Skoči na vsebino

Ceste ne smejo postati dirkališča


Priporočene objave

Ceste ne smejo postati dirkališča

Zanimiv članek z nekaj zanimivimi podatki. Še posebno so mi všeč podatki o avtošoli in statistika o povzročiteljih nesreč...Upajmo, da se bo v zakonodaji v prihodnosti kaj premaknilo v avtošolah, predvsem, da bi bile šole varne vožnje vključene pri praktičnem delu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Prvi članek kar sem jih dosedaj videl/prebral, ki ne šimfa vsevprek motoriste/divjake/norce... ampak pokaže tudi drugo stran, pomanjkljivo šolanje/izobraževanje. A se je Zemlja začela vrteti? Ah ne, najbrž je še prezgodaj za to...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem videl v večeru.........spet so izumili toplo vodo.........kot že toliko krat poprej....... Naj povedo končno kaj novega :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In spet beremo samo o statistiki, koliko mrtvih tu, koliko tam, pa toliko registriranih, pa blabla... Nič ali skoraj nič ni govora o tem, kaj je narobe, česa pri nas primanjkuje, in sploh kako izboljšati varnost na cestah. Še najmanj pa je kdorkoli pripravljen narediti, da bi se to izboljšalo. Tudi motoristi sami! Ne zatiskajmo si oči, velika krivda je tudi na naši strani. Neizkušenost, preskušanje sposobnosti, brezglavo užitkarjenje, izzivanje, objestnost... Če k temu dodamo slabe ceste, splošno avtomobilsko evforičnost slovencev in še kaj, dobimo ubijalski koktejl. Rabimo dirkališče(a), avtošole z motoristi inštruktorji, več šol varne vožnje, ustreznejše izobraževanje v šolskih klopeh, poligone, boljšo cestno infrastrukturo in še marsikaj. Kje, kdaj, kdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabimo.......avtošole z motoristi inštruktorji, več šol varne vožnje, ustreznejše izobraževanje v šolskih klopeh, poligone, ..........

Ko bi pa ura na motorju stala 15.000sit, bi pa zopet vsi kričali kako obirajo motoriste.

Je kdo pripravljen plačati kakih 40ur po 15.000sit, da ga pripravimo na življenje na cesti? Takoj odprem avto šolo. Z manj urami pa začetnika itak ne moreš "usposobiti".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj, ko bodo, če bodo, motodromi (Vransko in menda še dva), bo pa kar naenkrat to predrago in bodo še naprej po cestah divjali. Sedaj se sicer zaklinjajo, kako bi dirkali, če bi imeli motodrome, zgolj na njih.

Podobno je bilo z A neomejenim.

Ko je lani spomladi nastala možnost delati delni izpit za prehod iz A350 na A neomejeno, je bilo večini to predrago in nekateri se še danes vozijo z A350 v prevelikih čevljih.

:o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj, ko bodo, če bodo, motodromi (Vransko in menda še dva), bo pa kar naenkrat to predrago in bodo še naprej po cestah divjali. Sedaj se sicer zaklinjajo, kako bi dirkali, če bi imeli motodrome, zgolj na njih.

Podobno je bilo z A neomejenim.

Ko je lani spomladi nastala možnost delati delni izpit za prehod iz A350 na A neomejeno, je bilo večini to predrago in nekateri se še danes vozijo z A350 v prevelikih čevljih.

:o

Trenutno sem brez motorja.

...in vedno bolj na glas v sebi razmišljam, da si bom, ko bo zadeva tako daleč, kupil kar dva. Enega za na dirkališče in enega za na cesto.

Brrrm, če in ko bo Slovenija imela dirkališče, bom prav gotovo kar dosti svojega prostega časa preživel tam. Pa naj stane, kolikor hoče. Še vedno je ceneje od mojega življenja. Prav tako sem sam pripravljen marsikaj naredit, da bi prišli do dirkališča v Sloveniji prišli. Ideje kar šibajo po glavi sem ter tja in prej ali slej bom začel tudi konkretno delat na tem. Lahko pa upam, da me bo kdo prehitel, pa mu bom z veseljem šel pomagat. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem Furioso, nekaj bo takih, ki jim je to tako všeč, kot tebi, da boste redni gostje motodromov.

