Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Na šetvcu si nastavi na nomerični prikaz obratomerera, in povej še kaj o štandgasu

Danes bom spročil vse kar se tiče štandgasa, pri hladni in pri ogreti mašini!!

Kaj pa je tist za en senzor ki bi lahko bil fuč??

Lp, Jernej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je blo, nevem točno kdaj a mislim da 27 aprilla vem pa ne ziher. Srečanje je bilo v Vavčah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti pod štandgasom dela normalno potem štandgas nima veze.

Drgač pa senzor:

http://www.motosvet.com/velik-servisni-vpo...pri-yamahi.html

Kot zgleda je bil problem v štandgasu ker sem imel veliko preniskega (740 - 900) in sem ga prestavil na potrebnih 1300! Zaenkrat se zdi kot da ne crkuje več, bom pa več videl med vikendom ko sledi daljša tura!

Drugače bom pa vprašal za senzor na servisu, če je brezplačno ga bom kr menjal, tudi če še ni hin!

P.S. Še eno vprašanje: V zadnjem času se mi zdi da mi pri zaviranju in pri malo večjih rukerjih na cesti kr malo trese krmilo (belanco), občutek je pa kot da je nekaj odšraufano?? Kdo ve kaj je lahko narobe?? (guma je dovolj napumpana)

Hvala za pomoč!!

LP, Jernej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot zgleda je bil problem v štandgasu ker sem imel veliko preniskega (740 - 900) in sem ga prestavil na potrebnih 1300! Zaenkrat se zdi kot da ne crkuje več, bom pa več videl med vikendom ko sledi daljša tura!

Drugače bom pa vprašal za senzor na servisu, če je brezplačno ga bom kr menjal, tudi če še ni hin!

P.S. Še eno vprašanje: V zadnjem času se mi zdi da mi pri zaviranju in pri malo večjih rukerjih na cesti kr malo trese krmilo (belanco), občutek je pa kot da je nekaj odšraufano?? Kdo ve kaj je lahko narobe?? (guma je dovolj napumpana)

Hvala za pomoč!!

LP, Jernej

Ja, obrati morajo biti na okoli 1200 pa dalje (odvisno ali imaš katalizator ali ne)!

Tresnje: Če je cesta zanič, potem je normalno, da trese, drugače pa: pregreti diski???, luft v krmilu (na FZ6 se to nardi po nekaj čez 25kkm. Daj na centalni štender in primi vilice spodaj pri kolesu in jih probaj potegniti naprej in nazaj. V kolikor škloca bo potrebno malo pošravfati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak občutek imam tudi jaz. Ve mogoče kdo natančno kaj je se to odšraufa? Da ne bi celih vilc za brezveze podiral pa iskal kaj je losan :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak občutek imam tudi jaz. Ve mogoče kdo natančno kaj je se to odšraufa? Da ne bi celih vilc za brezveze podiral pa iskal kaj je losan :whistle:

Zračnost dobi ležaj, s katerim so vilice uležajene v okvir

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, potemtakem ni nič za zašraufat, ampak je treba cel ležaj za zamenjat?

Hvala za pojasnilo :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, potemtakem ni nič za zašraufat, ampak je treba cel ležaj za zamenjat?

Hvala za pojasnilo :krneki:

najbrz je najprej potrebno cel lezaj za zategnit.

ce to ne pomaga potem je lezaj za za zamenjati.

ce se to ne pomaga pa za za za zamenjaj motor.

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, potemtakem ni nič za zašraufat, ampak je treba cel ležaj za zamenjat?

Hvala za pojasnilo :krneki:

Prvo se ležaj pritegne, ko postane pri ustrezni zračnosti pretrd in začne hroštat, se ga pa menja. V tvojem primeru se ga pa sam verjetno pritegne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp,

to sem napisal tudi pod temo pnevmatike, a sem še vseeno pripopal sem, mogoče pa kdo od tu celo boljše pona sitoacijo...

kupujem sprednjo gumo. Zadaj imam BT021, prav to bi rad sedaj dal tudi spredaj. Do sedaj sem imel BT012, katera se mi je obrabila v slabih 5000km, kar je zame prehitro, saj sem rekreativen voznik, in še to začetnik.

