Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

emm, pomoje je fora v tem, da je tisto krosla, di.tech pa skuter :unsure:

Objavljeno

Ja samo.. če se ne motim lahko ti več konjskih moči preobrneš v večjo hitrost.. al se motim ?

Objavljeno

Kokr vem da za končno hitrost niso glavni konji

lp

Objavljeno

Kaj pomaga tej Apriliji da ma 8 konjov ce pa koncne nebo mela mela bo navor,pospeske koncne pa ziher ne

Objavljeno

Gilera je.

ja se pa te menjaš zobnike... to dost ljudi dela na supermotih...

Objavljeno

konji, navor in obrati majo posebno formulo.

vec kot mas konjev, pri vecjih obratih, slabsi mas navor, tak da te 70 in 50ccm masine z veliko konji nimajo prevec navora ravno.

ce ma pa 125 skuter samo 12 konjev in nizje obrate ma torej kar nekaj vec navora...

:)

di-tech pa pac ni za predelovanje misljen.

Objavljeno
di-tech pa pac ni za predelovanje misljen.

Tak pac je to :)

Objavljeno

di-tech pa pac ni za predelovanje misljen.

pravi kdo?

mi poveš česa ne moreš predelat pri ditechu?

vse lahko, za primeren denar, kot pri navadnih mašinah pač

Objavljeno

Smisel di-techa:

cimmanjsa poraba ob dobrih zmogljivostih z normalno masino.

ce bos predelal di-techa, bos zapravil dnara, da bi mel ze rs125. zrlo pa ti bo tudi enako kot drugim s fergazerjem.

potem si naredil totalno nasprotje s smislom di-techa.

in si neke vrste bedak. ali pa tudi ne:) ce mas prevec dnara.

Objavljeno

Di Tech predelani ma dva konja majn ko pa sn mel prej jaz ko sn se 50-mel tak da ne mi pravit da je dober al pa se ga splaca predelat samo dnar bek vrzes dobis pa nic nena

Objavljeno

Smrt fasizmu, svoboda motoristom(skuteristom), vse ste povedal! ;)

lp

Objavljeno
konji, navor in obrati majo posebno formulo.

vec kot mas konjev, pri vecjih obratih, slabsi mas navor, tak da te 70 in 50ccm masine z veliko konji nimajo prevec navora ravno.

EEEEEEEEE!!! guess again!!

se mal teorije za 125 cc aprilie (cestake - kot primer, k se na njih izmed vseh se najbolj spoznam) vsi pravjo da nimajo nobenga navora, ma ga pa v resnic dobesedno (!!!) 2x vec ko 125 cc 4T masine, ceprav pri visjih obratih. fora je sam da v srednjih/visjih obratih 4x bolj potegne, tak da je masina veliko bolj brutalna in za zacetnika tezje obvladljiva, in folk pol pravi da nima nobenega navora. ce neb mela nobenga navora, pol tud moci neb mela nobene. recimo Aprilia AF1 (Rotax 123, odblokirana) ma 25 kW pri 11500 rpm in 20,5 Nm pri 11300 rpm. Aprilia Classic 125 (Rotax 123, zablokiran) ma pa 15 konjev pri 7900 rpm (tak je DynoJet pokazal) in 14,7 Nm navora pri 6300 rpm. bolj svohna masina enake konstrukcije ma torej MANJ navora.

v cem je fora??

v enostavni formuli... B)

moc = navor x vrtilna hitrost... ;)

aja, se enote... ...wati so njutnmetri krat radiani na sekundo... ;)

Objavljeno

hum

prave se trenutno ne spomnim cisto, gre pa nekako tako:

KM=(7xxx*Nm)/rpm

nekaj v tem smislu. zraven je se ena stirimestna stevilka in vse skupaj je tudi v ulomku.

ce si z vrtilno hitrostjo mislil obrate, pol je tvoja formula nekako preenostavna:)

Objavljeno

ni preenostavna. problem je sam v nelinearnosti navora skoz obrate, tak da je v praksi uporabna le za masine, ki imajo najvecji navor in najvecjo moc pri istih (ali zelo podobnih) obratih, recimo cestnike.

konkretno za mojo kisto:

navor: 20,5 Nm na sklopki @ 11300 rpm (na motorni gredi je torej se kak procent vec)

moc: 25 kW @ 11500 rpm.

recmo da je oboje pri 11500 rpm, to je 1203,7 radiana na sekundo.

P = M * omega

P = 20,5 * 24.675,16 W, kar je priblizno 25 kW. get it??

aja, vrtilno hitrost izracunas takle:

RPM * 2 * 3,14 / 60

2*3,14 je stevilo radianov v enem obratu, s 60 pa mors zdelit, ker pride enota ulomljena s sekundo, namesto z minuto.

torej, najbolj poenostavljeno:

P = M * [RPM] * 0,10467

na simpl: moc [W] = navor [Nm] * vrtilna hitrost [Rad/s]

Objavljeno
P = M * omega

P = 20,5 * 24.675,16 W, kar je priblizno 25 kW. get it??

eh, zajebu sn.

P = 20,5 Nm * 1203,7 Rad/s = 24.675,16 Nm/s = 24.675,16 J/s = 24.675,16 W, kar je priblizno nazivnih 25 kW. ;)

Objavljeno

aa, kul pol:)

jaz sem gledal to se mi zdi pr avtih da je taka formula, samo nekak velja tudi za druge se mi zdi al kak pac:)

Objavljeno

v bistvu je ta formula ZELO teoreticna. v bistvu je najbolj realno predstavljen podatek DynoJet diagram moci.

Objavljeno (popravljeno)
a ni tko da se pol 24.675,16 KW zaokrož na 25KW?

24.675,16 W;)

sicer pa decimalke gor al dol, 24,7 kW na sklopki vglavnem... :)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
24,7 kW na sklopki vglavnem... :)

a ti to cist nic ne pove?? <_<

Objavljeno

daj je to na sklopki oz na kolesu.

kar pomeni da je na kolesu 35 konjev. kar je precej.

na gredi jih je pa kakih 42, a?

Objavljeno

ne, ne, ne.

najvecja moc je na motorni gredi. na sklopki je zarad trenja ze kak procent manj. se manj je moci na izhodnem zobniku na menjalniku. najmanj je pa moci na kolesu.

za odblokirano '99 RS 125 pise, da ma >33 konjev (to si razlagam nekje okrog 33,5 konja, ne vem, no...), na DynoJetu so pa na kolesu izmerili 29,7 konja, kar je dobra mera (izguba le 10 % moci, na kaki enduri bi blo veliko vec, k je veliko odvisno tud od vrste gume).

za vec info si lahko preberete clanek "Konji visijo v zraku" iz avtomagazinovega MotoKataloga, letnik 2001. ce koga zanima, ga lahko tudi skeniram.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!