Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

:eek::eek::eek:

Discontinued for 2010

• 2009 Yamaha MT-01

• 2009 Yamaha FJR1300AE

2009 Yamaha FZ6

• 2009 Yamaha YZF-R6S

• 2009 Yamaha Roadliner Midnight

• 2009 Yamaha Stratoliner

• 2009 Yamaha Stratoliner Midnight

• 2009 Yamaha Royal Star Tour Deluxe S

• 2009 Yamaha Royal Star Tour Deluxe

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2010models/2010models-yamaha.htm

Se komu mogoče sanja, kako bo v letu 2010???

Objavljeno

Mislim, da je to bolj tipa, da ne bo novosti v letu 2010 kar se tiče FZ6 :hmm:

Objavljeno

Po mojem, bodo delal samo še FZ6 S2. Verjetn so skladišče spucal.

Objavljeno

Ja samo tukaj je haklc ... pri njih je FZ6 brez oznake S2 (šteje zgleda samo modelno leto):

post-1569-125550616834_thumb.jpg

Objavljeno

Ja samo tukaj je haklc ... pri njih je FZ6 brez oznake S2 (šteje zgleda samo modelno leto):

Zanimivo je to, da je spodaj in zgoraj R6.

Objavljeno

Zanimivo je to, da je spodaj in zgoraj R6.

Ja, ampak R6S ki je pod "Discontinued for 2010" je nam poznan kot modelno leto 2005 (2006 je že nova oblika).

Objavljeno

Glede na to da ma zadi 160 gumo se mi zdi da je to Diverzion z tistimi bogimi 70 KM namesto Fazerjevih 98Km.Je pa lepa..

Objavljeno

pa še moj prvi post, sem gregor in vozim srebrno fz6 letnik 2004. za zdaj sem prezadovoljen, ker je to tudi moj prvi motor,

Objavljeno

pa še moj prvi post, sem gregor in vozim srebrno fz6 letnik 2004. za zdaj sem prezadovoljen, ker je to tudi moj prvi motor,

Čestitam! Je srebrna s srebrnimi feltnami? :wub:

Objavljeno

za predstavljanje in cestitkanje obstajajo teme.

Objavljeno

za predstavljanje in cestitkanje obstajajo teme.

Nas tukaj tudi zanima kdo vse to vozi, tako da je z moje strani dobrodeošel!!!

Objavljeno

Čestitam! Je srebrna s srebrnimi feltnami? :wub:

Hvala, ja ima srebrni okvir in srebrne felge.

Objavljeno

Hvala, ja ima srebrni okvir in srebrne felge.

:worship::worship::worship:

Objavljeno

Nas tukaj tudi zanima kdo vse to vozi, tako da je z moje strani dobrodeošel!!!

v profilu.......... motocikel......... je viden pri vsaki objavi. pri tebi pise samo yamaha. zanimivo. ampak zanima te kdo kaj vozi. potem vsaj napisi KAJ vozis (de ni sintesajzer :evilgrin:).

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali kdo pozna zadevo za nižanje motorja zadaj na amortizerju z nekakšnim stabilizatorjem (na vilicah pa se samo križ spusti za nižano višino)

Lojz katalog 09 str 761

Objavljeno

jaz mam poslikano

bom nasljednjič pokazal

Objavljeno

Ali kdo pozna zadevo za nižanje motorja zadaj na amortizerju z nekakšnim stabilizatorjem (na vilicah pa se samo križ spusti za nižano višino)

Lojz katalog 09 str 761

t.i. dog bones. za visanje in nizanje visine zadka. moj bandit ima povisan zadek (i.e. krajse pasje kosti). zamenjas originalne s temi iz kataloga.

imej kaksen udarni izvijac ali dooooooolgi podaljsek kljuca (udarni je boljs).

Objavljeno

t.i. dog bones. za visanje in nizanje visine zadka. moj bandit ima povisan zadek (i.e. krajse pasje kosti). zamenjas originalne s temi iz kataloga.

imej kaksen udarni izvijac ali dooooooolgi podaljsek kljuca (udarni je boljs).

Kaj pa ciklistika ali se kaj spremeni?

Objavljeno

Mene tud zanima to.

Jest bi sicer rabu za fz1s.

Hvala:worship:

Objavljeno

ciklistika se spremeni. ce ne visas zadka in extremis (vec kot 35 mm; z voznikom obremenjen motor je visji za ca. 10-20 mm, odvisno od nastavitve amortizerja) je motor lepse vodljiv v ovinkih, tudi vzmetenje lahko nastavis na bolj "mehko", ker imas na voljo vec hoda amortizerja (kar je bil tudi prvotni razlog za visanje zadka mojega bandita). spremeni se tudi "visina sedeza", i.e. obcuti se tisti centimeter visinske razlike ko stojis na mestu pred semaforjem ali podobno.

Objavljeno

ciklistika se spremeni. ce ne visas zadka in extremis (vec kot 35 mm; z voznikom obremenjen motor je visji za ca. 10-20 mm, odvisno od nastavitve amortizerja) je motor lepse vodljiv v ovinkih, tudi vzmetenje lahko nastavis na bolj "mehko", ker imas na voljo vec hoda amortizerja (kar je bil tudi prvotni razlog za visanje zadka mojega bandita). spremeni se tudi "visina sedeza", i.e. obcuti se tisti centimeter visinske razlike ko stojis na mestu pred semaforjem ali podobno.

ok... to če višaš... kaj pa mi, ki bi zadevo mogli ponižat? kako pa se potem spremeni ciklistika?

Objavljeno

sklepam da si nizje rasti. ergo najbrz tudi lazja od 100 kg. amortizer ustrezno nastavis na tebi vsecno delovanje.

sama ciklistika se pri nizanju ne spremeni toliko, da bos imela probleme z motorjem. noben/a znanec/ka kateri/a je nizal/a motor do sedaj se ni omenil/a tezave ali velike spremembe pri voznji razen visine sedeza. razlike so; kolikse, ti

iz izkusenj ne morem povedati, ker znizanih motorjev se nisem vozil (razen vare in tigra, samo je to druga pesem).

Objavljeno

BTW par dog bones stane na netu od € 30.- dalje, ce naredis sam/a so se cenejse. uporabi navadno nerjavece zelezo/jeklo debeline ca. 5-7 mm (izmeri debelino originalnih) St.37.2 ali podobno. aluminij ni priporocen razen T7076 (ali boljsi), samo ta je drag in se ne izplaca (razen ce je optika RES problem).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!