem, da ni priporočljivo, da proizvajalci čelad striktno napišejo, da se tako ne vozi...

- Ne vem, kaj pravijo na to "tovariši v modrem" (pa bi rad vedel).

- Sem pa prepričan, da mi "klap" čelada za recimo 60kSIT z dvignjenim sprednjim delom nudi vsaj toliko zaščite, kot ena JET čelada v cenovnem razredu 15kSIT

Še kaj bi se našlo. Pravkar sem kupil svojo drugo "klap" čelado in sem srečn uporabnik :OK:

Vseeno pa mislim, da je veliko odvisno od načina vožnje, poti, ki jih opravljaš, motorja, ki ga uporabljaš...

Zame za na choperja je "klap" zakon.

Lahko pa se tudi motim...

LP, martin

P.S.: V času mojega pisanja je tudi že Sale omenil očala... To imaš, če pišeš na dolgo in široko :D

Popravljeno . Popravil MrTn_T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater,kaki bumbar...na najbolj 'pomembno' zadevo se pa pozabil,kljub temu,da sam nosim očala.Kot sta že predhodnika povedala je dosti lažje natakniti očala pri preklopni čeladi kot pri integralki.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vseh teh 90+ straneh bi se zelo verjatno našel vsaj del odgovora na moj problem, ampak res ne bom vsega bral(nitolkocajta)...

Zadeva je sledeča: Imam Nolan X-lite 601. Ker se vozim skoraj v vseh pogojih(beri sonce, dež, megla ), imam nemalokrat težave z rošenjem vizirja. Potem sem dokupil "antifog steklo" če se ne motim je to pinlock za x-lite(ke). Zadevo sem sicer deloma rešil. Res, da se zarosi nekoliko kasneje, vendar ko se zarosi ne vidim več pol ku&$%#. Poleg tega pa imam še več dela da očistim zarošen vizir, ker ga moram sneti iz čelade in očistiti vizir in pinlock iz obeh strani. Kolega ima na X-lite 801 tudi pinlock, vendar teh težav nima, vendar ko ga je on kupil je dobil zraven še neko silikonsko tesnilo ki se vstavi vmes med vizir in pinlock. Jaz tega silikonskega tesnila nisem dobil zraven. Prodajalec pa mi je zagotovil da pinlock za model X-lite 601 ne vsebuje v kompletu tega tesnila, tako kot ga 801. Skratka nisem zadovoljen z Nolanovo rešitvijo proti rošenju. Če kdo ve kako učinkovito rešiti ta problem, prosim na dan z besedo. Morda tudi G. Kompare...

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vseh teh 90+ straneh bi se zelo verjatno našel vsaj del odgovora na moj problem, ampak res ne bom vsega bral(nitolkocajta)...

Zadeva je sledeča: Imam Nolan X-lite 601. Ker se vozim skoraj v vseh pogojih(beri sonce, dež, megla ), imam nemalokrat težave z rošenjem vizirja. Potem sem dokupil "antifog steklo" če se ne motim je to pinlock za x-lite(ke). Zadevo sem sicer deloma rešil. Res, da se zarosi nekoliko kasneje, vendar ko se zarosi ne vidim več pol ku&$%#. Poleg tega pa imam še več dela da očistim zarošen vizir, ker ga moram sneti iz čelade in očistiti vizir in pinlock iz obeh strani. Kolega ima na X-lite 801 tudi pinlock, vendar teh težav nima, vendar ko ga je on kupil je dobil zraven še neko silikonsko tesnilo ki se vstavi vmes med vizir in pinlock. Jaz tega silikonskega tesnila nisem dobil zraven. Prodajalec pa mi je zagotovil da pinlock za model X-lite 601 ne vsebuje v kompletu tega tesnila, tako kot ga 801. Skratka nisem zadovoljen z Nolanovo rešitvijo proti rošenju. Če kdo ve kako učinkovito rešiti ta problem, prosim na dan z besedo. Morda tudi G. Kompare...

Sam tudi vozim X-Lite 601 pa nimam nobenega problema z rošenje vizirja...;X-801 ima pa drugačen pinlock,to je ta silikonski,kao za heavy duty uporabo. Lahko nabaviš tudi takšnega za X-601, še prej pa za vsak slučaj preveri pravilno pritrditev samega pinlocka in njegovo naleganje na vizir,mogoče tudi probaš zategniti čepke. Drgač pa na telefon in pokliči g. Kompareta,ki ti bo zagotovo pomagal najti rešitev.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem pri habatu kupil folijo, ki jo nalepiš na vizir (z notranje strani valjda) in je zadeva tako speljana, da je med folijo in vizirjem plast zraka, zaradi česar ne pride do rosenja. mislim, da stane cca 2-3 jurje.

