simonsi Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 za zadaj moraš kupit tisti kit, ne gre drugače. spredaj imaš pa 6 ali 8 vijakov na križih, ki jih odšraufaš in vilice "dvigneš" 3cm ali kolikor je pač potrebno nad zgornji rob vrhnjega križa. Pa enakomerno moraš spuščat, da ti prednji blatnik ne poči.
bikez Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 za zadaj moraš kupit tisti kit, ne gre drugače. spredaj imaš pa 6 ali 8 vijakov na križih, ki jih odšraufaš in vilice "dvigneš" 3cm ali kolikor je pač potrebno nad zgornji rob vrhnjega križa. Pa enakomerno moraš spuščat, da ti prednji blatnik ne poči. Na to pa sploh nisem pomislil , thx .)
rosse20 Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 za zadaj moraš kupit tisti kit, ne gre drugače. spredaj imaš pa 6 ali 8 vijakov na križih, ki jih odšraufaš in vilice "dvigneš" 3cm ali kolikor je pač potrebno nad zgornji rob vrhnjega križa. Pa enakomerno moraš spuščat, da ti prednji blatnik ne poči. ok. a bi ti naredil to? seveda, bi se zmenila za pošteno plačilo
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 pa pol pazi pr vožnjah na začetku, k se bo motor manj nagibal oz bo hitreje plužil po tleh s stranskim hardverom.
rosse20 Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 pa pol pazi pr vožnjah na začetku, k se bo motor manj nagibal oz bo hitreje plužil po tleh s stranskim hardverom. ja to vem. raje vozim z manjšim nagibom in ob postankih trdno stopim na tla, kot pa da se vozim z večjim nagibom in potem razmišljam ob postanku, če je cesta dovolj ravna, da bom lahko stopla dol oz. gledam s katero nogo naj stopim dol, da bom dosegla tla.
simonsi Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 ok. a bi ti naredil to? seveda, bi se zmenila za pošteno plačilo načeloma ne šraufam za druge. Drugače ti pa to lahko naredi vsak serviser, čas posla. pa pol pazi pr vožnjah na začetku, k se bo motor manj nagibal oz bo hitreje plužil po tleh s stranskim hardverom. Lahko odstrani original distančnike na tačkah in pridobi na nagibu, pa bo še vedno rezerva.
rosse20 Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 načeloma ne šraufam za druge. Drugače ti pa to lahko naredi vsak serviser, čas posla. ok. ni panike. serviser? ja seveda... samo računa nekaj čez 100€ :unsure: bomo že nekako.
simonsi Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 ok. ni panike. serviser? ja seveda... samo računa nekaj čez 100€ :unsure: bomo že nekako. Povprašaj še kje drugje. Ker tole je malo oderuško za par vijakov.
rosse20 Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 eno vprašanje za vas. recimo v dneh, kot je bila današnji... na koliko črtic vam pride temperatura motorja?
Barracuda Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 (popravljeno) eno vprašanje za vas. recimo v dneh, kot je bila današnji... na koliko črtic vam pride temperatura motorja? Ravno to vprašanje sem hotel postavit tudi jaz Skratka men je do zdaj deloval motor na 2-eh črticah, dans je pa bil kar ene 50% časa na treh črticah... Vozil sem po Jadranski magistrali in bilo je kar vroče. Na štiri se ni dvignil nikoli. Popravljeno Maj 23, 2009. Popravil Barracuda
Zobnik Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Ves čas na treh, kadar se voziva dva se v primeru počasne vožnje dvigne na štiri.
rosse20 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 aha. no meni je včeraj kazalo v večini 3 črtice, nekaj časa pa tudi 4. vozim pa se sama. a bi bilo bolje menjat hladilno tekočino?
bikez Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 aha. no meni je včeraj kazalo v večini 3 črtice, nekaj časa pa tudi 4. vozim pa se sama. a bi bilo bolje menjat hladilno tekočino? Ne komplicirajte brez potrebe. Vozi dalje .) .
Miha27 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 eno vprašanje za vas. recimo v dneh, kot je bila današnji... na koliko črtic vam pride temperatura motorja? Men se še nikol temperatura dviglna na več kot tri črtice. Ko se peljem je skor zmeraj dve črtici, ko pa stojim na križišču se pa dvigne največ na tri.
Barracuda Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Men se še nikol temperatura dviglna na več kot tri črtice. Ko se peljem je skor zmeraj dve črtici, ko pa stojim na križišču se pa dvigne največ na tri. Kako dolgo ga že pa imaš?
jerry1 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 eno vprašanje za vas. recimo v dneh, kot je bila današnji... na koliko črtic vam pride temperatura motorja? Meni tudi pri +35 stopinjah ni nikoli prišla na štiri črtice! Tudi sam imam vprašanje za vas, in sicer me zanima če se je komu že zgodilo da motor ugasne ko prestaviš v nižjo prestavo! Meni se je to začelo dogajati včeraj, pa tudi danes parkrat! Torej ko se peljem in prestavim v nižjo prestavo mi motor ugasne, in ni važno v kateri prestavi je, pa tudi vedno se ne dogaja, samo občasno in med različnimi prestavami?? Če se je komu že dogajalo podobno bi prosil za kakšno koristno informacijo kaj je narobe! Hvala za odgovore!
bikez Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Glede temperature: Preberte si manual. Piše: Dokler ne utripa zgornji segment je vse BP. Če pa utripa pa ugasnt in počakat, da se ohladi!! Če maš letnik 2004, imaš lahko težave z enim senzorjem, da ti crkuje. Mislim, da so jih brezplačno menjali.
Barracuda Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Meni tudi pri +35 stopinjah ni nikoli prišla na štiri črtice! Tudi sam imam vprašanje za vas, in sicer me zanima če se je komu že zgodilo da motor ugasne ko prestaviš v nižjo prestavo! Meni se je to začelo dogajati včeraj, pa tudi danes parkrat! Torej ko se peljem in prestavim v nižjo prestavo mi motor ugasne, in ni važno v kateri prestavi je, pa tudi vedno se ne dogaja, samo občasno in med različnimi prestavami?? Če se je komu že dogajalo podobno bi prosil za kakšno koristno informacijo kaj je narobe! Hvala za odgovore! Na šetvcu si nastavi na nomerični prikaz obratomerera, in povej še kaj o štandgasu
rosse20 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Glede temperature: Preberte si manual. Piše: Dokler ne utripa zgornji segment je vse BP. Če pa utripa pa ugasnt in počakat, da se ohladi!! Če maš letnik 2004, imaš lahko težave z enim senzorjem, da ti crkuje. Mislim, da so jih brezplačno menjali. ne. imam letnik 2006.
bikez Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 ne. imam letnik 2006. Zate Rozi velja samo prvi odstavek, tak da samo vozi pa brez skrbi, seveda pa moraš imet dovolj tekočine!! Drugi odstavek je za onega k mu crkuje (TPS senzor al kaj že je), drgač pa je od 2005 dalje ta senzor že porihtan.
Speedseeker Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Je rezervoar za hladilno tekočino tam pod tankam, na desni strani motorja, k se tko težko zravn pride? Jest mam tm mal pod minimumam, pa ne vem kako bi dotankal :unsure:
simonsi Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 nivo je treba preverit tudi direkt v hladilniku, ne samo v ekspanzijski.
rosse20 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 ok. bom preverila tekočino, koliko jo je.
Miha27 Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 Kako dolgo ga že pa imaš? Od začetka sezone. P.S. Danes se mi je tem. dvignila na štiri črtice, med čakanjem na zeleno luč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se