Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Kok pa kaj porabi ta Fazerca

sry ki se mi ni dalo brat vseh 180 strani ;)

moja povprečna poraba: 4,73 l/100km

najvišja: 5,11 l/100km

najnižja: 4,35 l/100km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom dal kr original nazaj noter , take kot so sedaj se pravi NGK CR9EK, sam me pa vseeno zanima kaj je to za ena svečka oziroma material CR9EX (iridijeva), kaj je na njej boljšega?

preveri tule:

NGK iridium IX

Skratka, boljše izgorevanje, daljša življenjska doba....ne vem kako pa se obnesejo v praksi, jaz sem dal notri navadne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

V torek zvečer sva s fantom na mojem FZ6n na balanci odvila 3 vijake (tistega, ki je čisto na sredini in potrebuješ ključ 22 in 2 imbusa - bolj majha - ob strani). Ker se ni nič spremenilo (hotela sva balanco zgoraj zravnati - tako kot, če se ti na kolesu malo zamakne), sva jih privila nazaj. Naslednji dan sva šla na morje in ugotovila sem, da motor med 60 in 70 km/h nenormalno trese (prej ga ni). Ja, tudi prej ga je malo treslo, vendar je baje to normalno (to je povedal serviser). Danes sem klicala serviserja, če lahko pripeljem motor, da pogleda, kaj sva naredila narobe. Rekel mi je, da naj menjam gumo, da je z vilcami ziher vse vredu. Sva se ustavila tudi na prvi bencinski in je bil tlak v gumi 2.1. Sva jo napolnila na 2.4, ker sem bila kar naložena, pa je delalo isto. Se pa to tresenje pozna pri recimo 68 km/h zelo. Če se peljem naravnost in spustim balanco, sem ziher, da se ne bi več ulovila. Če se pri isti hitrosti peljem v ovinek, je tako, kot bi sprednjo gumo dvigovalo od tal.

1 dan prej sva zmontirala še kovček (Givi V46) in pa cevno zaščito motorja. To dvoje dvomim, da toliko vpliva na samo vožnjo.

Kaj mislite? Je že kdo imel takšne probleme? Koliko možnosti je, da je to začelo delati čez noč samo zaradi gume?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

V torek zvečer sva s fantom na mojem FZ6n na balanci odvila 3 vijake (tistega, ki je čisto na sredini in potrebuješ ključ 22 in 2 imbusa - bolj majha - ob strani). Ker se ni nič spremenilo (hotela sva balanco zgoraj zravnati - tako kot, če se ti na kolesu malo zamakne), sva jih privila nazaj. Naslednji dan sva šla na morje in ugotovila sem, da motor med 60 in 70 km/h nenormalno trese (prej ga ni). Ja, tudi prej ga je malo treslo, vendar je baje to normalno (to je povedal serviser). Danes sem klicala serviserja, če lahko pripeljem motor, da pogleda, kaj sva naredila narobe. Rekel mi je, da naj menjam gumo, da je z vilcami ziher vse vredu. Sva se ustavila tudi na prvi bencinski in je bil tlak v gumi 2.1. Sva jo napolnila na 2.4, ker sem bila kar naložena, pa je delalo isto. Se pa to tresenje pozna pri recimo 68 km/h zelo. Če se peljem naravnost in spustim balanco, sem ziher, da se ne bi več ulovila. Če se pri isti hitrosti peljem v ovinek, je tako, kot bi sprednjo gumo dvigovalo od tal.

1 dan prej sva zmontirala še kovček (Givi V46) in pa cevno zaščito motorja. To dvoje dvomim, da toliko vpliva na samo vožnjo.

Kaj mislite? Je že kdo imel takšne probleme? Koliko možnosti je, da je to začelo delati čez noč samo zaradi gume?

Mislim,da je problem v kovčku,vsaj pri meni je bilo tako,daj ga dol in boš videla,če je razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim,da je problem v kovčku,vsaj pri meni je bilo tako,daj ga dol in boš videla,če je razlika.

tole bom poskusla takoj, ko pridem domov.

hvala za nasvet!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

V torek zvečer sva s fantom na mojem FZ6n na balanci odvila 3 vijake (tistega, ki je čisto na sredini in potrebuješ ključ 22 in 2 imbusa - bolj majha - ob strani). Ker se ni nič spremenilo (hotela sva balanco zgoraj zravnati - tako kot, če se ti na kolesu malo zamakne), sva jih privila nazaj. Naslednji dan sva šla na morje in ugotovila sem, da motor med 60 in 70 km/h nenormalno trese (prej ga ni). Ja, tudi prej ga je malo treslo, vendar je baje to normalno (to je povedal serviser). Danes sem klicala serviserja, če lahko pripeljem motor, da pogleda, kaj sva naredila narobe. Rekel mi je, da naj menjam gumo, da je z vilcami ziher vse vredu. Sva se ustavila tudi na prvi bencinski in je bil tlak v gumi 2.1. Sva jo napolnila na 2.4, ker sem bila kar naložena, pa je delalo isto. Se pa to tresenje pozna pri recimo 68 km/h zelo. Če se peljem naravnost in spustim balanco, sem ziher, da se ne bi več ulovila. Če se pri isti hitrosti peljem v ovinek, je tako, kot bi sprednjo gumo dvigovalo od tal.

