vonAxl Objavljeno Julij 12, 2010 Opozori Objavljeno Julij 12, 2010 pojdi pogledat, kako je narejen (jaz nimam nobene slike) in boš videl, če ti ustreza (ne vem, kako ima fz narejen dovod goriva)! Kako je sestavljen motor si lahko pogledate na Yamahini strani: http://www.yamaha-motor.com/sport/parts/home.aspx
rosse20 Objavljeno Julij 12, 2010 Opozori Objavljeno Julij 12, 2010 ok. ampak mene to ne gane... jaz sem samo napisala, da obstaja takšen filter, ampak da naj gre pogledat, kako je narejen in če mu ustreza. verjetno pa je itak za vse isti.
tusi Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Pozna kdo koga, ki ima doma rabljen regler za FZ6. Yamaha številka: 5VX-81960-00-00 Manufacturer pn: Shindengen SH719AA Zgleda pa takole: http://www.carpimoto...cm_175320_D.jpg
jerry1 Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 Mene pa zanima če mi lahko kdo svetuje kaj narediti, ko spušča olje pri vijaku za izpust olja?? Menjano je bilo tesnilo, vijak sem povil s teflonskim trakom pa še vedno kaplja, skoraj pol litra na dan!!! Rabil bi odgovor čimprej ker v soboto zgodaj zjutraj potujem v dalmacijo in res ne potrebujem tekšnih težav! :wacko:
bikez Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 Mene pa zanima če mi lahko kdo svetuje kaj narediti, ko spušča olje pri vijaku za izpust olja?? Menjano je bilo tesnilo, vijak sem povil s teflonskim trakom pa še vedno kaplja, skoraj pol litra na dan!!! Rabil bi odgovor čimprej ker v soboto zgodaj zjutraj potujem v dalmacijo in res ne potrebujem tekšnih težav! :wacko: V kolikior si dal NOVO originalno tesnilo ne bi smelo več puščati. Upam, da nimaš počeno ohišje.
poggy Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 V kolikior si dal NOVO originalno tesnilo ne bi smelo več puščati. Upam, da nimaš počeno ohišje. Ej. Še imaš verigo in zobnike?
mjanis1 Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 (popravljeno) Dragi prijatelji motoristi Pri moji Fazerki letnik 2005 Prevoženih 20000 km se je pojavu en čudn zvok. Ko je mašina hladna in dela pod višjimi obrati je vse OK. Pri segreti oz.vroči mašini pri obratih tam neki do 5 tisoč pa se sliši kao nekak tak tik-tik-tik-tik-tik-včasih bolj, včasih majn ,včasih nič. kaj bi to lahko blo? Lepo prosim za pomoč. Popravljeno Julij 24, 2010. Popravil mjanis1
trojan69 Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 Možno da so ventili-potrebno naštelat. Lahko je tudi ketnca (šponar) ampak dvomim da pri teh kilomerih pa tud zvok je mal druačen, bol podoben drgnenju.
Kawl Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 Pa se je to na začetku ko si opazil manj slišalo ali je ves čas isto?
mjanis1 Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 se je samo ne tak fejst me to kar skrbi,ker mam v plani daljšo turo
Fazer03 Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 Skrajšaj daljšo planirano turo za dan ali dva in s prihrankom še pred potjo obišči servis. LP casper7 1
Kawl Objavljeno Avgust 1, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2010 se je samo ne tak fejst me to kar skrbi,ker mam v plani daljšo turo Lahko da je hin glavna gred - oziroma ležaji na glavni gredi. Strošek 1000€ + še verjetno kak € več. Sam sem imel podobno zadevo. Na koncu sem menjal agregat.
Tadeusz Objavljeno Avgust 11, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2010 imam eno vprašanje za lastnike fz6....včeraj sem prišel iz 2 dnevnega izleta po Dolomiti-h....dogajala se mi je ena stvar katera me je malo živcirala....namreč, ko sem se spuščal iz prelazov in prišel do serpentine in prestavil do 1. prestave mi je motor med držanjem sklopke in prestavljanjem v 1. kar ugasnil....občasno se je to dogajalo tudi, ko sem prišel do 2. prestave...se je to komu že kdaj zgodilo?
stuhec Objavljeno Avgust 11, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2010 premalo si gas tiščal :naughty: Gloga in musaschi64 1 1
Barth Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 imam eno vprašanje za lastnike fz6....včeraj sem prišel iz 2 dnevnega izleta po Dolomiti-h....dogajala se mi je ena stvar katera me je malo živcirala....namreč, ko sem se spuščal iz prelazov in prišel do serpentine in prestavil do 1. prestave mi je motor med držanjem sklopke in prestavljanjem v 1. kar ugasnil....občasno se je to dogajalo tudi, ko sem prišel do 2. prestave...se je to komu že kdaj zgodilo? pojdi na servis vprašat, če je to TPS. Ko sem jaz imel še fazerja, se mi je to zgodilo samo enkrat pred semaforjem na Viču v LJ, čez minuto sem bil pri Juretu na servisu in naslednji dan smo že menjali, seveda brezplačno (tudi če ni v garanciji več, ti morajo zamenjati, ker je bila to tovarniška napaka na senzorju in so menjali vsem, če je do napake prišlo). Nikoli več se ni ponovilo.
