Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

Pa si ga aktiviral?

Ja ga ni bilo potrebno aktivirat, ker je bil že pripravljen na vgradnjo z dolito tekočino.Sicer sem ga še pred tem dal filat na polnilec potem pa noter v motor ampak od sebe ni dal nič.

Danes pa sem dobil exide yt12b-bs, v katerega pa sem dolil kislino. Bom počakal do jutri preden ga dam v motor, da vidimo če bo tokrat deloval. Treba pa je povedat, da so reklamacijo brez vsakršnega zakaj, kako itd... rešili.

Objavljeno

http://www.fz6-forum.com/forum/garage-mechanical-help/31014-problems-lcd-tachometer.html#post323055

Prosim če si lahko kdo uzame nekaj minut časa in prebere tale moj post v angleščini ker imam težave z števecem na yamahi.

Namreč polovica številk se ne vidi, od hitrosti, ure, do obratomera in črtic na obratomeru. Enostavno nekaj delcev črtic od vsake številke manjka.

Zanima me kje bi lahko bile težave, oziroma kako se dajo odpraviti.

Na sliki je recimo prikazana količina goriva, ki je skoraj polna pa vendarle manjka več kot polovica črtic????????

stevec.jpg

Objavljeno

Hmmm, :unsure: probaj, če se da kaj razstavit, preglej kontakte, če je kaj polomljeno ali vprašaj na servis.

Objavljeno

Lep pozdrav!

Zanima me če ma mogoče kdo za prodat masko za Fazer 600 letnik 2006. Lahko je tudi poškodovan lev del pa bomo pokombiniral.

Rabu bi pa tud sprednjo luč.

Hvala za pomoč.

LP

Objavljeno

eno vprašanje za lastnike FZ6

Ali ima kdo zamenjane izpuhe in montiran nosilec za kovček? Sprašujem zato, ker je nosilec pritrjen okrog izpuha in nevem če je enaka širina.

Objavljeno

http://www.fz6-forum.com/forum/garage-mechanical-help/31014-problems-lcd-tachometer.html#post323055

Prosim če si lahko kdo uzame nekaj minut časa in prebere tale moj post v angleščini ker imam težave z števecem na yamahi.

Namreč polovica številk se ne vidi, od hitrosti, ure, do obratomera in črtic na obratomeru. Enostavno nekaj delcev črtic od vsake številke manjka.

Zanima me kje bi lahko bile težave, oziroma kako se dajo odpraviti.

Na sliki je recimo prikazana količina goriva, ki je skoraj polna pa vendarle manjka več kot polovica črtic????????

stevec.jpg

Kaj pa če je pod masko prišla voda?

Objavljeno

eno vprašanje za lastnike FZ6

Ali ima kdo zamenjane izpuhe in montiran nosilec za kovček? Sprašujem zato, ker je nosilec pritrjen okrog izpuha in nevem če je enaka širina.

Pri meni ni problema. Imam LeoVince ovalni izpuh pa vse paše tako kot mora.

Objavljeno

hvala za to informacijo!

sem že naročil izpuh in sicer od MASS

Objavljeno

hvala za to informacijo!

sem že naročil izpuh in sicer od MASS

Kakšna je cena za MASS izpuha za FZ6? Tudi sam razmišljam, da bi menjal izpuh (zgolj zaradi zvoka)...

Kako se pa kaj obnesejo ARROW izpuhi?

Objavljeno

se kopiram za tukaj, vec glav vec ve :)

koliko naj bi naprimer zdrzala Yamaha FZ6 04/05 letnik, ce je redno vzdrzevana? Je prevec, ce kupimo motor z 44.000km prev. ?

Imam naslednje opcije, nevem kaj zbrati, cilj naj bi bil potovanja, voznja v dvoje z mojo...

#1

Yamaha FZ6

l. 2005

44000km

Dodaten opis:

Vožen na daljše relacije, redno vzdrževan-računi, 1.lastnik, barva Silver storm, nosilec s kovčkom za 2 čeladi+nosilec na kovčku, menjana veriga in zobniki, 12V vtičnica, nova sprednja guma, nova polletna vinjeta

3.500€

----

#2

Yamaha FZ6

l. 2004

25000km

Dodaten opis:

Kot nov, dodano visje vetrobransko steklo, manjsi srebrni smerniki

~3400€

----

#3

Yamaha FZ6

l. 2004

32000km

Dodaten opis: Rekreativno vožen, givi monokey kovček, alarm.

