MiDge Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 Je kdo od vas napisal še kakšen drug razlog?
Zivnorc Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 ...POK... ...BUNK... ...TRESK... ...kilometrina, ...možna napaka v materialu.. ...nenamenska raba motorja in s tem prekomerne obremenitve... vse to so možni razlogi. Čistila? hmmm ...kolkor jaz poznam sekretmehanika ...je bil motor opran ene dvakrat ko ga je dobu dež... ...hecam se... če mu škodi WD40 kot pravite, mu ravno tako lahko škodijo bencinski hlapi, al pa olje...pa vonj po zažgani gumi. Aluminij resda spremeni lastnosti v stiku z nekaterimi kemikalijami ( recimo pri eloksiranju), okvir pa je najverjetneje prašno barvan. V bistvu sem jaz opazil to razpoko na motorju in se jasno vidi da je razpoka ravna in brez vidnih znakov mehanskih poškodb, ki bi lahko bili vzrok za nastanek razpoke. Kot sem rekel, vzrokov je lahko več, vsekakor pa bi odmislil tistega s čistili. Ogledal sem si "poškodbo" od blizu in če bi bila vzrok katerakoli kemikalija, bi se to takoj videlo v površinski koroziji, ali vsaj o odstopanju barve na mestu, kjer bi kemično reagiralo z aluminijem. Tako pa je razpoka lepa, ravna - tipičen lom . Okvir je na tem mestu izredno tanek, z zunanje strani jasno da gladek, z notranje strani pa je "predalčna" konstrukcija, ki daje okvirju trdnost, oz. togost. Lahko je bil na ulitku samo lunker na robu ( zavihku) ali zajeda ali razpoka, ki je nastala že pri ulivanju in se je pokazala šele sedaj....po takšnih in drugačnih obremenitvah, ko se je material dovolj utrudil, da je prišlo do loma.
Robertjur Objavljeno November 15, 2011 Opozori Objavljeno November 15, 2011 To je to!! Prodan prvi dan to je to? http://tiny.cc/pxedy Drugač pa mislim da je skoraj edini razlog da sem motor peljal v pralnico in je zelo možno da ni bil dovolj ohlajen. Če material preveč točkovno ohladiš zna pokat, še posebej razni odlitki! Sicer je stal cca 10 minut ampak kdo ve!?
TheMan Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 To je to!! Prodan prvi dan Drugač pa mislim da je skoraj edini razlog da sem motor peljal v pralnico in je zelo možno da ni bil dovolj ohlajen. Če material preveč točkovno ohladiš zna pokat, še posebej razni odlitki! Sicer je stal cca 10 minut ampak kdo ve!? tota pa po moje ne bo držala... a nimajo v avtopralnica toplo vodo? plus tega se okvir tudi ne segreje na tako temperaturo... po taki teoriji bi moralo tole počit vsakemu, ki ga je dobil dež med vožnjo... MiDge 1
Barth Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 a je bilo malo preveč vožnje po zadnjem in posledično zabijanjem s sprednjim koncem v tla?
Robertjur Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 a je bilo malo preveč vožnje po zadnjem in posledično zabijanjem s sprednjim koncem v tla? Nikoli se nisem vozil po zadnji niti se kamorkoli zaletel!! Pa res ne vidim pametnega razloga. :yawn: Mogoče mojih 105 kilc pa še kaki sopotnik. Moped ima sicer 160kg nosilnosti in je večkat nosil več ker jest kar neki nakladam!? Ma brez veze, to poči zarad notranjhe napetosti ko samsebe ne razume dobro he he!!
WhiteWolf Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 1. Ima mogoče kdo manometer (za posodit) iz okolic Slovenskih Konjice za sinhronizacijo throttle bodies? Na motorju bi se naj znebil tistega buzza pri 6000-7000 obratih.. Zadeva je zelo enostavna za sinhronizirat - 2. Ve mogoč kdo, kako točno se reče temle delom v slovenščini (predvidevam, da bi vse dobil v Merkurju) - torej za izdelavo "domačega" manometra (4) Dorman 47311 Vacuum restrictors (3/16") - I found these at www.rockauto.com and most autopart stores carry these as well. (2) Dorman 47356 Vacuum "F" connectors (3/16") - I found these at http://rockauto.com/dbphp/prt,42,47356 25' 1/4" O.D. x 0.17" I.D. clear vinyl tubing (1) 1"x4"x24" clean board (for mounting the assembly to) (16) zip-ties (4" long should be adequate) (1) Hook/hanger to hang the assembly vertically
Borut81 Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 ww pel na servis bo najhitrejš pa ceneje, predvsem pa manj živcev bo šlo....
