Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

kje je že napisano kero olje vlivate v mascino ?

od motula bi vzel

ta brzina

v maschino sem mislil

pol ali full sintetiko ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa čez ovinek pelje?

Meni namreč Roadsmart kar sam pada navznoter in ga potem pobiram iz ovinka, kar mi gre malenkost na živce.

Imam raje da ga jest navižam vanj... whistle.gif

Ima kdo podobne "težave" ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko prevoženih km pa imaš s kompletom?

RoadSmart 4658km genau... Lepe, 0 šteng tko kot prej na Conti RoadAttack. Ciljam na 15k če bodo tko držale.

Sam Conti se je res drgač pelou. Ni blo treba 0 dvigovat mašine vun iz nagiba pri izhodu iz ovinka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RoadSmart 4658km genau... Lepe, 0 šteng tko kot prej na Conti RoadAttack. Ciljam na 15k če bodo tko držale.

Sam Conti se je res drgač pelou. Ni blo treba 0 dvigovat mašine vun iz nagiba pri izhodu iz ovinka.

Roadsmartke držijo med 13500 in 16500 na fz6 s2 :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pravite da ste zadovolni z yamaho fz600.

Meni osebno je motor zelo ušeč.

Zanimajo pa me pospeški pa tako naprej.

Če bi se dalo primerjat približno z kawasaki z750..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primerne vrtljaje moraš met pa se da primerjat z marsikaterim ;)

Še najboljš je pri menjavi ketne sprednji zobnik za zob manjšega in zadaj za dva zoba večjega montirat, takrat je mnogo bolj odziven kot z original zobniki, preverjeno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prvo se ležaj pritegne, ko postane pri ustrezni zračnosti pretrd in začne hroštat, se ga pa menja. V tvojem primeru se ga pa sam verjetno pritegne

No, to se je sedaj pripetilo tudi moji FZ6S na 30.000km.

Je veliko dela, da se zategne ležaj? Se splača sam potruditi s tem ali je bolje peljati na servis?

Ima kdo kakšen link, kjer je prikazan postopek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam 2007 in v prometni 57kW. Ni pa naked, ampak verjetno je isto.

moj FZ6 tudi ni naked je 2006 in ima 72kw, če bo v pomoč, razlika 2006 2007...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim je prišel 2007 novi model in od takrat sta se prodajala dva (ne vem koliko časa): fazer in fazer s2. V bistvu stara in nova verzija. Staro so zablokirali, nova pa ima 73 in nekaj kW (pade v višji zavarovalni razred). Najhitreje ju ločiš po barvi motorja - zablokirana je v sivi barvi, novi pa v črni. Pred tem pa so bile vse 72kW s sivo barvo motorja. Nekaj v tem stilu sem jaz izvedel, ko sem kupoval spomladi. Popravite me, če se motim :)

lp

Popravljeno . Popravil BlackDoc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim je prišel 2007 novi model in od takrat sta se prodajala dva (ne vem koliko časa): fazer in fazer s2. V bistvu stara in nova verzija. Staro so zablokirali, nova pa ima 73 in nekaj kW (pade v višji zavarovalni razred). Najhitreje ju ločiš po barvi motorja - zablokirana je v sivi barvi, novi pa v črni. Pred tem pa so bile vse 72kW s sivo barvo motorja. Nekaj v tem stilu sem jaz izvedel, ko sem kupoval spomladi. Popravite me, če se motim :)

lp

moj 2006 letnik ima črno barvo motorja in okvirja... in mislim, da jo imajo vsi letnik 2006 ;)

Popravljeno . Popravil TheMan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat: leta 2004 je prišla FZ 6 kot n in kot Fazer - obe sta imeli po 98 KM; ko pa so jo leta 2007 prešminkali in posodobili, je dobila oznako S2 (kot n in kot Fazer z 98 KM); istočasno pa so obdržali v prodajni paleti "stari" model iz leta 2004 in ta je ostal enak (se pravi brez novotarij) le s to razliko, da so ga "zaprli" na 78 KM. Ti dve sem si tudi lastil: srebrna je bila letnik 2004, rdeča pa potem 2007.

Evo samo eno stran nazaj je treba pogledat .... pa še slikce so zraven prpopane.

Najlažje jih ločiš po armaturi: 2004 je imela popolnoma digitalno, od leta 2007 dalje pa je imela analogni števec obratov in digitalni prikaz hitrosti in ostalega. Ja pa tudi S2 je ostala v istem zavarovalnem razredu, sa je imela moč ravno na meji.

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam vprašanje

Kako je glede napenjalca ketne pri fazerki, oziroma z njegovo menjavo.

Letnik motja 2004 ima prevoženih 26km, to se mora menjat na km ali ko začne pet/ ružit?

hvala za odgovore

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem se malo čudno izrazil / po domače :)

v mislih sem imel napenjalec verige v motorju, ki poganja odmične gredi.

Kako je v praksi z zamenjavo tega, to se menjuje na določeno št kilometrov ali kako je kaj s tem?

hvala za odgovore.

lp

Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bi bil kakšen Yamaha servis kar pravi naslov za tvoje vprašanje. Če me spomin ne vara, sem enkrat nekje zasledil, da je pri cca 30 000 km predpisana kontrola zračnosti ventilov ...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ve kdo kakšna je razlika v zvoku pri aftermarket loncih, če je z ali brez katalizatorja?? mogoče mal hecno postavljeno vprašanje,pa vseen....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ve kdo kakšna je razlika v zvoku pri aftermarket loncih, če je z ali brez katalizatorja?? mogoče mal hecno postavljeno vprašanje,pa vseen....

Ti sam lonc pod sedežem odpri pa ven pober tiste pizdarije, ki so v napoto pa boš imel musko.Maš nekje na netu dokumentirano kako, pa se ne spomnem več kje, boš že najdu. :D

Popravljeno . Popravil musaschi64
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!