Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Ta izraz je totalni 'feler'. Za noben motor niso gume 'predpisane'. Predpisana oziroma dovoljena je samo dimenzija pnevmatik. Gor lahko daš pa karkoli, kar ti srce poželi.

In če so bile na tvoji vgrajene BT020, to še ne pomeni, da je to 'preferenčna izbira izdelovalca', pač so na tisto serijo te nataknili; na kakšno drugo serijo istega modela motorja so dali pa kakšne druge gome.

citiram iz knjige:

- Prednja in zadnja guma morrata biti od istega proizvajalca in istega koncepta, sicer karakteristike upravljanaja ne morajo biti zagotovljene.

- Po izčrpnih testih Yamaha Co., Ltd odobrava le spodaj navedene gume.

-...

-...

Prednja:

Velikost: 120/70 ZR17M/C

Proizvajalec / model: -Bridgestone / BT020F GG

-Dunlop / D252F

Zadnja:

Velikost: 180/55 ZR17M/C

Proizvajalec / model: -Bridgestone / BT020R GG

-Dunlop / D252

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Distančniki na tačkah so kar v redu pokazatelj za začetek. Prej pa lahko še s škornjem potipaš, da se ne ustrašiš preveč ko zaruži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prlimaj kakšno fotko, pa da vidimo...

tu maš še moj posnetek kolenčkanja z FZ6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha. Kako pa potem vem, kdaj je dovolj? Se bojim, da bi bilo preveč.

Po domače povedan so te gume, ki jih imaš nameščene štoraste in ne dajejo dobrega občutka (vozil Dunlop in Bridgestone na FZ6 - dva različna motorja, prva vgradnja), poleg tega imajo tvoje že 6kkm in ker nisi polagala, se je guma izoblikovala, predvsem prva v trikotnik z robom in je z njo težje vozit oz. polagat.

Predlagam ti, da začneš polagat, ko boš imela nove gume (npr. M3), predvsem zaradi tega, da se ne boš ustrašila v sredini ovinka in ker dobiš popolnoma drug motor (miren, lažje obvladljiv). Jaz imam M3 in se res lepo zlijejo z motojem, na cesti z njimi še nisem imel zdrsa, pa jih ne šparam nič, Dunlopa ne bi vzel, ker na FZ6 delajo štenge in po kakšne 2kkm začnejo tresti v ovinku (ni nevarnosti, je pa čudn občutek). Druga ti ne morem predlagati, ker še nisem vozil. Prijatli vozijo še PP in pravijo, da so odlične. V kolikor ne dobim sedaj Pirelli Diablo Rosso, bom namestil Michelin PP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bikez hvala za nasvet.

v nedeljo sva šla s fantom na eno furo čez avstrijo.

šlo je že kar lepo proti robu gume in v ovinku, ko sem bila nagnjena je nekaj treslo. ni mi bilo jasno kaj. to sem mu potem povedala, samo sva videla, da še ni bilo na robu gume.

bom s temi gumami vozila bolj previdno, pa bom potem pri novih gumah poskusla kaj več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bikez hvala za nasvet.

v nedeljo sva šla s fantom na eno furo čez avstrijo.

šlo je že kar lepo proti robu gume in v ovinku, ko sem bila nagnjena je nekaj treslo. ni mi bilo jasno kaj. to sem mu potem povedala, samo sva videla, da še ni bilo na robu gume.

bom s temi gumami vozila bolj previdno, pa bom potem pri novih gumah poskusla kaj več.

Če je prva guma tresla potem potegni z roko po robu gume in ti bo prec jasno zakaj trese. M3 ali PP tega ne delata!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eno vprašanje.

meni se "zdi", da je moj motor nemiren v balanci. a je to možno? tako kot bi ga hotelo tresti.

kako to rešit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha. Kako pa potem vem, kdaj je dovolj? Se bojim, da bi bilo preveč.