Meni dela perfektno, res pa je, da če dihaš kot konj, se ustvarijo male kapljice, skozi katere se pa še vedno vidi bolje kot skozi zarošen vizir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še jaz eno vprašanje.

Imam čelado Nolan N83. Kupil sem jo letos spomladi. Z njo sem bil maksimalno zadovoljen. Zdaj sem pa opazil, da mi je začela malo plesati po glavi pri večji hitrosti. Predvidevam, da se je podloga malo stisnila in zato ne paše več tako kot je. A se da to kako popraviti???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vseh teh 90+ straneh bi se zelo verjatno našel vsaj del odgovora na moj problem, ampak res ne bom vsega bral(nitolkocajta)...

Zadeva je sledeča: Imam Nolan X-lite 601. Ker se vozim skoraj v vseh pogojih(beri sonce, dež, megla ), imam nemalokrat težave z rošenjem vizirja. Potem sem dokupil "antifog steklo" če se ne motim je to pinlock za x-lite(ke). Zadevo sem sicer deloma rešil. Res, da se zarosi nekoliko kasneje, vendar ko se zarosi ne vidim več pol ku&$%#. Poleg tega pa imam še več dela da očistim zarošen vizir, ker ga moram sneti iz čelade in očistiti vizir in pinlock iz obeh strani. Kolega ima na X-lite 801 tudi pinlock, vendar teh težav nima, vendar ko ga je on kupil je dobil zraven še neko silikonsko tesnilo ki se vstavi vmes med vizir in pinlock. Jaz tega silikonskega tesnila nisem dobil zraven. Prodajalec pa mi je zagotovil da pinlock za model X-lite 601 ne vsebuje v kompletu tega tesnila, tako kot ga 801. Skratka nisem zadovoljen z Nolanovo rešitvijo proti rošenju. Če kdo ve kako učinkovito rešiti ta problem, prosim na dan z besedo. Morda tudi G. Kompare...

Sam imam x-lite 801 in nimam teh težav.Imam silikonasto tesnilo okrog celotnega pinloka zato rošenja ni,pa če tudi v naj hujših razmerah.Pinlok pa sem posodil prijatelju za x-601 in tudi njemu je odgovarjal na Grobniku 22.10.v izredni vlagi v zraku.Od G. kompija zahtevaj naj ti proda pinlok z celotno silikonasto obrobo,ker samo ta ti bo koristil,oni drugi ki od zgoraj nima silikona,je možno da se ti bo od zgoraj začel rositi.Edina pomajnklivost pa je,da se pinlok pri odpiranju vedno zahakla za zgornje tesnilo čelade in se posledično zgoraj spraska,kar pa seveda ne moti.

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAd bi si kupim malo boljšo čelado pa me zanima če je nolan n 84 primerna(vozim kle 500)pravijo da dobra čelada stane 100 in več tisoč sit,LP

Odvisno od tega, kaj je zate malo boljša oziroma dobra čelada. Saj veš, vsake oči imajo svoega malarja.

Po mojem skromnem mnenju ponuja N84 največ za svoj denar in hkrati že ustreza vsem zahtevam vožnje na KLE500. Je pa res, da so čelade izdelane iz kompozitnih materialov lažje, lepše uravnotežene, z bolj dodelanimi prezračevalnimi sistemi, z bolj ergonomično oblikovano notranjostjo, z več udobja … temu primerna pa je tudi cena. Najbolje bi bilo, če bi si lahko vzel nekaj malega časa in na svojem motorju preizkusil tako N84, kot tudi kakšno izmed kompozitnih čelad (pri nas recimo X-601, X-801). Le tako boš dobil pravi občutek za razlike in se enostavno odločil za tisto, kar ti najbolj odgovarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Zadeva je sledeča: Imam Nolan X-lite 601. Ker se vozim skoraj v vseh pogojih(beri sonce, dež, megla ), imam nemalokrat težave z rošenjem vizirja. Potem sem dokupil "antifog steklo" če se ne motim je to pinlock za x-lite(ke). Zadevo sem sicer deloma rešil. Res, da se zarosi nekoliko kasneje, vendar ko se zarosi ne vidim več pol ku&$%#. ...

Če se ti kljub pinlocku rosi, potem je nekaj narobe. Ali ne montiraš prav, al pa se zaradi kakšne napake ne nalega dobro na vizir. Sam na N82 nimam nobenih problemov z rosenjem, če imam pinlock.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Kompi za info.A pa je mozn kje take celade naroct,v kaksnem motoshopu naprimer?

Bi uvozili en komad le zame?Ce ne,kje bi se to dalo dobit v Italiji ali Avstriji???

