Skoči na vsebino

tomos flexer-9 čudo sveta


da_9th-prince

Priporočene objave

Jast mam gepis od moje ome!!Sam sn ga zdnič zgubo pa sn ga mogo kr dedeja gor dat mal škirpal ampak bo!! :lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grde besede mi zobe razžirajo, zato pa mam tolko kariesa, da že plombe odpadajo :D

:D :D pol bi bil jst že brez zob

Jaz pa kuj brez ust... :D Bi mel dol zasvasane tako so svasali kanale na cesti ko je papez priso na letalisce v Mb :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grde besede mi zobe razžirajo, zato pa mam tolko kariesa, da že plombe odpadajo :D

:D :D pol bi bil jst že brez zob

Jaz pa kuj brez ust... :D Bi mel dol zasvasane tako so svasali kanale na cesti ko je papez priso na letalisce v Mb :D

Samo usta, mene sploh blo nebi več nikjer ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, boljše je da z nami ne delajo intervjujev, ker bi samo piskalo noter :) Oni gluhonemi, ko pa razumejo govorico ust bi se pa križali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Flexer ima to prednost, da ne rabiš izpita, registracije in čelade. Tudi lepši se mi zdi od automatica, skuterji pa mi grejo kot antimotorji itak na živce.

Hitrost flexerja je omejena na 25 km/h.

Po mojih izkušnjah - prešraufal sem že nekaj Flexerjev - je najboljša deblokada izključno menjava zadnjega zobnika z automaticovim in menjava verige s krajšo. Potem sicer ne gre 45, gre pa slabih 40, ima dovolj moči za v klanec in je izjemno tih. Tudi ga ni treba šraufati kar naprej, kot je to primer, če ga friziraš. Laufa torej kot urca.

Je pa problem in sicer vplinjač. Večina Flexerjev, ki sem jih dobil v roke je dobivalo preveč bencina, zato sem najprej pulil iz filtra tiste zavite cevke, pa je postal glasnejši. Kasneje sem rajši vstavljal manjše dize, tja do 46. Dize se dobi pri Mikmechanic.

Ko pa je Flexer hitrejši, nastane problem, ker ti ob zaviranju zakrivi kpl. sprednje kolo v desno. Zato bi bilo treba skonstruirati nekakšno ojačitev sprednjih vilic - most.

Obvezno pri nakupu novega flexerja je tudi razdretje zavor in namazanje odmikačev in vseh gibljivih delov v zavorah z mastjo, saj potem še enkrat bolje primejo. Tudi v bovdne od zajel od zavor je dobro nabrizgat nekaj olja (z injekcijo- dobite pri lokalnem dilerju!).

Skratka po tem ko sem na prvem flexerju v prvi fazi zamenjal auspuh, glavo, dihtungo od glave in izvlekel iz filtra dušilno cevko, ter vstavil dizo 51 in seveda zamenjal zobnik sem na zadnjem flexerju pristal s samo zamenjanim zobnikom.

Motor veliko lepše laufa in ne gre dosti slabše. Sicer pa hitrost itak ni namen flexerja, ampak uporabnost.

Pa še nekaj - za boljšo vodljivost Flexerja priporočam, da originalno rogovilo, ki se imenuje balanca nadomestite z tisto od automatica oz. APN 6. Bolje se pelje, pa še kromana je.

Na splošno pa je najslabša lastnot Flexerja to, da se rad na daljših vožnjah pregreva. Špekuliram da bi se problem dalo rešit z kakšnim odprtim auspuhom, npr. Lipnik, ker sumim, da se mnogo odvoda toplote iz motorja dogaja skozi ispušne pline. Originalni rorček pa je tenak, zavit in zademfan. Vendar je to zgolj špekulacija, probal nisem, ker mi gre brencastlji zvok absolutno na živce.

Poleg tega opozarjam, da v primeru kakršnega koli resnega friziranja točite v motor sint. olje, ker sicer bo moped letel samo kašen mesec, potem bo šel pa zmeraj manj. To se mi je zgodilo pri enem automaticu, ki je samo z zamenjavo auspuha z Lipnikom letel skoraj 70 km/h. Vendar ne dolgo časa. V tistih časih so bili Lipniki veliko boljši rori. Poleg glasu so dali tudi preformanse. Kasneje sem probal še en Lipnik, pa ni dal nič od sebe, samo krulil je.

To bi bil kratek povzetek mojih izkušenj s flexerji in automatici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popolnoma prav si ugotovil da je za pregrevanje prvi problem preveč zaprt auspuh. Drugoi je preveč predvžiga. Če manjšaš dizo problem še povečaš, saj je izgorevanje revnejše zmesi bolj vroče.

Moj recept za flekserja je zato - zobnik zadaj od avtomatika + auspuh od avtomatika + zmanjšan predvžig.

Tako zrihtan gre odlično, požre minimalno in se ne pregreva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!