predlagam, da imaš na začetku mejo naklona svoje noge...ni treba glih z prsti ružit po tleh...:) počasi se navadiš in potem ti bodo zavoji do tačke nekaj čisto enostavnega... sam tudi nisem verjel, da ta motor sploh gre do tačke kaj šele po kolenih... tistih podaljškov na tačkah nimam več in tudi sama tačka je že pobrušena, da o stojalu sploh ne govorim, k ga že polovico manjka...( centralnega pa nimam gor, ker je nevaren za polaganje ovinkov, saj zelo hitro tudi z njim podrajsaš kar je zelo nevarno)... no, sedaj vem, da gre tudi po kolenih... trenutno imam pa gume dunlop qualifier II . Občutek je dober na suhi podlagi, na mokri pa jih še nisem čisto preizkusil...edino me moti pri teh gumah, da malo težje motor pade v ovinek..prej sem imel gume continental, spredaj attac sport, zadaj pa road... in so šle lepše v ovinek...

predlagam pa tudi, da se en dan zapelješ recimo na dirkališče na Novi Marof, kjer te pride okol 25 eur/dan in tam treniraš ovinke...saj je pista precej zavita in ovinki počasni...pista je sicer bolj namenjena za gokart in supermoto, ampak za učit in vadit ovinke je kar idealna... slaba stran pa je, da je iz Ljubljane kar 250km avtoceste in seveda potem še nazaj...tko da, če imaš varjanto, daš motor na prikolico in se odpelješ tja trenirat .... se splača, pa še nobene bojazni ni, da ti kakšen z avtomobilom nasproti pripelje :) aja pa fajn je, da se prej pokliče in se pozanima, kdaj ima proste dneve, da ni kakšnih tekmovanj ali privat zakupov steze... fant je zelo prijazen in pride odpret stezo tudi samo za par ljudi...

lp modri

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hitrem pospeševanju, tudi pri večjih hitrostih mi postane belanca nervozna. Pomoje je to zaradi oblike profila na BT021. Kak drug možen razlog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razbremenitev prednjega konca motocikla pogojuje lazje "opletanje" balance. in se kaksen faktor vec je lahko zraven.

BTW: kaj pojmujes pod "hitro pospesevanje"? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hitrem pospeševanju, tudi pri večjih hitrostih mi postane belanca nervozna. Pomoje je to zaradi oblike profila na BT021. Kak drug možen razlog?

V kolikor je vse original, ti tega ne sme počet!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vozil Q in Qrr pa ti povem da za 20evrov razlike bi po mojem raje dal Qrr, vse pa je odvisno od tvojga načina vožnje. Če se kdaj rad zapelješ tud mal hitrej, je men bolši občutek na Qrr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men najboljš pašejo pirellke

kaj drugo dost nisem poskusil

edin za michelinke vem, te pa mi ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razbremenitev prednjega konca motocikla pogojuje lazje "opletanje" balance. in se kaksen faktor vec je lahko zraven.

BTW: kaj pojmujes pod "hitro pospesevanje"? :P

:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma kdo Dunlop Qalifier gor pa če je zadovoljen?

Do sedaj vozil Dunlop D220, M3, sedaj nabavil Pirelli Diablo Rosso. Q sicer nisem vozil, so pa vozili moji kolegi. Dunlop ima to napako, da rata na FZ6 stopničasta na robovih po kakšne 2 jurja in začne tresti v ovinku. Tega ti M3 ali Pilot Power ne bosta počela in sta za FZ6 več kot dovolj dobra. Za Rosso pa poročam k zvozim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma kdo Dunlop Qalifier gor pa če je zadovoljen?

Sem jih vozu na cbr ki pa sem bil zelo zadovoljen :worship:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma kdo Dunlop Qalifier gor pa če je zadovoljen?

jest jih imam zdej... z njimi sem naredil okol 1500km in sem kar precej zadovoljen..enkrat bil z njimi tud že na Grobniku...

Aja gume pa so Dunlop Qualifier II, ki so precej boljše od prejšnjih qualifier...vsaj po testih naj bi bile...prej sem imel continental attac..spredaj sport, zadaj road...so šle lepše v ovinek, sam mal sem imel slab občutek, saj sem z njimi naredil veliko km (od tega dvakrat dirkališče..Marof in Grobnik), pa je bila sprednja guma še vedno zelo malo obrabljena... tako, da mislim, da bodo naslednje gume ravno tako dunlop Q II, al pa mogoče sprobam še M3, saj kakor berem jih zelo hvalijo...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!