Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

pojdi pogledat, kako je narejen (jaz nimam nobene slike) in boš videl, če ti ustreza (ne vem, kako ima fz narejen dovod goriva)!

Kako je sestavljen motor si lahko pogledate na Yamahini strani:

http://www.yamaha-motor.com/sport/parts/home.aspx

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok. ampak mene to ne gane... jaz sem samo napisala, da obstaja takšen filter, ampak da naj gre pogledat, kako je narejen in če mu ustreza. verjetno pa je itak za vse isti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če mi lahko kdo svetuje kaj narediti, ko spušča olje pri vijaku za izpust olja??

Menjano je bilo tesnilo, vijak sem povil s teflonskim trakom pa še vedno kaplja, skoraj pol litra na dan!!!

Rabil bi odgovor čimprej ker v soboto zgodaj zjutraj potujem v dalmacijo in res ne potrebujem tekšnih težav! :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če mi lahko kdo svetuje kaj narediti, ko spušča olje pri vijaku za izpust olja??

Menjano je bilo tesnilo, vijak sem povil s teflonskim trakom pa še vedno kaplja, skoraj pol litra na dan!!!

Rabil bi odgovor čimprej ker v soboto zgodaj zjutraj potujem v dalmacijo in res ne potrebujem tekšnih težav! :wacko:

V kolikior si dal NOVO originalno tesnilo ne bi smelo več puščati. Upam, da nimaš počeno ohišje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kolikior si dal NOVO originalno tesnilo ne bi smelo več puščati. Upam, da nimaš počeno ohišje.

Ej. Še imaš verigo in zobnike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi prijatelji motoristi

Pri moji Fazerki letnik 2005 Prevoženih 20000 km se je pojavu en čudn zvok.

Ko je mašina hladna in dela pod višjimi obrati je vse OK.

Pri segreti oz.vroči mašini pri obratih tam neki do 5 tisoč pa se sliši kao nekak tak tik-tik-tik-tik-tik-včasih bolj, včasih majn ,včasih nič.

kaj bi to lahko blo?

Lepo prosim za pomoč.

Popravljeno . Popravil mjanis1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da so ventili-potrebno naštelat. Lahko je tudi ketnca (šponar) ampak dvomim da pri teh kilomerih pa tud zvok je mal druačen, bol podoben drgnenju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se je samo ne tak fejst

me to kar skrbi,ker mam v plani daljšo turo

Lahko da je hin glavna gred - oziroma ležaji na glavni gredi. Strošek 1000€ + še verjetno kak € več.

Sam sem imel podobno zadevo. Na koncu sem menjal agregat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

imam eno vprašanje za lastnike fz6....včeraj sem prišel iz 2 dnevnega izleta po Dolomiti-h....dogajala se mi je ena stvar katera me je malo živcirala....namreč, ko sem se spuščal iz prelazov in prišel do serpentine in prestavil do 1. prestave mi je motor med držanjem sklopke in prestavljanjem v 1. kar ugasnil....občasno se je to dogajalo tudi, ko sem prišel do 2. prestave...se je to komu že kdaj zgodilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam eno vprašanje za lastnike fz6....včeraj sem prišel iz 2 dnevnega izleta po Dolomiti-h....dogajala se mi je ena stvar katera me je malo živcirala....namreč, ko sem se spuščal iz prelazov in prišel do serpentine in prestavil do 1. prestave mi je motor med držanjem sklopke in prestavljanjem v 1. kar ugasnil....občasno se je to dogajalo tudi, ko sem prišel do 2. prestave...se je to komu že kdaj zgodilo?

pojdi na servis vprašat, če je to TPS. Ko sem jaz imel še fazerja, se mi je to zgodilo samo enkrat pred semaforjem na Viču v LJ, čez minuto sem bil pri Juretu na servisu in naslednji dan smo že menjali, seveda brezplačno (tudi če ni v garanciji več, ti morajo zamenjati, ker je bila to tovarniška napaka na senzorju in so menjali vsem, če je do napake prišlo). Nikoli več se ni ponovilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

premalo si gas tiščal :naughty:

hahahaha...ma ne mislim, da ni bil problem v tiščanju gasa...za gor tega ni bilo....samo za dol ;)

@ barth...ja jst sm tudi to pomislil....sam finta je, da se mi je to dogajalo na višjih legah....v nižinah je blo vse kul....bom vseeno se malo pozanimal na servisu....sicer pa mislim, da je to bila napaka prejšnjih fz6....ta moja s2 pa bi že morala imeti to poštimano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ barth...ja jst sm tudi to pomislil....sam finta je, da se mi je to dogajalo na višjih legah....

V tem primeru je tudi nek senzor, mogoče celo povezan z TPS ali sam TPS, nisem prepričan. Namreč, ko sem 2007 kupil novo FJR, mi je na prvem servisu serviser rekel, naj pazim, ko bom šel v Dolomite in po Alpah, če mi slučajno motor zgublja moč na višinah, da naj pripeljem nazaj in da bodo menjali. K sreči se to ni dogajalo, motor je laufal kot švicarska ura. Iz spomina mi je šlo, kaj točno naj bi to bilo za zamenjat. Vsekakor se oglasi na servisu, opiši simptome, omeni višino in bodo takoj vedeli. Pa naj menjajo pod garancijo oz. tovarniško napako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem klical in dobil odgovor, da to ni nič resnega, če se dogaja samo na višjih legah....če bi se mi to dogajalo tudi po nižinah bi blo drugače

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, ej, kdo ti je to rekel. Zame je to zelo resna napaka, da bi mi motor crknil med vožnjo, pa čeprav v nizkih brzinah. Preseneti te, reagiraš narobe, pa hitro padeš. Ali pa enostavno ne potegne, ko bi moral in te celo zaradi tega zapelje v nesrečo. To se enostavno ne sme dogajati. Jaz se ne bi dal odgnati tako nalahko. Pokliči koga drugega za second oppinion (jaz bi šel v tem vrstnem redu: 1. Jure na Viču, 2. ta glaven mojster servisa na deltateam, 3. prodaja motorja).

najprej pa preveri, da imaš prosti tek dovolj visoko nastavljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri akumulator kupiti za FZ6 Fazer 2006 (orignial Yuasa je šla po gobe...)...

1. YUASA original 132€

2. UNIBAT T12B-BS 58,91€

3. MIGM akumulator GT12B-4 (AGM) 12V 10Ah 65€

Se splača dati enkrat več za original? Če ne, kateri drug akumulator kupiti? Bolje Unibat ali MIGM ali kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes moja lubika dobila novo obutev. odločla sem se za Continental Road Attack 2.

prejšnje bridgestone bt020, stare 4 leta, prevoženih 11500 km, so že bile zelo proti koncu. in ker se za naslednji podaljšan vikend odpravljava na morje, je bilo potrebno nekaj storit.

upam, da nisem falila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes moja lubika dobila novo obutev. odločla sem se za Continental Road Attack 2.

prejšnje bridgestone bt020, stare 4 leta, prevoženih 11500 km, so že bile zelo proti koncu. in ker se za naslednji podaljšan vikend odpravljava na morje, je bilo potrebno nekaj storit.

upam, da nisem falila.

Če si zdržala z BT020, pol definitivno nisi falila :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si zdržala z BT020, pol definitivno nisi falila :)

zdej šele vidim, kakšna je razlika.

motor gre kar sam v ovinek ;)

uff,

čez 11 k z 1 gumo

kako vam le to uspeva ?

glej... ne vem... 11500 km je bilo ob menjavi, pa bi še bila za 1000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!