Sedaj ko se odločam za novo dobivam nasvet od znanca ki mu sicer zaupam, da bo to zame pretrda guma, in da si naj raje nabavim conti sport attak, ki je spet zelo mehka in pomoje bol spada na SS motorje kot pa na 600ccm nakede?

Kaj mi vi svetujete, nekak sem se odločil da bi zaradi tega ker je še zadnja guma razmeroma dobra, spredno vzel pravtako Bridgestone, pa mogoče kdaj drugič menjam znamko...

Skratka kaj bi bilo zame??? :?

HVALA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp,

to sem napisal tudi pod temo pnevmatike, a sem še vseeno pripopal sem, mogoče pa kdo od tu celo boljše pona sitoacijo...

kupujem sprednjo gumo. Zadaj imam BT021, prav to bi rad sedaj dal tudi spredaj. Do sedaj sem imel BT012, katera se mi je obrabila v slabih 5000km, kar je zame prehitro, saj sem rekreativen voznik, in še to začetnik.

Sedaj ko se odločam za novo dobivam nasvet od znanca ki mu sicer zaupam, da bo to zame pretrda guma, in da si naj raje nabavim conti sport attak, ki je spet zelo mehka in pomoje bol spada na SS motorje kot pa na 600ccm nakede?

Kaj mi vi svetujete, nekak sem se odločil da bi zaradi tega ker je še zadnja guma razmeroma dobra, spredno vzel pravtako Bridgestone, pa mogoče kdaj drugič menjam znamko...

Skratka kaj bi bilo zame??? :?

HVALA

Od Bridgestona jaz ne bi dal druga na motor kot BT-002 oz. 003. Če hočeš kilometrino pa SS gumo, ki BTW zelo paše na tvoj motor potem kupi Metzeler M3. In tvoj znanec ima popolnoma prav :yes: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od Bridgestona jaz ne bi dal druga na motor kot BT-002 oz. 003. Če hočeš kilometrino pa SS gumo, ki BTW zelo paše na tvoj motor potem kupi Metzeler M3. In tvoj znanec ima popolnoma prav :yes: .

Bridgestone BT-003? Zakaj ne kar Dunlop 211GP? Ali pa kar dirkalne slick gume, za po dežju pa dirkalne dežne gume?

Kaj je z vami, da predlagane dirkalne gume za normalno cestno uporabo in to na FZ6? In da predlagate ljudem, naj kupujejo prednjo gumo različno od zadnje za cestno uporabo? :headbang:

Če mene vprašaš, kupi spredaj in zadaj isto gumo, in sicer Z6, Roadsmart ali BT-021, če pa misliš da potrebuješ SS gumo pa Q2, M3 ali BT-016.

Aja pozabil sem. :headbang: Kupi Supercorso (@ by EAST)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne, mal si narobe razumel, pa tudi jaz sem malo dvoumno napisal. Hotu sem rečt, da od Bridgestona ne bi nobene druge gume gor dal kot 002 ali 003, ki sta res race gumi, torej za FZ6 malo predobri ali pa tudi ne, odvisno od vožnje.

Drugače pa ST gume ne bi natikal več, ker kilometrina spet ni toliko večja kot pri SS gumi. Torej SS gumo in sicer M3, PP, QRR. Jaz npr. vozim M3 in sem zadovoljen.

Bridgestone BT-003? Zakaj ne kar Dunlop 211GP? Ali pa kar dirkalne slick gume, za po dežju pa dirkalne dežne gume?

Kaj je z vami, da predlagane dirkalne gume za normalno cestno uporabo in to na FZ6? In da predlagate ljudem, naj kupujejo prednjo gumo različno od zadnje za cestno uporabo? :headbang:

Če mene vprašaš, kupi spredaj in zadaj isto gumo, in sicer Z6, Roadsmart ali BT-021, če pa misliš da potrebuješ SS gumo pa Q2, M3 ali BT-016.

