Skoči na vsebino

Motosvet sekcija Primorska


Vale

Priporočene objave

Zdej ze vidim, ku me boste tisti z modemi preklinjali k lepim tolko slikic... Ben, dejte samo vedet, da sm jih dal res samo "tanujne" in se te stisnu da ostane neki malga od kvalitete slikce. Tko da :xx: !! :ph34r:

Vglavnem, začnimo:

Prvi postanek, potem ko smo se zbrali v razdrtem v malo vecjo grupco, smo meli v Postojni na Istrabenzu. Slikica.

jazbec0007postojna.jpg

Naslednja postaja so ble ride, kjer smo se malo usedli in numalo počukulali :)

jazbec0016ride.jpg

Hihi :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, malo preden smo sli z rid je prisel mimo tudi sulica na VFRki. ;)

jazbec0009sulica.jpg

Doro, pole smo končno štartali in gizmo ku gizmo ni mogu it počasi je zčnu pretiravat. Slika pove vse, kaj sm moru kot fotoreporter trpet. :doze:

jazbec0023ridegas.jpg

Huh. :wacko: Ta je bla huda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pole par fotk, da se pokažemo kdo smo bli. B) Z Žanom sva mogla vsakemu posebi nekako pokazat nej naredi/reče "SMAAAAAJL" da bi se vidlo tiste mušice med zobmi (od veselega motorista) samo se nobenmu ni dalo dajat dol čelad <_< , zato so slike malo bolj... hm... boring. :hmm: :lol1:

(obrazložitev: ker ne poznam vseh punc od motosvetovcev po imenu bodo le-te imele skupno ime "lady") :rolleyes: --> matr, ku sm izviren :BUA:

klmn + lady

jazbec0025.jpg

thundercat + lady

jazbec0026.jpg

Kaj poleg "+ lady" morm napisat se recimo "+ motor" ? Ma ne, sej se vidi... O:-)

duhec genji blodit, gremo naprej

OK. :mellow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tle smo se že počasi spuščali v... v dolino... proti... proti Idriji... ben, ne vem, ku se kliče dolina, so pa izredno lepi (in zaprti) ovinki. :lol: No sej poznate pot, kej sploh govorim. :baa: Relacija Godovič - Idrija.

jazbec0043serpentine.jpg

Aja, še na peka smo pozabli. Pardon. :notworthy:

jazbec0059.jpg

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej k vidim to fotko, k smo vsi na kupu, vidim, da nas niti ni blo tku malo... :hmm: No sej tku je prou! :yea2:

jazbec0066guzva.jpg

Tle vidmo ku thundercat prou ni upu bit pri miru. nts ga je probala mirit nekako ma TC je udrihu po svoje. :lol1: :lol:

jazbec0083norcije.jpg

Hehe. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O zdej tle malo kredita dvem, ki sta omogočila, da lahko vi zdej gledate vse te fotke. :rolleyes:

Colpevole No.1 - Voznik s petimi ***** :grim

jazbec0105primo_colpevole.jpg

Colpevole No.2 - Fotograf :photo:

jazbec0107secondo_colpevole.jpg

Nice shot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naš prihod do Jazbeca. (obstaja tudi filmčk kako smo se vsi pripeljali)

jazbec0135prihod.jpg

Je že res, da smo vsi iz Primorske, je pa tudi res, da smo iz vseh vetrov. Tako kar se tiče proizvajalcev motorjev.....

jazbec0136znamke.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....kot tudi kar se tiče naših poklicov. Ja, tudi dohtarji so bli z nami. Je tko Capitano Schultz? :P

jazbec0137capitano.jpg

Za konec še gasilsko z druge perspektive.

jazbec0140gasilska.jpg

Hvala za sodelovanje in lep pozdrav!

duhec ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo statistike. :baa:

Prlepu sm 20 slik kar znese pribl 2,2Mb.

