hvilu Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Zdravo! Sama sem včasih vozila SV650S, pa sem šla zdaj na FZ6n. Baje, da se na FZ6 lažje pelješ zadaj kot na SV650S. Sama tega nisem poskusila, tako da tega ne vem, je pa sestra rekla, da je zdaj bolje, kadar se pelje z mano. Razlika med vožnjo prvega in drugega je velika. Drža je drugačna, če hočeš bolj eksploziven štart, moraš dodat več gasa (FZ6), potem pa je navora in moči dovolj. To je zgolj moje osebno mnenje! Ja, sam ti si prej mela 650S, js pa mam N...zato rszlika v drži, pomoje...
WhiteWolf Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Zdravo, v tej temi sem nov. Sicer sem ponosni lastnik SV650N K3. Motor mi je všeč, dovolj navora in moči za moj stil vožnje. Sopotnica pa vedno nerga, da ni udoben. Zato razmišljam o menjavi za FZ6S, tam okoli 2004, 2005 letnik. Zanima me, če je ta model večji, bolj prostoren od SV650? Zanima me tudi, kako se motor obnaša v nižjih obratih, saj sem nekoliko v dvomih okoli tega (600ccm, 4 bati... Vglavnem, prosim za kak nasvet, glede na to, da sem navajen V2... Lp Odogovor glede obnašanja v nižjih obratih. FZ6 ima izrazito športno naravnan karakter motorja, tako da je velika razlika proti V2 in se bojim, da ti ne bo odgovarjal karakter, sploh ker si navajen V2. Navora tukaj v nizkih obratih žal ni v izobilju, kar pomeni, da je treba motor držati nad 6000 obrati, tam pri 8-10000 rpm pa motor "znori".
hvilu Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Odogovor glede obnašanja v nižjih obratih. FZ6 ima izrazito športno naravnan karakter motorja, tako da je velika razlika proti V2 in se bojim, da ti ne bo odgovarjal karakter, sploh ker si navajen V2. Navora tukaj v nizkih obratih žal ni v izobilju, kar pomeni, da je treba motor držati nad 6000 obrati, tam pri 8-10000 rpm pa motor "znori". Se da to na kak način korigirat?
WhiteWolf Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Se da to na kak način korigirat? Poglej si krivuljo pa ti bo vse jasno...
hvilu Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 No, ni to baš neki. Sicer pa zdej vozim SV650 z akrapovičem:)
WhiteWolf Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 No, ni to baš neki. Sicer pa zdej vozim SV650 z akrapovičem:) Nisem dal grafa zato da bi videl primerjavo z Akrapovičem, ampak da vidiš da pod nizkimi obrati motor ne da veliko od sebe...
hvilu Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Ja, ja, tu se pa strinjam. Bi blo treba probat peljat, pa se pol pogovarjat...
suhi Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Ja, ja, tu se pa strinjam. Bi blo treba probat peljat, pa se pol pogovarjat... Sam ti bom napisal samo tole - 4 valjnik tega razreda, ki se primerljivo kosa s pospeški v nižjih obratih je le Z750, pa še ta ne popolnoma. Sam če bi šel (kar tudi sem) iz 2 valnjika na 4 bi šel na več ccm, saj ti bo sicer vožnja precej nedomača in se dolgo dolgo ne boš navadil na tisto tišanje v obrate 8000+. Nabavi Z750S, to bo sopotnica vesela in tudi ti boš imel nekaj novega, dokaj zanimivega pod ritjo. ajd
Be wild Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 (popravljeno) Jaz bi ti dal še en predlog (čeprav že smetimo po tej temi) resno si poglej TDM 900. Na njenem hrbtu sem kot pobalin ogromno presedel na zadnjem sedežu. Super motor, vzdržljiv, lahko vodljiv, dovolj močan, pa še stila vožnje ti ne bo potrebno spreminjat, kvečjemu bo šlo na boljše. Se opravičujem vsem vam v temi Fazer za smetenje. Popravljeno Februar 1, 2010. Popravil Be wild