Aja pozabil sem. :headbang: Kupi Supercorso (@ by EAST)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je blo, nevem točno kdaj a mislim da 27 aprilla vem pa ne ziher. Srečanje je bilo v Vavčah.

vem da je že blo, če pa jaz takrat nisem mogel prit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In da predlagate ljudem, naj kupujejo prednjo gumo različno od zadnje za cestno uporabo?

Mene pa resno zanima v čem je sploh problem če imaš različne gume??? :?

Seveda je govora o normalni vožnji!!!

LP, Jernej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa resno zanima v čem je sploh problem če imaš različne gume??? :?

Seveda je govora o normalni vožnji!!!

LP, Jernej

Največji problem je različna delovna temperatura ST in SS gum ter različni ogrevalni časi. Seveda pa gumi tudi ne nudita enake stopnje oprijema. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa resno zanima v čem je sploh problem če imaš različne gume??? :?

Seveda je govora o normalni vožnji!!!

LP, Jernej

Ne vem v čem je poanta imeti različne gume? Če mene vprašaš, gumarji najbolje vedo, kaj paše skupaj. Navsezadnje so tam zaposleni strokovnjaki (inženirji), ki imajo verjetno malo več pojma o gumah kot mi, navadni smrtniki.

To da dirkači prilagajajo trdoto gume posamezni dirkaški stezi in zunanjim temperaturam mi je popolnoma logično. Tam gre za stotinke in je obraba gume (v tistih 45min ko so na stezi in prevozijo cca 100km) in oprijem odločilnega faktorja in lahko z različnimi izbirami trgot veliko pridobijo. Ne vidim pa popolnoma nobenega smisla, da bi izumljal "toplo vodo" cestni voznik FZ6.

Motoristi smo praviloma občutljivi na vsako "dlako v jajcu" in zato pri gumah za na cesto osebno nikoli nebi eksperimentiral. Sploh pa ni nibene potrebe po tem, da bi vzel sprednjo SS gumo v kombinaciji z zadnjo ST gumo.

Tudi na avtu imam sam osebno vedno 4 enake pnevmatike in ko jih menjam, menjam vse 4. Mogoče sem le ziheraš ali pa kdo misli, da imam preveč denarja, ampak s tem se enostavno pri vozilih za na cesto ne špilam. Razen z dirkalnimi gumami; tisto pa je druga zgodba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vredu, nekaj odgovorov je kr solidnih, a izkušenj z njo pa nima nihče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp,

to sem napisal tudi pod temo pnevmatike, a sem še vseeno pripopal sem, mogoče pa kdo od tu celo boljše pona sitoacijo...

kupujem sprednjo gumo. Zadaj imam BT021, prav to bi rad sedaj dal tudi spredaj. Do sedaj sem imel BT012, katera se mi je obrabila v slabih 5000km, kar je zame prehitro, saj sem rekreativen voznik, in še to začetnik.

Sedaj ko se odločam za novo dobivam nasvet od znanca ki mu sicer zaupam, da bo to zame pretrda guma, in da si naj raje nabavim conti sport attak, ki je spet zelo mehka in pomoje bol spada na SS motorje kot pa na 600ccm nakede?

Kaj mi vi svetujete, nekak sem se odločil da bi zaradi tega ker je še zadnja guma razmeroma dobra, spredno vzel pravtako Bridgestone, pa mogoče kdaj drugič menjam znamko...

Skratka kaj bi bilo zame??? :?

HVALA

Po moje kupi roadsmartke, ne bo ti žal... Imam že drugi komplet, s prejšnjim sem naredil 13700km, pa bi mogoče še bile za kakšnih 1000 km... Odličen oprijem od prvega do zadnjega kilometra, dokaz so tudi pobrušene tačke... Sem izredno zadovoljen z njimi... Z6 pa nisem vozil, tako da primerjave ne morem podat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo kakšne uteži za krmilo, ki so pritrjene v ročke ( tisti okrogli črni želez)? Sem se pozanimal kulk pridejo nove in me je skor kap, 50 evrov pridejo dve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res duhovito...

jest mam eno od suzukija nekje..se mi zdi..sam je una k je gumica na koncu in prime na princip raztezanja..

če maš zašraufano not ti ne bi mogu pomagat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!