ziro1 Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 A nima FZ6 servisne intervale na 10000 km.
AleksG Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 bigi in Fazer03 hvala! Kaj pa drugi? A je mogoče že kdo prevozil tam okoli 25.000 km, al pa vsaj ve približne nadaljne stroške servisiranja?
bigi Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 A nima FZ6 servisne intervale na 10000 km. Res je. To je marketinška poteza, ker je BMW šel prvi na intervale 10000kM, tako so šli tudi ostali proizvajalci. Če pa želiš, da bo motor prezivel še nekaj časa po garanciji pa se drži intervalov po sevisni knjigi. Link sem podal zgoraj. Poišči željeni motor.pdf. Za FZ6 piše na strani 79 oz 3 poglavje stran 2 tako kot sem ti rekel. Sicer tudi meheniki priporočajo servise na 6000kM, ker so to le visokoturažne mašine 14000 obratov/min. Stari furmani so rekli: Konja nafotraj in napoji preden bo crknu. :OK:
Barth Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 (popravljeno) Meni tudi ni jasno zakaj delate servisne intervale na 6 do 7000 km :blink: Pa tud zanima me kateri mehaniki to priporočajo (moj je rekel drži se navodil - na 10000km - valjda da pooblaščeni). Jaz sem do sedaj delal na 1000 (cca 18.000 SIT) ter na 10000 (cca 18.000 SIT). Trenutno po dveh sezonah in pri 15000km nobenih problemov, pred zaključkom zadnje sezone (v oktobru) sem menjal preventivno in pod garancijo le TPC (trottle position control - vsaj zdi se mi), kar so naredili jasno da zastonj. Olje = 300V (s 5100 motulom bi servis prišel precej ceneje). Vožja do sedaj je bila zmerna brez prevelikih tiščanj ter redkimi sprehodi v višje vrtljaje (kako prehitevanje in nič več). :fredy: Popravljeno Januar 6, 2006. Popravil Barth
bigi Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 (popravljeno) Da vidim, če bo tole uspelo: Ni uspelo. Meni tudi ni jasno zakaj delate servisne intervale na 6 do 7000 km :blink: Po navodilih so na 10.000. Jaz sem do sedaj delal na 1000 (cca 18.000 SIT) ter na 10000 (cca 18.000 SIT). Trenutno po dveh sezonah in pri 15000km nobenih problemov, pred zaključkom zadnje sezone (v oktobru) sem menjal preventivno in pod garancijo le TPC (trottle position control - vsaj zdi se mi), kar so naredili jasno da zastonj. Olje = 300V (s 5100 motulom bi servis prišel precej ceneje). :fredy: A si najdu link servisne knjige. To je knjiga za serviserje ne za uporabnika. Če želiš imeti motor nekaj časa, verjemi meni. Moja se zavrti marsigdaj do konca, secer ne divjam, ko pa jo navijem pa ma da poje do rdečega. Sicer je blokada, če se ne motim pri 14500. Lahko pa pogledam. Popravljeno Januar 6, 2006. Popravil bigi
AleksG Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 Meni tudi ni jasno zakaj delate servisne intervale na 6 do 7000 km :blink: Pa tud zanima me kateri mehaniki to priporočajo (moj je rekel drži se navodil - na 10000km - valjda da pooblaščeni). Jaz sem do sedaj delal na 1000 (cca 18.000 SIT) ter na 10000 (cca 18.000 SIT). Trenutno po dveh sezonah in pri 15000km nobenih problemov, pred zaključkom zadnje sezone (v oktobru) sem menjal preventivno in pod garancijo le TPC (trottle position control - vsaj zdi se mi), kar so naredili jasno da zastonj. Olje = 300V (s 5100 motulom bi servis prišel precej ceneje). Vožja do sedaj je bila zmerna brez prevelikih tiščanj ter redkimi sprehodi v višje vrtljaje (kako prehitevanje in nič več). :fredy: Ja no sej po po 15.000 km nemoreš lih pričakovat kšnih večjih problemov :hmm:
premza Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 Sicer tudi meheniki priporočajo servise na 6000kM, ker so to le visokoturažne mašine 14000 obratov/min. Stari furmani so rekli: Konja nafotraj in napoji preden bo crknu. :OK: Stari mehaniki pa: Če boš na 6000 vozu, bom jaz dvakrat več zaslužu... :P
bigi Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 (popravljeno) Res je. Kaj bo pri 150000km pa vprašanje. Res pa je, da so olja čedalje boljša. No pa bom še enkrat probal dati pdf zraven, če bošlo. Stari mehaniki pa: Če boš na 6000 vozu, bom jaz dvakrat več zaslužu... :P Poglej si pripeti Interval.pdf. Ogovor japoncev na BMW je bil podaljšanje intervala, sicer se pa BMW vrti mnogo počasneje. Sam bom delal, kakor mislim, da je prav. Interval.pdf Popravljeno Januar 6, 2006. Popravil bigi
AleksG Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 No kot jst zdej zastopim je tako: Dokler je v garanciji vsake 6.000 km, po preteku garancije pa ni problem, če se interval podaljša na 10.000 km. Nič posebnega! Kot pri večini! :OK: Povejte če je moja razlaga sfaljena al ne
bigi Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 No kot jst zdej zastopim je tako: Dokler je v garanciji vsake 6.000 km, po preteku garancije pa ni problem, če se interval podaljša na 10.000 km. Nič posebnega! Kot pri večini! :OK: Povejte če je moja razlaga sfaljena al ne Seveda je sfaljena, ker starejši kot je motor, bolj skrbno nego potrebuje, če želiš da bo delal skoraj tako kot že dobro utečen. Tudi ti moraš vsak dan jesti ne vsak tretji.
