M|t3k Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 Na http://moto.avtomania.com/Novosti/default....hod=page&id=134 sem prebral da bi naj ona nova Gilera Supermoto 50ccm imela 8,5 konjskih moči... Na scooter-attack pa so meritve konjskih moči za 70ccm cilinder kit + Leo ZX na DiTechu in je maximalno doseženih 7.3 konja... Kak je te to možno ?!?
psyho Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 emm, pomoje je fora v tem, da je tisto krosla, di.tech pa skuter :unsure:
M|t3k Objavljeno Avgust 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 Ja samo.. če se ne motim lahko ti več konjskih moči preobrneš v večjo hitrost.. al se motim ?
..::NRG::.. Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 Kokr vem da za končno hitrost niso glavni konji lp
_Roba_ Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 Kaj pomaga tej Apriliji da ma 8 konjov ce pa koncne nebo mela mela bo navor,pospeske koncne pa ziher ne
M|t3k Objavljeno Avgust 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 Gilera je. ja se pa te menjaš zobnike... to dost ljudi dela na supermotih...
jrk0 Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 konji, navor in obrati majo posebno formulo. vec kot mas konjev, pri vecjih obratih, slabsi mas navor, tak da te 70 in 50ccm masine z veliko konji nimajo prevec navora ravno. ce ma pa 125 skuter samo 12 konjev in nizje obrate ma torej kar nekaj vec navora... :) di-tech pa pac ni za predelovanje misljen.
_Roba_ Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 di-tech pa pac ni za predelovanje misljen. Tak pac je to :)
Jebediah Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 di-tech pa pac ni za predelovanje misljen. pravi kdo? mi poveš česa ne moreš predelat pri ditechu? vse lahko, za primeren denar, kot pri navadnih mašinah pač
jrk0 Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 Smisel di-techa: cimmanjsa poraba ob dobrih zmogljivostih z normalno masino. ce bos predelal di-techa, bos zapravil dnara, da bi mel ze rs125. zrlo pa ti bo tudi enako kot drugim s fergazerjem. potem si naredil totalno nasprotje s smislom di-techa. in si neke vrste bedak. ali pa tudi ne:) ce mas prevec dnara.
_Roba_ Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 Di Tech predelani ma dva konja majn ko pa sn mel prej jaz ko sn se 50-mel tak da ne mi pravit da je dober al pa se ga splaca predelat samo dnar bek vrzes dobis pa nic nena
Gloga Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 Smrt fasizmu, svoboda motoristom(skuteristom), vse ste povedal! ;) lp
Zok Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 konji, navor in obrati majo posebno formulo. vec kot mas konjev, pri vecjih obratih, slabsi mas navor, tak da te 70 in 50ccm masine z veliko konji nimajo prevec navora ravno. EEEEEEEEE!!! guess again!! se mal teorije za 125 cc aprilie (cestake - kot primer, k se na njih izmed vseh se najbolj spoznam) vsi pravjo da nimajo nobenga navora, ma ga pa v resnic dobesedno (!!!) 2x vec ko 125 cc 4T masine, ceprav pri visjih obratih. fora je sam da v srednjih/visjih obratih 4x bolj potegne, tak da je masina veliko bolj brutalna in za zacetnika tezje obvladljiva, in folk pol pravi da nima nobenega navora. ce neb mela nobenga navora, pol tud moci neb mela nobene. recimo Aprilia AF1 (Rotax 123, odblokirana) ma 25 kW pri 11500 rpm in 20,5 Nm pri 11300 rpm. Aprilia Classic 125 (Rotax 123, zablokiran) ma pa 15 konjev pri 7900 rpm (tak je DynoJet pokazal) in 14,7 Nm navora pri 6300 rpm. bolj svohna masina enake konstrukcije ma torej MANJ navora. v cem je fora?? v enostavni formuli... B) moc = navor x vrtilna hitrost... ;) aja, se enote... ...wati so njutnmetri krat radiani na sekundo... ;)
jrk0 Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 hum prave se trenutno ne spomnim cisto, gre pa nekako tako: KM=(7xxx*Nm)/rpm nekaj v tem smislu. zraven je se ena stirimestna stevilka in vse skupaj je tudi v ulomku. ce si z vrtilno hitrostjo mislil obrate, pol je tvoja formula nekako preenostavna:)
Zok Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 ni preenostavna. problem je sam v nelinearnosti navora skoz obrate, tak da je v praksi uporabna le za masine, ki imajo najvecji navor in najvecjo moc pri istih (ali zelo podobnih) obratih, recimo cestnike. konkretno za mojo kisto: navor: 20,5 Nm na sklopki @ 11300 rpm (na motorni gredi je torej se kak procent vec) moc: 25 kW @ 11500 rpm. recmo da je oboje pri 11500 rpm, to je 1203,7 radiana na sekundo. P = M * omega P = 20,5 * 24.675,16 W, kar je priblizno 25 kW. get it?? aja, vrtilno hitrost izracunas takle: RPM * 2 * 3,14 / 60 2*3,14 je stevilo radianov v enem obratu, s 60 pa mors zdelit, ker pride enota ulomljena s sekundo, namesto z minuto. torej, najbolj poenostavljeno: P = M * [RPM] * 0,10467 na simpl: moc [W] = navor [Nm] * vrtilna hitrost [Rad/s]
Zok Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 P = M * omega P = 20,5 * 24.675,16 W, kar je priblizno 25 kW. get it?? eh, zajebu sn. P = 20,5 Nm * 1203,7 Rad/s = 24.675,16 Nm/s = 24.675,16 J/s = 24.675,16 W, kar je priblizno nazivnih 25 kW. ;)
bOnZy Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 a ni tko da se pol 24.675,16 KW zaokrož na 25KW?
jrk0 Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 aa, kul pol:) jaz sem gledal to se mi zdi pr avtih da je taka formula, samo nekak velja tudi za druge se mi zdi al kak pac:)
Zok Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 v bistvu je ta formula ZELO teoreticna. v bistvu je najbolj realno predstavljen podatek DynoJet diagram moci.
Zok Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 (popravljeno) a ni tko da se pol 24.675,16 KW zaokrož na 25KW? 24.675,16 W;) sicer pa decimalke gor al dol, 24,7 kW na sklopki vglavnem... :) Popravljeno Avgust 6, 2003. Popravil Zok
bOnZy Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 24,7KW je ce se bl nenatančn zaokrožš 25KW :D :P
Zok Objavljeno Avgust 7, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 24,7 kW na sklopki vglavnem... :) a ti to cist nic ne pove?? <_<
jrk0 Objavljeno Avgust 7, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 daj je to na sklopki oz na kolesu. kar pomeni da je na kolesu 35 konjev. kar je precej. na gredi jih je pa kakih 42, a?
Zok Objavljeno Avgust 7, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 ne, ne, ne. najvecja moc je na motorni gredi. na sklopki je zarad trenja ze kak procent manj. se manj je moci na izhodnem zobniku na menjalniku. najmanj je pa moci na kolesu. za odblokirano '99 RS 125 pise, da ma >33 konjev (to si razlagam nekje okrog 33,5 konja, ne vem, no...), na DynoJetu so pa na kolesu izmerili 29,7 konja, kar je dobra mera (izguba le 10 % moci, na kaki enduri bi blo veliko vec, k je veliko odvisno tud od vrste gume). za vec info si lahko preberete clanek "Konji visijo v zraku" iz avtomagazinovega MotoKataloga, letnik 2001. ce koga zanima, ga lahko tudi skeniram.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se