YZFgeorge Objavljeno December 28, 2001 Opozori Objavljeno December 28, 2001 Mene pa zanima kaj mislite o raznih aditivih k bencinu, ki naj bi pomagali očistiti uplinjače? Pomaga, ne pomaga? Accelerate 'till you see God, then brake.
klimbra Objavljeno December 28, 2001 Opozori Objavljeno December 28, 2001 LIQUI MOLI...je mojemu staremu fičaku vrnil življenje.Sam bilo je to še v ranjki jugi in sem ga težko dobil....tako da je zaloga 10 kom pločevink kmalu pošla....sam delati je pa začel presenetljivo dobro.....no glede na to da je biu 59 letnik! Klimbra.....preprosto neponovljiv
lojzi Objavljeno December 29, 2001 Opozori Objavljeno December 29, 2001 quote: LIQUI MOLI...je mojemu staremu fičaku vrnil življenje.Sam bilo je to še v ranjki jugi in sem ga težko dobil....tako da je zaloga 10 kom pločevink kmalu pošla....sam delati je pa začel presenetljivo dobro.....no glede na to da je biu 59 letnik! Klimbra.....preprosto neponovljiv Aha Upperlupe, se še spomnim. BTW, a te stvari dandanašnji še obstajajo? Lojzi ma vas rad
pero Objavljeno December 31, 2001 Opozori Objavljeno December 31, 2001 Takole-na sestavo olj se ne spoznam prav prevec!Ampak! Mislim da se ne splaca prevec razmislat kaj in kako saj bomo na koncu prodali skoraj nov motor in nobenemu za to ne bo mar saj se tega ne vidi!Ce redno menjamo olje in uporabljamo kvalitetno olje bo vsak motor motocikla naredil min 100kkm (ne velja za vse kubature predvsem pod 250 ne) avtomobilski motor pa cca 300kkm!Tako da pazite na kolicino olja in njegovo kvaliteto ter tist denar za MOTOR-GOR :) raje porabite za kak litercek bencina da skup naredimo kak km! Ej folk kmal bo zginu led in posijal sonce-komi cakam bomo dal motor ven!! Ciao,by Pero
sandi12 Objavljeno Januar 4, 2002 Opozori Objavljeno Januar 4, 2002 kolega ga je dal v Hondo,mašina je začela bolj tiho lavfat(avto Honda),za to da bi ga dal v motor...ne vem,jaz že ne bom naredil kaj takega.Kot je bilo že napisano,če bi zadeva res bila tako dobra,bi jo že kak Castrol ali Shell odkupil.
Ghost_R1 Objavljeno Januar 11, 2002 Opozori Objavljeno Januar 11, 2002 Diabolo: Tu je nekaj o oljih, pa na kratko s tem oljem sem ful zadovoljen. Za tvojo mašino pa ti ne priporočam Walvoline, meni je ful kuplonga drsela ko pa sem olje menjo pa je bilo vse ok. Če te pa kaj konkretnega zanima pa vprašaj, če bom vedo bom povedo drugače bomo pa koga ki ve vprašali Grobnik, 1:39.317
Diablo Objavljeno Januar 11, 2002 Opozori Objavljeno Januar 11, 2002 Sem si nareo servis pa sem motula not vlil. Serviser mi je reko da je to najboljše olje ki ga ma na zalogi, baje da tega olja mašina ne papa preveč. Kaj si mogoče menjo navadni zračni filter z K&N filtrom? Uredil - diablo on 11/01/2002 12:17:15 Uredil - diablo on 11/01/2002 13:20:59
Ghost_R1 Objavljeno Januar 11, 2002 Opozori Objavljeno Januar 11, 2002 filtra nisem na dobenem motorju menjaval, ker sem do sedaj vsakega imel samo eno sezono, na Yamahi pa bo zgleda treba zaj to postorit pa sem že razmišljo o taki zadevi v BMW sem ga namontiro pa je občutna razlika ne moreš verjet Kar se pa tiče papanja olja pa je res da ga malo manj papa kot kakega drugega, sicer pa sam veš če ga ženeš bo papo te pa maš not kaj češ, no maš pa bol novega ker skos dolivaš hehehehehehehe Grobnik, 1:39.317