WhiteWolf Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 ww pel na servis bo najhitrejš pa ceneje, predvsem pa manj živcev bo šlo.... Će imaš manometer poseg zahteva par minut dela (me zanima, koliko ur bi mi računali na servisu). Ne da bi bil motor že potreben tega posega - meni bi bilo v veselje preveriti in po potrebi kalibrirati stanje.
stuhec Objavljeno November 17, 2011 Opozori Objavljeno November 17, 2011 se strinjam s tabo pa še kdo drug tudi
modri Objavljeno November 29, 2011 Opozori Objavljeno November 29, 2011 Po dolgem času objavljam par novih slikc BlackDoc, rosse20 in TOMCAT 3
BlackDoc Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 Lepo, to ma tud mene da bi probal...samo prej morem kombinezon zamenjat ali pa vsaj kolenčnike gor montirat. Je to na Marofu?
kiki89 Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 mi kdo pove kaj točno bi rad naredu WhiteWolf
kiki89 Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 bi se dalo z zadnjo gumo 190 kaj drugače peljati kot z 180? bolš al slabš
Be wild Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 Nič drugega kot dosti težje bi jo ˝prelagal˝ iz ovinka v ovinek pa malenkost boljši oprijem bi imel. Če te kaj več zanima pojdi vprašat v temo gume. Že tak so teme zasrane. Kaj je pa za tebe bolš al pa slabš odloči sam.
Zivnorc Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 ... motorji tega ranga imajo po navadi zadaj celo 160 gumo....
EasyBoy Objavljeno December 10, 2011 Opozori Objavljeno December 10, 2011 CITAT(Megajver @ 20 Jun 2008 @ 15:47) Mam občutek da res postane glasnejši ja! Mislis da ta senzor lahko povzroča vse te napake? hvala za odgovor Jaz sem najprej opazil to, da je motor postal glasnejši, imel je bolj globok zvok, ko pa sem se takrat ustavil, je na mestu crknil. Nato mu moraš pomagat z gasom da ga spet vžgeš. Vendar če izklopiš kontakt (obrneš ključ), ter ga nato spet vžgeš bi moral delati normalno vsaj nekaj časa, vsaj pri meni je bilo tako. Če je tudi pri tebi to, potem se nimaš česa bati, z motorjem ni nič narobe, pooblaščen serviser ti mora to zamenjati brezplačno. Je pa okoli pol urce dela. Pri moji fz6, 2004 se mi dogaja identična stvar. Kje na štajerskem koncu, Celje Maribor je pooblaščen servis? Lp Vito
rosse20 Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 Pri moji fz6, 2004 se mi dogaja identična stvar. Kje na štajerskem koncu, Celje Maribor je pooblaščen servis? Lp Vito jaz vem za serviserja, ki je delal v pooblaščenem servisu Yamaha, Kawasaki, zdaj dela na Honda. Če želiš, pošlji ZS in ti dam kontakt. šraufa pa tudi doma.
dive Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 Pri moji fz6, 2004 se mi dogaja identična stvar. Kje na štajerskem koncu, Celje Maribor je pooblaščen servis? Lp Vito http://yamaha-motor.si/prodaja-in-servis Tukaj so pooblaščeni. Če je pri tebi ista napaka, kot je bila pri meni (TPS senzor), jo na pooblaščenem servisu odpravijo brezplačno.
