Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

...POK...

...BUNK...

...TRESK...

...kilometrina,

...možna napaka v materialu..

...nenamenska raba motorja in s tem prekomerne obremenitve...

vse to so možni razlogi.

Čistila? hmmm :hmm: ...kolkor jaz poznam sekretmehanika ...je bil motor opran ene dvakrat ko ga je dobu dež... :OK: ...hecam se...

če mu škodi WD40 kot pravite, mu ravno tako lahko škodijo bencinski hlapi, al pa olje...pa vonj po zažgani gumi.

Aluminij resda spremeni lastnosti v stiku z nekaterimi kemikalijami ( recimo pri eloksiranju), okvir pa je najverjetneje prašno barvan.

V bistvu sem jaz opazil to razpoko na motorju in se jasno vidi da je razpoka ravna in brez vidnih znakov mehanskih poškodb, ki bi lahko bili vzrok za nastanek razpoke.

Kot sem rekel, vzrokov je lahko več, vsekakor pa bi odmislil tistega s čistili. Ogledal sem si "poškodbo" od blizu in če bi bila vzrok katerakoli kemikalija, bi se to takoj videlo v površinski koroziji, ali vsaj o odstopanju barve na mestu, kjer bi kemično reagiralo z aluminijem. Tako pa je razpoka lepa, ravna - tipičen lom .

Okvir je na tem mestu izredno tanek, z zunanje strani jasno da gladek, z notranje strani pa je "predalčna" konstrukcija, ki daje okvirju trdnost, oz. togost.

Lahko je bil na ulitku samo lunker na robu ( zavihku) ali zajeda ali razpoka, ki je nastala že pri ulivanju in se je pokazala šele sedaj....po takšnih in drugačnih obremenitvah, ko se je material dovolj utrudil, da je prišlo do loma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je to!! Prodan prvi dan

Drugač pa mislim da je skoraj edini razlog da sem motor peljal v pralnico in je zelo možno da ni bil dovolj ohlajen. Če material preveč točkovno ohladiš zna pokat, še posebej razni odlitki! Sicer je stal cca 10 minut ampak kdo ve!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je to!! Prodan prvi dan

Drugač pa mislim da je skoraj edini razlog da sem motor peljal v pralnico in je zelo možno da ni bil dovolj ohlajen. Če material preveč točkovno ohladiš zna pokat, še posebej razni odlitki! Sicer je stal cca 10 minut ampak kdo ve!?

tota pa po moje ne bo držala... ;) a nimajo v avtopralnica toplo vodo? plus tega se okvir tudi ne segreje na tako temperaturo... po taki teoriji bi moralo tole počit vsakemu, ki ga je dobil dež med vožnjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je bilo malo preveč vožnje po zadnjem in posledično zabijanjem s sprednjim koncem v tla?

:eek: Nikoli se nisem vozil po zadnji niti se kamorkoli zaletel!! Pa res ne vidim pametnega razloga. :yawn: Mogoče mojih 105 kilc pa še kaki sopotnik. Moped ima sicer 160kg nosilnosti in je večkat nosil več ker jest kar neki nakladam!?

Ma brez veze, to poči zarad notranjhe napetosti ko samsebe ne razume dobro he he!! :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Ima mogoče kdo manometer (za posodit) iz okolic Slovenskih Konjice za sinhronizacijo throttle bodies? Na motorju bi se naj znebil tistega buzza pri 6000-7000 obratih.. Zadeva je zelo enostavna za sinhronizirat -

2. Ve mogoč kdo, kako točno se reče temle delom v slovenščini (predvidevam, da bi vse dobil v Merkurju) - torej za izdelavo "domačega" manometra

(4) Dorman 47311 Vacuum restrictors (3/16") - I found these at www.rockauto.com and most autopart stores carry these as well.

(2) Dorman 47356 Vacuum "F" connectors (3/16") - I found these at http://rockauto.com/dbphp/prt,42,47356

25' 1/4" O.D. x 0.17" I.D. clear vinyl tubing

(1) 1"x4"x24" clean board (for mounting the assembly to)

(16) zip-ties (4" long should be adequate)

(1) Hook/hanger to hang the assembly vertically

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ww pel na servis bo najhitrejš pa ceneje, predvsem pa manj živcev bo šlo....

Će imaš manometer poseg zahteva par minut dela (me zanima, koliko ur bi mi računali na servisu).

