50ccm Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Težko sodim, dokler ne vidim čelade. Največkrat je v takšnih primerih krivo kakšno izmed agresivnih čistilnih sredstev, s katerimi bi lahko bila čiščena čelada. Ne izključujem pa niti možnosti slabega stika lepila grafičnih nalepk s podlago ... mehurčke bi lahko povzročila tudi dolgotrajna izpostavljenost čelade na vročini in soncu ... Lp, Boris Kompare :) Cistila niso umes ker nism cistu nikol drugo kot vezirja s vodo in wc papirjem.... reklamacie pa najberz ni ?
50ccm Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 aha sedaj sem ugotovil kaj bi lahko bilo jaz imam calado vedno pod sedezom (scooter) in ta prostor se po dolgotrajni vozni segreje mogoce je to
rosse20 Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 ma tut jst sem mela skuterja in sem čelado imela vedno pod sedežem, ko se nisem peljala... pa nikoli ni bilo problemov s čelado... pa je bila čelada ne vem katere poceni firme, pa so vse nalepke še vedno na mestu... pa tudi kilometrov nisem naredla prav mal s skuterjem.
kompi Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Cistila niso umes ker nism cistu nikol drugo kot vezirja s vodo in wc papirjem.... reklamacie pa najberz ni ? V tem primeru bomo seveda upoštevali reklamacijo. Če te mehurčki pod grafičnimi nalepkami ne motijo preveč predlagam, da sezono odpelješ do konca, jeseni pa mi čelado pošlješ na servis. Čelado moramo namreč poslati v Nolan in res bi bilo škoda, da ostaneš sredi moto sezone mesec dni brez nje. Lp, Boris Kompare B)
50ccm Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 V tem primeru bomo seveda upoštevali reklamacijo. Če te mehurčki pod grafičnimi nalepkami ne motijo preveč predlagam, da sezono odpelješ do konca, jeseni pa mi čelado pošlješ na servis. Čelado moramo namreč poslati v Nolan in res bi bilo škoda, da ostaneš sredi moto sezone mesec dni brez nje. Lp, Boris Kompare B) ne sej jz sm jo u louisu kupu :unsure: ce bi mogoce vedu kaj bi tam gor rekli na to?
Simon75 Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Tudi jaz imam doma Nolan 61, katera je zelo malo rabljena in je postala mehurčkasta pod nalepkami. Hranjena pa je bila vedno v omari in čiščena samo z vodo! Tako, da je najverjetneje kaj narobe z nalepkami. LP!
kompi Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 ne sej jz sm jo u louisu kupu :unsure: ce bi mogoce vedu kaj bi tam gor rekli na to? Zdi se, da je reklamacija upravičena, kako bodo reagirali v Louisu pa težko komentiram. Lp, Boris Kompare B)
kompi Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 Tudi jaz imam doma Nolan 61, katera je zelo malo rabljena in je postala mehurčkasta pod nalepkami. Hranjena pa je bila vedno v omari in čiščena samo z vodo! Tako, da je najverjetneje kaj narobe z nalepkami. LP! V tem primeru bomo seveda upoštevali reklamacijo. Če te mehurčki pod grafičnimi nalepkami ne motijo preveč predlagam, da sezono odpelješ do konca, jeseni pa mi čelado pošlješ na servis. Čelado moramo namreč poslati v Nolan in res bi bilo škoda, da ostaneš sredi moto sezone mesec dni brez nje. Lp, Boris Kompare B)
rosse20 Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 kompi veš kaj me zanima... glede nakupa čelade. kot sem videla na nolanovi strani, imajo v ponudbi tudi mat modro n84 čelado. ker je v sloveniji ni, mi jo lahko pripelje ena trgovina v slovenijo in mi izda račun (to za mene pomeni, da je kupljena v sloveniji). kako je potem z garancijo in morebitnimi reklamacijami?
kompi Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 @ ross|e20 kupec garancijo in ostale ugodnosti uveljavlja (z računom in potrjenim garancijskim listom) pri prodajalcu, kjer je čelado kupil. Seveda je potem prodajalčeva stvar, po katerih poteh in kako ureja zadeve dalje. V Compaco-u recimo prevzamemo stroške servisiranja in morebitnih garancijskih popravil za vse čelade, ki so bile prodane v naši pogodbeno pooblaščeni prodajni mreži. Sumim, da ta »ena trgovina« ni naš pogodbeni partner. Sicer pa ne vem v čem je problem: tudi pri nas ti lahko zagotovimo katerokoli čelado iz Nolanove ponudbe (tudi N84 Target N-Com 35), cena zato ni nič višja, le rok dobave je malce daljši. Lp, Boris Kompare B)
GREY WOLF Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 Imam Nolanko N 101, ki ima Smart lift sistem odpiranja.Z levim (na levi strani čelade) patentom/vzvodom čelado odprem.Kakšno funkcijo ima desni patent, saj z njim čelade ne morem odpret, torej v čem je razlika od predhodnega modela?Bil sem prepričan de je moč samostojno odpiranje z obema patentoma samostojno.
