Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

A kdo ve koliko stane ta zadeva, če jo sam plačaš? Meni se je namreč to samo enkrat zgodilo v garancijskem roku, pa nisem preveč pozornosti polagal na to. Sedaj pa je garancija mimo in se je zadeva ponovila. :hmm:

lp

Mislim,da je bila cena nekaj čez 30.000,00

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da sem nekoč nekje pri serviserju slišal, da ta mali black box stane 12.000 sit.

Kljub temu da ti je garancija že potekla, probaj uveljavljat zamenjavo zaradi tovarniške napake, saj je bil problem splošen na FZ6 letnika 2004.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdrav lastnikom FZ 6 F/N :grupni:

Lastnik tega zanimivega motorja sem postal letos aprila. :OK: Se pravi je motor letnik 2006. Glede na to, da ugotavljate, da je ta TPS nekako serijska napaka letnika 2004. Zanima me če je že kdo imel take težave na novejše letniku 05-06 oz. če so to serijsko napako že odpravili pri izdelavi? :(

Druga zadeva je menjalnik. Ali je normalno, da se malo težje pretika med N in 1 in nato glasnost pri šaltanju iz 1 v 2 v nižjih obratih (4-5K). :hmm: Moj ma sedaj 1700 km in je prvi servis že opravljen. Nalit MOTUL 5100.

Drugače več kot zadovoljen z vožnjo. :OK: :kva2: :yea1: :yea1:

Hvala za vaše odgovore.

Horatius

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav lastnikom FZ 6 F/N :grupni:

Lastnik tega zanimivega motorja sem postal letos aprila. :OK: Se pravi je motor letnik 2006. Glede na to, da ugotavljate, da je ta TPS nekako serijska napaka letnika 2004. Zanima me če je že kdo imel take težave na novejše letniku 05-06 oz. če so to serijsko napako že odpravili pri izdelavi? :(

Druga zadeva je menjalnik. Ali je normalno, da se malo težje pretika med N in 1 in nato glasnost pri šaltanju iz 1 v 2 v nižjih obratih (4-5K). :hmm: Moj ma sedaj 1700 km in je prvi servis že opravljen. Nalit MOTUL 5100.

Drugače več kot zadovoljen z vožnjo. :OK: :kva2: :yea1: :yea1:

Hvala za vaše odgovore.

Horatius

Lep pozdrav vsem

Imam FZ6 N, letnik 2005, do sedaj 3200 km. Težave z TPS nimam, s pretikanjem pa nenormalne. Ko je motor hladen pri prestavljanju v prvo obupno škrtne in cukne. Občutek imam, da sklopka ne spusti, kot bi morala. Potem se to ponovi pri pretikanju v drugo, v tretjo je že bolje, naprej (in potem nazaj do tretje) gre pa brez problemov. V motorju je olje Motul 300v. Zoprna zadeva, ker se čuti, kako zobniki trpijo (in se dela škoda). Je kdo mogoče s podobnimi težavami rešil stvar.

Hvala za komentarje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamahin menjalnik :devil:

Sicer se strinjam kar se tiče Yamahinih menjalnikov vendar ne vozim prvi Yamahin motor :hmm: . Res, da je to malenkostno odstopanje od ostalih motorjev (CBR 900 in 600F, YZF 600, GSX600R, Transalp, VStrom1000....) :oops: , ki sem jih sedaj že imel priložnost voziti vendar je ta prvi, ki je praktično nov in je malce moteče. Sicer menjalnik med vožnjo dela :OK: .

Fazerček

Se strinjam. Kot da sklopka ne opravi svoje naloge. Sicer pa me je že serviser (LABA-Litija) potolažil, da je to normalno in zaradi tega ni kakšnih napak na menjalniku. Pač udam se v usodo, če se ne da kaj pomagat. :( :angry:

Pozdrav :beer2:

Horatius

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj namestil sprednjo pnevmatiko Dunlop Qualifier (zadaj Dunlop 207). Šel sem na varjanto zadaj mehko, spredaj mehkejše. Kako se be obneslo poročam.

Kar se pa tiče škrtanja ko prestaviš v prvo ob hladnem motorju, so pa tudi meni rekli da je to normalno pri tem tipu motorja. (karkoli že to pomeni)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TPS

probleme so imeli zgolj letniki 2004, naprej nič več (so odpravili napako po prvih težavah)

MENJALNIK

yamahin menjalnik je res glasen, ampak crknil pa ne bo kar tako. Motul 300v nekak odsvetujejo, če motorja ne uporabljaš za preganjanje po pisti. 300v namreč vsaj v FZ6 lepi sklopko in je šaltanje še toliko slabše. Jaz sem tudi po prvi menjavi prešel na 5100 motula in je bila zadeva precej boljša, vendar 1. in 2. ostajata še naprej dokaj glasna.