Tadeusz Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 premalo si gas tiščal :naughty: hahahaha...ma ne mislim, da ni bil problem v tiščanju gasa...za gor tega ni bilo....samo za dol @ barth...ja jst sm tudi to pomislil....sam finta je, da se mi je to dogajalo na višjih legah....v nižinah je blo vse kul....bom vseeno se malo pozanimal na servisu....sicer pa mislim, da je to bila napaka prejšnjih fz6....ta moja s2 pa bi že morala imeti to poštimano
Barth Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 @ barth...ja jst sm tudi to pomislil....sam finta je, da se mi je to dogajalo na višjih legah.... V tem primeru je tudi nek senzor, mogoče celo povezan z TPS ali sam TPS, nisem prepričan. Namreč, ko sem 2007 kupil novo FJR, mi je na prvem servisu serviser rekel, naj pazim, ko bom šel v Dolomite in po Alpah, če mi slučajno motor zgublja moč na višinah, da naj pripeljem nazaj in da bodo menjali. K sreči se to ni dogajalo, motor je laufal kot švicarska ura. Iz spomina mi je šlo, kaj točno naj bi to bilo za zamenjat. Vsekakor se oglasi na servisu, opiši simptome, omeni višino in bodo takoj vedeli. Pa naj menjajo pod garancijo oz. tovarniško napako.
Tadeusz Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 sem klical in dobil odgovor, da to ni nič resnega, če se dogaja samo na višjih legah....če bi se mi to dogajalo tudi po nižinah bi blo drugače
Barth Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Mislim, ej, kdo ti je to rekel. Zame je to zelo resna napaka, da bi mi motor crknil med vožnjo, pa čeprav v nizkih brzinah. Preseneti te, reagiraš narobe, pa hitro padeš. Ali pa enostavno ne potegne, ko bi moral in te celo zaradi tega zapelje v nesrečo. To se enostavno ne sme dogajati. Jaz se ne bi dal odgnati tako nalahko. Pokliči koga drugega za second oppinion (jaz bi šel v tem vrstnem redu: 1. Jure na Viču, 2. ta glaven mojster servisa na deltateam, 3. prodaja motorja). najprej pa preveri, da imaš prosti tek dovolj visoko nastavljen.
WhiteWolf Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 Kateri akumulator kupiti za FZ6 Fazer 2006 (orignial Yuasa je šla po gobe...)... 1. YUASA original 132€ 2. UNIBAT T12B-BS 58,91€ 3. MIGM akumulator GT12B-4 (AGM) 12V 10Ah 65€ Se splača dati enkrat več za original? Če ne, kateri drug akumulator kupiti? Bolje Unibat ali MIGM ali kaj drugega?
rosse20 Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 danes moja lubika dobila novo obutev. odločla sem se za Continental Road Attack 2. prejšnje bridgestone bt020, stare 4 leta, prevoženih 11500 km, so že bile zelo proti koncu. in ker se za naslednji podaljšan vikend odpravljava na morje, je bilo potrebno nekaj storit. upam, da nisem falila.
bikez Objavljeno Avgust 17, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2010 danes moja lubika dobila novo obutev. odločla sem se za Continental Road Attack 2. prejšnje bridgestone bt020, stare 4 leta, prevoženih 11500 km, so že bile zelo proti koncu. in ker se za naslednji podaljšan vikend odpravljava na morje, je bilo potrebno nekaj storit. upam, da nisem falila. Če si zdržala z BT020, pol definitivno nisi falila
stuhec Objavljeno Avgust 17, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2010 uff, čez 11 k z 1 gumo kako vam le to uspeva ?
rosse20 Objavljeno Avgust 17, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2010 Če si zdržala z BT020, pol definitivno nisi falila zdej šele vidim, kakšna je razlika. motor gre kar sam v ovinek uff, čez 11 k z 1 gumo kako vam le to uspeva ? glej... ne vem... 11500 km je bilo ob menjavi, pa bi še bila za 1000 km.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se