Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

kdaj bodo pa arai pa shoei razprodajali? :naughty:

so že, v motorrad kliniki po 40-50% :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če imajo vsi proizvajalci čelad različne mere školjk. Ogledujem si namreč nekaj čelad za mestno uporabo, glede na obseg glave mi bo ustrezala številka S ali celo XS. Predpostavljam da bi bila čelada XS, ki ima školjko enako veliko kot XL, mogoče širša od samega telesa motorista :) Kako je s tem pri čeladah nolan, (model n 32 ali n 31) ter pri ostalih proizvajalcih (Lazer, Probiker, Highway). Za Nolan sem nekje zasledil da obstajajo različne dimenzije školjk za manjše in večje številke, ali lahko to pričakujem tudi pri izjemno poceni robi tipa Highway (čelada za 50€)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če imajo vsi proizvajalci čelad različne mere školjk. Ogledujem si namreč nekaj čelad za mestno uporabo, glede na obseg glave mi bo ustrezala številka S ali celo XS. Predpostavljam da bi bila čelada XS, ki ima školjko enako veliko kot XL, mogoče širša od samega telesa motorista :) Kako je s tem pri čeladah nolan, (model n 32 ali n 31) ter pri ostalih proizvajalcih (Lazer, Probiker, Highway). Za Nolan sem nekje zasledil da obstajajo različne dimenzije školjk za manjše in večje številke, ali lahko to pričakujem tudi pri izjemno poceni robi tipa Highway (čelada za 50€)?

vsi priznani proizvajalci imajo več školjk, konkretno pri nolanu je XS in S enaka (me bo kompi popravil če ni tako). kako je z poceni proizvajalci nevem ampak XS v školjki od L bi bilo malo čudno. verjetno imajo tudi cenejši več školjk, vprašljiva je edino kakovost. preveri če imajo homologacijo ECE, moja highway je nima ampak jo imam itak samo za moped do 40 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za informacijo, homologacije ne bom potreboval, ker jo rabim točno za to kot ti - moped kruzing, tazaresne čelade je namreč škoda za tako frkanje. Če smem prašat, za kašno highway čelado pa gre v tvojem primeru in kako se obnese?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za informacijo, homologacije ne bom potreboval, ker jo rabim točno za to kot ti - moped kruzing, tazaresne čelade je namreč škoda za tako frkanje. Če smem prašat, za kašno highway čelado pa gre v tvojem primeru in kako se obnese?

no ja, to je čelada za policijo ne za varnost. na mopedu OK, sem pa se peljal z motorjem enkrat od mene do fotra (2 km) in ko sem zategnil do enih 100 km/h sem jo imel skoraj okoli vrata tako jo je dvigovalo in premetavalo. skratka nebi rad padal z njo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja highway je nima ampak jo imam itak samo za moped do 40 km/h.

hehe sem te videl v Bistrci na enem zdrapanem automatiku :D

Tudi jaz imam to Highway čelado in jo imam zdaj poleti tudi na motorju, kadar se peljem samo po mestu. Sem pa zadnjič šel z njo do MB, pa malo hitreje peljal, pa sem naslednji dan že čutil ušesa ... tako da, kot ti je Pervy napisal, za majhne hitrosti, toliko da te plavi ne zajebavajo je OK.

Popravljeno . Popravil tommb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe sem te videl v Bistrci na enem zdrapanem automatiku :D

kot 1: ni zdrapan ampak je oldtimer v originalnem stanju :whistle:

kot 2: drugič me ustavi in grem na pir

PS: pod 2 - če me boš lahko dobil :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot 1: ni zdrapan ampak je oldtimer v originalnem stanju :whistle:

kot 2: drugič me ustavi in grem na pir

PS: pod 2 - če me boš lahko dobil :evilgrin:

add 1: se opravičujem res neprimerni zaničevalnici. Imaš prav ... na nek način :evilgrin:

add 2: Bom, ampak zadnjič si res bil prehiter :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če imajo vsi proizvajalci čelad različne mere školjk. Ogledujem si namreč nekaj čelad za mestno uporabo, glede na obseg glave mi bo ustrezala številka S ali celo XS. Predpostavljam da bi bila čelada XS, ki ima školjko enako veliko kot XL, mogoče širša od samega telesa motorista :) Kako je s tem pri čeladah nolan, (model n 32 ali n 31) ter pri ostalih proizvajalcih (Lazer, Probiker, Highway). Za Nolan sem nekje zasledil da obstajajo različne dimenzije školjk za manjše in večje številke, ali lahko to pričakujem tudi pri izjemno poceni robi tipa Highway (čelada za 50€)?

Čelade izdelane iz brizganega polikarbonata (takšnih je vsaj 80% vseh čelad v uporabi - tudi Nolan N31, N32, … Lazer, Highway … ) imajo praviloma zunanjo školjko izdelano v eni velikosti, notranja polistirenska školjka, ki določa velikost čelade, pa je izdelana v petih ali šestih velikostih.

