Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno
Am, je kdo že zategoval tist ležaj pri vilcah k dobi luft?

Je to treba podret spredn konc, mislim, križe dol vzet al kako? Ker tist krom šrauf ta velk k se ga vidi je čisto zategnjen :rolleyes:

Vzameš dol balanco, križ, luč, zategneš kolikor je treba in sestaviš nazaj. Poglej v temo sam svoj mehanik, tam sem lepil neka slikce, ki bi ti mogoče pomagale...

Objavljeno

Lastniki FZ6, po možnosti S2 verzije; kdo nastavljal TPS senzor in če da, kako? Kakšna aftermarket verzija "fuel cut-off eliminatora"? Serviserja trdita da je "grob" odziv na plin normalna stvar, pa mislim, da je to samo izgovor, ker je v garanciji. Kdo šraufal kaj glede tega? Za GSR-a 600 in Gixxxerje so natančna navodila, za FZjko 6 pa nisem še ničesar našel razen problemov s TPS senzorji starejših letnikov. Veriga našponana, ročica za plin tudi nastavljena z min. luftom, prosti tek obratu tudi ok, tole rukanje pri malo bolj grobi vožnji mi pa rahlo živce pije.

Objavljeno

Mogoče kaj pametnega tukaj.

Od mehankarjev bi pa jst kontaktiral Jureta Primca v Ljubljani ali pa servis Štern v Kranju.

Objavljeno
Mogoče kaj pametnega tukaj.

Od mehankarjev bi pa jst kontaktiral Jureta Primca v Ljubljani ali pa servis Štern v Kranju.

Hvala!

Objavljeno
Am, je kdo že zategoval tist ležaj pri vilcah k dobi luft?

Je to treba podret spredn konc, mislim, križe dol vzet al kako? Ker tist krom šrauf ta velk k se ga vidi je čisto zategnjen :rolleyes:

to mislš tisto pokanje v sprednjem koncu ko bremzaš ane? :rolleyes:

Objavljeno
@modri valda da gre na kolen :P

prlimaj kakšno fotko, pa da vidimo...

Objavljeno
Lastniki FZ6, po možnosti S2 verzije; kdo nastavljal TPS senzor in če da, kako? Kakšna aftermarket verzija "fuel cut-off eliminatora"? Serviserja trdita da je "grob" odziv na plin normalna stvar, pa mislim, da je to samo izgovor, ker je v garanciji. Kdo šraufal kaj glede tega? Za GSR-a 600 in Gixxxerje so natančna navodila, za FZjko 6 pa nisem še ničesar našel razen problemov s TPS senzorji starejših letnikov. Veriga našponana, ročica za plin tudi nastavljena z min. luftom, prosti tek obratu tudi ok, tole rukanje pri malo bolj grobi vožnji mi pa rahlo živce pije.

PC III bo rešil tvoje tegobe.

Objavljeno

@modri ti bom rajš na PM poslal da se ne bo kdo spet zataknu :krneki:

Objavljeno

@bikez: to so fotomontaže :P

Objavljeno
Od Bridgestona jaz ne bi dal druga na motor kot BT-002 oz. 003. Če hočeš kilometrino pa SS gumo, ki BTW zelo paše na tvoj motor potem kupi Metzeler M3. In tvoj znanec ima popolnoma prav :yes: .

Se strinjam popolnoma; spredaj race, zadaj street - drugi motor

Objavljeno
Vzameš dol balanco, križ, luč, zategneš kolikor je treba in sestaviš nazaj. Poglej v temo sam svoj mehanik, tam sem lepil neka slikce, ki bi ti mogoče pomagale...

o kerem ležaju se to gre ?

zakaj je on ?