motofrik Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 Tudi jaz imam N101. Lahko jo odpreš z obema gumboma naenkrat, ali pa le z levim. Vedno jo odpiram le na en vzvod. Zakaj sta dva? Mogoče res ostanek prejšnjega modela, da jim ni bilo treba kalupa školjke spreminjat. :whistle:
GREY WOLF Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 Sam potem bi bilo bolj smiselno da bi bil vzvod(samoodpiralni) na desni.Z levo roko lahko sklopko držiš ko odpiraš čelado (ko se ustaviš) v vožnji pa itak spustiš gas in odpreš čelado recimo.
rosse20 Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 @ ross|e20kupec garancijo in ostale ugodnosti uveljavlja (z računom in potrjenim garancijskim listom) pri prodajalcu, kjer je čelado kupil. Seveda je potem prodajalčeva stvar, po katerih poteh in kako ureja zadeve dalje. V Compaco-u recimo prevzamemo stroške servisiranja in morebitnih garancijskih popravil za vse čelade, ki so bile prodane v naši pogodbeno pooblaščeni prodajni mreži. Sumim, da ta »ena trgovina« ni naš pogodbeni partner. Sicer pa ne vem v čem je problem: tudi pri nas ti lahko zagotovimo katerokoli čelado iz Nolanove ponudbe (tudi N84 Target N-Com 35), cena zato ni nič višja, le rok dobave je malce daljši. Lp, Boris Kompare B) trgovina je pogodbena... ker jo imate napisano na svojem zemljevidu... ja stvar je v tem, da pri vas dobim 5% popusta, pri njih pa malček več :whistle:
Simon75 Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 CITAT(Simon75 @ 4 Jul 2007 @ 18:24) Tudi jaz imam doma Nolan 61, katera je zelo malo rabljena in je postala mehurčkasta pod nalepkami. Hranjena pa je bila vedno v omari in čiščena samo z vodo! Tako, da je najverjetneje kaj narobe z nalepkami. LP! CITAT(Kompi @ 4 Jul 2007 @ 16:25) V tem primeru bomo seveda upoštevali reklamacijo. Če te mehurčki pod grafičnimi nalepkami ne motijo preveč predlagam, da sezono odpelješ do konca, jeseni pa mi čelado pošlješ na servis. Čelado moramo namreč poslati v Nolan in res bi bilo škoda, da ostaneš sredi moto sezone mesec dni brez nje. Lp, Boris Kompare Če sem iskren me sploh ne moti (je rezerva), samo povedal sem, da so nastali, tako kot pri prejšnjemu. Sicer bom pa svojo N81 letos, konec sezone (ko bodo popusti :rolleyes: )menjal za N84, ki sem jo že probal in mi je kot po meri :rolleyes: Zares dobra čelada tega cenovnega razreda, če pa upoštevam še vso servisno in garancijsko podporo ob nakupu, pa se že vprašujem, od kje imate profit!? Malo heca! :rolleyes: LP!
bikez Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 Po dolgem času se spravljam na motor in se pri čeladi nekako ne morem odločiti med preklopno in integralno. Mogoče je v temi že kje napisano vendar nisem zasledil kako je z varnostjo pri preklopnih čeladah pri padcu. Ali se lahko odpre, zaščita brade, ... Ali je bolje kupiti integralno čelado? Čelada naj bi bila čim bolj tiha in takšna, da se ne bi rosil vizir in da bi proti soncu tudi kaj videl. Motor bo pa sport-touring S model. Na denarju pri čeladi ne mislim šparat. Kaj priporočate?
