Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

A je kdo že menu desni pokrov motorja (dekelc). Sm ga mal poprasku (zvrnu motor :slap: :slap: ). Pa kolk to stane.

Lp Matjaž

Popravljeno . Popravil mrsek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo že menu desni pokrov motorja (dekelc). Sm ga mal poprasku (zvrnu motor :slap: :slap: ). Pa kolk to stane.

Lp Matjaž

Jazs em menjal levega in je skupaj z dihtungo bil okoli 18.000SIT; za desnega je cena pomoje podobna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me še zanima glede prevezave kratkih luči, da gorijo obe.

Na strani 35 sem našel, ko je nekdo opisal, kako nek zeleni kabel, ki ga najdemo pod Airboxom lepo zvežeš na levo luč. Mene pa zanima, če mi kdo pove, ko je že to delal, če bi bilo možno, da kar iz desne luči potegnem kabel na levo luč ?? Kolikor sem gledal slike je iz tistega zelenega kabla že spelan kabel za desno luč, ali pač?

Na servisu Danči 73 v MB naredijo vse po želji stranke. Hitro, poceni in kvalitetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je žekdo slišal ali imel takšen primer na Fazerki!!!

Na servisu so mi rekli, da so vsi tisti lastniki, ki so demontirali akumulator in ga shranili v drug bolj primeren prostor čez zimo imeli v naslednji sezoni težave z akumulatorjem. :hmm: Ni mi jasno zakaj? Tudi na servisu ne poznajo odgovora. Zato priporočajo vsem lastnikom FZ6 - S Fazer, da akumulatorja ne demontiraš čez zimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je žekdo slišal ali imel takšen primer na Fazerki!!!

Na servisu so mi rekli, da so vsi tisti lastniki, ki so demontirali akumulator in ga shranili v drug bolj primeren prostor čez zimo imeli v naslednji sezoni težave z akumulatorjem. :hmm: Ni mi jasno zakaj? Tudi na servisu ne poznajo odgovora. Zato priporočajo vsem lastnikom FZ6 - S Fazer, da akumulatorja ne demontiraš čez zimo.

Nikoli ne bom, ker se mi ne da :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli ne bom, ker se mi ne da :whistle:

:grrr Meni tudi ne. Če bi bil kje drugje pa bi! :grim

Jaz ga že 2 zimi nisem demonstiral in nikoli nikakršnih problemov. Niti vžigat ga nisem hodil vmes, pa spomladi pridem in vedno vžge v prvo.

:grrr To me ne zanima. Zanima me, če je kdo imel takšen primer o katerem govorijo na servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grrr Meni tudi ne. Če bi bil kje drugje pa bi! :grim

:grrr To me ne zanima. Zanima me, če je kdo imel takšen primer o katerem govorijo na servisu.

Aha...je preveč šraufarije :grim :doze:

Sem imel težave z reglerjem, pa so kar dosti motor šraufali, pa mi tega nihče ni omenil :hmm:

Popravljeno . Popravil BlueSpeed
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po prvi prijetni sezoni s fazerko že mal razmišljam kaj bom naredu po sezoni z akumulatorjem. Eni pravte, da ga ne demonatirate. Pri kakšni temperaturi pa imate čez zimo motor (garaža ogrevana, ali neogrevana itd). Men se zdi, da če je temperatura prenizka se bi lahk aku-ju skisal. :BUA: :BUA:

Iz servisne knjige se mi zdi kar zakompliciran odmontirat to reč glede na odvodne cevke izpod tanka :? :?

Ali je kak trik za olajšanje dela.

Prosim za pomoč ali nasvet. HVALA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo idejo, kje najti opis napak za Yamaho FZS6 letnik 2004?

Hvala za vsako informacijo.

Konkretno me zanimata napaki 12 in 56 in bi rad izvedel kaj več še pred ponedeljkom, ko greva na servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 - No normal signals are received from the crankshaft position sensor.

Koda 56 v service manual-u ni omenjena...

lp, D.

PS: PDF je 18MB... :whistle:

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo idejo, kje najti opis napak za Yamaho FZS6 letnik 2004?

Hvala za vsako informacijo.

Konkretno me zanimata napaki 12 in 56 in bi rad izvedel kaj več še pred ponedeljkom, ko greva na servis.

Če prav razumem; crankshaft = odmičma gred?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prav razumem; crankshaft = odmičma gred?