Servisna knjiga, skoraj nova zadnja guma, servis narejen prejšnjo sezono, pred ca. 4000km.

~3000€

----

#4 Yamaha FZ6

l. 2006

39000km

dod opis: Nosilec zakovcek, ohranjen (gume, servis verjetno uredu?)

~3500€

Resno sem zmeden :)

Objavljeno

se kopiram za tukaj, vec glav vec ve :)

koliko naj bi naprimer zdrzala Yamaha FZ6 04/05 letnik, ce je redno vzdrzevana? Je prevec, ce kupimo motor z 44.000km prev. ?

Imam naslednje opcije, nevem kaj zbrati, cilj naj bi bil potovanja, voznja v dvoje z mojo...

#1

Yamaha FZ6

l. 2005

44000km

Dodaten opis:

Vožen na daljše relacije, redno vzdrževan-računi, 1.lastnik, barva Silver storm, nosilec s kovčkom za 2 čeladi+nosilec na kovčku, menjana veriga in zobniki, 12V vtičnica, nova sprednja guma, nova polletna vinjeta

3.500€

----

#2

Yamaha FZ6

l. 2004

25000km

Dodaten opis:

Kot nov, dodano visje vetrobransko steklo, manjsi srebrni smerniki

~3400€

----

#3

Yamaha FZ6

l. 2004

32000km

Dodaten opis: Rekreativno vožen, givi monokey kovček, alarm.

Servisna knjiga, skoraj nova zadnja guma, servis narejen prejšnjo sezono, pred ca. 4000km.

~3000€

----

#4 Yamaha FZ6

l. 2006

39000km

dod opis: Nosilec zakovcek, ohranjen (gume, servis verjetno uredu?)

~3500€

Resno sem zmeden :)

Nekih večjih težav ob nakupu motocikla s ~50.000 km ne bi smel imeti - če je le bil kolikor toliko redno vzdrževan in očuvan.

P.S.: Vem, da nisi vprašal po tem nasvetu - pa vendar bi se mi zdelo škoda, da bi se ugriznil v jezik: za potovanja in vožnjo v dvoje bi raje izbral kakšnega V-Stroma 650/1000.

Objavljeno

Kakšna je cena za MASS izpuha za FZ6? Tudi sam razmišljam, da bi menjal izpuh (zgolj zaradi zvoka)...

Kako se pa kaj obnesejo ARROW izpuhi?

ta teden lahko dobiš arrow izpuh z 10% popusta in brez montaže.

če te zanima kje, mi piši.

Objavljeno

Nekih večjih težav ob nakupu motocikla s ~50.000 km ne bi smel imeti - če je le bil kolikor toliko redno vzdrževan in očuvan.

P.S.: Vem, da nisi vprašal po tem nasvetu - pa vendar bi se mi zdelo škoda, da bi se ugriznil v jezik: za potovanja in vožnjo v dvoje bi raje izbral kakšnega V-Stroma 650/1000.

Se mi zdi prevelik in oblika motorja mi ne sede, skratka mi ni ušeč...škoda. Ostajam pri FZ6, ljubezen na prvi pogled.

lp, kaj se nam najbolj splača vzet od unih 4 fejzerc?

Objavljeno

Kot praviš: več glav, več zelja :P. Jaz bi se skoraj najraje ozrl za prvo, ki si jo opisal, saj ima vse papirje (račune servisov) in tudi precej dodatne opreme. Pa tudi cena se mi ne zdi previsoka napram ostalim. Dobro se je pa tudi s prodajalcem pogovoriti, da ga malo spoznaš in mogoče ugotoviš, kako je ravnal z motorjem. Glede kilometrov je pa tako, če so servisi redno narejeni in da ga ni mrzlega priganjal v visoke obrate, motorju ne more biti nič.

LP Robert

Objavljeno

Računi servisov tudi niso vse. Jaz svojega, kar se tiče rednih servisov in vzdrževanja, servisiram in vzdržujem sam, ker to rad počnem in imam rad svoj motor in si zato brez problema vzamem časa kolikor ga rabim. Itak, kar se tiče večjih, resnejših popravil (npr. menjava ležaja na glavi) pelješ na servis.

