Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

Kaj pa dobiš s tem. da se ugasne leva kratka luč, ko gori leva daljša luč :hmm:. Meni gorita v primeru, ko imam prižgane dolge luči na levi strani tako dolga kot kratka luč in na desni strani seveda samo kratka luč, ker daljše ni. :OK:

Objavljeno
Kaj pa dobiš s tem. da se ugasne leva kratka luč, ko gori leva daljša luč :hmm:. Meni gorita v primeru, ko imam prižgane dolge luči na levi strani tako dolga kot kratka luč in na desni strani seveda samo kratka luč, ker daljše ni. :OK:

H4 žarnica je narejena za uporabo ene nitke naenkrat - po moje se sicer pregreva in se zato prej iztroši. Možno je tudi, da se zaradi prevelike temperature deformira reflektor. Pa še kablovje bi lahko bilo preobremenjeno. To so seveda samo možnosti in ne trdim, da se bo tebi tudi res zgodilo.

Jaz sem pač - glede na to, da ima FZ6 že pripravljen kabel - raje naredil 'prav'. :)

lp, D.

Objavljeno
A na desni pa ni dolge luči???

Zgleda velik lepš...to bo taprva stvar k dobim tanovo Fazerco :OK:

Ne, na desni je H7 žarnica, ki ima samo eno nitko - verjetno je tudi reflektor narejen samo za kratko luč.

lp, D.

Objavljeno

Kot bi moj kolega iz Helle rekel - samo čas bo pokazal, a se bo parabola stopila in se bo zeleno pokadilo, al bo pa vse ok. :devil:

lp

Saint

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ne vem, ne vem.

Izgleda da tale Yamaha res ni najboljse kvalitete :)

Sem letos januarja zamenjal staro FZS600 za FZ6 fazer in je zdaj ze drugic na servisu !

lp

gody

Objavljeno
Sem letos januarja zamenjal staro FZS600 za FZ6 fazer in je zdaj ze drugic na servisu !

prepočasi jo voziš :D :OK:

Objavljeno

bolj jo gonm, rajš me ima :OK: ,.....

....ampak na takčko pa ne gre, pa da ga jebeš, stem da je guma pobrana do roba :(

Objavljeno
prepočasi jo voziš :D  :OK:

Ah, ne vem. NEkam hitro kilometre stepa. JE blo ze na 10k servis :naughty:

lp

gody

Objavljeno

zanima me, ce je mel kdo probleme z upadanjem moci motorja. Mojemu se je vcasih zgodil da mu je hudo posla sapa - vlekel je obcutno slabse kot prej, tud zvok je imel mal cuden.. pa cukal je obcasno... tud mal slabo vlece iz nizkih. Mal mi je zal da nisem Z 750 sprobala.

Objavljeno

Na servis,druge ni .)

Sej je motor varetn še v garanciji tko da gre itak varetn zadeva v garancijo!

Objavljeno
bolj jo gonm, rajš me ima :OK: ,.....

....ampak na takčko pa ne gre, pa da ga jebeš, stem da je guma pobrana do roba :(

Kaj ni to dobro (namreč da ga lahko do roba gum nagneš in nič ne drajsaš po tleh)? Bi raje videl, da na vsaki serpentini plužiš ? :grrr

Objavljeno
ex-up ventilom...

Ga nima ,zamenjaj servisanta

Objavljeno
Hja sej kle je bil problem - na servisu so trdili da mu ni nic. Se je pa nekaj casa po tem ko so ga pogledali (so rekli da niso nic popravljali) normaln obnasal, cez kksne 2 tedna pa spet isto... Pa grem spet tezit na servis, pa mi recejo da je ko nov, amapk sploh se niso z njim dovolj peljali, namrec tezave je imel ce je bil ful segret. No, en kolega mi je reku da je mozno da kej ni v redu z ex-up ventilom...

Kje pa servisiraš motor???

Mislim res nimajo odnosa da predpostavljajo o brezhibnosti motorja brez da bi sploh zapeljali motor .)

Objavljeno

....ampak na takčko pa ne gre, pa da ga jebeš, stem da je guma pobrana do roba :(

Objavljeno
Kje pa servisiraš motor???

Mislim res nimajo odnosa da predpostavljajo o brezhibnosti motorja brez da bi sploh zapeljali motor  .)

Stern, baje naj bi bil ful dober servis. <_<

Mogoce je bil problem - baba itak nima pojma... :doze:

Hja, prej sm bla pr Franciju (Panigazu) pa so me dost bolj resno jemal... Tko da naslednji bajk bo verjetno Kawa Z 1000 :kva2:

Objavljeno
Pol bi se pa serviser šel zapelat en krog, da ugotovi kaj je narobe, bi se šla pa ena stranka pizdit, kaj se vozi z njegovim motorjem okoli. :slap:

Ja valjda da pustis kluce serviserju, se zapele, pogleda ce kaj ne stima... logicno...

