Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

za zadaj moraš kupit tisti kit, ne gre drugače.

spredaj imaš pa 6 ali 8 vijakov na križih, ki jih odšraufaš in vilice "dvigneš" 3cm ali kolikor je pač potrebno nad zgornji rob vrhnjega križa. Pa enakomerno moraš spuščat, da ti prednji blatnik ne poči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za zadaj moraš kupit tisti kit, ne gre drugače.

spredaj imaš pa 6 ali 8 vijakov na križih, ki jih odšraufaš in vilice "dvigneš" 3cm ali kolikor je pač potrebno nad zgornji rob vrhnjega križa. Pa enakomerno moraš spuščat, da ti prednji blatnik ne poči.

Na to pa sploh nisem pomislil :slap: , thx .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za zadaj moraš kupit tisti kit, ne gre drugače.

spredaj imaš pa 6 ali 8 vijakov na križih, ki jih odšraufaš in vilice "dvigneš" 3cm ali kolikor je pač potrebno nad zgornji rob vrhnjega križa. Pa enakomerno moraš spuščat, da ti prednji blatnik ne poči.

ok.

a bi ti naredil to?

seveda, bi se zmenila za pošteno plačilo :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa pol pazi pr vožnjah na začetku, k se bo motor manj nagibal oz bo hitreje plužil po tleh s stranskim hardverom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa pol pazi pr vožnjah na začetku, k se bo motor manj nagibal oz bo hitreje plužil po tleh s stranskim hardverom.

ja to vem.

raje vozim z manjšim nagibom in ob postankih trdno stopim na tla, kot pa da se vozim z večjim nagibom in potem razmišljam ob postanku, če je cesta dovolj ravna, da bom lahko stopla dol oz. gledam s katero nogo naj stopim dol, da bom dosegla tla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok.

a bi ti naredil to?

seveda, bi se zmenila za pošteno plačilo :beer2:

načeloma ne šraufam za druge. ;)

Drugače ti pa to lahko naredi vsak serviser, čas posla.

pa pol pazi pr vožnjah na začetku, k se bo motor manj nagibal oz bo hitreje plužil po tleh s stranskim hardverom.

Lahko odstrani original distančnike na tačkah in pridobi na nagibu, pa bo še vedno rezerva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

načeloma ne šraufam za druge. ;)

Drugače ti pa to lahko naredi vsak serviser, čas posla.

ok. ni panike.

serviser? ja seveda... samo računa nekaj čez 100€ :unsure:

bomo že nekako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok. ni panike.

serviser? ja seveda... samo računa nekaj čez 100€ :unsure:

bomo že nekako.

Povprašaj še kje drugje. Ker tole je malo oderuško za par vijakov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje za vas.

recimo v dneh, kot je bila današnji... na koliko črtic vam pride temperatura motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje za vas.

recimo v dneh, kot je bila današnji... na koliko črtic vam pride temperatura motorja?

Ravno to vprašanje sem hotel postavit tudi jaz :D

Skratka men je do zdaj deloval motor na 2-eh črticah, dans je pa bil kar ene 50% časa na treh črticah... Vozil sem po Jadranski magistrali in bilo je kar vroče.

Na štiri se ni dvignil nikoli.

Popravljeno . Popravil Barracuda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha.

no meni je včeraj kazalo v večini 3 črtice, nekaj časa pa tudi 4.

vozim pa se sama.

a bi bilo bolje menjat hladilno tekočino?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha.

no meni je včeraj kazalo v večini 3 črtice, nekaj časa pa tudi 4.

vozim pa se sama.

a bi bilo bolje menjat hladilno tekočino?

Ne komplicirajte brez potrebe. Vozi dalje .) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje za vas.

recimo v dneh, kot je bila današnji... na koliko črtic vam pride temperatura motorja?

Men se še nikol temperatura dviglna na več kot tri črtice. Ko se peljem je skor zmeraj

dve črtici, ko pa stojim na križišču se pa dvigne največ na tri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se še nikol temperatura dviglna na več kot tri črtice. Ko se peljem je skor zmeraj

dve črtici, ko pa stojim na križišču se pa dvigne največ na tri.

Kako dolgo ga že pa imaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje za vas.

recimo v dneh, kot je bila današnji... na koliko črtic vam pride temperatura motorja?

Meni tudi pri +35 stopinjah ni nikoli prišla na štiri črtice!

Tudi sam imam vprašanje za vas, in sicer me zanima če se je komu že zgodilo da motor ugasne ko prestaviš v nižjo prestavo! Meni se je to začelo dogajati včeraj, pa tudi danes parkrat! Torej ko se peljem in prestavim v nižjo prestavo mi motor ugasne, in ni važno v kateri prestavi je, pa tudi vedno se ne dogaja, samo občasno in med različnimi prestavami??

Če se je komu že dogajalo podobno bi prosil za kakšno koristno informacijo kaj je narobe! Hvala za odgovore! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede temperature: Preberte si manual. Piše: Dokler ne utripa zgornji segment je vse BP. Če pa utripa pa ugasnt in počakat, da se ohladi!!

Če maš letnik 2004, imaš lahko težave z enim senzorjem, da ti crkuje. Mislim, da so jih brezplačno menjali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi pri +35 stopinjah ni nikoli prišla na štiri črtice!

Tudi sam imam vprašanje za vas, in sicer me zanima če se je komu že zgodilo da motor ugasne ko prestaviš v nižjo prestavo! Meni se je to začelo dogajati včeraj, pa tudi danes parkrat! Torej ko se peljem in prestavim v nižjo prestavo mi motor ugasne, in ni važno v kateri prestavi je, pa tudi vedno se ne dogaja, samo občasno in med različnimi prestavami??

Če se je komu že dogajalo podobno bi prosil za kakšno koristno informacijo kaj je narobe! Hvala za odgovore! :worship:

Na šetvcu si nastavi na nomerični prikaz obratomerera, in povej še kaj o štandgasu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede temperature: Preberte si manual. Piše: Dokler ne utripa zgornji segment je vse BP. Če pa utripa pa ugasnt in počakat, da se ohladi!!

Če maš letnik 2004, imaš lahko težave z enim senzorjem, da ti crkuje. Mislim, da so jih brezplačno menjali.

ne. imam letnik 2006.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne. imam letnik 2006.

Zate Rozi velja samo prvi odstavek, tak da samo vozi pa brez skrbi, seveda pa moraš imet dovolj tekočine!!

Drugi odstavek je za onega k mu crkuje (TPS senzor al kaj že je), drgač pa je od 2005 dalje ta senzor že porihtan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je rezervoar za hladilno tekočino tam pod tankam, na desni strani motorja, k se tko težko zravn pride?

Jest mam tm mal pod minimumam, pa ne vem kako bi dotankal :rolleyes: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako dolgo ga že pa imaš?

Od začetka sezone.

P.S. Danes se mi je tem. dvignila na štiri črtice, med čakanjem na zeleno luč :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!