stuhec Objavljeno Julij 31, 2011 Opozori Objavljeno Julij 31, 2011 kje je že napisano kero olje vlivate v mascino ? od motula bi vzel
stuhec Objavljeno Julij 31, 2011 Opozori Objavljeno Julij 31, 2011 kje je že napisano kero olje vlivate v mascino ? od motula bi vzel ta brzina v maschino sem mislil pol ali full sintetiko ?
dive Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Če kdo rabi, imam viška levi deklc (pokrov magneta) za FZ6. Je srebrne barve in je nov, nikoli montiran na motorju. Cena 80€. KLIK
vonAxl Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Kako se pa čez ovinek pelje? Meni namreč Roadsmart kar sam pada navznoter in ga potem pobiram iz ovinka, kar mi gre malenkost na živce. Imam raje da ga jest navižam vanj... Ima kdo podobne "težave" ?
Fazer03 Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Ima kdo podobne "težave" ? Koliko prevoženih km pa imaš s kompletom?
vonAxl Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Koliko prevoženih km pa imaš s kompletom? RoadSmart 4658km genau... Lepe, 0 šteng tko kot prej na Conti RoadAttack. Ciljam na 15k če bodo tko držale. Sam Conti se je res drgač pelou. Ni blo treba 0 dvigovat mašine vun iz nagiba pri izhodu iz ovinka.
poggy Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 RoadSmart 4658km genau... Lepe, 0 šteng tko kot prej na Conti RoadAttack. Ciljam na 15k če bodo tko držale. Sam Conti se je res drgač pelou. Ni blo treba 0 dvigovat mašine vun iz nagiba pri izhodu iz ovinka. Roadsmartke držijo med 13500 in 16500 na fz6 s2
overdous Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Pravite da ste zadovolni z yamaho fz600. Meni osebno je motor zelo ušeč. Zanimajo pa me pospeški pa tako naprej. Če bi se dalo primerjat približno z kawasaki z750..
TheMan Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 primerne vrtljaje moraš met pa se da primerjat z marsikaterim
Dadi Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 primerne vrtljaje moraš met pa se da primerjat z marsikaterim Še najboljš je pri menjavi ketne sprednji zobnik za zob manjšega in zadaj za dva zoba večjega montirat, takrat je mnogo bolj odziven kot z original zobniki, preverjeno !
WhiteWolf Objavljeno September 11, 2011 Opozori Objavljeno September 11, 2011 Prvo se ležaj pritegne, ko postane pri ustrezni zračnosti pretrd in začne hroštat, se ga pa menja. V tvojem primeru se ga pa sam verjetno pritegne No, to se je sedaj pripetilo tudi moji FZ6S na 30.000km. Je veliko dela, da se zategne ležaj? Se splača sam potruditi s tem ali je bolje peljati na servis? Ima kdo kakšen link, kjer je prikazan postopek?
poggy Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 Živijo! Ima kdo od vas na FZ6 Fazer (S2) zmontirano šipco MRA Vario screen? Kako se obnese? Kje jo kupiti najceneje?
rosse20 Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 Živijo! Ima kdo od vas na FZ6 Fazer (S2) zmontirano šipco MRA Vario screen? Kako se obnese? Kje jo kupiti najceneje? še kr nisi prodal?
strajnarR Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 Mene zanima, kateri letniki FZ6N so z 57kW ?
BlackDoc Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Jaz imam 2007 in v prometni 57kW. Ni pa naked, ampak verjetno je isto.
TheMan Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Jaz imam 2007 in v prometni 57kW. Ni pa naked, ampak verjetno je isto. moj FZ6 tudi ni naked je 2006 in ima 72kw, če bo v pomoč, razlika 2006 2007...