Dosti bo pa tudi takih, ki za motodrom enkrat ali dvakrat na teden ne bodo imeli $$$, a pravico do hitrosti si bodo kljub temu šteli za samoumevno pripadajočo in si jo bodo izvajali na zastonjskih javnih cestah :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob naslednjem motocilkističnem štrajku zahtevamo 25% pocenitev zavarovalnine za tiste motoriste, ki gredo na vsakih pet let v šolo varne vožnje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj, ko bodo, če bodo, motodromi (Vransko in menda še dva), bo pa kar naenkrat to predrago in bodo še naprej po cestah divjali. Sedaj se sicer zaklinjajo, kako bi dirkali, če bi imeli motodrome, zgolj na njih.

Podobno je bilo z A neomejenim.

Ko je lani spomladi nastala možnost delati delni izpit za prehod iz A350 na A neomejeno, je bilo večini to predrago in nekateri se še danes vozijo z A350 v prevelikih čevljih.

:o

brrrmmm da te popravim nekateri smo delali izpit nad a do 350

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dosti bo pa tudi takih, ki za motodrom enkrat ali dvakrat na teden ne bodo imeli $$$, a pravico do hitrosti si bodo kljub temu šteli za samoumevno pripadajočo in si jo bodo izvajali na zastonjskih javnih cestah :(

Tocno tako. Take vidim po Ljubljani kar naprej. Kavbojke, mokasini, stara tekstilna motoristicna jakna, pa kaka Veplas celada, ce jo ze nosijo na glavi.

Taki sigurno ne bodo placali $$$$ zato, da bi dirkali po dirkaliscu, saj je dirkanje po javnih cestah zastonj, radarju itak spizdijo, ker motor ni registriran (tablica na karton sprintana). Pa se djevojke u ljetnim haljinama jih vidijo, kasni Jacki so, ko prpizdevajo skozi center LJ.

Če pa bi zavarovalnice naredile, kar predlaga Rozi, bi bilo pa mogoce drugace. Samo se bojim, da so na zavarovalnicah pet let za leseno zlico, da bi kaj takega uredili.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavarovalnice bi morale dati na začetku več popusta, pa bonusa, pri nesreči bi pa morali vse pobrati, ali pa še kaj dodati, pa potem dati vsako leto samo 5% bonusa...

Človeka je treba motivirat...potem mu pa ni vseeno ali to zgubi...sedaj pa itaq na začetki nič nima...kaj pa pol če da en kuponček...miselnost miselnost....

Rozi, se strinjam.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno zaradi denarja se pa zahteva večja udeležba države, če hoče še naprej preštevati svoje državljane v milijonih in ne samo stotisočih. To je stvar nacionalnega programa varnosti v cestnem prometu. Država bi morala tečaje, poligone, dirkališča subvencionirati do te mere, da bi bilo tovrstno udejstvovanje dosegljivo vsem. Treba je popraviti pišmevuhovski odnos do motorizma v Sloveniji. In predvsem ljudem dopovedati, da motorji niso samo luksuzni vikend konjički, pač pa nekaterim tudi vsakdanja prevozna sredstva, ki razbremenjujejo promet, ne onesnažujejo itd... Mogoče nas bodo tudi tako začeli sprejemati kot enakovredne. Tega bo tudi pri nas vedno več, nekateri to že počnemo, drugi pa še bodo. Ne glede na klimatske razmere. Pa če pol leta, pa pol leta.

Mislim, da znižanje premij na podlagi tečajev varne vožnje ne bo kaj dosti pripomoglo. Bo morala biti razlika velika, da se bo kdo odločal za to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno zaradi denarja se pa zahteva večja udeležba države, če hoče še naprej preštevati svoje državljane v milijonih in ne samo stotisočih. To je stvar nacionalnega programa varnosti v cestnem prometu. Država bi morala tečaje, poligone, dirkališča subvencionirati do te mere, da bi bilo tovrstno udejstvovanje dosegljivo vsem.

Napaka. Državni denar=denar tudi drugih davkoplačevalcev (večine). Zakaj bi morali oni plačevat za to, da bomo mi imeli cenejši oz. varnejši hobi???

Vsi smo isti......od kmeta do kralja........država naj da, saj ima........za vse ostalo me boli k****..........zdravstvo, šolstvo, socialna zaščita, gospodarstvo. Kdo to sploh rabi??? Nas ne zanima, saj potrebujemo poligon.......najbolje dva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da tud nobeno dikrkališče ne bo rešilo problema nesreč motoristov. Spremenit se mora odnos do motorja, ceste in ostalih v prometu. Pa tud policija naredi premalo proti tistim motoristom, ki res hudo kršijo prometne predpise.

