Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

Živeli, sm povraten motorist in se mi nekak najbolj Fazerka 600 dopade, sem jo vozu pa se mi zdi dobra kombinacija mestne vožnje in mal manj mestne... Ne morem se pa odločit za navadno al naked varianto... So kakšne večje razlike, ki se poznajo med vožnjo? Kaj mislite?

Če imaš rad veliko vetra vzami naked, če pa rad hitro voziš, vzami z oklepom.

pri 220 brez oklepa še nisem probal.

Objavljeno

TPS

probleme so imeli zgolj letniki 2004, naprej nič več (so odpravili napako po prvih težavah)

Ni res, imam letnik 2005 in se ta težava pojavla prav tako, tako, da sem zdaj v torek naročen na servis, ker mi povprečju ugasne na vsakem drugem križišču, pa včasih v prostem teku obrati nihajo med 800 pa 1500.

Objavljeno

@ JohnGo: Naked varianto FZ 6 nisem probal; sem pa parkrat peljal ER 6n, dokler je bil brez vetrne šipce in je po moje ista pesem (če pred balanco ni nič, pač ni nič in bolj močno piha) in je moje mnenje še vedno isto: naked je dober v tem smislu, da te nekako "prisili" v manjše hitrosti po obvoznicah in avtoceti ker je pač boj naporna vožnja (več vetra v prsi in glavo-čelado); je pa baje "lepši" - vsaj tako pravijo poznavalci estetike :lol1: ;

In če hočeš nasvet: jaz bi vzel zopet model s poloklepom (S) :OK:

Objavljeno

Hvala vsem. Vizualno mogoče bi se odločil za naked varianto, funkcionalno za daljše fure, je pa sigurno S boljša... Kak je pa s sopotnico? Vzel bi L.2004 ali 05, torej auspuhi pod sedežem. Bo to kaj pripomoglo da bo mela še bolj vročo ritko?

Objavljeno

@ JohnGo

vozil fz6n eno sezono. piha pač toliko kolikor za naked lahko pričakuješ.

če bi kupoval še enkrat bi sigurno vzel z poloklepom. vetrna zaščita višje krmilo itd.

glede izpuhov lahko rečem da se sopotnica ni pritoževala nad vročino. imel pa sem tako original kot akrapoviče.

kar me je motilo pri tem motorju je bilo premalo navora pri nizkih obratih.

Objavljeno

Jaz pa sem se odločil za verzijo s poloklepom zaradi vetrne zaščite in tudi zato, ker mi je lepša. Seveda so okusi različni in nekaterim naked varianta bolj sede.

Ne vem od kje vam ta ideja, da se sedež greje zaradi izpuhov pod zicom. Vsak drugi vpraša ali je to res. Jaz tega nikoli nisem občutil niti na daljših furah, niti sopotnik ni občutil tega. Tako, da to NI RES!

Res pa je, da motor zelo močno potegne šele nad 7000 obrati. In to me tudi ni motilo. Če sem želel hitro vožnjo sem pač vrgel 2 brzini niže in gasa. Če pa umirjeno pa sem se vozil pri manj obratih.

lp

Objavljeno

Jaz pa sem se odločil za verzijo s poloklepom zaradi vetrne zaščite in tudi zato, ker mi je lepša. Seveda so okusi različni in nekaterim naked varianta bolj sede.

Ne vem od kje vam ta ideja, da se sedež greje zaradi izpuhov pod zicom. Vsak drugi vpraša ali je to res. Jaz tega nikoli nisem občutil niti na daljših furah, niti sopotnik ni občutil tega. Tako, da to NI RES!

Res pa je, da motor zelo močno potegne šele nad 7000 obrati. In to me tudi ni motilo. Če sem želel hitro vožnjo sem pač vrgel 2 brzini niže in gasa. Če pa umirjeno pa sem se vozil pri manj obratih.

lp

To je to. :OK:

Objavljeno

Hvala vsem. Vizualno mogoče bi se odločil za naked varianto, funkcionalno za daljše fure, je pa sigurno S boljša... Kak je pa s sopotnico? Vzel bi L.2004 ali 05, torej auspuhi pod sedežem. Bo to kaj pripomoglo da bo mela še bolj vročo ritko?

Hmm, od avspuhov ne, se boš moral zateči h kakšni drugi stimulaciji.

Bo pa lažje s prtljago in nogami ?

Objavljeno

Ni res, imam letnik 2005 in se ta težava pojavla prav tako, tako, da sem zdaj v torek naročen na servis, ker mi povprečju ugasne na vsakem drugem križišču, pa včasih v prostem teku obrati nihajo med 800 pa 1500.

Tudi jaz sem imel ta problem na FZ6 l. 2005 po menjavi TPS-ja je bila težava odpravljena, pa sam motor lepše teče.