Objavljeno

Gre se o ležaju, s katerim je uležajeno krmilo v okvir. Sčasoma (nekje okoli 25k km pri tem motorju) dobi ta ležaj preveč zračnosti in ga je potrebno malce priviti. Poglej v temo sam svoj mehanik, tam boš na slikah videl točno kje je ta ležaj. Skriva se pod križem. :naughty:

Objavljeno

Torej...imam majhen problem oz. vprašanje :D Na fazerju sem že za vikend začel brusit tačko (ne tist podalšek ampak konkretno tačko-aluminij-manjka ga na vsaki strani cca. 1,5cm) in me zanima do kje bo guma še držala oz. kje je meja? Mal čudno vprašanje ampak vsen :D

Hvala :worship:

Objavljeno
Torej...imam majhen problem oz. vprašanje :D Na fazerju sem že za vikend začel brusit tačko (ne tist podalšek ampak konkretno tačko-aluminij-manjka ga na vsaki strani cca. 1,5cm) in me zanima do kje bo guma še držala oz. kje je meja? Mal čudno vprašanje ampak vsen :D

Hvala :worship:

Čist odvisno od gume (če je kak M3, PP ali podobna ni panike), vendar pazi, da ti ne zagrabi centralno stojalo, ker ti bo vzelo zadnji konec.

Objavljeno
Čist odvisno od gume (če je kak M3, PP ali podobna ni panike), vendar pazi, da ti ne zagrabi centralno stojalo, ker ti bo vzelo zadnji konec.

Gume so Roadsmart :unsure: Ja, štender če sm sam gor ni problema še zaenkrat, če je pa še kdo na zadnjem

zicu pa drajsa po tleh....

Objavljeno

eno vprašanje.

vozim fz6n in so gor še prve originalne gume (katere, nimam pojma :blush: ). sedaj me pa zanima, če ga lahko položim do tačke ali je že prej meja oz. kako vem, kdaj je še v mejah "normale". (pa ne mi s takimi... dokler ne padeš)

Objavljeno
eno vprašanje.

vozim fz6n in so gor še prve originalne gume (katere, nimam pojma :blush: ). sedaj me pa zanima, če ga lahko položim do tačke ali je že prej meja oz. kako vem, kdaj je še v mejah "normale". (pa ne mi s takimi... dokler ne padeš)

Jaz ne bi. So pa Dunlop ali pa Bringestone.

Objavljeno
Jaz ne bi. So pa Dunlop ali pa Bringestone.

Bridgestone (dasenaukdospotaknuobto) :D

Objavljeno

z vsakimi gumami lahko položiš do roba, sam imajo tudi vse gume ''drugačen'' rob. Naprimer če boš z eno ST gumo prišel do roba, boš pri istem naklonu na SS gumi imel še kr nekaj do roba.

Za FZ6, so v osnovi predpisane pnevmatike Bridgestone BT020, katero je pa nadoesila BT021, katera ima še boljše ozne lastosti kot njena predhodica. Tako da je pomoje vprašanje ali z njo do tačke odveč. Ni dvoma, da imaš pri BT016 več rezerve, a z njo hkrati narediš kar nekaj kilomertov manj. Rezerve je pa že pri 021 dovol za neko normalno SPORTTURING vožnjo. Tako da je pomoje za tiste ki delajo na leto 20000-30000km, normalne cestne vožnje, prek zadost BT021, saj bodo zadostovali verjetno za te kilometre že 2-3-je kompleti pnevmatik. Za enake kilometre, bi pa potrebovali vsaj 4-6 kompletov gume BT016. Vsota ki jo s tem prihraniš, v eni sezoni ni zanemarljiva. Seveda pa je na vsakemu posebaj, da se odloči kakšne gume bo uporabljal, saj vsak najbolje pozna svoj stil in način vožnje.

Objavljeno
Za FZ6, so v osnovi predpisane pnevmatike Bridgestone BT020 ...

Ta izraz je totalni 'feler'. Za noben motor niso gume 'predpisane'. Predpisana oziroma dovoljena je samo dimenzija pnevmatik. Gor lahko daš pa karkoli, kar ti srce poželi.

In če so bile na tvoji vgrajene BT020, to še ne pomeni, da je to 'preferenčna izbira izdelovalca', pač so na tisto serijo te nataknili; na kakšno drugo serijo istega modela motorja so dali pa kakšne druge gome.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!