Objavljeno
Hja sej kle je bil problem - na servisu so trdili da mu ni nic. Se je pa nekaj casa po tem ko so ga pogledali (so rekli da niso nic popravljali) normaln obnasal, cez kksne 2 tedna pa spet isto... Pa grem spet tezit na servis, pa mi recejo da je ko nov, amapk sploh se niso z njim dovolj peljali, namrec tezave je imel ce je bil ful segret. No, en kolega mi je reku da je mozno da kej ni v redu z ex-up ventilom...

"Žal" pri tvojem fz6 nismo ne prvič ne drugič (ko smo se z njim vozili dva dni) našli nobene napake. Saj ne, da sveto trdim, da ni nekaj narobe! Toda, dokler ne slišim "ropota" (ki ga slišiš ti) v motorju, je pač vse O.K.! Tudi ko si potarnala da "ne gre", sem se jaz osebno še v istih minutah peljal z njim 230km/h. Bo treba pač še malo kilometrov narest, pa se bo vidl kaj bo. Ali pa ex-up nastavit :naughty:

Ti se brez skrbi mirno furaj, do danes še noben fz6 ni počaku .)

P.S.

Če si poštena, boš priznala, da sem ti namenil veliko časa (več kot bi bilo potrebno) te poslušal in razlagal,...tako da, ženska gor ali dol, še bolj se potrudimo do nekoga, ki tehnike ne pozna najbolj :whistle:

Objavljeno

o zadovoljnosti ali ne s sternom dalje v serviserji - taksni in drugacni.

tukaj o lastnostih motorja.

hvala.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima ali se na FZ6 Fazer splača kupit in montirat bočne roller protektorje za primer padca. Zadeva mi na prvi pogled deluje precej bolj lepotne narave kot pa kaj drugega. Ali je imel kdo že kakšne izkušnje s tem, najbolj me zanima ali dejansko služi svojemu namenu, torej, da ti motor ob zdrsu ne stisne noge, oziroma ali varuje bočni del motorja pred poškodbo.

Opazil sem tudi, da je na trgu več variant, torej imaš originalno od Yamahe in en kup drugih :? . Jasno pa je, da trgovci vse hvalijo zato me še toliko bolj zanima dejanska uporabnost :hmm: .

Objavljeno

Prejšni petek sem videl padec Fazerke 1000, katera je imela crash pade, vsi motorni deli in okvir so ostali celi-niso bili porajsani in tudi maska je zaradi njih utrpela manjše poškodbe. Brez crash padov se hitro porajsajo deklci, poči hladilnik in ovir zna dobiti praske. Vsekakor jih je priporočljivo imeti.

LP

Objavljeno

Jaz jih imam (neoriginalne), res pa je, da zame estetsko ne pomenijo prav nič in jih zaradi tega nisem dajal gor (pri tem nočem reči, da zgleda slabše ali boljše, dal sem jih gor zaradi uporabnosti).

pri zdrsu ali padcu motorja na bok pri nizkih hitrostih ali na mestu v vsakem primeru zaščitijo okvir in večji del motorja. Mislim, da bo cenejše prelakirat tank, kot pa dobro zrihtat porajsan okvir in motor. Pri težjem padcu pa je tako ali tako vseeno, ker je potem ponavadi okvir toliko zabit, da je motor neuporaben. Ali ti prepreči stisk noge, pa ne bi mogel trditi, ker je ful odvisno od položaja noge, ko padeš (verjetno v paniki ob padcu ne paziš ravno ali boš nogo namestil v najugodnejši položaj).

Original so predragi, je pa odvisno od tvoje denarnice. Moje mnenje je, da se roll bari splačajo ( seveda res šele ob padcu). Če hočeš res zaščiti motor, poglej še za cevno zaščito motorja in nabavi vse hkrati. Tako zaščiten FZ6 sem videl pred kratkim in ni šans, da bi ob zdrsu asfalt prišel do mašine.

lp

Objavljeno

In kje se da dobit te neoriginalne, ker mislim da je pravi kriminal toliko odšteti za original

Objavljeno

Jaz sem montiral neoriginalne roll bare kupljene pri Yogi motosport v Velenju cena 15k (isti v TC-ju 23k, originaklni pa 30k). Upam, da bodo služili svojemu namenu, čeprav upam, da jih nikoli ne bom zares potreboval :OK:

post-6858-1118334260_thumb.jpg

Objavljeno

aha. a roll bare si kupu?

a je o tvoj motor na sliki?

namrec na njemu nikjer ne vidim roll barov.

crash pade da, roll bare ne.

Objavljeno

Ja bo štimalo, to je še stara slika brez roll barov :yea1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!