kompi Objavljeno Julij 7, 2007 Opozori Objavljeno Julij 7, 2007 (popravljeno) @ bikez Integralno zaprte čelade ščitijo brado, tesno objamejo vrat, obrazne blazinice pokrijejo predel vse do ustnic … so tišje, manj prepišne in prilagojene za doseganje tudi večjih hitrosti. »Flip up« (modularne, klap ... ) čelade z dvižnim prednjim delom, ponujajo možnost večnamenske uporabe. Motoristu omogočajo, da pokaže svoj obraz, ne da bi snemal čelado z glave in so še posebej prijazne do uporabnikov očal. Pripravne so predvsem za uživaške turne vožnje, cruiserje, chooperje, skuterje ..., za doseganje zmernih hitrosti, za vožnjo v pokončno sedeči drži na motorju. Zaradi specifične konstrukcije, ki je kompromis med integralno-zaprtim in jet-odprtim konceptom, te čelade niso primerne za dinamično, športno vožnjo. Vstopna odprtina čelade je namreč manj zatesnjena, kot pri integralno zaprtih čeladah, obrazne blazinice pa pokrijejo le polovico lic. Zaradi tega je razumljivo, da so te čelade bolj zračne in glasnejše od integralno zaprtih modelov. Ponavadi sta obe vrsti čelad varnostno preizkušeni po enakem postopku. Obe doživita enak testni udarec v predel brade, če le ni predbradni dvižni del čelade tam le za okras. To enostavno prepoznaš po oznaki P (Protected) na homologacijski etiketi na podbradnem pasu. Flip up čelade z okraskom namesto zaščite imajo tam namreč oznako J (Jet). Večina resnih proizvajalcev čelad je mehanizem prebradnega dvižnega dela izpopolnila do te mere, da je možnost nenamernega odpiranja zanemarljiva. Nolanova N102 čelada ima recimo vgrajeno posebno varnostno zaponko, ki preprečuje kakršnokoli nenamerno odpiranje predbradnega dvižnega dela. Ponudba dodatne opreme obeh konceptov čelad (snemljivo in pralno oblazinjenje, vložki proti megljenju, vetrne zaslonke, senčila …) je precej podobna in se razlikuje glede na ceno posameznega modela. Hrup v čeladi je zelo subjektivna in zelo težko merljiva kategorija. Nanj vpliva več dejavnikov: oblika čelade, izbira prave velikosti in modela čelade, opremljenost čelade s prezračevalnimi sistemi in proti vetrnimi zaščitami .. pa tudi krogotok zraka na motorju med vožnjo, uporaba različnih vetrobranov, drža posameznika na motorju in nenazadnje tudi od občutljivosti motorista na zvok. Informacije o stopnji varnosti čelade, obnašanju, prednostih in slabostih določenega modela, zlahka najdeš v različnih (največkrat tujih) revijah. Le-te redno objavljajo neodvisne, vzporedne teste, v katerih novinarji primerjajo med sabo konkurenčne modele čelad. Zadnji tak test sem zasledil v Motorradu 6/2007, kjer so testirali (vozili in varnostno preizkusili) 12 modelov flip up čelad. Nekaj dobrodošlih nasvetov na kaj je dobro biti pozoren pri nakupu čelade najdeš še tukaj, s prodajalcem pa se dogovori tudi za testno vožnjo čelade na tvojem motorju. Ti si ta, ki gre uživati na motor in le ti boš znal oceniti, kateri model ti najbolj ustreza. Lp, Boris Kompare B) Popravljeno Julij 7, 2007. Popravil kompi
tommb Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Kompi: Kdaj pripravljate kakšne razprodaje? Zanimam se namreč za nakup dveh komadov N102 in verjetno tudi osnovnega komunikatorja zraven. Imate mogoče tudi možnost obročnega odplačevanja?
