Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Zic ma pa res lep ja...

V črni barvi :naughty: bi bil bolj pasal k motorju! Stvar okusa. .)

imam FZ6 fazer, l. 2005,

realno naredim med 220 in 250 km s 16 litri

Moja Fazerka, premore rezervoar s 19,5 litri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam tud zic istega proizvajalca. Razliko pa presodite sami. Drugače si pa zic sam pobarvaš in izbereš barve in vzorce ki najbolj pašejo na motor. Več na www.bagster.com Jst sm izredno zadovoljen z njim, pa še hodo zgleda. :yea1: :yea1: :yea1:

Lp Matjaž

[attachmentid=71941]

[attachmentid=71942]

post-2418-1149703508_thumb.jpg

post-2418-1149703711_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si pa ti to nabavil ? Preko neta ? Zgleda pa res supeeeer. :OK:

Ko sm kupoval motor mi je mojster iz TC-ja pokazu zadevo. Ker sem imel prej včasih boleče izkušnje z zici (kle 500) sem bil seveda takoj za stvar. Potem izbereš barve in to je to. Edin še račun. Če daš svoj star zic je 69 k sit drugače pa 87 k oziroma nekaj takega. Izbiraš lahko med več varjantami. Moj je komfort polnjen z gelom. Lahko ti ga tidi malce znižajo, zvišajo. Povečat pa se da tudi sedalni del voznika oziroma sopotnika. Delajo pa za zelo veliko modelov motociklov. Na netu maš flesh v katerem si pobarvaš zic po svoji želji. Je pa res da barve v originalu izgledajo malce drugače. Ko ga naročiš samo še čakaš (mesec in pol) in potem si :OK: :OK: :OK:

Lp Matjaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..ja mal lesenih dodatkov je potrebno še gor dati, pa kromirane felge, voznik pa mora meti še zlatni lanac , pa velike zlate prstane , da pride tista lepa dodatna plastika popolnoma do izraza....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..ja mal lesenih dodatkov je potrebno še gor dati, pa kromirane felge, voznik pa mora meti še zlatni lanac , pa velike zlate prstane , da pride tista lepa dodatna plastika popolnoma do izraza....

Zakaj že ? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav

Sem novi na forumu :D welcome to me :D in sedaj imam nekaj vprašanj.

V tem tednu bom naročil ta motor. fz6 fazer.

Ali mogoče kdo ve, kje se da iztržiti največji popust ali dodatne ugodnosti?

Ali je kdo kupil motor po sistemu pol sedaj pol čez eno leto?

Kako je s tem?

Ali je boljše kupiti motor s ABS-om ali brez? Kakšna je konkretna razlika?

Za ta motor sem se odličil že 100 %, vendar sedaj le še preverjam kje ga najugodneje kupiti.

Prosim za pomoč.

Lp

Guly

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav

Sem novi na forumu :D welcome to me :D in sedaj imam nekaj vprašanj.

V tem tednu bom naročil ta motor. fz6 fazer.

Ali mogoče kdo ve, kje se da iztržiti največji popust ali dodatne ugodnosti?

Ali je kdo kupil motor po sistemu pol sedaj pol čez eno leto?

Kako je s tem?

Ali je boljše kupiti motor s ABS-om ali brez? Kakšna je konkretna razlika?

Za ta motor sem se odličil že 100 %, vendar sedaj le še preverjam kje ga najugodneje kupiti.

Najugodneje je kupit dobro ohranjenega rabljenega... :naughty:

Seveda je boljše kupiti motor z ABS-om. ABS praviloma med vožnjo nič ne moti oz. sploh ne vpliva, med kakšnim zaviranjem v sili pa te lahko reši padca. Konkretna razlika pri FZ6 Fazer je 625 EUR - ali ti je nekaj večja varnost vredna toliko, pa veš samo ti. :)

Popust oz. dodatne ugodnosti se da dobiti pri praktično vsakem trgovcu - je pa to delno odvistno od tvoje pogajalske spretnosti, zagretosti prodajalca in pa seveda od povpraševanja po določenem modelu. Glede na to, da se je FZ6 Fazer lani prodajal kot tople žemljice, bi rekel, da se trgovci niso rabili kaj preveč truditi s popusti in ugodnostmi... :grim

Pri sistemu 'pol zdaj pol čez leto' gre menda za 'leasing', pri katerem je tudi kasko zavarovanje po akcijski ceni (je pa treba dobro prebrati konkretne zav. pogoje). Vsekakor je o tem vredno razmisliti. :hmm:

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se pridružujem odgovoru danci1973.

Kupovati motor ni vsakodnevna investicija in je zato dobro preštuditati kakšne opcije se ti ponujajo.

Osebno menim, da je motor z ABS boljša investicija na daljše časovno obdobje. Kot je danci1973 že omenil z vidika varnosti je lahko ABS v kritičnih trenutkih tisti ključni faktor, da se izogneš oviri in ne zgrmiš po tleh. Sicer je razlika v ceni kar velika ampak če upoštevaš, da pri padcu zlomiš plastiko, smerokaze, počohaš tank in samo mašino ter še ogromno ostalih majhnih stvari, te pride škoda takoj na 300.000sit.