Čelade višjega in visokega cenovnega ranga, kjer je zunanja školjka ročno narejena iz kompozitnih materialov, pa so največkrat izdelane v treh velikostih (lahko tudi več). Na ta način se doseže najnižja teža ob sočasnem doseganju najvišjih standardov zaščite, najmanjši aerodinamični upor in zaradi idealno postavljenega težišča optimalno udobje.

Tudi jaz imam to Highway čelado in jo imam zdaj poleti tudi na motorju, kadar se peljem samo po mestu. Sem pa zadnjič šel z njo do MB, pa malo hitreje peljal, pa sem naslednji dan že čutil ušesa ... tako da, kot ti je Pervy napisal, za majhne hitrosti, toliko da te plavi ne zajebavajo je OK.

Statistika pravi, da se največ nesreč zgodi v krogu 4km od doma. :huh:

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima č lahko daš na integralno čelado dva vizirja na enkrat gor svetlega in temnega tk ko na preklopno oz. a obstaja taka čelada

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kompi

Čelade izdelane iz brizganega polikarbonata (takšnih je vsaj 80% vseh čelad v uporabi - tudi Nolan N31, N32, … Lazer, Highway … )

Lazer bi naj bil iz technopolymer-a, a je to isto kot polikarbonat???

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima č lahko daš na integralno čelado dva vizirja na enkrat gor svetlega in temnega tk ko na preklopno oz. a obstaja taka čelada

Na spletni strani od louisa sem našo tako čelado. Počekiraj malo, je več različic.

nolann84targetnconsil33.jpg

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lazer bi naj bil iz technopolymer-a, a je to isto kot polikarbonat???

Je. Lexan, technopolymer, ipd., so le komercialni vzdevki za brizgani polikarbonat.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

končno sem tudi jst dobila novo čelado.

od sedaj naprej bom prepoznavna v tem:

V-R6xr_TWigXjcQREqR3C.jpg

kompi imam pa eno vprašanje... a je takole pravilno zaprta čelada, ali jo morem kako drugače zapreti... imam namreč prvič čelado s takšnim zapenjanjem:

y1eqLccgnJ7NXi3ZIexP4.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni vredu! Najprej pas pretakni skozi obe rinki in potem samo skozi eno nazaj in to spodaj! Rdeči ''repek'' mora dol bingljat in ko odpenjaš čelado samo zanj potegneš pa se razrahlja.

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni vredu! Najprej pas pretakni skozi obe rinki in potem samo skozi eno nazaj in to spodaj! Rdeči ''repek'' mora dol bingljat in ko odpenjaš čelado samo zanj potegneš pa se razrahlja.

Čelado si zapel pravilno.

Lovrenčeva navodila so tudi pravilna, vendar očitno ni dobro pogledal.

Rdeč repek bo bingljal ko boš iztaknil plastično sponko (ta je sicer namenjena da te pašček med vožnjo ne "tepe").

Popravljeno . Popravil Berty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni vredu! Najprej pas pretakni skozi obe rinki in potem samo skozi eno nazaj in to spodaj! Rdeči ''repek'' mora dol bingljat in ko odpenjaš čelado samo zanj potegneš pa se razrahlja.

Pa saj ima pravilno zapeto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kompi imam pa eno vprašanje... a je takole pravilno zaprta čelada, ali jo morem kako drugače zapreti... imam namreč prvič čelado s takšnim zapenjanjem

Ja, tako je pravilno zapet podbradni pas z DD obročki. To, kar je najbrž zmotilo Lowrenca, je z varnostnim gumbom pritrjen prosti del podbradnega pasu. Zapenjalni sistem z DD obročki je namreč na koncu traka opremljen z varnostnim gumbom. Varnostni gumb ni namenjen zapenjanju podbradnega pasu, temveč le preprečuje opletanje prostega dela pasu v vetru in nehoteno spolzenje podbradnega traku iz DD obročkov.

Sicer pa Ross|e20, da bo lažje: ko je podbradni pas z DD obročki enkrat zapet, ni nobene potrebe več, da bi za natikanje in snemanje čelade podbradni pas v celoti izvlekla iz DD obročkov. Preden namestiš čelado na glavo nastaviš zapet podbradni pas na najdaljšo dolžino. To storiš tako, da s pomočjo rdečega trakca zrahljaš podbradni pas skozi DD obročke vse do varnostnega gumba, vendar ga ne izvlečeš v celoti iz DD obročkov. Tako zrahljan, a še vedno zapet podbradni pas, s prsti premakneš do predbradnega dela, da te ne ovira pri nameščanju čelade na glavo.

Preden snameš čelado odpneš varnostni gumb na koncu podbradnega pasu in z levo roko povlečeš rdeče obarvan trakec na DD obročkih, z desno roko pa hkrati zrahljaš podbradni pas. Podbradni pas premakneš do predbradnega dela čelade in snameš čelado.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!