Vseh slik je 124 (zgornjih 20 je vključenih). Večina jih je v resoluciji 2272x1704 (4M pixlov) neki (23 komadov) jih je pa 1600x1200. Filmčkov je 17 v skupni velikosti 164Mb. Filmčki so 320x240 @ 15 fps. Je tudi zvok, sicer slabe kvalitete (itak, sej je fotoaparat), ma itak ne pomaga ker se sliši samo hkšffkhšfšhkfšhkhšf od vetra. Edino na enem se lepo slisi kako starta sulica s svojo VFR z mesta. :OK:

Zdej en dan bo pršu do mene gizmo in bova sklampftala vkop en CD z vsem materijalom in pole za naprej... se slišmo. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JerryCBR, škoda ker nisi odrinu z nami :grim pa drugič...

Duhec, slike so špica :OK: Sej se ve, mi trije smo najbolši par :yea2:

Še enkrat bi se zahvalu JAZBECU za vse kar je napravu za nas :notworthy: ker je povabu vse h njemu in se potrudu na MAXIMUM :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prišel jaz domov ob 20. uri, ker smo ubrali meni prijazno varianto, čez Vršič in se potlej v Kranju razšli.

Dnevni števec na zadnjem križišču pred domom pokazal 496 km, zato opravil še en krog po CE, da izpolnil 500.

Vremensko čudovit dan.

Varnostno tudi, saj kakšne večje oslarije na cesti menda nismo naredili, razen tiste zapore lokalne ceste v Lescah, ko smo med obračanjem zaprli ves promet (1 avto :D ).

Največ vredno pa seveda to, da spoznal nekaj meni ljubih Primork in Primorcev. :wub: :wub:

Moto dan pričel zjutraj ob 9. uri, ko se s popolnoma novo zadnjo gumo podal na njeno uvajanje v sladkosti motorističnega življenja. Lepo do Prebolda, da se je segrela, nato po čistih in suhih ovinkih na Podmejo, kjer vsi prvi jesenski listki lepo disciplinirano ležali v obcestnih jarkih, spust v Trbovlje je bil, kot običajno, v znamenju posameznih peščenih nanosov, vendar manj, kot ponavadi. Zgleda, da ga ob cestah že zbirajo za zimsko posipavanje.

Trbovlje bile v znamenju sobotnega dopoldneva, vse polno ljudi na ulicah in promet gost.

Zato pa presenetljivo prazna magistralka med Trbovljami in Litijo, kjer me je presenetilo krožno križišče. Kdaj hudiča ste si ga omislili? Zadnje čase sem na Šmartno zavil vedno kak km pred Litijo, tokrat pa sem odcep zaradi prehitevanja zgrešil in nabasal na krožišče, za katerega nisem vedel.

Potem dolina Besnice med Šmartnim in Ljubljano. Standardno, nekaj peska. In tu doživel en tak lep zdrs zadnjega koles. Peska nisem opazil, je moral biti bolj prah, ampak zadnji kolešček je, ne bi rad pretiraval, po moje bočno zdrsnil vsaj za kakšnih 10 cm. To je potem pomagalo, da sem otrdel za krmilom in večino ovinkov naprej prevozil na trdo. Kar je pomagalo, da sem enega, že globoko v dolini Besnice, tako sijajno načel in zvozil, da se je končalo vsega skupaj 1/2 m od roba ceste, ko sem prišel iz njega. Naredil butasto napako in gledal rob ceste in vedno bolj me je neslo vanj. No preživel tudi to neumnost, ne da bi bilo potrebno dati nogo dol.

Potem dolgčas skozi Ljubljano in tiste "tračnice" do Vrhnike. Po vrhniškem klancu dokaj prazno. Ker sem bil prezgoden, sem se odločil spustiti proti Idriji, da zopet malo pridobim občutke za ovinke. Ko je ura pokazala 1/2 razpoložljivega časa, sem nekje pred Idrijo obrnil in se povzpel nazaj gor in odvijugal proti Kačjim Ridam. Občutek za ovinke se nekako povrnil.

Na Ridah podpirala ograjo Sanda, en lokalni matador pa žagal ovinke gor in dol in je imel s seboj dvornega fotografa, ki je vestno beležil vsak njegov nagib skozi glavni ovinek.

Počasi se je nakapljala še ostala druščina in potem je padla komanda in smo zajahali, kar smo pač imeli s seboj in se pognali v boj za krače in jote.