Objavljeno

Tudi jaz sem imel ta problem na FZ6 l. 2005 po menjavi TPS-ja je bila težava odpravljena, pa sam motor lepše teče.

Za vse nas ku ne vemo... Ka pa je to TPS?

Objavljeno (popravljeno)

Fantje ima kdo tale šrauf viška, ki je obkrožen na sliki; barabe so mi ga v soboto Čatežkih ukradl :angry: :angry: :angry: naj se prsti posušijo tistemu, ki je to storil :yes:

Popravljeno . Popravil VmasIna
Objavljeno

Fantje ima kdo tale šrauf viška, ki je obkrožen na sliki;

Imam! :grim

Objavljeno

Fantje ima kdo tale šrauf viška, ki je obkrožen na sliki; barabe so mi ga v soboto Čatežkih ukradl :angry: :angry: :angry: naj se prsti posušijo tistemu, ki je to storil :yes:

Si sigurn,da so ti ga ukradli? Da ni bil losan pa ti je odletu kje :hmm: :D

Objavljeno

Si sigurn,da so ti ga ukradli? Da ni bil losan pa ti je odletu kje :hmm: :D

Če je bil varovan oz. namazan z maso proti odtegovanju se ne bi smel odtegnit. :hmm: Samemu sebi ne morem verjeti, kakšna ugotovitev...

Objavljeno

Sem ga dobil danes na servisu, k sem šel menjati še on senzor.

Odšrauati se pa vsekakor ni mogel, saj je dolg več k 2cm, pa zelo zategjen in še namazan z ono pasto

Objavljeno

Nekaj me še zanima glede prevezave kratkih luči, da gorijo obe.

Na strani 35 sem našel, ko je nekdo opisal, kako nek zeleni kabel, ki ga najdemo pod Airboxom lepo zvežeš na levo luč. Mene pa zanima, če mi kdo pove, ko je že to delal, če bi bilo možno, da kar iz desne luči potegnem kabel na levo luč ?? Kolikor sem gledal slike je iz tistega zelenega kabla že spelan kabel za desno luč, ali pač?

Objavljeno

Nekaj me še zanima glede prevezave kratkih luči, da gorijo obe.

Na strani 35 sem našel, ko je nekdo opisal, kako nek zeleni kabel, ki ga najdemo pod Airboxom lepo zvežeš na levo luč. Mene pa zanima, če mi kdo pove, ko je že to delal, če bi bilo možno, da kar iz desne luči potegnem kabel na levo luč ?? Kolikor sem gledal slike je iz tistega zelenega kabla že spelan kabel za desno luč, ali pač?

Pozdravljen,

Jaz sem to delal pred enim mesecem, ne smeš kar direktno prevezat z desne luči, to pa zato, ker bi ti v tem primeru na levi gorela hkrati dolga in kratka luč.( v levem fokusu je H4 žarnica, ki ima dve nitki ena za dolgo in ena za kratko luč) V tem primeru bi verjetno prišlo do pregrevanja. Jaz prevezave nisem opravil pod Airboxom, ker se mi ni bilo vsega za razstavljat. Na zeleni kabel sem zvezal levo luč, tako, da sem iz snopa kablov, ki gredo iz stikala za luči izločil tapravi zeleni kabel in nanj priklopil prost kontakt z H4 žarnice za kratko luč. Priklop sem naredil na mestu malo preden kabli pridejo v okvir, da se skoraj ne vidi. Če priklopiš tako, se ko vklopiš dolgo luč kratka luč na levi strani izklopi.

Objavljeno

Pozdravljeni!

Glede na branost te teme še jo bom jaz izkoristil za svojo "težavo": po 3 mesecih lastništva fazerja sem včeraj "fasal" kamen izpod kolesa tovornjaka direktno v prednjo šipo- direkt med luči :eek: . Seveda je počila.Srečo sem imel da sta luči ostali celi :BUA: .

No zdaj pa k bistvu. Sem malo čital stare poste pa vidim da vas je kar nekaj menjalo original šipco za višjo. No če se kateremu kotali doma po garaži originalna in ne ve kam bi z njo bi jo jaz odkupil za neko razumno ceno. Pod malimi oglasi ni nič.

Upam da me administrator ne bo "banal" za off-topic.

Moj GSM je 041/216-200

Objavljeno

Pozdravljen,

Jaz sem to delal pred enim mesecem, ne smeš kar direktno prevezat z desne luči, to pa zato, ker bi ti v tem primeru na levi gorela hkrati dolga in kratka luč.( v levem fokusu je H4 žarnica, ki ima dve nitki ena za dolgo in ena za kratko luč) V tem primeru bi verjetno prišlo do pregrevanja. Jaz prevezave nisem opravil pod Airboxom, ker se mi ni bilo vsega za razstavljat. Na zeleni kabel sem zvezal levo luč, tako, da sem iz snopa kablov, ki gredo iz stikala za luči izločil tapravi zeleni kabel in nanj priklopil prost kontakt z H4 žarnice za kratko luč. Priklop sem naredil na mestu malo preden kabli pridejo v okvir, da se skoraj ne vidi. Če priklopiš tako, se ko vklopiš dolgo luč kratka luč na levi strani izklopi.

