Skoči na vsebino

Piaggio Typhoon


Priporočene objave

Objavljeno

Lep Pozdrav vsem!

Sem novi član na forumu in imam nekaj vprašanj(sm tud nov skuteraš :P )

V petek sem dobil skuterja Piaggio Typhoon50, rabljenga, letnik 97, prevoženih 8.000km, lepo ohranjenega za 160k + čelada od enga frenda.

Sedaj me pa zanima: 1. Motor ni registriran in nima opravljenega tehničnega pregleda --> kok to stane?

2. Iz auspuha ima vzeto vn blokado --> kako bi jz nazaj dal blokado gor da pridm čez tehničnega (original auspuh ma)

3. Mogu bi kupt nove gume in me zanima kakšne mi priporočate, pa kje v Lj je kak dobr vulanizer (jz sm ga mislu kr na Brezovco pelat k Špan-u, pa se mi zdi da majo tm tud tehnične in registracijo, sam nism zihr? :blink: )

Thanks :rolleyes:

Objavljeno

No zdaj pa nisem edini s tem frčalom :D

Kar se tiče blokad na avspuhu. Če maš tisto slepo črevo vstran vrezano jo kar pusti tak. Da nebi kje nazaj švasal :blink: Če ti gre več kot 50, samo daj eno podoložko tja, kjer pride izpuh na cilinder, v podložko pa narediš takšno majhno luknjo, da ti ga duši pa bo.

p.s. Samo Typhoon ma še več blokad kot pa samo ta izpuh <_< Mislim, da še na variatorju pa fergazerju. To morš pogledat pa odstranit.

Objavljeno

Ja mam uno slepo cev odrezano stran! Kok pa more bit velka podložka oz. kok more bit una lukna mejhna? Jz se ne spoznam tok na skuterje :( , a variator je tm, k je un jermen not al kaj že? :unsure: Kje je pa na fergazarju blokada? :blink:

A si ti kej štrihu svoj skuterček, al je že original taka rumena barva? :blink:

p.s. Kje si dubu nalepke? :D :D :D

Objavljeno

Frend ima typhoona s 70 kitom in navadnim avspuhom in ostalim sranjem. Variator ma naštelan za v breg ampak vlece ko prasica tut po ravnini. Slepo cev ma prec odzagano in blokado iz variatorja odstranjeno. Leti mu 115 po stevcu, ce se hoces ubit, cist dovolj. Pri tej hitrosti ma da je cesta skori cist naravnost pa da ni kamnov, ker cene se lohka br00tal pref00kaš. Ima pa letnik 97, ce se motim ne.

LP

Objavljeno

Jaz sem mojim frendom pa eni kolegici dal podlozko z lukno 4-5mm :D pa je zlo skozi al pa das od ZX-a blokado :) pa je isto.Variator je tam ko je jermen ja :) Na fergazeru pa je blokada tam ko pride gor cev od AirBox-a na fergazer :)

Objavljeno

pa zaradi one slepe cevi itak nimaš kej bolše končne hitrosti, raje daj v variator blokado nazaj pa bi se moglo poznat B)

Objavljeno

Zategn zadno bremzo, pa ti ne bo šel žez 50km/h B) :)

Objavljeno

podlozka ga zbije pod 50 skor 100%, ker ga zadusi :)

Objavljeno
' date='6 Aug 2003 @ 13:26'] podlozka ga zbije pod 50 skor 100%, ker ga zadusi :)

Jap ker ne more razvit obratov :)

Objavljeno

mene pa zanima ce se splača u skutrja dajt 50 športn bt? na use orginal, idin auspuh menan (ZX) al je bol za mašino 70, sam pr 70 mors ceu kit menat!

LP

Objavljeno
mene pa zanima ce se splača u skutrja dajt 50 športn bt? na use orginal, idin auspuh menan (ZX) al je bol za mašino 70, sam pr 70 mors ceu kit menat!

LP

Ti bi orginalni cilinder zbruso na 50????Z 42 bi na 50 zbruso :blink: :blink: Zakaj pa je to dobro???Samo pol se bos mogo malo kanale potegnit ven pa to....Ce bi ti 70-ka zruzla se ze 47,5 na 50 zbrusi ker se je dovol stene ob robu :) Na orginalnem cilindru pa nevem verjetno bi se isto dogajalo kot pri mopedu ko so na 42 buslni pa ni blo dovolj stene in se je zacel prgrevat potem pa pikno

Objavljeno
sej mislm samo bat 50 športn dat, tko da bi pasov v orginaln celindr, ce bi!

Na orginalni cilinder 42 nebos ti nikol 50 bata dobo noter :blink: :blink: :blink: Kaj ti se nikol nisi cu kak se mopedi frizirajo???Da ce hoces vecji bat dat mores tudi cilinder zbrusit po toleranci bata da pase noter in da ne pika potem :) :) :) Al ti samo mislis da das lahko vecji bat noter in to je pol to???? :wacko: :wacko:

Objavljeno

pa nism mislu cist 50 bt dat noter, pač bat športn k bi pasov na originaln 50 celindr.

Objavljeno

Ja to pa je drugo :) Ja za mopede so L bati za skutera pa nevem kaj bi lahko noter dal oz.ce sploh obstajajo kake razlicice :huh: Mogoce bi mel Vertex kaj samo oni majo bol za kroske bate

Objavljeno

Pa naprimer za bat bos dal 12jurjov kit pa te pride 33 :) :) Te rajsi malo nasparaj pa si celi kit 70kupi

Objavljeno

ja ce bi si kupu bi si kupu pol ornk 70 kit (malossi gus) sam se bojim da neb sla ksna sklopka alpa variomant alpa jermenica?

Objavljeno

pujes gus kupi Polinija ker je gus od polinija malo bolsi od malossija ce pa kaj druga napirimer MHR al pa Corso pa vzami MHR-a.....Kuplonga nebo sla hitro,variator bi verjetno mogo menjat,jermen pa ti bo tragalo na 1000km se majn mogoce vsaj meni ga tak :)

Objavljeno

MHR pa corsa je vredna razmisleka. Ker MHR je res boljsi, ampak je aluminjast, tak da ce mas namen bolj dolgorocno gledat se corsa bolj splaca.

Objavljeno

MHR je Malossi Corsa je Polini :) Samo Corsa ti rikne po 5-6 tisoc km isto nekej MHR

Objavljeno

ah pol bi kupu polini gus koda: 140.0183/R

Lipniku je zdrzu dobrh 15.000km alpa se vec k zej ma prevozenh 38.000km s stalkrjm, pa je zej dau malossija gus (rablenga mal) pa je reku da gre isto!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!