tadejtadej260 Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Kupil leto star FZ6S, prevozil v dobrem mesecu 2500 km in se mi je pri tem 3x zgodle težave, ki so jih omenjali že drugi, cukanje, drugačen zvok motorja in motor ugasne pri vrtljajih praznega tega. Zanima me, če so ostalim, ki ste melei te težave kaj naredili in kaj, oziroma, kaj je narobe. Sem ugotovil, da če pri teh težavah motor ugasnem in ga potem ponovno prižgem, dela zopet normalno. hvala za odgovore
Barth Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Meni je serviser (Primec - Dolgi most LJ) na rednem servisu na 10k km pregledal neki regulatorček za gas in sicer tako da je pritiskal na tista dva gumba na števcu in ugotovil, da je z njim vse v redu. Verjetno je s tem pritiskanjem ugotovil katero serijo tega regulatorča imam vgrajenega. In res do sedaj (14000 km) nisem imel niti najmanjšega problema (razen glasen menjalnik v 1. in 2. prestavo, za kar je bilo krivo olje Motul 300V - sedaj sem dal notri 5100 in je malo bolje). Ker je to tovarniška napaka (na teh regulatorji), mislim da ne bi smeli komplicirati z uveljavljanjem garancije ob zamenjavi regulatorja. Nisem siguren, ampak ta regulatorček naj bi se imenoval nekaj v stilu TPC Trottle Position Control - ampak me ne držat za besedo, ker si nisem zapomnil natančno. lp
simonsi Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Je res en problemček s temile TPS oz, Throttle Position Senzor a.k.a senzor položaja gasa. Se zamenja pod garancijo.
fazer Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Pri meni se dogaja isto. Motor postane glasnejsi, glas nekako globji, mislim, da se tudi tresljaji med 5 in 6 k rahlo mocnejsi. Ko ustavis, pa motor obvezno ugasne. Danes peljem na servis. Baje gre za nek senzor in ocitno je to tovarniska napaka. Sicer pa vse ostalo OK. Do sedaj 17 kkm :OK:
Eross Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Letos sem z novo Fazerko prevozil 8000 km, pa nimam podobnih težav, opazil pa sem podobno kot Barth, da je menjalnik med 1 in 2 prestavo nekoliko glasnejši. Je pa res, da uporabljam Motula 300 V in če je res olje vzrok temu potem bo treba dati v motor katerega drugega.
Fazer03 Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Do sedaj 13000 km (sezona 2004 in 2005), nič od zgoraj omenjenih težav, vse OK :OK: .
Ganges Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Zanimivo. Jaz pa zadnjič na poti v Portorož prvč doživim enako. Ko na cestnini dam v prazen tek crkne, kasneje še večkrat to sprobam in enako. Sem mislil da imam sam te težave. Kasneje natankam gorivo in ga ponovno vžem in brez problemov. Torej je bil smisel v tem, da ga vgasnem in prižgem. Je imel kdo kake probleme na servisu, ko so mu to menjavali? Probleme v smislu, da mu ne bi hoteli to menjati v garanciji? lp
Gauner Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 En lep pozdrav vsem! Evo, naredil dobrih 7k, in res, tud pr men začel crkavat občasno. Sm se ornk ustrašu, kva bi to blo. No, tkole, k vidm, da ns je več, se kr mau bolš počutm .) Šibam k serviserju takoj k bo vreme, pa čs seveda!! A kdo mogoče že ve, kolk cajta traja ta poseg pri mehaniku? Bi blo fajn to zrihtat do vikenda, ker se obeta lepo vreme, cesta pa kliče....
fazer Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Poseg ni prevec zahteven. Je pa treba pocakat, da se motor ohladi.