To je oni najdebeleši kabel ane? K sta dva zelena, en tank, en pa bolj debel. Kaj to si kr nalotal zraven (vzporedno) ali si ga precvikal in dal zaporedno?

Pozdravljeni!

Glede na branost te teme še jo bom jaz izkoristil za svojo "težavo": po 3 mesecih lastništva fazerja sem včeraj "fasal" kamen izpod kolesa tovornjaka direktno v prednjo šipo- direkt med luči :eek: . Seveda je počila.Srečo sem imel da sta luči ostali celi :BUA: .

No zdaj pa k bistvu. Sem malo čital stare poste pa vidim da vas je kar nekaj menjalo original šipco za višjo. No če se kateremu kotali doma po garaži originalna in ne ve kam bi z njo bi jo jaz odkupil za neko razumno ceno. Pod malimi oglasi ni nič.

Upam da me administrator ne bo "banal" za off-topic.

Moj GSM je 041/216-200

Moj stric ima vidoko, samo meni osebno zelo grdo izgleda. Lahko ga povprašam, če še ima navadno doma, pa če proda

Objavljeno

Pozdravljeni!

Glede na branost te teme še jo bom jaz izkoristil za svojo "težavo": po 3 mesecih lastništva fazerja sem včeraj "fasal" kamen izpod kolesa tovornjaka direktno v prednjo šipo- direkt med luči :eek: . Seveda je počila.Srečo sem imel da sta luči ostali celi :BUA: .

No zdaj pa k bistvu. Sem malo čital stare poste pa vidim da vas je kar nekaj menjalo original šipco za višjo. No če se kateremu kotali doma po garaži originalna in ne ve kam bi z njo bi jo jaz odkupil za neko razumno ceno. Pod malimi oglasi ni nič.

Upam da me administrator ne bo "banal" za off-topic.

Moj GSM je 041/216-200

mislim da se da to majstrsko in neopazno zrihtat ne za tako velike denarce

Objavljeno

To je oni najdebeleši kabel ane? K sta dva zelena, en tank, en pa bolj debel. Kaj to si kr nalotal zraven (vzporedno) ali si ga precvikal in dal zaporedno?

Moj stric ima vidoko, samo meni osebno zelo grdo izgleda. Lahko ga povprašam, če še ima navadno doma, pa če proda

Ja pri meni je bil ta debelejši, sem ga pa najprej izmeril, sem zapičil noter buciko, priklopil voltmeter in ko so bile prižgane kratke luči je bilo gor 12V, ko pa sem prižgal dolge pa 0V (motor prižgan, da luči gorijo :))

Nisem ga precvikal ampak sem uporabil sponko, ki ne precvika obstoječega kabla ampak samo predre izolacijo, da dobi stik. Od sponke sem napeljal črn kabel do prostega konektorja na H4 žarnici. Na konec črnega kabla sem nalotal ženski konekor.(najboljše če daš kotnega, ker potem paše v original konektor, ki gre na luč)

:OK:

Objavljeno

Moje mnenje glede dveh kratkih luči.

Zakaj ima ob kratki luči motor samo eno kratko luč prižgano.

Zato, da tisti proti katerim pelješ vidijo, da gre za motor.

Če pa gorijo dve kratki te zamenjajo za bolj oddaljeno vozilo (ker so luči precej skupaj.)

Najbolj pa je , da se podnevi pelješ s prižgano dolgo lučjo, ker te vse veliko prej opazijo.

Objavljeno

Ja pri meni je bil ta debelejši, sem ga pa najprej izmeril, sem zapičil noter buciko, priklopil voltmeter in ko so bile prižgane kratke luči je bilo gor 12V, ko pa sem prižgal dolge pa 0V (motor prižgan, da luči gorijo :))

Nisem ga precvikal ampak sem uporabil sponko, ki ne precvika obstoječega kabla ampak samo predre izolacijo, da dobi stik. Od sponke sem napeljal črn kabel do prostega konektorja na H4 žarnici. Na konec črnega kabla sem nalotal ženski konekor.(najboljše če daš kotnega, ker potem paše v original konektor, ki gre na luč)

:OK:

Hvala vseeno, sem že prej sam vse naštudiral, pa izmeril, sej, mogoč pa komu drugemo prevv pride .)

Objavljeno

Moj stric ima vidoko, samo meni osebno zelo grdo izgleda. Lahko ga povprašam, če še ima navadno doma, pa če proda

Vprašaj prosim.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!