NejcN Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Sam ti bom napisal samo tole - 4 valjnik tega razreda, ki se primerljivo kosa s pospeški v nižjih obratih je le Z750, pa še ta ne popolnoma. Sam če bi šel (kar tudi sem) iz 2 valnjika na 4 bi šel na več ccm, saj ti bo sicer vožnja precej nedomača in se dolgo dolgo ne boš navadil na tisto tišanje v obrate 8000+. Nabavi Z750S, to bo sopotnica vesela in tudi ti boš imel nekaj novega, dokaj zanimivega pod ritjo. ajd Če iščeš nekaj udobnega za sopotnico, in da nebo potrebno preveč visokih obratov v vožnji v dvoje ti predlagam legendarno Hondo VFR(zelo sexy motor), ali pa FZ1-s(moj najlupši). Obadva sta nekakšna sport turerja. Zmogljiva motorja,vsestranska, s katerima pa ni problem jet tud na par dnevni izlet. Ko pa si sam na njih, ti pa tud nebo dolgcajt :naughty: . Začetni vložek bo večji kot pri 600taku, vendar motorja neboš menjal zeeeelo dolgo cajta.... Vsekakor pa probaj FZ6-S, odličen motor ki ima tudi vse našteto zgoraj, vendar če imaš malce "večjo" bejbo bo vožnja mogoče manj uživantska kot z malce močnejšim motorjem.
_Fingi_ Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Žiu. Vem, da vsak ta tretji napiše: Kere gume?? Pa vseno, bi vas prosil za malo izkušenj. Trenutno sem imel gor QRR,vendar so po dobrih 5k km fuč. No, zadnja, sprednja je še kar uredu. V temi od gum nisem našel kej koristnih informacij, tako da če bi se komu dalo napisati kaj vozi, tam nekje da bi zdržale 7-8k km vožnje bi bilo super...
simon Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Žiu. Vem, da vsak ta tretji napiše: Kere gume?? Pa vseno, bi vas prosil za malo izkušenj. Trenutno sem imel gor QRR,vendar so po dobrih 5k km fuč. No, zadnja, sprednja je še kar uredu. V temi od gum nisem našel kej koristnih informacij, tako da če bi se komu dalo napisati kaj vozi, tam nekje da bi zdržale 7-8k km vožnje bi bilo super... Živjo Na tako pavšalno zastavljeno vprašanje boš težko dobil odgovor, katerega želiš, poleg tega imaš v forumski temi Oprema razloženih in opisanih miljon možnih kombinacij, tako da boš lahko sestavil opcijo, ki ti bo najbolj odgovarjala (na "papirju" seveda). Je pa tako, jaz sem imel na fz6 najprej dunlop d208, športne gume, ki so se odlično odnese, nikoli spustile in sem imel vedno dober občutek z njimi. Katera je sedaj naslednica te gume ne vem. Problem je bil da sem z njimi, večinoma vožnja v dvoje, naredil dobrih 4000 km. Ko so prišle dunlop road smart, sem namestil te, tudi sedaj jih imam gor in moram reči da so gume super. DRžijo dobro, na robu mi sicer sem pa tja ne dajejo take gotovosti kot 208, glede na to, da so po 5000 km še zelo ohranjene, so zame in moj stil vožnje odlične. Tako da, jaz ti priporočam dunlop road smart. lp
tusi Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Tudi sam sem sedaj na Roadsmartkah in so boljše od predhosnih Metzeler Z6 in daleč pred originalnimi Bridgestone BT020. Na roadsmartkah imam sedaj 10k km, pa bodo še za kakega tisočaka. In pa če cena je ugodna.
david46 Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Pozdravljeni! jaz sem imel pireli diablo corsa 3 moram rečt da so odlične gume, nikoli popustile, vendar na žalost po 4000km je zadnja popolnoma kaput! eeeee danes dobil nove pokrove za hladilnik za mojo ZVERINO: Info stari pokrovi so naprodaj za 30€.
koci430 Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Odgovor je na dlani...prišlo je nekje do stika. Ker je precej mraz se ti voda ne posuši tebi pa še kar naprej vrže varovalke ven. Pusti motor pri miru kak teden pa spet poskusi. Če imaš pri roki (ali moč kje dobiti) kompresor z zrakom ga fino prepihaj po žicah oz. na delih kjer težko prideš zraven. Mislim ,da to tole kar držalo..Sem ga pustil kakšne 4 dni pri sobni temperaturi 20 stopinj in mislim ,da je sedaj v redu..
koci430 Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Ali je to pri tem motorju normalno da v določenih obratih ,tam okoli 4000 postane mašina bolj glasna oz kot da nekaj "zarohni" ,potem ko pa pride okoli 5000 je pa spet v redu..?