EasyBoy Objavljeno Januar 1, 2012 Opozori Objavljeno Januar 1, 2012 http://yamaha-motor....odaja-in-servis Tukaj so pooblaščeni. Če je pri tebi ista napaka, kot je bila pri meni (TPS senzor), jo na pooblaščenem servisu odpravijo brezplačno. Sem se pozanimal pri delti in TPS senzor še ni bil menjan, tako, da se moram samo še zmenit ob pravem vremenu in ga dat na servis, da manjajo zadevo
WhiteWolf Objavljeno Maj 3, 2012 Opozori Objavljeno Maj 3, 2012 Če kdo slučajno rabi, prodam ORIGINALNE ščitnike motorja za polovično ceno (PM). Seveda so kot novi, brez praske. Yamaha ščitniki (roler protektorji) FZ6 črni
koci430 Objavljeno Junij 27, 2012 Opozori Objavljeno Junij 27, 2012 pozdravljeni je mogoče kdo med vami ki je že kdaj menjal ležaj krmila na fz6.to sta dva kroglična ležaja eden manjši ,eden pa večji.namreč zanima me koliko se privije? hvala in lp
Martin86 Objavljeno Junij 27, 2012 Opozori Objavljeno Junij 27, 2012 Zivjo, imam yamaho fazer s2 2009 letnik. Ta vikend sem bil v dolomitih in sem šel kar čez nekaj prelazov. Na nadmorski višini dejmo rečt 2500+ sem začel opažat da motor nedela več normalno in mi je velikokrat ko sem stisnil sklopko kar ugasnil (primer: hotel zbiti iz tretje v drugo, mi je ob pritisku sklopke motor ugasnil). Nekateri pravijo da se ta pojav dogaja zaradi bolj redkega zraka na višjih nadmorskih višinah. Je morda še kak drug vzrok ? Se da to kako odpravit ? Motor je na nižji nadmorski višini spet normalno deloval. (Na poti cez prelaz Stelvio (nadmorska 2760) pri švici mi je tako motor 6-krat ugasnil v hrib in 3-krat v dolino). Pa se eno vprasanje. Na motorju sta bile gumi znamke Avon in pri voznji (brez kovckov, samo z nosilci) mi je treslo volan, zato sem menjal sprednjo gumo z dunloap roadsmart in krmilo še vedno trese. Še kak predlog za rešitev tresenja ?
trojan69 Objavljeno Junij 27, 2012 Opozori Objavljeno Junij 27, 2012 Jp zna se zgodit-na višji nadmorski dobi manj kisika, mešanica postane prebogata. Mogoč bi lahko popravil z začasnim dvigom ˝štandgasa˝. Dolgoročno pri vplinajčih z menjavo glavne dize, direktnega vbrizga ne poznam prov dobeo, sem mislil da to uravnava avtomatsko računalnik, možno pa, da je potrebno naložit nove mape... Skratka, če se ne voziš pretirano po visokih predelih se jaz z tem nebi obremenjeval.
Thor Objavljeno Junij 28, 2012 Opozori Objavljeno Junij 28, 2012 Zivjo, imam yamaho fazer s2 2009 letnik. Ta vikend sem bil v dolomitih in sem šel kar čez nekaj prelazov. Na nadmorski višini dejmo rečt 2500+ sem začel opažat da motor nedela več normalno in mi je velikokrat ko sem stisnil sklopko kar ugasnil (primer: hotel zbiti iz tretje v drugo, mi je ob pritisku sklopke motor ugasnil). Nekateri pravijo da se ta pojav dogaja zaradi bolj redkega zraka na višjih nadmorskih višinah. Je morda še kak drug vzrok ? Se da to kako odpravit ? Motor je na nižji nadmorski višini spet normalno deloval. (Na poti cez prelaz Stelvio (nadmorska 2760) pri švici mi je tako motor 6-krat ugasnil v hrib in 3-krat v dolino). Pa se eno vprasanje. Na motorju sta bile gumi znamke Avon in pri voznji (brez kovckov, samo z nosilci) mi je treslo volan, zato sem menjal sprednjo gumo z dunloap roadsmart in krmilo še vedno trese. Še kak predlog za rešitev tresenja ? Tole bo pomoje TPS (throttle position sensor). Letniki 2004 so imeli serijske težave s temi senzorji. Stisneš sklopko in zapreš gas pa ugasne. Zamenjava senzorja načeloma odpravi težavo. Glede tresenja; če ni obremenitve v smislu naloženega zadnjega dela ali obrabljene sprednje gume, lahko do tega pride tudi zaradi zrahljanih ležajev v križih ali poškodovanih sprednjih vilic. Zrahljan ležaj je potrebno samo zategniti pa je.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se