condor Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Ko smo že pri čeladah. Jaz Kupujem novo čelado, do se imel Shark RSX, pa me zanima katere čelade bi mi priporočili namesno te. lp, Dejan
kompi Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Kompi: Kdaj pripravljate kakšne razprodaje? Zanimam se namreč za nakup dveh komadov N102 in verjetno tudi osnovnega komunikatorja zraven. Imate mogoče tudi možnost obročnega odplačevanja? Ta velika posezonska razprodaja zaloge čelad se bo letos pričela 01. oktobra. Trenutno lahko čelade kupiš tudi na več obrokov - brezobrestno; popusti v času posezonske razprodaje pa veljajo le za gotovinska plačila. Ko smo že pri čeladah. Jaz Kupujem novo čelado, do se imel Shark RSX, pa me zanima katere čelade bi mi priporočili namesno te.lp, Dejan Mogoče bi ti ustrezala X-lite 701 ali pa 801RR. Če želiš, ju lahko preizkusiš tudi na svojem motorju in se tako sam prepričaš v ustreznost izbire. Lp, Boris Kompare B)
GREY WOLF Objavljeno Julij 12, 2007 Opozori Objavljeno Julij 12, 2007 Imam Nolanko N 101, ki ima Smart lift sistem odpiranja.Z levim (na levi strani čelade) patentom/vzvodom čelado odprem.Kakšno funkcijo ima desni patent, saj z njim čelade ne morem odpret, torej v čem je razlika od predhodnega modela?Bil sem prepričan de je moč samostojno odpiranje z obema patentoma samostojno. Res nima nobeden razlage za to pogruntavščino Nolana? :hmm: KOMPI
kompi Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 @ GREY WOLF V Nolanu čelade konstantno izpopolnjujemo v vseh smereh. Pri tem so zelo pomembne tudi izkušnje naših uporabnikov, ki jim radi prisluhnemo. Prva generacija Nolanovih "flip up" čelad (N100) je bila opremljena z mehanizmom, ki je zahteval uporabo obeh rok za odpiranje predbradnega dvižnega dela. Vsakdanja praksa motoristov je pokazala željo po enoročnem odpiranju predbradnega dvižnega dela in evolucijsko nadgrajeni model "flip up" čelad (N100E, N101) je že ponudil tovrstno odpiranje. In ne samo to - vsak posameznik se je lahko odločil ali bo za odpiranje še naprej uporabljal obe roki ali pa mu je ljubše odpiranje samo z eno. Levo roko smo za enoročno odpiranje izbrali zato, ker je desna na ročici za plin, desni zaklep pa še vedno služi zanesljivemu zapiranju. No, odpiranje obraznega dela z le eno, poljubno roko pa je sedaj še preprostejše. Najnovejšo različico Nolanove "flip up" čelade (N102) smo opremili s preizkušenim mehanizmom, ki smo mu dodali še sredinsko postavljen (rdeč) gumb za sproščanje zaklepa (preprečuje naključno odpenjanje), dosegljiv pa je tako z levo, kot tudi z desno roko. Seveda pa se niti tu še ne bomo ustavili. Razvojni oddelek prav zdaj tuhta o novih rešitvah. Lp, Boris Kompare B)
GREY WOLF Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 @ GREY WOLFV Nolanu čelade konstantno izpopolnjujemo v vseh smereh. Pri tem so zelo pomembne tudi izkušnje naših uporabnikov, ki jim radi prisluhnemo. Prva generacija Nolanovih "flip up" čelad (N100) je bila opremljena z mehanizmom, ki je zahteval uporabo obeh rok za odpiranje predbradnega dvižnega dela. Vsakdanja praksa motoristov je pokazala željo po enoročnem odpiranju predbradnega dvižnega dela in evolucijsko nadgrajeni model "flip up" čelad (N100E, N101) je že ponudil tovrstno odpiranje. In ne samo to - vsak posameznik se je lahko odločil ali bo za odpiranje še naprej uporabljal obe roki ali pa mu je ljubše odpiranje samo z eno. Levo roko smo za enoročno odpiranje izbrali zato, ker je desna na ročici za plin, desni zaklep pa še vedno služi zanesljivemu zapiranju. No, odpiranje obraznega dela z le eno, poljubno roko pa je sedaj še preprostejše. Najnovejšo različico Nolanove "flip up" čelade (N102) smo opremili s preizkušenim mehanizmom, ki smo mu dodali še sredinsko postavljen (rdeč) gumb za sproščanje zaklepa (preprečuje naključno odpenjanje), dosegljiv pa je tako z levo, kot tudi z desno roko. Seveda pa se niti tu še ne bomo ustavili. Razvojni oddelek prav zdaj tuhta o novih rešitvah. Lp, Boris Kompare B) Hvala Kompi, samo to me malo spominja na Sergeja Bubko,ta je popravljal svoj svetovni rekord postopoma(za nagrade) Nolan bi lahko postregel s temi rešitvami že prej(iskušnje motoristov).Sicer pa je Nolan zakon. Lp
metalc17 Objavljeno Julij 14, 2007 Opozori Objavljeno Julij 14, 2007 Jaz se odločam,za nakup motocross čeldae do 200E z očali zdaj me pa zanima kaj dobim za tak denar pa da je dost dobra?
kompi Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 @ metalc17 Za €200,- lahko dobiš že zelo spodobno čelado. Najbrž še ne kompozitke pa kljub temu varno in dobro opremljeno, takšno s snemljivim in pralnim oblazinjenjem, učinkovitim prezračevanjem, lahko … Si tukaj že pogledal? Lp, Boris Kompare B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se