In smo zavzeli Idrijo in Tolmin in pristali v Idrskem, kjer zavzeli Jazbecovo parkirišče in mizo.

Ker nismo bili neorganizirana skupina, smo imeli uradnega fotografa in njegovega voznika motorjem, kot, da bi bili na kakšnem Giru d'Italija, ki sta delovala ves čas in bila enkrat zadaj, enkrat spredaj, zopet včasih vmes in pritiskala in pritiskala. Še dobro, da so izumili digitalce, sicer bi se morali vsakih 15 minut zaustavljati, da bi lahko zamenjala film.

Ko prispeli k Jazbecu nas je napadel še en vneti fotograf v obliki njegovega sina. Bi bilo na motosvetu zanimivo videti tudi njegove izdelke. Je po moje tudi porabil za ene 10000 tolarjev "filma".

Pri Jazbecu nas čakala izvidnica, ki je pregledala teren tja v globine Italije tako, da smo se v bunkerju pri Jazbecu počutili popolnoma varne in se zato popolnoma brez skrbi posvetili jotam in kračam.

In potem, po kakšni uri in pol jotiranja in kračiranja, vmes smo doživeli tudi vpad Idrijske podskupine Primorcev v obliki Fiftiyja in še enega Soloriderja in še dveh starodobnikov, ugotovili, da smo si vplačali porcijo lepega vremena zato, da se bomo z motorciklni naokoli vozili in ne zato, da bi zabavali Jazbeca, ki je itak imel drugo delo, a je ostale goste vidno zanemarjal in se držal nas.

Zato smo zopet zajahali tisto, kar smo pripeljali s seboj, se razdelili v več delovnih skupin in odbrzeli dogodivščinam naproti.

Tisti, s katerimi sem bil, smo napadli Vršič in vse tiste turiste v konzervah, ki mislijo, da morajo ravno tistega dne, ko smo mi vplačali za lepo vreme, riniti po tisti ozki cesti na Vršič. Maščevali smo se jim tako, da smo na Vršiču zaparkirali njihove avtomobile in si niso drznili prositi, da se umanemo, so raje počakali, da smo se sami od sebe odpravili dol v Kranjsko Goro. Kjer je prežala še nevarnost več. Poleg avtomobilov, granitnih kock na ključnih ovinkih, še razposajeni biciklisti na specialkah, ki so nas na tistih ozkih radirkah poskušali prehitevati v ovinkih.

V Kranjski Gori šok vseh šokov. Nimajo 98 oktanskega bencina. Mi, ki imamo običajno cestno tehniko smo pač počakali, da se je vrhunec motorciklistične tehnike odžejal eno črpalko višje.

Nato rutina motoristične kolone v obliki 10 motociklov, ki se je po odprti zgornjesavski cesti prebijala med turističnimi avtobusi in avtomobili. So nas kar lepo raztegnili tako, da smo se ponovno združili šele na Jesenicah, kjer smo imeli veliko srečo, redko dandanes, da smo padli v zeleni val, ali pa je nekdo poleg lepega vremena vplačal še ta zeleni val. Ne vem?

Iz Jesenic ven nekega znatnega prometa ni bilo, dokler se nismo pripeljali do ravnine mimo Lesc. Tu je padla ideja, da se do Kranja prebijemo po stari cesti, a so bili protiargumenti močnejši in smo obrnili in šli na avtocesto, kjer so vsi razen mene na začetku Kranja zavili dol, jaz pa povlekel črto mimo in potem zavil na Brnik.

Potem poznani standard, Komenda, Kamnik, Vransko. V Kamniku in okolici zelo gost promet, se vse vračalo proti domu. Od Kamnika naprej pa prazna cesta, ki se je počasi izgubljala v prvi mrak. Od Vranskega do Celja vozil že v mraku v hitri koloni.

Kot že zapisal, po Celju opravil še častni krog, da izpolnil številko 500 in s tem zapečatil spoznanje, da sega Primorska najmanj od Celja pa do morja. Saj sem bil vendar na srečanju Primorske sekcije :D

Vsem udeležencem in gostitelju hvala za prijetno družbo. Se ponovno vidimo, ko bo čas za to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello!