Mislim da je bolj pomembno, da spoznaš lastnika, saj boš le tako dobil eno približno oceno kako je ravnal z motorjem. Ali je bil vožen v dvoje na ture ali solo do daske. Res je, da vzdrževan motor tudi pri 40000 km dela bp ampak jaz osebno bi za isti denar kupil tistega, ki ima skoraj polovico manj kilometrov. Pač material se s km obrablja, tako je. Plus tega imaš pri tistem na 30000 verjetno že narejen velik servis (svečke, filter, ketna, itd.) kar ti, vsaj prvo sezono prihrani nekaj denarja.

P.s.

Ko boš ogledoval motorje bodi pozoren na zadnjo gumo.

Pa ne gledat na 100 eur razlike.

lp

Objavljeno

Kot praviš: več glav, več zelja :P. Jaz bi se skoraj najraje ozrl za prvo, ki si jo opisal, saj ima vse papirje (račune servisov) in tudi precej dodatne opreme. Pa tudi cena se mi ne zdi previsoka napram ostalim. Dobro se je pa tudi s prodajalcem pogovoriti, da ga malo spoznaš in mogoče ugotoviš, kako je ravnal z motorjem. Glede kilometrov je pa tako, če so servisi redno narejeni in da ga ni mrzlega priganjal v visoke obrate, motorju ne more biti nič.

LP Robert

Ja #1 opcija je 05 l. ...samo #2 ima 2x manj prevozenih, pa se pozabil sem napisati, ima totalno NOVO zadnjo gumo, opravljen servis. (samo je pa brez nosilca in kovckov :( )

Vsi 4 lastniki so starejši, se mi zdi, da so ga vsi rekreativno vozili, daljše razdalje...nevemo res se je težko odločit :)

Računi servisov tudi niso vse. Jaz svojega, kar se tiče rednih servisov in vzdrževanja, servisiram in vzdržujem sam, ker to rad počnem in imam rad svoj motor in si zato brez problema vzamem časa kolikor ga rabim. Itak, kar se tiče večjih, resnejših popravil (npr. menjava ležaja na glavi) pelješ na servis.

Mislim da je bolj pomembno, da spoznaš lastnika, saj boš le tako dobil eno približno oceno kako je ravnal z motorjem. Ali je bil vožen v dvoje na ture ali solo do daske. Res je, da vzdrževan motor tudi pri 40000 km dela bp ampak jaz osebno bi za isti denar kupil tistega, ki ima skoraj polovico manj kilometrov. Pač material se s km obrablja, tako je. Plus tega imaš pri tistem na 30000 verjetno že narejen velik servis (svečke, filter, ketna, itd.) kar ti, vsaj prvo sezono prihrani nekaj denarja.

P.s.

Ko boš ogledoval motorje bodi pozoren na zadnjo gumo.

Pa ne gledat na 100 eur razlike.

lp

na katero opcijo ciljaš, #2 ali #3 ?

Hvala vsem za pomoč res, čez nekaj dni, ko bo motor doma prilepim ziljon slikic :) Drugače se motor kupuje za zeta :)

Objavljeno

Hmm... moj nasvet: nikoli ne zaupaj napisanim kilometrom... Danes ti števec marsikje za par € prevrtijo nazaj, tudi na 0, če hočeš. Izberi si tisto kar ti najbolj ustreza in pojdi pogledat. Malo prečekiraj znake obrabe: gumirane površine, itd., lastniku postavi par vprašanj: recimo kako olje pa ima notri, koliko pa tako olje stane, koliko pa pride servis in se ob tem delaj, da si se o tem pozanimal... ponavadi se da kmalu ugotoviti, če naklada.

Meni sta recimo 1 pa 3 najbolj simpatična, čeprav moraš vedeti, da boš 1 zelo težko naprej prodal, ko boš še sam nabil nekaj kilometrov. Samo za orientacijsko vrednost, ti povem, da sem svojega kupil za 3.850€, l.2006, ima realnih 11.000km, naj bi bil redno servisiran, od dodatne opreme pa ima le manjše carbon-look smernike. Drugače pa super motor, le v dvoje ga malo zmanjka, kar pa je značilno za skoraj vse 600ccm motorje. Če hočeš lepo vožnjo v dvoje potem si kupi litrsko mašino. Drugače pa če ti bo kdo trdil, da motor ni bil paden to najlažje ugotoviš tako, da pomeriš razdaljo leve in desne strani balance od držala za balanco - le-ta je namreč prav lepo mehka in se hitro ukrivi. No, v kolikor je ni menjal... pa tudi če je bil paden, v kolikor ni bil gromozansko sesut ni nič hudega... motor vsakemu kdaj zleti po tleh iz čiste smole... najraje kar na mestu. Sicer pa med poizkusno vožnjo čim več šaltaj, spusti krmilo in poglej, če se pelje lepo naravnost, segrej ga v leru za dve minuti in nato potipaj mašino, če kje ne pušča olje... v glavnem čimbolj se dotikaj motorja, preveri sprednje vilice, če so mokre,... Sicer pa lahko, da tudi 2 in 4 nista ravno slaba...

