Skoči na vsebino

Ceste ne smejo postati dirkališča


Priporočene objave

Ponovi za mano: VARNOSTNA RAZDALJA! ;) ;)

Jep, jaz jo kar zraven nosim :) Eni pa jo doma šparajo ,da se jim ne bi znucala :) Samo je lahko pizdarija, ko e kaj zgodi, pa je nimaš pri roki, ko bi jo glih nucal ;)

No, itak je vse najlažje zvalit na kretena pred tabo, ki nepričakovano bremza, čeprav se kolona lepo pelje 180 km/h :)

Četudi je kreten - it's your ass that is on the line...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponovi za mano: VARNOSTNA RAZDALJA!  ;)  ;)

Voziš pri 100km/h z varnostno razdaljo 100 m ?

fak

a si res tolk trd

al se sam delaš

ponovi 358X (zeloo glasno prosim):

varnostnaaaa razdaljaaa !!!!!

kajtivžaripomagatvojeteoritiziranjepress

<_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 sekundna varnostna razdalja...če kdo ne ve kaj je to naj vpraša... :huh:

Ko to probaš ugotoviš, da nihče od nas ne drži varnostne razdalje... <_<

Popravljeno . Popravil erick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 sekundna varnostna razdalja...če kdo ne ve kaj je to naj vpraša... :huh:

Ko to probaš ugotoviš, da nihče od nas ne drži varnostne razdalje... <_<

pred kratkim sem opazil na avtocesti proti Insbrucku

takele označbe na cestišču: > > > >

s katerimi lahko med vožnjo

kontroliraš varnostno razdalo, da dobiš občutek

zanjo (Vmax = 130km/h):

ena > med tabo in avtom pred tabo = prekratka VR

dve > > = dovolj dolga VR

tri > > > = predolga VR

cool a ne

zaSLOsciencefictionpress

:(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena  >  med tabo in avtom pred tabo = prekratka VR

dve  >  >  = dovolj dolga VR

tri  >  >  >  = predolga VR

Za te označbe vem...vendar so nekatere narejene tako, da imaš med eno in drugo črto (| | |), kao primerno VR za hitrost 130 hm/h. Pa ponavadi so pred kakšnim nadvozom, kjer je obvezno tudi kamera, da t posnamejo...plastic smile :blink: :P :lol: :lol: Takšnih kot jih omenjaš ti pa še nisem videl...Kje si pa zvedel, da je taka logika...>, >>, >>> ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..Takšnih kot jih omenjaš ti pa še nisem videl...Kje si pa zvedel, da je taka logika...>, >>, >>> ....

na obcestnih tablah piše:

Testen Sie..

pa mal znam nemško, po 12 letih gastarbajterjenja

pa table so tudi tako postavljene, da se da lepo prečitati

:D :D :D :D

torej res coool

:D :D :D :D

zeloo hitro poštekaš kako nevarno je "zaritjogontenga"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na obcestnih tablah piše:

Testen Sie..

Zato se pa jst tako rad vozim po severnem delu evrope...južnega ne maram...še posebno italije... :P :lol:

Bo pa vseeno enkrat mal italjanske otoke pogledat... ;) bom poskušal zdržat takrat B) še posebno če bom z motorjem :blink: popravljam...sigurno bom z motorjem :P :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponovi za mano: VARNOSTNA RAZDALJA!  ;)  ;)

Voziš pri 100km/h z varnostno razdaljo 100 m ?

Seveda.

:blink: ........:lol: :lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fak

a si res tolk trd

al se sam delaš

ponovi 358X (zeloo glasno prosim):

Če tvoje učenje poteka na ta način ni nujno da je prilagojeno ostalim.

Preden pa koga obtožiš da je trd pa raje svoje melono preveri. In tudi če je zelo mehka ( vse je možno ) ni lepo da ostalim razlagaš da so trdi ( raje porabi čas za kaj drugega ).

In kaj dosti tudi nisi povedal v teh par kracah, razen nekaj o trdoti. Poskusi malo povečati količino informacije na stavek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda.

