Skoči na vsebino

Motosvet sekcija Primorska


Vale

Priporočene objave

@maxxi:

1. bt010 in012 niso turing gume...so že bolj sport varianta

2. d208 jih je že dosti blo razočaranih nad to gumo

3. bridgestonke so upravičeno mal dražje...jst sm občutu bistveno razliko..in

4. kaj pa je dat 11 jurjev več za komplet bt-jk za večjo varnost in boljši oprijem...ali je boljše dat 500ksit po tamalem, ko se usuješ? Odgovor prepustim tebi .)

5. itak je vse :topic: ...ma vseeno

6. ja za dec, jan, febr, bi se dalo kej zment.....imaš ketne za moped? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@šulci.....

1. ok zajebal jst .... sam vseeno so predrage!

2. nimam pojma in sm napisal

3. ti si uzel bl touring in nevem kaj si delal z 207 da si jo spalu pri 4kkm !

4. ni treba prepuščat odgovora meni ... jst svoj odgovor vem .... jst vem kire gume rabim za katero vožnjo! kot sem slišal ua gizmota mu ne pridejo v poštev touring gume za njegovo vožnjo

5. ipak da...............

6. ketne bomo najdli :) .... raje najdi ti službene spalke in šotor za minus 15*C ko gremo na elefant :lol1: ... tropinouc za gretje zrihtam jest :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maxxi...sej to ti čm rečt, da bt010 in012 niso st gume so žes ,bt 020 so st. Te sm imel prej gor in so ble super zdržala(zadnja)9kkm...zdej mam komplet bt010 in sm kar zadovoljen z njimi.

A na elefantreffen da bi šla? Hmmm.....ma je treba nabavt une ultra spalke za -30 stopinj :D . Pa kašen maljon, ku ga je spletla nonka bi tudi pasou zraven :) Hišo pa imam tisto, ki si vidu na Cresi. A misliš, da bo v redu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Una hiša je dobra sam za met notri pijačo :P .... maljon od none je ponavadi tak da ko ga daš pupi gor se vidi use kot da nebi nič mela oblečeno ....

pesmo stat gume ....

Ja na elefanta bi šel sam brez 200% odstotne opreme ne dam niti nosu ven iz bajte :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh nimasta slabe ideje :yea2: kaj pa če bi samo kamper prikolico in šla z motorji...prikolico se ve kako bi vlekla :lol1: pa ne bi bla več outsiderja...

Evo, gume sm se odloču kere dam gor Bridgestone Batlax BT-012SS Popolna sport verzija gume, z novo mescolo silice. Po sredini trša, po robovih mehka :yea2: po pogovoru z enim taljanom na forumu je nrdu s suzo gsxr750 ta novo 5500km, ostalo mu je še skoraj 1mm profila, obrabljena povsem enakomerno po robovih in sredini, vmes je mel 1 uro grobnika :OK: :yea2: :yea2: guma perfektna, jutre pokličem mehankota, za kolko in kdaj jo dobi...pol pa gasa :kva2:

KLAPA; kaj jutre se kdo udeleži furce za otroke v Vipavi? Js pa ray ban in superblackbird pridemo... še kdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo še mal d si maxxi in šulc preberesta okul gume :)

TECHNICAL INDEX

Dual Belt Construction

The Battlax BT-012SS rear tires are built with a revolutionary Dual Belt Construction to maintain a high level of grip, rotation power, and shock absorption. A Dual Belt Construction, which means that one belt on each shoulder is on top of the Kevler Mono Spiral Belt, improves both corner grip and manoeuvrability. The centre area inside the tire is left open to improve straightway stability.

Silica Rich Compound

By using the new Silica Rich compound in rear tyres, BT-012SS offers enhanced grip in wet conditions and low temperatures, ensuring excellent handling from the moment the motorcycle starts moving. The new Silica Rich Compound also provides more consistency and longer lasting grip.

3D CTDM

3D CTDM is Bridgestone's newest automated tyre design technology. The leading-edge 3D CTDM program enables Bridgestone to conduct dynamic, three-dimensional simulations and analysis of tyre performance and to find optimum solutions at all lean angles.

Pattern by 3D C.T.D.M.

The tread patterns are designed using 3D CTDM, incorporating smoother curves to minimize hydroplaning in wet conditions. The front tyre's pattern was designed to maximise high-speed stability while minimising vibration. The rear tyre has high negative ratio to enhance cornering grip and cornering stability.

Profile by 3D-C.T.D.M.

The convex tyre profiles give quicker and lighter handling in tight corners. The 3D CTDM designed profiles maximise the lateral stiffness (grip) and maintain linear contact pressure at all lean angles (handling).

AP_1115.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dejte vsi, ki ste fotografirali se skordinirat z duhcem da se eno zbirko naredi vseh slik...da ne bo vse pomešano...pa čimprej na net....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..veteran iz SP.KANOMLJE je tud pršu pogledat mladino....ja tud idrja je prmorska.... :D

post-12-1095628626.jpg

Popravljeno . Popravil JAZBEC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, dan ki bo ostal v spominu. :grim

Izpostavu bi tri stvari in sicer bi posebej pohvalu Žankoza (Gizmo) in pa Duhca, ki sta vse lepo poslikala! Pridna fanta! Po vaši zaslugi je vse dokumentirano in bo ostalo lepo v spominu....... :D

Hrana je bila odlična! Jazbec, super si!

Pohvalu bi vso klapo, ker je bila dobre volje in ni bilo nobene nervoze. S tako družbo se da še veliko km prevoziti :OK:

Lep dan!

Popravljeno . Popravil viggen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!