Objavljeno

@wix

Joj, tako lepo si vse napisal, da bi te najraje kar s seboj vzel na ogled :) Vidiš to je to, ker jaz ne vem kaj uprašati, pa tudi če vprašam ne vem kako naj bi mogel lastnik odgovoriti, da bo prav. Zelo bi ti bil hvaležen, če bi si vzel par minutk zame in napisal en kratek spisek vprašanj, ter pričakovanih odgovorov. (npr. Vprašaj/poglej/naredi to, to in to..in moglo bi bit tko pa tko) Lepo bi te prosil, če bi bil tako prijazen pa nekaj nahitro skupaj spisal :trance_27_notworthy:

Hm..potemtakem, se najbolj naprimer splača #1 ali #3 .. samo da pri

(razlika med #1 in #3)

#1 (plusi +) l. 2005, barva siva, 12v, polletna vinjeta, (minusi -) je 500€ več

#3 (plusi +) je pa dosti manj kilometrov, nova zadnja guma, prišparam 500€ (minusi -) barva navadna, vinjeta, 12v

pri #2 je pa uredu vetrobransko steklo, je sivo/met.modra, 25k, ampak je tudi 3400€, ni kufra/nosilcev

pri #4 pa je letnik uredu, prevozeni mi niso toliko usec, ni kufra pa se cena 3500€

LP hvala vsem za pomoč res

Objavljeno

Vsekakor najprej pojdi vse pogledat. Boš takoj zmanjšal izbor.

Ko sem jaz kupoval leta 2007, sem imel tudi širok izbor, ko sem si jih pa ogledal, pa mi je od ene šestih ostal samo en in tega sedaj vozim. Kar ljudje napišejo je včasih daleč od resnice.

In pa imam letnik 2007, pa ima sedaj 37.000 km. Dela brez problemov, tako da za kilometre se ni za bat.

LpTuši

Objavljeno

Včasih so rekli: "Kdor preveč prebira, na koncu prebirek dobi" - vedeti moraš, da je rabljeno pač rabljeno (zato je cenejše); nove (se pravi brez napak in napakic) pa imajo v trgovinah. Upam pa, da se bo tvoj tast še letos vozil z motorjem ...

LP

Objavljeno

Včasih so rekli: "Kdor preveč prebira, na koncu prebirek dobi" - vedeti moraš, da je rabljeno pač rabljeno (zato je cenejše); nove (se pravi brez napak in napakic) pa imajo v trgovinah. Upam pa, da se bo tvoj tast še letos vozil z motorjem ...

LP

moj zet ja :)

Objavljeno

#3 (plusi +) je pa dosti manj kilometrov, nova zadnja guma, prišparam 500€ (minusi -) barva navadna, vinjeta, 12v

vinjeta - se da kupit, ni tako draga

12v vtičnica tudi ni draga in četudi nisi štromar, si jo lahko namestiš sam

pri #2 je pa uredu vetrobransko steklo, je sivo/met.modra, 25k, ampak je tudi 3400€, ni kufra/nosilcev

pri #4 pa je letnik uredu, prevozeni mi niso toliko usec, ni kufra pa se cena 3500€

kufer in nosilce dobiš v skoraj vsaki trgovini. strošek od 200€ dalje - odvisno kater kufer vzameš.

moj je letnik 2006 (naked varianta), prevoženih realnih 10.300 km, se je tudi prodajal za 200€ več kot povprečna vrednost ostalih, vendar zanimanja ni bilo, ker je bil predrag. pa me ne gane. moj motor je kot nov in ga nihče ni hotel zaradi cene. pa se ne sekiram... bo pa pri hiši ostal :naughty:

Objavljeno

Če bo vse uredu in motor kot se šika, bomo pomoje #3 opcijo vzel ...

#3

Yamaha FZ6

l. 2004

32000km

Dodaten opis: Rekreativno vožen, givi monokey kovček, alarm.

Servisna knjiga, skoraj nova zadnja guma, servis narejen prejšnjo sezono, pred ca. 4000km.

~3000€

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!