1 dan prej sva zmontirala še kovček (Givi V46) in pa cevno zaščito motorja. To dvoje dvomim, da toliko vpliva na samo vožnjo.

Kaj mislite? Je že kdo imel takšne probleme? Koliko možnosti je, da je to začelo delati čez noč samo zaradi gume?

Zakaj sta pa hotela zravnati belanco????

Kr tak kot na kolesu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj sta pa hotela zravnati belanco????

Kr tak kot na kolesu?

če pogledaš kolo, gre lepo naravnost. in v istem hipu je balanca obrnjena malo na levo. (tako kot se recimo naredi na kolesu, pa jo potem zravnaš)

in sva odvila srednji vijak in tista ta mala na vsaki strani. pa sva malo poskusila zasukat v desno. pa ker ni bilo nič boljše, sva pustila in privila nazaj.

bom zdaj po "kosilu" šla poskusit brez kufra in bom poročala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, čist tko... pr kolesu tko lahko nrdiš ker je balanca vpeta samo v 1 točki. Kako boš pa zavrtel balanco če je v 3eh točkah vpeta, pa res ne vem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, čist tko... pr kolesu tko lahko nrdiš ker je balanca vpeta samo v 1 točki. Kako boš pa zavrtel balanco če je v 3eh točkah vpeta, pa res ne vem...

ja seveda. tudi mi2 sva to naredila samo iz firbca. ker pa nimava izkušenj, sva stvar pustila tako kot je. bo že kdo, ki ve, kako se s tem dela, pogledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pogledaš kolo, gre lepo naravnost. in v istem hipu je balanca obrnjena malo na levo. (tako kot se recimo naredi na kolesu, pa jo potem zravnaš)

in sva odvila srednji vijak in tista ta mala na vsaki strani. pa sva malo poskusila zasukat v desno. pa ker ni bilo nič boljše, sva pustila in privila nazaj.

bom zdaj po "kosilu" šla poskusit brez kufra in bom poročala.

Če tako ravnaš moraš odvit vse vijake na križu, ki držijo štange vilic, pa ne pretiravat z ravnanjem, da ne poči strehica. Srednji vijak na ležaju vilic pa pustiš na miru.

Drugače se pa ravna tudi tako, da odviješ objemki na balanci in poravnaš. Deluje, če so nosilci balance privijačeni v križ, če je pa fiksno s križem se pa ne da preveč.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če tako ravnaš moraš odvit vse vijake na križu, ki držijo štange vilic, pa ne pretiravat z ravnanjem, da ne poči strehica. Srednji vijak na ležaju vilic pa pustiš na miru.

Drugače se pa ravna tudi tako, da odviješ objemki na balanci in poravnaš. Deluje, če so nosilci balance privijačeni v križ, če je pa fiksno s križem se pa ne da preveč.

hvala za nasvet!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim,da je problem v kovčku,vsaj pri meni je bilo tako,daj ga dol in boš videla,če je razlika.

:worship:

točno tako. brez kovčka je stanje normalno.

hvala še enkrat :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok pa kaj porabi ta Fazerca

če se lepo peljem z ženo, potem je okoli 4,5l/100km

če se pa sam potem pa tja do 6l/100km... s tem, da ga prav nič ne šparam...

tele fazerke so res šparovčki smile.gif

Popravljeno . Popravil modri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok pa kaj porabi ta Fazerca

če se lepo peljem z ženo, potem je okoli 4,5l/100km

če se pa sam potem pa tja do 6l/100km... s tem, da ga prav nič ne šparam...

tele fazerke so res šparovčki smile.gif

Ma 6l pa fertik(če sem nežen):krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma 6l pa fertik(če sem nežen)ph34r.gif

predlagam, da ga pelješ mal na servis, ker če res lepo voziš in ti popije najmanj 6l , potem nekaj ni vredu...vsaj mislim tako...smile.gif

Popravljeno . Popravil modri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma 6l pa fertik(če sem nežen):krneki:

predlagam, da ga pelješ mal na servis, ker če res lepo voziš in ti popije najmanj 6l , potem nekaj ni vredu...vsaj mislim tako...smile.gif

modri... nežnost si vsak drugače razlaga. kar je zanj nežno, je lahko zate že smrtno :whistle:to samo ugibam, da ne bo pomote

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, men res ni nikoli več kot 6l pokurila....pa verjemi, da nisem nežen.... bi bilo pa zanimivo slišat od nekoga, ki jih servisira, kaj bi bilo lahko narobe, če imaš večjo porabo...tudi na dirkališčih mi ne popije več kot 6-6,5l, medtem, ko je moral it kolega z hornet600 že bistveno prej tankat...ko je njemu zasvetila rezerva, sem imel še 1/3 tanka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!