BlackDoc Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 (popravljeno) Če se ne motim je prišel 2007 novi model in od takrat sta se prodajala dva (ne vem koliko časa): fazer in fazer s2. V bistvu stara in nova verzija. Staro so zablokirali, nova pa ima 73 in nekaj kW (pade v višji zavarovalni razred). Najhitreje ju ločiš po barvi motorja - zablokirana je v sivi barvi, novi pa v črni. Pred tem pa so bile vse 72kW s sivo barvo motorja. Nekaj v tem stilu sem jaz izvedel, ko sem kupoval spomladi. Popravite me, če se motim lp Popravljeno September 26, 2011. Popravil BlackDoc
TheMan Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 (popravljeno) Če se ne motim je prišel 2007 novi model in od takrat sta se prodajala dva (ne vem koliko časa): fazer in fazer s2. V bistvu stara in nova verzija. Staro so zablokirali, nova pa ima 73 in nekaj kW (pade v višji zavarovalni razred). Najhitreje ju ločiš po barvi motorja - zablokirana je v sivi barvi, novi pa v črni. Pred tem pa so bile vse 72kW s sivo barvo motorja. Nekaj v tem stilu sem jaz izvedel, ko sem kupoval spomladi. Popravite me, če se motim lp moj 2006 letnik ima črno barvo motorja in okvirja... in mislim, da jo imajo vsi letnik 2006 Popravljeno September 26, 2011. Popravil TheMan
Fazer03 Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 (popravljeno) Še enkrat: leta 2004 je prišla FZ 6 kot n in kot Fazer - obe sta imeli po 98 KM; ko pa so jo leta 2007 prešminkali in posodobili, je dobila oznako S2 (kot n in kot Fazer z 98 KM); istočasno pa so obdržali v prodajni paleti "stari" model iz leta 2004 in ta je ostal enak (se pravi brez novotarij) le s to razliko, da so ga "zaprli" na 78 KM. Ti dve sem si tudi lastil: srebrna je bila letnik 2004, rdeča pa potem 2007. Evo samo eno stran nazaj je treba pogledat .... pa še slikce so zraven prpopane. Najlažje jih ločiš po armaturi: 2004 je imela popolnoma digitalno, od leta 2007 dalje pa je imela analogni števec obratov in digitalni prikaz hitrosti in ostalega. Ja pa tudi S2 je ostala v istem zavarovalnem razredu, sa je imela moč ravno na meji. Popravljeno September 26, 2011. Popravil Fazer03
Gegi12 Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 Mam vprašanje Kako je glede napenjalca ketne pri fazerki, oziroma z njegovo menjavo. Letnik motja 2004 ima prevoženih 26km, to se mora menjat na km ali ko začne pet/ ružit? hvala za odgovore lp
Gegi12 Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 Mogoče sem se malo čudno izrazil / po domače v mislih sem imel napenjalec verige v motorju, ki poganja odmične gredi. Kako je v praksi z zamenjavo tega, to se menjuje na določeno št kilometrov ali kako je kaj s tem? hvala za odgovore. lp Gregor
Fazer03 Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 Verjetno bi bil kakšen Yamaha servis kar pravi naslov za tvoje vprašanje. Če me spomin ne vara, sem enkrat nekje zasledil, da je pri cca 30 000 km predpisana kontrola zračnosti ventilov ... LP
stuhec Objavljeno Oktober 2, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2011 jaz sem pri 40 t menjal verigo in španer, pri seveda ventile poleg naštelal
Devilll Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 Mogoče ve kdo kakšna je razlika v zvoku pri aftermarket loncih, če je z ali brez katalizatorja?? mogoče mal hecno postavljeno vprašanje,pa vseen....
musaschi64 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 (popravljeno) Mogoče ve kdo kakšna je razlika v zvoku pri aftermarket loncih, če je z ali brez katalizatorja?? mogoče mal hecno postavljeno vprašanje,pa vseen.... Ti sam lonc pod sedežem odpri pa ven pober tiste pizdarije, ki so v napoto pa boš imel musko.Maš nekje na netu dokumentirano kako, pa se ne spomnem več kje, boš že najdu. Popravljeno Oktober 10, 2011. Popravil musaschi64
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se