Si pač en zelo redkih ( če si, recimo da verjamemo na besedo, sam vem da nisem ), ki se zaveda fizike in reakcijskega časa.

Če ugibam bi rekel da 99% poti, ki se opravijo, bi se lahko končalo v riti koga če bi v določenem trenutku kdo na polno zavrl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fak

a si res tolk trd

al se sam delaš

ponovi 358X (zeloo glasno prosim):

Če tvoje učenje poteka na ta način ni nujno da je prilagojeno ostalim.

Preden pa koga obtožiš da je trd pa raje svoje melono preveri. In tudi če je zelo mehka ( vse je možno ) ni lepo da ostalim razlagaš da so trdi ( raje porabi čas za kaj drugega ).

In kaj dosti tudi nisi povedal v teh par kracah, razen nekaj o trdoti. Poskusi malo povečati količino informacije na stavek.

tipično

:D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda.

Si pač en zelo redkih ( če si, recimo da verjamemo na besedo, sam vem da nisem ), ki se zaveda fizike in reakcijskega časa.

Če ugibam bi rekel da 99% poti, ki se opravijo, bi se lahko končalo v riti koga če bi v določenem trenutku kdo na polno zavrl.

Sam, a ves, tut voznik pred tabo ima zavorno pot. Ti racunas na to, da ima zavorno pot iz 100 na 0, 0metrov. V najboljsem primeru je ta pot 35m. Torej ustrezno zmanjsaj svoje zahteve po varnostni razdalji (kar sploh ne pomeni, da v.r. ne bi smelo bit)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam, a ves, tut voznik pred tabo ima zavorno pot. Ti racunas na to, da ima zavorno pot iz 100 na 0, 0metrov. V najboljsem primeru je ta pot 35m. Torej ustrezno zmanjsaj svoje zahteve po varnostni razdalji (kar sploh ne pomeni, da v.r. ne bi smelo bit)

In kljub temu se je našel nekdo ki trdi da ima vsaj toliko varnostne razdalje, katero sem omenil :)

Če se prav spomnem so nas učili da je varnostna razdalja [naša hitrost v km/h]* 3/10 v metrih, torej cca 30 metrov pri hitrosti 100 km/h. Kar je zelo malo, ampak za večino zadosti. Vprašanje je kaj je to večina.

Funkcija nesreč zaradi premajhne varnostne razdalje se manjša z velikostjo le te. 0 % nesreč zaradi omenjenega pojava je možno doseči teoretično ob neskončni varnostni razdalji. Kje je pa neka pametna meja je pa odvisno od :

- avtomobila pred nami

- avtomobila, ki ga vozimo

- voznika pred nami

- nas

- zunanjih vplivov

- stanje na cesti

Tako da neka absolutna vrednost odpade, sploh pa na motorju, kjer je sploh opazna razlika med motorji in še posebno med motoristi. Po mojih izkušnjah rabiš kar precej kilometrov za dobro zaviranje na motorju, sploh v paniki. V avtih, kjer sistemi proti blokiranju koles opravijo svoje ob polnem pritisku na zavoro, je mnogo lažje.

Pa verjetno sem še kaj pozabil, ampak tako preproste stvari, kot je upoštevanje časa in poti, ki jo prevozi vozilo pred nami med zaustavljanjem, pri izračunu varnoste razdalje pa moraš verjeti na besedo da ne :)

Avti so tehnično brezhibni ob pojemku 0.6G ( po mojih hitrih izračunih je to 64 m od 100km/h do zaustavitve v idealnih pogojih, dobri avtomobili porabijo za to dobrih 30m ). Dodamo še to, da je kar dosti vozil, ki jih lastniki vsakoletno malo pošraufajo, da opravijo ta ubogi pregled in dodamo reakcijski čas, ki je lahko tudi kakšno sekundo, se številka 100m varnostne ne sliši tako trapasta.

p.s : malo (preveč ) teoretiziram, naslov teme sem že zdavnaj pozabil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!