Skoči na vsebino

Konjske moči


M|t3k

Priporočene objave

Na http://moto.avtomania.com/Novosti/default....hod=page&id=134 sem prebral da bi naj ona nova Gilera Supermoto 50ccm imela 8,5 konjskih moči...

Na scooter-attack pa so meritve konjskih moči za 70ccm cilinder kit + Leo ZX na DiTechu in je maximalno doseženih 7.3 konja...

Kak je te to možno ?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja samo.. če se ne motim lahko ti več konjskih moči preobrneš v večjo hitrost.. al se motim ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konji, navor in obrati majo posebno formulo.

vec kot mas konjev, pri vecjih obratih, slabsi mas navor, tak da te 70 in 50ccm masine z veliko konji nimajo prevec navora ravno.

ce ma pa 125 skuter samo 12 konjev in nizje obrate ma torej kar nekaj vec navora...

:)

di-tech pa pac ni za predelovanje misljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

di-tech pa pac ni za predelovanje misljen.

pravi kdo?

mi poveš česa ne moreš predelat pri ditechu?

vse lahko, za primeren denar, kot pri navadnih mašinah pač

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smisel di-techa:

cimmanjsa poraba ob dobrih zmogljivostih z normalno masino.

ce bos predelal di-techa, bos zapravil dnara, da bi mel ze rs125. zrlo pa ti bo tudi enako kot drugim s fergazerjem.

potem si naredil totalno nasprotje s smislom di-techa.

in si neke vrste bedak. ali pa tudi ne:) ce mas prevec dnara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Di Tech predelani ma dva konja majn ko pa sn mel prej jaz ko sn se 50-mel tak da ne mi pravit da je dober al pa se ga splaca predelat samo dnar bek vrzes dobis pa nic nena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konji, navor in obrati majo posebno formulo.

vec kot mas konjev, pri vecjih obratih, slabsi mas navor, tak da te 70 in 50ccm masine z veliko konji nimajo prevec navora ravno.

EEEEEEEEE!!! guess again!!

se mal teorije za 125 cc aprilie (cestake - kot primer, k se na njih izmed vseh se najbolj spoznam) vsi pravjo da nimajo nobenga navora, ma ga pa v resnic dobesedno (!!!) 2x vec ko 125 cc 4T masine, ceprav pri visjih obratih. fora je sam da v srednjih/visjih obratih 4x bolj potegne, tak da je masina veliko bolj brutalna in za zacetnika tezje obvladljiva, in folk pol pravi da nima nobenega navora. ce neb mela nobenga navora, pol tud moci neb mela nobene. recimo Aprilia AF1 (Rotax 123, odblokirana) ma 25 kW pri 11500 rpm in 20,5 Nm pri 11300 rpm. Aprilia Classic 125 (Rotax 123, zablokiran) ma pa 15 konjev pri 7900 rpm (tak je DynoJet pokazal) in 14,7 Nm navora pri 6300 rpm. bolj svohna masina enake konstrukcije ma torej MANJ navora.

v cem je fora??

v enostavni formuli... B)

moc = navor x vrtilna hitrost... ;)

aja, se enote... ...wati so njutnmetri krat radiani na sekundo... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hum

prave se trenutno ne spomnim cisto, gre pa nekako tako:

KM=(7xxx*Nm)/rpm

nekaj v tem smislu. zraven je se ena stirimestna stevilka in vse skupaj je tudi v ulomku.

ce si z vrtilno hitrostjo mislil obrate, pol je tvoja formula nekako preenostavna:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni preenostavna. problem je sam v nelinearnosti navora skoz obrate, tak da je v praksi uporabna le za masine, ki imajo najvecji navor in najvecjo moc pri istih (ali zelo podobnih) obratih, recimo cestnike.

konkretno za mojo kisto:

navor: 20,5 Nm na sklopki @ 11300 rpm (na motorni gredi je torej se kak procent vec)

moc: 25 kW @ 11500 rpm.

recmo da je oboje pri 11500 rpm, to je 1203,7 radiana na sekundo.

P = M * omega

P = 20,5 * 24.675,16 W, kar je priblizno 25 kW. get it??

aja, vrtilno hitrost izracunas takle:

RPM * 2 * 3,14 / 60

2*3,14 je stevilo radianov v enem obratu, s 60 pa mors zdelit, ker pride enota ulomljena s sekundo, namesto z minuto.

torej, najbolj poenostavljeno:

P = M * [RPM] * 0,10467

na simpl: moc [W] = navor [Nm] * vrtilna hitrost [Rad/s]

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P = M * omega

P = 20,5 * 24.675,16 W, kar je priblizno 25 kW. get it??

eh, zajebu sn.

P = 20,5 Nm * 1203,7 Rad/s = 24.675,16 Nm/s = 24.675,16 J/s = 24.675,16 W, kar je priblizno nazivnih 25 kW. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu je ta formula ZELO teoreticna. v bistvu je najbolj realno predstavljen podatek DynoJet diagram moci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni tko da se pol 24.675,16 KW zaokrož na 25KW?

24.675,16 W;)

sicer pa decimalke gor al dol, 24,7 kW na sklopki vglavnem... :)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24,7 kW na sklopki vglavnem... :)

a ti to cist nic ne pove?? <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, ne, ne.

najvecja moc je na motorni gredi. na sklopki je zarad trenja ze kak procent manj. se manj je moci na izhodnem zobniku na menjalniku. najmanj je pa moci na kolesu.

za odblokirano '99 RS 125 pise, da ma >33 konjev (to si razlagam nekje okrog 33,5 konja, ne vem, no...), na DynoJetu so pa na kolesu izmerili 29,7 konja, kar je dobra mera (izguba le 10 % moci, na kaki enduri bi blo veliko vec, k je veliko odvisno tud od vrste gume).

za vec info si lahko preberete clanek "Konji visijo v zraku" iz avtomagazinovega MotoKataloga, letnik 2001. ce koga zanima, ga lahko tudi skeniram.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!