Vidim da ste res meli zelooo fajn!

@Duhec: super slikce!! :yea2: :notworthy:

P.S. A gre kdo od pripmorcev danes na MAKSI-jevo šolo?

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A gre kdo od pripmorcev danes na MAKSI-jevo šolo?

bi šou, sam mam zadnjo gumo prou slick :BUA: bo treba menjat. Pa se mi zdi d to nebi bla več VARNA vožnja :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ma kaj jo maš sam po sredini al tut po robih (verjetno so tut robi v kurcu ane?)

Ma sej če ni dolgo slik sej ni panike, pa če ni platna še zunaj :D

No sej če boš slučajno šel mi prosim javi!

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 september!!! si bom pa zapomnil!!!

vreme..1A :D

družba..super .)

izbrane poti...mega :P

hrana..odlična B)

Res čudovit dan!!! :yea2:

@ duhec!! slike so res enkratne!! posebno še "the winner" ta ti je res uspela, svaka čast!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res. Včeraj: klapa :OK: ,tura :OK: . Upam, da bo še dostkart tako.

p.s.:Samo še vedno hrepenim po passo della Chiesa...ne vem zakaj...ma ga prov ne morem pozabit. Če bo v oktobru vreme se odpravim gor....magari sam. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ma kaj jo maš sam po sredini al tut po robih (verjetno so tut robi v kurcu ane?)

Ma sej če ni dolgo slik sej ni panike, pa če ni platna še zunaj :D

No sej če boš slučajno šel mi prosim javi!

Lp Burnout

ti kar povem... ne bom šou, ja guma je čez celo bol tko tko, po robovih je še kšn mm nč več, sam po sredini pa ni daleč od platna, in do LJ in nazaj je bol kritično za jt... Ah ta tedn se bom vozu bl tle okul, pole u petek grem zamenjat.

Pa mal mi pomagejte kaj nej dam gor:

Bridgestone batlax 012 (ta mi še najbol leži)

Michelin pilot power (me kar mika sam bo šla prehitro u 0 )

Metzeler M1 (lih neka taka reč ku michelinka, sam d košta 43prešernou :wacko: )

Pirelli super corsa (mal draga je 42prešernou)

Dunlop D207rr (sam dunlopka mi ni lih fajn guma :doze: )

:?

Nekej bo že

@Schultz: Ne ne, neboš šou kar tko sam :grrr samo d gumo menjam :grim

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bilo je enkratno: družba, hrana, skupna vožnja do Jazbece in nato čez Vršič in domov.... vse je bilo super! :yea2: :yea2: Sem res vesela, da smo preživeli dan skupaj. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@gizmokak: ne komplicirat....montiraj gor Bridgestone 010 ali 012. Boš vidu so v redu. Jst mam gor bt 010(je bolj sport mescola kot sportturing), za komplet sem odštel 64 ksit. To je moj nasvet. V glavnem bilokatero gumo od navedenih boš dal gor bo bolša od d208.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo .... vse fotke in opisi .... zdele še bl trpim ka nisem mogu pridet zraven :cry: ....... a ste za da ponovimo decembra ali januarja? :D mal heca!

@šulci .... pusti ti tvoje touring gume ker niso za gizmota! :) in še vedno mi ni jasno kako si ti naredu z 207 sam 4k km .... jst sm naredu 4.5 in če je nebi zakuru bi naredu še cca 2k km z kr nasilno vožnjo.

@Gizmo ..... bridgestone lepo lima sam je mal predraga, michelin pusti stat ker je kot jeklo, metzeler ne pozmam cestnih modelov, pirali super corsa vredu sam predraga in se mi zdi da jo je težje segret! 207rr je premehka, vzemi raje 207 ker je dobra cena .... 208 nimam pojma .....

@KLMN a nimaš ti zdele 208 gor? Pismo ej ampak si se pa nastavljal z tvojim strojčkom in se razkazoval :lol1:

@EoS ..... :031 ..... lohk bi povedal da si zamenjal nick! .)

@šulci .... midva pa greva tud januarja okol ane? :P

Matr sm jezen in fouš! :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!