Ski_Fanatic Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Nasravfaj, sprobaj, pol pa bluzi! ← Pa saj nisem to mislo.... :) Jaz pač ne vem zakaj ste eni tak obsedeni z nekimi aspuhi ipd... En je že napisal, pol pa si kupite bol divje stroje, ne pa da iz teh hočete potegnit hudiča...haloo :P
Barth Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Serviser ti bo zamenjal eno črno škatlico (veliko kot škatlica od vžigalic). Ni treba nič čakat, vprašanje je le, koliko časa je potrebno za šraufanje, da pride do te škatlice (pri meni ni bila potrebna zamenjava, zato nimam izkušenj s tem). Glede WINGSov za FZ6: če bo kdo prodajal rabljene konec sezone ali jih že prodaja, mi lahko pošlje ponudbo (na PM). Nekaj me vleče, da bi si jih omislil, ker bo ta motor kar nekaj časa še ostal pri hiši. :OK: lp
bigi Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Vidim, da imate probleme s stand gasom, meni je tudi crkoval, ko se je motor ogrel, ker se takrat izklopi zaug. Mislim, da je stos v tem, ker je serviser rekel, da ima motor prevelik stand gas, in ga je spustil. Napako sem odpravil sam tako, da sem stand gas povcal na mestu, kjer pride vpeta zajla na furgazorje (enako kot pri navadnem mopedu). Na vodila za sravfanje pa lahko najdete na naslednjem linku. http://www.sportbikes.com/wwwthreads/showf...p?Number=868689
bigi Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 FZ 6 nima 'furgazorjev :grrr ' ← No nebi sli v detajle.
simonsi Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Uplinjač pa vbrizg nista ravno detajla. Je prevelika razlika, sa bi ju metal v isti koš.
<=YaMaHa=> Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Ja sam kje ste pa frgazarje najdl na Fazerci pa tut mene zanima?!?!
danci1973 Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Razlika med vplinjačem in 'throttle body'-em je minimalna. Slednji pač nima 'venturijeve' cevi in diz, ostalo pa je isto (lopute, drsniki, ...). D.
simonsi Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Razlika med vplinjačem in 'throttle body'-em je minimalna. ← :slap: :grrr
danci1973 Objavljeno Avgust 5, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2005 Razlika med vplinjačem in 'throttle body'-em je minimalna. :slap: :grrr ← In kaj ti tu zdaj ni jasno? A si že kdaj razstavil kak vplinjač IN TB? Pri obeh imaš neko vrsto lopute, ki omejuje pretok zraka. To loputo odpiraš s pletenico (pri novejših EFI pa morda s servo motorčkom), s čimer reguliraš pretok zraka. Pri vplinjaču se izkorišča 'Venturijev efekt, zaradi katerega se pri pretoku zraka skozi cev, ki ima 'stranski kanal' (diza) v tem ustvari podtlak, ki določeno količino goriva potegne v zračni tok. Pri EFI pa je namesto tega senzor, ki meri pretok zraka in elektronika, ki ustrezno količino goriva doda preko injektorjev. Praktično ista stvar... :lol1: D. PS: Throttle body: Vplinjač(i):
blondini Objavljeno Avgust 5, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2005 Razlika med vplinjačem in 'throttle body'-em je minimalna. Slednji pač nima 'venturijeve' cevi in diz, ostalo pa je isto (lopute, drsniki, ...). D. ← Nima tudi 'zajle vpete na furgazorje' o kateri je bilo govora, pa še kakšna malenkost bi se našla. :grim
simonsi Objavljeno Avgust 5, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2005 :slap: :grrr ← In kaj ti tu zdaj ni jasno? A si že kdaj razstavil kak vplinjač IN TB? ←
DDEAN1 Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 če koga zanima http://oglasnik.motori.hr/cgi-bin/favorite...nalu.<br> lp
Ganges Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 Meni ta link nič pametnega ne odpre. Piše, da ni oglasov. :hmm:
DDEAN1 Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 če bo zdaj delalo 8 mesecev star Akrapovič za FZ6 3000 KUN http://oglasnik.motori.hr/cgi-bin/favorite...nalu.<br> LP
urqlle Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 to pa ja ni nč posebnega :blink:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se