Hvala se 1x

Nisem še zasledil, da bi se Roof čelade dale naročiti tudi kje v Sloveniji. Za nakup bo najbrž potrebna pot v Avstrijo ali Italijo ... Francijo. Ne pozabi, da je čelado pred nakupom dobro pomeriti, morda tudi preizkusiti, saj boš le tako zagotovo izbral pravo velikost in model, ki ustreza obliki tvoje glave ...

Na vseh teh 90+ straneh bi se zelo verjatno našel vsaj del odgovora na moj problem, ampak res ne bom vsega bral(nitolkocajta)...

Zadeva je sledeča: Imam Nolan X-lite 601. Ker se vozim skoraj v vseh pogojih(beri sonce, dež, megla ), imam nemalokrat težave z rošenjem vizirja. Potem sem dokupil "antifog steklo" če se ne motim je to pinlock za x-lite(ke). Zadevo sem sicer deloma rešil. Res, da se zarosi nekoliko kasneje, vendar ko se zarosi ne vidim več pol ku&$%#. Poleg tega pa imam še več dela da očistim zarošen vizir, ker ga moram sneti iz čelade in očistiti vizir in pinlock iz obeh strani. Kolega ima na X-lite 801 tudi pinlock, vendar teh težav nima, vendar ko ga je on kupil je dobil zraven še neko silikonsko tesnilo ki se vstavi vmes med vizir in pinlock. Jaz tega silikonskega tesnila nisem dobil zraven. Prodajalec pa mi je zagotovil da pinlock za model X-lite 601 ne vsebuje v kompletu tega tesnila, tako kot ga 801. Skratka nisem zadovoljen z Nolanovo rešitvijo proti rošenju. Če kdo ve kako učinkovito rešiti ta problem, prosim na dan z besedo. Morda tudi G. Kompare...

Njabolj učinkovita in preverjena rešitev zoper meglenje vizirja je še vedno Nolanov vložek NFR (Pinlock) – zadnje čase ga recimo poleg Nolana, v svojo ponudbo vključujejo tudi številni drugi proizvajalci renominiranih blagovnih znamk čelad.

Pri uporabi je pomembno, da se vložek in vizir dobro stikata po celotni površini, saj le tako preprečimo, da bi se vlaga zavlekla med obe površini. Ker je vložek vpet med dva čepka na vizirju, se po daljšem času prisiljenega položaja ukrivi po podobi osnovnega vizirja. V tem primeru se površini ne stikata več dobro, to pa pomeni: 1) da vložek ne more delovati in 2) da se med površini zavlečejo delci prahu, ki zaradi vibracij med vožnjo povzročajo praske. Vložek in vizir je zato potrebno večkrat ločiti in oprati z vodo ali blago milnico. Tako očiščen vložek (ki je zaradi prisiljenega položaja sedaj ukrivljen) enostavno obrnemo na drugo stran tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja. Če se vložek še vedno ne prilega tesno k vizirju, z izvijačem zavrtimo ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in tako povečamo napetost naleganja vložka na vizir. Če se vizir in vložek pri odpiranju vizirja zatikata ob tesnilo vizirja, potem je najbrž premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni pravilno nastavljen. Ta poseg zahteva nekaj izkušenj, zato ti nastavitev radi uredimo na našem servisu.

Če se vizir kljub opisanemu postopku še vedno megli, se najbrž voziš v zelo neugodnih vremenskih razmerah, ko se nižjim temperaturam pridruži še veliko vlage v zraku. Za te primere priporočamo uporabo vložkov s silikonsko obrobo (tudi za X-601). Ti so namreč namenjeni prav uporabi v ekstremnih vremenskih razmerah, ko bi se lahko vlaga, kljub dobremu naleganju vložka na vizir, vseeno zalezla med obe površini.

Pa še jaz eno vprašanje.

Imam čelado Nolan N83. Kupil sem jo letos spomladi. Z njo sem bil maksimalno zadovoljen. Zdaj sem pa opazil, da mi je začela malo plesati po glavi pri večji hitrosti. Predvidevam, da se je podloga malo stisnila in zato ne paše več tako kot je. A se da to kako popraviti???

Običajno je, da se notranje oblazinjenje čelade časoma »posede«. Hitrost posedanja pa je ponavadi odvisina od vzdrževanja in pogostnosti uporabe. V kolikor ima tvoja N83 snemljivo in pralno oblazinjenje, potem imamo na voljo oblazinjenja različnih velikosti, s katerimi lahko poljubno uravnavamo, kako tesno naj čelada sede na glavo. Morda ne bi bilo odveč, če bi se lahko oglasil na našem brezplačnem servisnem pregledu, kjer bomo skušali ugotoviti, kako ti lahko pomagamo.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!