En primer: Se peljem iz MB po stari cesti proti Ce (20+ cez omejitve)pa me prehitita dva motorista (SS) v naselju. Njuna hitrost čez 100km/h, oba brez reg. tablic in kljub opozarjanju nasproti vozečih na policiste odpeljeta z enakim tempom naprej mimo njih. Policista pa niti ne trzneta, ampak čakata na naslednjo žrtev v avtomobilu, ki se bo peljala 10 km/h čez limit. Moje skromno mnenje je, da tako ne sme it!

Sj sm tud sam motorist, ampak obnašanja v prometu nekaterih na SS motorjih pa ne odobravam!

Mogoče bi bilo pametno razmislit tudi o plačevanju zavarovalne premije glede na število KS motorja in ne na prostornino. Razlog je preprost. Rabljeni starejši motorji z 100+ KS so prelahko dostopni za vsakega začetnika oz. najstnika, sj en tak motor lahk dobiš za mal več kot je cena novga scooterja.

V glavah najstnikov (sj vsi vemo iz lasnih izkušenj) je pa itak samo največja brzina, najmočnejši motor, bit frajer če bo šlo tisti ovinek 160km/h itd. In če že frend s takšnim razmišljanjem dobi motor z 100+ks, lahko sam čakaš, kda bo treba it na .....

Država bi morala poskrbet za izgradnjo dirkališča za sproščanje adrenalina, hkrati bi pa morala otežit nabavo najmočnejših motorjev(omejitve npr.5 let aktivne vožnje manjšga motorja za motocikle nad 100 ks na javnih cestah, na dirkališčih neomejeno).

Ampak država se tako in tako ukvarja samo še sama s sabo, zato je najbolje poskrbet vsak sam za svojo varnost.

Lp Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi bilo pametno razmislit tudi o plačevanju zavarovalne premije glede na število KS motorja in ne na prostornino. Razlog je preprost. Rabljeni starejši motorji z 100+ KS so prelahko dostopni za vsakega začetnika oz. najstnika, sj en tak motor lahk dobiš za mal več kot je cena novga scooterja.

...........hkrati bi pa morala otežit nabavo najmočnejših motorjev(omejitve npr.5 let aktivne vožnje manjšga motorja za motocikle nad 100 ks na javnih cestah, na dirkališčih neomejeno).

S tem se nebi spremenilo nič. Stari motorji, ki imajo 100KM imajo tudi več kot 600ccm, s čemer pa že tako ali tako padejo v predzadnji zavarovalni razred.

Če pa bi bilo zavarovanje po KM, pravtako dvomim, da bi, med motorji ki dosegajo moči do 170KM, motor z 100KM padel v najvišji zavarovalni razred.

........in potem bi motoristi spet skakali pod plafon, ker da so takšni predpisi nečloveški, da omenjujejo samo motoriste začetnike avtomobilistov začetnikov pa ne, bla bla bla.......

Na dirkališčih neomejeno? Za dirkališče da bi rabil dovoljenje? I don't think so. Omejitve ni, je nikoli ni bilo in je najverjetneje tudi nikoli ne bo......Nekako ne vem, na kaj si ciljal. Si hotel kakega uradnika napeljat na "grešne" misli??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv članek.....

Dvokolesni izstrelki smrti

Vem, da bo to pisanje za mnoge motocikliste kamen spotike in nejevolje, toda kar se zadnje čase dogaja na slovenskih cestah, jim pač ne more biti v ponos. In preden gre beseda naprej, je že treba reči - takšnih motociklistov, ki vsaj v osnovah spoštujejo zakon in red, je seveda več kot tistih drugih. Žal pa je tistih drugih, vsaj po občutku in podatkih o nesrečah, tudi precej. Vsekakor dovolj, da povzročajo negodovanje in nelagodje preostalih udeležencev v prometu.

Morda pred leti tega nisem opazil ali pa sem bil manj dovzeten, toda toliko brezobzirnega drvenja po avtocestah in regionalkah, toliko prehitevanj motociklistov po desnem ali celo po odstavnem pasu, kot sem jih doživel zadnje leto, nisem še nikoli. Zato rezultat, ki se vse prevečkrat piše s tragičnim koncem, niti ni tako zelo presenetljiv. Motociklisti (mnogi, ne vsi, da ne bo pomote) so očitno mnenja, da zaradi hitrosti stroja, ki ga vozijo, in njegove okretnosti niso dovzetni ne za posvetne ne za zakone fizike. Pa tudi etika, potrpežljivost in strpnost mnogim niso ravno blizu. Pa to nikakor ne pomeni, da je prenapetežev za volanom malo.