gody01 Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 No kot jst zdej zastopim je tako: Dokler je v garanciji vsake 6.000 km, po preteku garancije pa ni problem, če se interval podaljša na 10.000 km. Nič posebnega! Kot pri večini! :OK: Povejte če je moja razlaga sfaljena al ne Mehankar bo vsekakor vesel, ce bos vozil na 6000km masino k njemu, ampak verjetno proizvajalec ze ve zakaj je napisal interval 10.000. Iz izkusenj lahko potrdim, da nese (letnik 03) brez problema do 46.000 km in zanekar letnik 05 no 25.000 km kljub servisiranju na 10k interval. lp gody
bigi Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 Torej boste rekli, da delate po 20000km na leto. To pomeni 2x po 10000km ali na 6mesecev. Iz tega sledi servis 2x na leto.
DDEAN1 Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 Torej boste rekli, da delate po 20000km na leto. To pomeni 2x po 10000km ali na 6mesecev. Iz tega sledi servis 2x na leto. Poznam modela ki je v letu 2005 naredil okoli 30.000 z fazerco, pa je servis delal na 10.000 km.
Fazer03 Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 Pri meni se servisi ujamejo nekako na 6-7000 km, ker jih več pač ne uspem naredit v eni sezoni (peljem se pač takrat, ko je lepo vreme in mi čas dopušča ter nisem obremenjen s tem da bi moral vsako sezono narediti 20000 + km). Drugače pa je pravilo 1 leto ali 10000 km po moje kar OK.
danci1973 Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 Torej boste rekli, da delate po 20000km na leto. To pomeni 2x po 10000km ali na 6mesecev. Iz tega sledi servis 2x na leto. Ja, če je bolj slaba sezona... Drugač jih malo več. :OK: D.
DDEAN1 Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 Takole pa zgleda letnik 2006 v salonu
AleksG Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 A kdo ve če sta rdeča in modra barva tudi za model brez abs-a al ne :?
bigi Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 Takole pa zgleda letnik 2006 v salonu Barva OK, samo črna mašina pa mi ni všeč.
solo Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 A kdo ve če sta rdeča in modra barva tudi za model brez abs-a al ne :? Da.
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 Ali ma FZ6 l.06 opcijo ABS??? :blink:
king Objavljeno Januar 10, 2006 Opozori Objavljeno Januar 10, 2006 ..eno neumesno uprašanje :whistle: ... sej vem da post ne spada v temo, pa vseen. Mam Suzuki SV-ja 650S L `03. Ker se s punco velik skupi voziva, sva sklenila zamenjat za Fazerja (zaradi udobnejšega zadnjega zica). Z nekom sem se sicer že neki pogovarju o menjavi za Naked varianto, kar me sicer malo moti, pa vseen. U bistvu me zanima, kakšna je vožnja z Naked Fazerjem, ker ga še nisem vozil, oz. kako ste zadovoljni/nezadovoljni s svojimi "nagci". Vem, da je nekje v zgodovini že kej napisanga o tem, sam nimam časa na šihtu brat vseh 45 strani. Me pa zanima, če je morda med vami kak interesant za menjavo. :D Hvala LP, King
Fazer03 Objavljeno Januar 10, 2006 Opozori Objavljeno Januar 10, 2006 Moje mnenje je, da je zadeva brez vetrne zaščite milo rečeno neuporabna. Sam ne bi nikoli kupoval popolnega nagca. Sem imel pred letom dni možnost zopet podoživljat "prvinske" občutke in moč vratnih mišic, ko sem za kratek čas "sprobal" Z 750. Motor kot tak je čisto OK, samo brez oklepka spredaj ena sama ljuba muka pri večjih hitrostih (130 +); me je pa na Kawi zmotil še precej naprej viseč sedež (v primerjavi s FZ6 S), tako da sem se kar naprej drsal po sedežu naprej-nazaj. In druga izkušnja minule sezone: CBF 500 - ista pesem s to razliko, da je moči pol manj in kasneje prideš do 130 km/h; motor je pač namenjen bolj kroženju z brzinami med 90 do 130 - zopet moj osebni občutek ... Iz tega bi jaz zaključil, da tudi na FZ6 ne more biti kaj dosti bolje v tem pogledu. PS/ Kar pa se udobja tiče ga je pa na FZ6 S za voznika in sopotnika res dovolj (za to vrsto motorjev). LP in uspešno menjavo! :OK:
king Objavljeno Januar 10, 2006 Opozori Objavljeno Januar 10, 2006 ..ja no, sem pozabu dodat, motor ma šipco, ki je velika, kolkr pač je (šipca, kakršno ma večina omenjenih "nagcev"), neki malga vetra sicer odnese je pa verjetno daleč od "S" varjante :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se