Še ena zanimivost: na nekem ameriškem forumu so za problem z glasnim menjalnikov svetovali ravno motul 300v in šaltanje pri višjih obratih (nad 5k obratov). :hmm:

A je kdo probal kako drugo olje, ali vsi vlivamo samo Motula v mašine? :?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako vam lahko škrta pri šaltanju s kuplungo. Sam sem probal šaltati gor in dol brez kuplunge pa nič ne škrta. Pri šaltanju iz lera v prvo pa cukne itak vsak motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma saj ne škrta, glasen je, ko prešaltaš in se sliši kot kak udarec, ne pa škrtanje, kot da bi zobčeniki med sabo ružili

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje, to so motorji, ne pa bicikli al pa avtu, da se ne bi slišal ... poleg tega pa so FZ6 motorji nižjega cenovnga ranga ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje, to so motorji, ne pa bicikli al pa avtu, da se ne bi slišal ... poleg tega pa so FZ6 motorji nižjega cenovnga ranga ...

Cenovni razred nima s tem nic kaj veze.

Lahko iz izkusenj garantiram, da tudi v najdrazjem cenovnem razredu dela klonk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje, to so motorji, ne pa bicikli al pa avtu, da se ne bi slišal ... poleg tega pa so FZ6 motorji nižjega cenovnga ranga ...

Že že. Res je da nima cene nad 2 MIO ampak glede na tehnologijo ki ponuja ta motor ne sodi v nižji rang. Cenovno že mogoče nikakor pa kar ponuja in kar zmore ta motor.

Še mal pa bo sam še primerljiv s kakšnim Sym skuterjem :SS Please!!

Vsak ima kakšno pomanjkljivost in tudi FZ 6 ni popoln. :eek: :doze:

Horatius

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So mi v petek zamenjali TPS in motor zdaj dela odlično, prosti tek je dosti bolj miren, na gas se odziva dosti boljše.

Menjlnik se pa meni ne zdi preveč glasen, razen ko daš v 1. prestavo, včasih namesto v 2. ostane v prostem teku.

Imam pa še eno vprašanje; če je normalno, da ko se pelješ čisto počasi, toliko da se ne ustaviš, pa močno pohodiš zadnjo zavoro, od zadaj nekaj poči, pa če ponoviš 2-3 krat zaporedoma vedno nekaj poči. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa tolče ketna. Ko se ustavljaš, pritisni kuplungo, pa ne bo nič pokalo. Tudi motor se lepše ustavi s stisnjno sklopko. (Kaka delavnica varne vožnje bi prav prišla. - Splača se jo obiskati.).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa tolče ketna. Ko se ustavljaš, pritisni kuplungo, pa ne bo nič pokalo. Tudi motor se lepše ustavi s stisnjno sklopko. (Kaka delavnica varne vožnje bi prav prišla. - Splača se jo obiskati.).

Saj imam stisnjeno sklopko, to da nekaj tolče pa sem opazil slučajno, ko sem se nekaj zezal. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdrav vsem,

Pri hitrosti od 50 - 70 kmh opažam da ob spustu krmila le to začne nihati najprej malo, nato pa vse več in več. Če ne bi prijel belance bi pomojem padel. Ob vožnji (z rokami na belanci) čez vse hitrosti pa ni slutiti nobenih tresljajev in se pelje normalno. Na prvo na kar sem pomislil je to, da mi je kaka utež padla iz feltne, ker na njej ni bilo nobene. Grem k vulkanizerju in skupaj z mojtrom ugotoviva da je feltna popolnova uravnotežena brez kakršne koli uteži.

Zanima me, ali se to še pri komu dogaja, in kako se da to popraviti. Motor je nov (3 mesece).

Lp Matjaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hitrosti od 50 - 70 kmh.......

od 70 do 50 km/h (pri pojenjanju brzine). kot je gebre napisal -> shimmy.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

V živo sem videl oba modela naked/ pol oklep. Meni se ta s pol oklepom dopade, morda je zadek preozek motijo pa me konzola in stikala(luči, žmigavci,....), ki dajejo vtis plastik-fantastik in se mi zdijo neprimerno slabše izdelave kot pri novi hondi(CBF600) in Suzukiju(V-Stromu 650). Dali so mu možnost vseh 4 žmigavcev.........

Živeli, sm povraten motorist in se mi nekak najbolj Fazerka 600 dopade, sem jo vozu pa se mi zdi dobra kombinacija mestne vožnje in mal manj mestne... Ne morem se pa odločit za navadno al naked varianto... So kakšne večje razlike, ki se poznajo med vožnjo? Kaj mislite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!