Na nek čuden način motocikliste celo razumem - tisti varljivi občutek obvladovanja ogromne moči, brutalnih pospeškov in visoke hitrosti je resda mamljiv in težko obvladljiv. Upreti se temu pomeni biti zrela osebnost, ne le voznik. In povsem enako velja za voznike avtomobilov. Ampak avtomobili na srečo niso tako vznemirljivi že v svojem bistvu. Na srečo. Sicer bi bila morija res popolna.

Motociklisti se po drugi strani premalo zavedajo dejstva, da jih drugi udeleženci v prometu preprosto ne dohajajo, ne razumejo, ne zmorejo predvideti. Povprečen voznik nekako lahko presodi, kako je voziti po avtocesti s hitrostjo 140 ali celo 150 km/h, ne more pa presoditi, kako hitro se približuje nekdo, ki vozi 220 km/h. Ne bo pozoren na svojo desno stran, kajti po desni se pač ne prehiteva. Prav tako ne bo pozoren na odstavni pas, ko prehiteva, kajti tam ga ne bo - menda - nihče prehitel. In še in še je takšnih primerov. Motociklisti se očitno tudi premalo zavedajo svoje ranljivosti, nevidnosti in nezaščitenosti proti preostalim, "stabilnejšim" na cesti, sicer bi bilo takšnih primerov precej manj. Te ranljivosti motociklistov se premalo zavedajo tudi avtomobilisti, ki bi morali znati "popustiti", dati prednost tistemu, ki lahko tragično konča pod ograjo že ob najmanjšem trku ali celo nenadni in nepričakovani potezi. Kakorkoli že - kupiti močan motocikel mora danes pomeniti tudi imeti zmožnost zdrave presoje, treznega razmišljanja, odgovornega ravnanja in predvsem zavedanje svoje ranljivosti - in ranljivosti drugih ob brutalni moči dvokolesnika.

Matjaž Korošak

VIR: Večer (10.07.2003)

Mislim, da je pošteno napisano.....

Popravljeno . Popravil uti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Datum: Četrtek, 10. Julij 2003 - Stran: ŠESTA PRESTAVA

Brez ročne zavore

Dvokolesni izstrelki smrti

Vem, da bo to pisanje za mnoge motocikliste kamen spotike in nejevolje, toda kar se zadnje čase dogaja na slovenskih cestah, jim pač ne more biti v ponos. In preden gre beseda naprej, je že treba reči - takšnih motociklistov, ki vsaj v osnovah spoštujejo zakon in red, je seveda več kot tistih drugih. Žal pa je tistih drugih, vsaj po občutku in podatkih o nesrečah, tudi precej. Vsekakor dovolj, da povzročajo negodovanje in nelagodje preostalih udeležencev v prometu.

Morda pred leti tega nisem opazil ali pa sem bil manj dovzeten, toda toliko brezobzirnega drvenja po avtocestah in regionalkah, toliko prehitevanj motociklistov po desnem ali celo po odstavnem pasu, kot sem jih doživel zadnje leto, nisem še nikoli. Zato rezultat, ki se vse prevečkrat piše s tragičnim koncem, niti ni tako zelo presenetljiv. Motociklisti (mnogi, ne vsi, da ne bo pomote) so očitno mnenja, da zaradi hitrosti stroja, ki ga vozijo, in njegove okretnosti niso dovzetni ne za posvetne ne za zakone fizike. Pa tudi etika, potrpežljivost in strpnost mnogim niso ravno blizu. Pa to nikakor ne pomeni, da je prenapetežev za volanom malo.

Na nek čuden način motocikliste celo razumem - tisti varljivi občutek obvladovanja ogromne moči, brutalnih pospeškov in visoke hitrosti je resda mamljiv in težko obvladljiv. Upreti se temu pomeni biti zrela osebnost, ne le voznik. In povsem enako velja za voznike avtomobilov. Ampak avtomobili na srečo niso tako vznemirljivi že v svojem bistvu. Na srečo. Sicer bi bila morija res popolna.