Ker pa ponavadi nimamo motorjev kasko zavarovanih, ker je drago kot žafran :BUA: in ob predpostavki, da si sam kriv za padec vso škodo lepo sam plačaš.

Seveda me ne narobe razumet, da sedaj če kupiš motor z ABS ps neboš padel :nono: .

Veliko je odvisno od samega tebe, kako se obnašaš v prometu, strpnosti in PREDVIDEVANJA.

Upam, da boš dobro izbral :OK:

Se vidimo na cesti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav

Sem novi na forumu :D welcome to me :D in sedaj imam nekaj vprašanj.

V tem tednu bom naročil ta motor. fz6 fazer.

Ali mogoče kdo ve, kje se da iztržiti največji popust ali dodatne ugodnosti?

Ali je kdo kupil motor po sistemu pol sedaj pol čez eno leto?

Kako je s tem?

Ali je boljše kupiti motor s ABS-om ali brez? Kakšna je konkretna razlika?

Za ta motor sem se odličil že 100 %, vendar sedaj le še preverjam kje ga najugodneje kupiti.

Prosim za pomoč.

Guly

Hi,

Sam sem zadovoljen lastnik fazerke (prej letnik 03, sedaj 05), ki pa jo prodajam zaradi prehoda na malo večji touring moped.

Če bi imeli ABS leta 2005 ne bi pomišljal ampak ga vsekakor vzel.

Tudi sam bom novi moped verjetno kupil po sistemu 50/50, kaj več pa ti bom lahko tekom tedna povedal.

Za nakup (in kasneje servisiranje) pa ti priporočam Motocenter Ptuj, če ti ni preveč od rok. Sam vozim mopede tja kljub temu, da sem iz Mb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za nakup (in kasneje servisiranje) pa ti priporočam Motocenter Ptuj, če ti ni preveč od rok. Sam vozim mopede tja kljub temu, da sem iz Mb.

Tudi sam svojo Fazerko peljem k Simonu v Žabjak pri Ptuju pa čeprav sem iz MB. Zelo kvalitetne storitve in zelo poceni če primerjamo z Avto Šerbinek :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav,

Pred cca 10 dnevi sem nabavil leto dni staro FZ6, prevoženih 6500 km, sedaj jih ima že 7600.

Pojavlja se mi en problem pa me zanima, če je že kdo imel kaj podobnega, ko je motor segret so obrati v prostem teku 1250-1350 rpm. tako kot bi naj bilo nastavljeno, problem nastopi po daljši vožnji, ko se ustavim padejo obrati v prostem teku pod 1000 in motor se ne odzva na ¨gas¨kot normalno, enkrat mi je celo ugasnil, ko sem se ustavil, ko ga zavrtim višje je vse OK, če pa ga ugasnem in prižgem so obrati spet OK. ( kot, da se mora resetirat).Pa danes mi je en rekel, ko se je vozil za mano, da se je dvakrat skadilo iz auspuha. Sicer je zadevca še v garanciji ampak me vseeno zanima če se komu kaj sanja kaj bi to lahko bilo. :unsure: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi znala biti neka zadeva, ki jo v garanciji brezplačno menjajo. Je že bilo govora o tem tukaj. Tudi meni se to dogaja, da mi popolnoma crkne ko (padejo obrati do konca). Ko obrnem ključ pa je vse ok. S tem, da se je meni to zgodilo samo enkrat v garancijskem roku in nisem vedel kaj je. Letos se mi je ponovilo pa več ni garancije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po garancijski zamenjavi TPS (throttle position sensor) se napaka ni pojavila več; tudi prosti tek je postal mirnejši, ca 1250 rpm :) . Zato le k serviserju uveljavljat garancijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po garancijski zamenjavi TPS (throttle position sensor) se napaka ni pojavila več; tudi prosti tek je postal mirnejši, ca 1250 rpm :) . Zato le k serviserju uveljavljat garancijo.

Pri meni isto, serijska napaka pač. Pol ure pri mehaniku pol pa gas, se ni več ponovilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve koliko stane ta zadeva, če jo sam plačaš? Meni se je namreč to samo enkrat zgodilo v garancijskem roku, pa nisem preveč pozornosti polagal na to. Sedaj pa je garancija mimo in se je zadeva ponovila. :hmm:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste probal naštelat obrate mirnega teka z tistim vijakom, ki je pod tankom.

Meni je tud crkoval, pa sem malo naštelal, sedaj pa je v redu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni isto, serijska napaka pač. Pol ure pri mehaniku pol pa gas, se ni več ponovilo.

Grem danes na servis, da naročijo del pa bom vprašal koliko stane če ni v garanciji.

A ste probal naštelat obrate mirnega teka z tistim vijakom, ki je pod tankom.

Meni je tud crkoval, pa sem malo naštelal, sedaj pa je v redu.

Saj obrati so načeloma OK. Potem ko pa zadevca žašteka padejo obrati pod 1000 rpm ali pa motor crkne. če ga hočeš štartat ne vžge, moraš odvzet kontakt, da ga resetiraš potem pa je spet vse OK, in tako se to ponavlja. Meni se je celo med vožnjo dvakrat skadilo iz izpuha, zdgleda da ne štima razmerje gorivo zrak. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!