Ne da bi bil motor že potreben tega posega - meni bi bilo v veselje preveriti in po potrebi kalibrirati stanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nič drugega kot dosti težje bi jo ˝prelagal˝ iz ovinka v ovinek pa malenkost boljši oprijem bi imel. Če te kaj več zanima pojdi vprašat v temo gume. Že tak so teme zasrane. :BUA:

Kaj je pa za tebe bolš al pa slabš odloči sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

CITAT(Megajver @ 20 Jun 2008 @ 15:47)

Mam občutek da res postane glasnejši ja! Mislis da ta senzor lahko povzroča vse te napake?

hvala za odgovor

Jaz sem najprej opazil to, da je motor postal glasnejši, imel je bolj globok zvok, ko pa sem se takrat ustavil, je na mestu crknil. Nato mu moraš pomagat z gasom da ga spet vžgeš. huh.gif

Vendar če izklopiš kontakt (obrneš ključ), ter ga nato spet vžgeš bi moral delati normalno vsaj nekaj časa, vsaj pri meni je bilo tako.

Če je tudi pri tebi to, potem se nimaš česa bati, z motorjem ni nič narobe, pooblaščen serviser ti mora to zamenjati brezplačno. Je pa okoli pol urce dela. cool.gif

Pri moji fz6, 2004 se mi dogaja identična stvar. Kje na štajerskem koncu, Celje Maribor je pooblaščen servis?

Lp Vito

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri moji fz6, 2004 se mi dogaja identična stvar. Kje na štajerskem koncu, Celje Maribor je pooblaščen servis?

Lp Vito

jaz vem za serviserja, ki je delal v pooblaščenem servisu Yamaha, Kawasaki, zdaj dela na Honda. Če želiš, pošlji ZS in ti dam kontakt. šraufa pa tudi doma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

pozdravljeni

je mogoče kdo med vami ki je že kdaj menjal ležaj krmila na fz6.to sta dva kroglična ležaja eden manjši ,eden pa večji.namreč zanima me koliko se privije?

hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo,

imam yamaho fazer s2 2009 letnik.

Ta vikend sem bil v dolomitih in sem šel kar čez nekaj prelazov. Na nadmorski višini dejmo rečt 2500+ sem začel opažat da motor nedela več normalno in mi je velikokrat ko sem stisnil sklopko kar ugasnil

(primer: hotel zbiti iz tretje v drugo, mi je ob pritisku sklopke motor ugasnil). Nekateri pravijo da se ta pojav dogaja zaradi bolj redkega zraka na višjih nadmorskih višinah. Je morda še kak drug vzrok ? Se da to kako odpravit ?

Motor je na nižji nadmorski višini spet normalno deloval. (Na poti cez prelaz Stelvio (nadmorska 2760) pri švici mi je tako motor 6-krat ugasnil v hrib in 3-krat v dolino).

Pa se eno vprasanje. Na motorju sta bile gumi znamke Avon in pri voznji (brez kovckov, samo z nosilci) mi je treslo volan, zato sem menjal sprednjo gumo z dunloap roadsmart in krmilo še vedno trese. Še kak predlog za rešitev tresenja ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp zna se zgodit-na višji nadmorski dobi manj kisika, mešanica postane prebogata. Mogoč bi lahko popravil z začasnim dvigom ˝štandgasa˝. Dolgoročno pri vplinajčih z menjavo glavne dize, direktnega vbrizga ne poznam prov dobeo, sem mislil da to uravnava avtomatsko računalnik, možno pa, da je potrebno naložit nove mape... Skratka, če se ne voziš pretirano po visokih predelih se jaz z tem nebi obremenjeval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo,

imam yamaho fazer s2 2009 letnik.

Ta vikend sem bil v dolomitih in sem šel kar čez nekaj prelazov. Na nadmorski višini dejmo rečt 2500+ sem začel opažat da motor nedela več normalno in mi je velikokrat ko sem stisnil sklopko kar ugasnil

(primer: hotel zbiti iz tretje v drugo, mi je ob pritisku sklopke motor ugasnil). Nekateri pravijo da se ta pojav dogaja zaradi bolj redkega zraka na višjih nadmorskih višinah. Je morda še kak drug vzrok ? Se da to kako odpravit ?

Motor je na nižji nadmorski višini spet normalno deloval. (Na poti cez prelaz Stelvio (nadmorska 2760) pri švici mi je tako motor 6-krat ugasnil v hrib in 3-krat v dolino).

Pa se eno vprasanje. Na motorju sta bile gumi znamke Avon in pri voznji (brez kovckov, samo z nosilci) mi je treslo volan, zato sem menjal sprednjo gumo z dunloap roadsmart in krmilo še vedno trese. Še kak predlog za rešitev tresenja ?

Tole bo pomoje TPS (throttle position sensor). Letniki 2004 so imeli serijske težave s temi senzorji. Stisneš sklopko in zapreš gas pa ugasne. Zamenjava senzorja načeloma odpravi težavo.

Glede tresenja; če ni obremenitve v smislu naloženega zadnjega dela ali obrabljene sprednje gume, lahko do tega pride tudi zaradi zrahljanih ležajev v križih ali poškodovanih sprednjih vilic. Zrahljan ležaj je potrebno samo zategniti pa je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!