Skoči na vsebino

Baucanje in Zokanje (spet)


Priporočene objave

In s tem poveča moč za okoli 10% do 15%!!! ;) ;) <_< <_<

Tak da nebi več o tem mallinovcu pa to!!! <_< <_<

kolkr js vem poveca moc tud na 200% in vec, da o navoru ne govorimo... :) B) :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti misliš 20% ne pa 200%!!! ;) ;)

Ja 200% mogoč če maš kakšen N.O.S.!!!! ;) ;) :P :P :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boš ti mel malinovca!!! :angry: :angry:

TURBO POLNILNIK:je zato da da pri višjih obratih malo večjo moč motorju oziroma 'piha' zrak v cilinder!!!In s tem poveča moč za okoli 10% do 15%!!! ;) ;) <_< <_<

Tak da nebi več o tem mallinovcu pa to!!! <_< <_<

Pubec, Elbarto ni hotel rečt, da ti ne veš, kaj je turbo ali NOS (kar še vedno obstaja omžnost - da ne veš), ampak je samo hudomušno pripomnil, da bo Bauca šla na morje, ti in Zok pa bota imela "polne roke dela" sama s sabo :D

Če pa še zdaj ne štekaš, hm, pol pa res ne vem B)

PS: still - MALINAVEC :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti misliš 20% ne pa 200%!!! ;) ;)

Ja 200% mogoč če maš kakšen N.O.S.!!!! ;) ;) :P :P :D :D

pri masinah, doteranih do daske se moc s turbo polnilcem poveca na VEC KOT 200 %! vcasih, ko so ble v formuli dovoljene se turbo masine, so konstruktorji mel na izbiro 1.5, al pa 3.5 atmosferski motor, s tem, da je bla 1.5 T masina praviloma MOCNEJSA, je mela pa to slabost, da je imela vecjo porabo.

pri NOSu se moc ob pravilnih nastavitvah poveca na najvec 200 %, NOx je uporabljen kot oksidant (pri cistem kisiku bi se razvila taksna temperatura, da bi bate enostavno stopilo, pa tud ce so kovani al pa iz titana), tuki je fora da vec kot je oksidanta, vec je lahko goriva, in posledicno je tud moc vecja, potaba pa zarad kratkotrajnega boosta niti ni pomembna.

oba nacina povecanja moci sta za motocikel popolnoma neprimerna, saj je voziti tako brutalen motocikel zelo neprijetno. moc se pac dobi iz kubikov, stirih (ali celo petih) ventilov na valj, visoke kompresije, lahkih vitalnih delov, ostrih odmicnih gredi, dveh sveck na valj za vecjo elasticnost, itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pubec, Elbarto ni hotel rečt, da ti ne veš, kaj je turbo ali NOS (kar še vedno obstaja omžnost - da ne veš), ampak je samo hudomušno pripomnil, da bo Bauca šla na morje, ti in Zok pa bota imela "polne roke dela" sama s sabo 

i know that!!! ;) ;)

saj pa te jaz tut nisn nič jezn!!!pač malo zabave more bit!!!a je tak!!!tak da: no worys!!!! :P :P :D :D :D

ajde!!!! B) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri masinah, doteranih do daske se moc s turbo polnilcem poveca na VEC KOT 200 %! vcasih, ko so ble v formuli dovoljene se turbo masine, so konstruktorji mel na izbiro 1.5, al pa 3.5 atmosferski motor, s tem, da je bla 1.5 T masina praviloma MOCNEJSA, je mela pa to slabost, da je imela vecjo porabo.

pri NOSu se moc ob pravilnih nastavitvah poveca na najvec 200 %, NOx je uporabljen kot oksidant (pri cistem kisiku bi se razvila taksna temperatura, da bi bate enostavno stopilo, pa tud ce so kovani al pa iz titana), tuki je fora da vec kot je oksidanta, vec je lahko goriva, in posledicno je tud moc vecja, potaba pa zarad kratkotrajnega boosta niti ni pomembna.

aha!!ok!!THANKS!!!profesor strojništva!!! :rolleyes: :P :P :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...so all other DJs SHUT UP!! ...cause I is gonna drop the bomb... ...peace!! :D :D :D

AliGpress

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

guess who's back!!!

BAUCA!!!!!

tin tin tin tin tin!!!

got the jackpot!!!

:D :D :D

welcome back!! ;) :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!