_Fingi_ Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Torej so s Roadsmart same dobre izkušnje, super. Sedaj se moram samo še odločit, ali dam še 1x gor QRR, tko kot je sprednja, pa naslednjič obe menjam, ali vozim pol pol... Ima mogoče kdo po ugodni ceni za prodati original žmigavce?
Hiroshi Yamamoto - san Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Žiu. Vem, da vsak ta tretji napiše: Kere gume?? Pa vseno, bi vas prosil za malo izkušenj. Trenutno sem imel gor QRR,vendar so po dobrih 5k km fuč. No, zadnja, sprednja je še kar uredu. V temi od gum nisem našel kej koristnih informacij, tako da če bi se komu dalo napisati kaj vozi, tam nekje da bi zdržale 7-8k km vožnje bi bilo super... Do sedaj sem dal vsakokrat druge gume. Zaključek: Continental najboljša kar se tiče občutka in lege. Ob normalni vožnji ti 7 - 8 k ne uide. Imam pa kombinacijo Spredaj mehkejša conti race, zadaj pa malo tršo conti sport. Kombinacija se obnese super tako za vožnjo kot tudi obraba.
david46 Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Aloha! danes mojo postavil ven pa tudi poslikal...
Nostra Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 imam FZ 6 prevoženih 48.000 pa me zanima kaj bi bilo potrebno pri teh kilometrih vse zamenjat ? hvala za odgovore
tusi Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 imam FZ 6 prevoženih 48.000 pa me zanima kaj bi bilo potrebno pri teh kilometrih vse zamenjat ? hvala za odgovore Zamenjati je treba vprašanje. Tako ti pa samo lahko rečem, da imaš pri 50.000 redni servis.
Nostra Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Zamenjati je treba vprašanje. Tako ti pa samo lahko rečem, da imaš pri 50.000 redni servis. morda res malce nerodno zastavljeno vprašanje pa vendarle me zanima kaj je potrebno pri 50.000 na servisu menjati, glede nato, da bo servis opravljen doma bi rad zamenlaj vse, da česa nebi pozabil (kajti tudi nevem kaj je prejšnji lastnik menjal pri 40.000). poleg olja in oljnega filtra je potrebno še ? slišal sem tudi, da je potrebno menjati pri teh kilometrih tudi tesnilo na vijaku za izpust olja je to res ?
SF Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 (popravljeno) Tule poišči priročnik uporabo tvojega motornega kolesa in ga preberi. V njem imaš komplet intervale vzdrževanja. Ko boš prebral, kaj vse je treba na motorju naredit, lahko poiščeš tudi servisni priročnik. Navodila za uporabo je treba tudi prebrati, ne samo prevzeti ob nakupu... http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=1557&hl=servisni&st=0 Popravljeno Februar 6, 2010. Popravil SF
Barracuda Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Zamenjati je treba vprašanje. Tako ti pa samo lahko rečem, da imaš pri 50.000 redni servis. Meni se zdi vpr čist ql Če je navedel sam km, želi pač opraviti preventivni oz redni servis ki je predpisan za te km. Pomeni da verjetno nima nikakršnih drugih težav in da so ti servisi bili opravljeni tudi do sedaj po predpisanih intervalih. Za pravi odgovor si pa že dobil link lp
Fazer03 Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 .... slišal sem tudi, da je potrebno menjati pri teh kilometrih tudi tesnilo na vijaku za izpust olja je to res ? Kakor je meni znano, se to menja ob vsaki menjavi olja. Cena pa po moje ni večja od 1€.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se