Ice Objavljeno Januar 11, 2002 Opozori Objavljeno Januar 11, 2002 pa preden se spet razrepencita o zracnih filtrih ....tema na to ze obstaja ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Ice Objavljeno Januar 12, 2002 Opozori Objavljeno Januar 12, 2002 duh,lahko ze,samo je bilo ze toliko okoli tega receno -mogoce ne specificno za R1-,da bi resno prosil,da se o zracnih filtrih v temu primerni temi nadaljuje.thanx. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
hotschko Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 Da ne odpiram nove teme ... prenos iz teme o VTR 1000. quote: GHOST Pravi takole ... ja kaka 2 litra na sezono že vlijem ekstra not. Koliko KM je pa dolga tvoja sezona ? Vidim da tankaš Motul 5100 in ne 300V in me zanima, če kdo pozna razliko v praksi med Motul 300V in Motul 5100 oljem. hotschko
Onim Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 .... 300V je polno sintetično olje, 5100 pa polsintetično. Za ducatija monster pa za druge ne superšportne mašine je 5100 več kot dovolj dobro olje, razen če ne tiščiš po avtocesti od Vranskega do MB skoz poln gas (200+). 300V je hudo drag in povprečen motorist (tudi na superšportnih motorjih) ga ne potrebuje. Razlika je predvsem v ceni (300V dražji) in v tem, da so sintetična olja bolj obstojna pri polni obremenitvi, ki traja dalj časa. (Grobnik). lp, Onim p.s. kupi 5100! GSF {Genuine Suzuki Fun}
hotschko Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 quote: lp, Onim p.s. kupi 5100! GSF {Genuine Suzuki Fun} Kolk je pa cena oz. razlika v ceni med 300V in 5100. hotschko
miki Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 quote: Kolk je pa cena oz. razlika v ceni med 300V in 5100. hotschko 5100 pide 2 litra 3300 SIT, 300V pa pride liter okol 3 jurje(ne vem tocno)
Diablo Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 Tukaj pa že nebom šparal za moj motorček dam not le najboljše toraj 300V C-YA IN HELL
hotschko Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 Jaz tudi raje točim 300V, so mi tako priporočali, ker je motor zračno hlajen in poleti tudi pri srednjih obremenitvah precej vroč. Samo razlika je pa kar huda in ti da mislit, ampak kot je rekel Diablo, pri olju ni za šparat. hotschko
Krokar Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 ONIM Kašno olje uporabljaš ti za svojega BANDITa? .... prestavljeno v Bandit 1200. Popravil/a - Ice dne 11/04/2002 ob 13:01:28
TOMY Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 Motor up? Ne ga srat. Ne v avto, ne v motor. Kvalitetno olje ima vse ustrezne dodatke, ki jih potrebuje motor za zaščito in dolgo življensko dobo motorja. Ne šparat pri olju, pa redno ga je treba menat skupi s filtrom. Boljšega kot to svojemu motorju težko privoščiš. Pazi tudi na oznake razreda olja, spodnja je pomembna za lastnosti olja v hladnem stanju, zgornja je pomembna za lastnosti olja pri visokih temperaturah in velikih obremenitvah. Prva cifra naj bi bila čim nižja, druga pa čim višja (standardno 15/40, 10/60 - Castrol RS za avto). Ker motorje ponavadi ne vžigamo pri -20, je bolj pomembna druga cifra. Motor up pa nalij v zjahano mašino in jo potem prodaj. Moje skromno mnenje... P.S. Amerikanci ga naj nalivajo, pijejo ali pa mečejo v Afganistance, Tomy ga ne bo kupu, pa zraven še en Vok v izjemni ponudbi!!! Lepe pozdrave vam pošilja TOMY Popravil/a - TOMY dne 11/04/2002 ob 17:19:25
Ghost_R1 Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 quote: Koliko KM je pa dolga tvoja sezona ? hotschko Kakih 10.000 km Go in peace!