Motociklisti se po drugi strani premalo zavedajo dejstva, da jih drugi udeleženci v prometu preprosto ne dohajajo, ne razumejo, ne zmorejo predvideti. Povprečen voznik nekako lahko presodi, kako je voziti po avtocesti s hitrostjo 140 ali celo 150 km/h, ne more pa presoditi, kako hitro se približuje nekdo, ki vozi 220 km/h. Ne bo pozoren na svojo desno stran, kajti po desni se pač ne prehiteva. Prav tako ne bo pozoren na odstavni pas, ko prehiteva, kajti tam ga ne bo - menda - nihče prehitel. In še in še je takšnih primerov. Motociklisti se očitno tudi premalo zavedajo svoje ranljivosti, nevidnosti in nezaščitenosti proti preostalim, "stabilnejšim" na cesti, sicer bi bilo takšnih primerov precej manj. Te ranljivosti motociklistov se premalo zavedajo tudi avtomobilisti, ki bi morali znati "popustiti", dati prednost tistemu, ki lahko tragično konča pod ograjo že ob najmanjšem trku ali celo nenadni in nepričakovani potezi. Kakorkoli že - kupiti močan motocikel mora danes pomeniti tudi imeti zmožnost zdrave presoje, treznega razmišljanja, odgovornega ravnanja in predvsem zavedanje svoje ranljivosti - in ranljivosti drugih ob brutalni moči dvokolesnika.

Matjaž Korošak

p.s. Mislim too much. A so tile na Veceru res tolk premaknjeni, al pa so cist brez idej in odkrivajo toplo vodo ter bluzijo tja v tri dni. Pa kar nekaj o motoristih. Kreteni. Naj mal avtomobiliste pogledajo. Debili jedni. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je pošteno napisano.....

se strinjam ... po moje je to še najbližje resnici o motorizmu na naših cestah ... le naslov me malo moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, resno vprašanje, ... kaj vama pa v tem članku spet ni všeč?

Sorry fanta ampak modelu v članku 90% stvari drži.

In hej naša kultura vožnje (motoristi in avtomobilisti) je pa itak po domače povedano "200% v pizdi".

Hmmm, ... precej, precej, precej bolj umirjeno lahko človek vozi in se počuti na cesti npr v Avstriji, Franciji, heh celo Italiji kot v Sloveniji na domačem terenu.

Več kulture, pomeni več varnosti, predvsem pa imajo precej manj pacientov, ki zdravijo komplekse in frustracije na cesti.

Zoolo the Horrible! :huh:

P.S.: OK dejstvo je da država nujno rabi vsaj eno primerno dirkališče, ampak odsotnost slednjega še ne opravičuje 200+ hitrosti v normalnem prometu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kar nekaj o motoristih. Kreteni. Naj mal avtomobiliste pogledajo. Debili jedni. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

tudi ti malo motoriste poglej ... se strinjam s člankom razen z naslovom ... a ni to že v neki drugi temi napisano ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napaka. Državni denar=denar tudi drugih davkoplačevalcev (večine). Zakaj bi morali oni plačevat za to, da bomo mi imeli cenejši oz. varnejši hobi???

Vsi smo isti......od kmeta do kralja........država naj da, saj ima........za vse ostalo me boli k****..........zdravstvo, šolstvo, socialna zaščita, gospodarstvo. Kdo to sploh rabi??? Nas ne zanima, saj potrebujemo poligon.......najbolje dva.

Pa o kakšnem hobiju govoriš? Mogoče zate, zame in za marsikoga pa v sezoni edino prevozno sredstvo s katerim vsak dan potujem v službo in posredno plačujem davke. Preberi še enkrat, kaj sem napisal. Tvoje razmišljanje je omejeno na tisto, kar ti vidiš, zaradi dreves pa ne vidiš gozda. Varnost v cestnem prometu je program, ki ga najbolj občutiš septembra, ko se začne šola. Takrat se porabi ogromno denarja za opozarjanje voznikov, da so otroci spet na cestah. Davkoplačevalskega denarja, da se razumemo. Nimam otrok, zato me boli k... ?! Ne, nikakor, prav je, da se to dela, saj so tudi otroci naše največje bogastvo in bodoči davkoplačevalci, mar ne? Državni oz. davkoplačevalski denar se razporeja bolj ali manj čez vse, kar zadeva državo in njene državljane. Kaj vse bi dobili, če ne bi šlo toliko milijard v avion? Pa me boli k..., ker zaradi samega ugleda države vodstvu privoščim, da se vozi z boljšim letalom. Sem se imel priložnost peljati z vladnim in vem, kako se počutijo (sedel sem dobesedno na skretu). Sicer pa lahko razpredamo do onemoglosti, kam bi moral iti denar in kam ne. Trenutno ga niti tolar ne gre za tisto, kar sem napisal v prejšnjem postu, zakaj se to ne bi spremenilo? Zato ker ti motorizem pojmuješ kot hobi? Odpri oči!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!