Onim Objavljeno April 12, 2002 Opozori Objavljeno April 12, 2002 Vprašajte razumnega mehanika kaj je najbolje za vaš motor. Res je, da so sintetična olja bolj temperaturno obstojna kadar so izpostavljena dalj časa trajajočim obremenitvam (90%+ uporaba motorja - vožnja blizu rdečega polja), vendar je takšna vožnja v praksi zelo redka. ... Imate boljši občutek, če tankate sintetično olje? Rajši motor vsako leto na dober servis peljite, privarčevan denar na olju pa za pir zapravte! Sicer kolk od vas frajerjev vas bo pa imelo motor tako dolgo, da se vam bo zaradi "slabšega" olja obrabil. Večina ga že po treh do petih letih proda (hmmm no poglejmo: 5.000 do 10.000 km na leto, 3 do pet let, v najboljšem primeru boste naredili 50.000, pol boste pa motor zamenjal. Torej vas zanima če je motor pol kej manj obrabljen, če uporabljate sintetiko?). Sicer pa vsak naj naliva v motor kar mu paše, pa al ga naslednje leto proda, al pa ne! Sej jih tud friziramo, čeprav moči sploh ne rabimo........ lp, Onim p.s. Ostajam pri polsintetiki! GSF {Genuine Suzuki Fun}
Onim Objavljeno April 12, 2002 Opozori Objavljeno April 12, 2002 .... aja čist pozabil. Aditivi so dobrim motornim oljem že dodani in nikar ne uporabljajte raznih Motor up-ov in Slickov itd., razen če se hočete motorja znebit. Motor res v krajšem obdobju teče lepše in brez kakršnih koli zvokov, a zadeva po dobrih 1000 km vožnje popusti (sam naredil generalko na takem motorju, vam povem vse zapacano na nepravih delih). Svetujem, pa vam da tudi tega ne počnete in bodite fer do kupca vašega motorja, saj se tudi sami znajdete kod kupci. Bodite FER!!! lp, Onim p.s. mene je en pra... že nategnil s to finto. GSF {Genuine Suzuki Fun}
dore Objavljeno April 13, 2002 Opozori Objavljeno April 13, 2002 Jaz sem motor-up preizkusil na motorju GPZ 1000 rx. Razen precej bolj mirnega teka, drugih razlik nisem zaznal. Pa tudi sklopka je normalno delovala. Dare
Onim Objavljeno April 13, 2002 Opozori Objavljeno April 13, 2002 .... kolk dolgo si pa pol motor mel, al ga še maš, res me zanimajo rezultati Dore? lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun}
dore Objavljeno April 13, 2002 Opozori Objavljeno April 13, 2002 "onim" Rx-a sem imel še tri sezone.Tudi sedaj,ko ga ima že drugi lastnik dve leti še vedno odlično deluje.Ima pa nekje okoli 60000km. Skratka škodi verjetno ne,kakšnega hudo dobrega učinka pa tudi nisem opazil.Glede na dokaj visoko ceno in pa na učinek,ga verjetno ne bom več uporabil. pozdrav Dare Dare
Ales Objavljeno April 13, 2002 Opozori Objavljeno April 13, 2002 Zanima me kje v Sloveniji, predvsem štajerska in prekmurje prodajajo olje Motul?? Do zdaj sem uporabljal Castrol RS Superbike, zadovoljen,sam je drag kot zafran. Zdaj bi pa rad preizkusil ta Motul ki ga vsi hvalite. Ja pa se to a je v avstriji to olje cenejse? Lani ko sem kupoval je bil Castrol cenejsi v avstriji kot pri nas. I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se