Ne, 'crankshaft' je glavna gred. Odmična gred je 'camshaft'.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koda 56 v service manual-u ni omenjena...

lp, D.

PS: PDF je 18MB... :whistle:

A lahko na marko.nicetin@gmail.com?

PS.: :beer2: , :beer2: in še enkrat :beer2: ob prvi možni priliki

Ne, 'crankshaft' je glavna gred. Odmična gred je 'camshaft'.

lp, D.

Hvala lepa za info, čeprav bom zdaj še težje spal. Tole mi definitivno ni všeč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par stvari je že bilo napisano pa vseno nebo škodilo,če vam vsem skupaj malo razložim.Nebom se hvalil kaj delam -znam ali kaj sem ampak kar vam bom zdaj napisal drži 100%-tno.Ko v jeseni parkirate motor -nebom govoril o čiščenju in konzerviranju ampak samo o AKUMULATORJU. Kadar je akumulator poln 100%je lahko tudi na minus 30 stopinj in ga mraz nepoškoduje,vkolikor je napolnen manj npr 50% je verjetno že minus10 usodna namreč,če je akumulator premalo napolnjen pride do zmrzovanja elektrolita (10%-tna žveplena kislina) in če akumulator zmrzne pride do poškodbe (med celicam poči)in elektrolit se preliva iz ene v drugo celico)tak akumulator ni več uporaben.Pri močnejši zamrznitvi pa lahko poči tudi zunanja debelejša stena akumulatorja,elektrolit steče ven in akumulator je neuporaben.Če vam akumulator stoji prazen dlje časa (popolnoma prazen je dovolj)samo par dni in sami ga nemorete več napolniti ker svinčene plosče sulfatizirajo.Tak sulfatiziran akumulator lahko napolni samo akumulatorska delavnica,seveda,če je preveč sulfatiziral je neuporaben(neglede na starost akumulatorja).Moje priporočilo najbolje je na 14 dni motor vžgati ga laufati ca 15 min pod zelo majhnimi obrati ca 1500 o/min.Če je motor zračno hlajen mogoče malo manj ca 10 min. To naredite vsaj enkrat mesečno namreč ni dobro ,da mašina stoji nepremaknjena predolgo zlasti zaradi vzmeti ventilov kajti najmanj dva ventila pri (4 cil.in 4 taktnem)motorju sta mximum odprta se pravi vzmet stisjena do kraja,zato kdor ne vžiga motorja in ve da je akumulator poln in ima mogoče celo priključen motor na napravo ki vzdržuje akumulator(polne in prazne),naj da v čim višjo prestavo in z roko zavrti zadnje kolo tako da vsaj malo premakne mašino.Kadar morate akumulator demontirati VEDNO najprej odključi MINUS pol nato plus,ko montirate najprej PLUS natoMINUS (to je zaradi varnosti,da nebi naredili KRATKI stik kar posledično poškoduje alternator (dijode,regler)lahko tudi akumulator raznese -hlapi od elektrolita so EXPLOZIVNI. :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo idejo, kje najti opis napak za Yamaho FZS6 letnik 2004?

Hvala za vsako informacijo.

Konkretno me zanimata napaki 12 in 56 in bi rad izvedel kaj več še pred ponedeljkom, ko greva na servis.

A ti pošjlem na mail v pdf formatu knjigo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je žekdo slišal ali imel takšen primer na Fazerki!!!

Na servisu so mi rekli, da so vsi tisti lastniki, ki so demontirali akumulator in ga shranili v drug bolj primeren prostor čez zimo imeli v naslednji sezoni težave z akumulatorjem. :hmm: Ni mi jasno zakaj? Tudi na servisu ne poznajo odgovora. Zato priporočajo vsem lastnikom FZ6 - S Fazer, da akumulatorja ne demontiraš čez zimo.

Če akumulator dlje časa stoji sam počasi oslabi (se sprazni) posledično sulfatizira in je največkrat neuporaben.Sam ga sloh več nemoreš napolniti namreč če ni peveč sulfatiziral ga lahko vsposobi samo akumulatorska delavnica. Največkrat pa je treba novega. Namreč če ti akumulator stoji ga je potrebno vsaj enkrat na mesec sprazniti in spet počasi napolnit (polni vsaj en dan )z čim manjšo amperažo se pravi po možnosti z kakšnim švoh polnilcem. Danes pa se dobi tudi polnilce ki sami vzdržujejo akumulator,se pravi ga prazne in po potrebi polne BMW-ima tak polnilec v svojih prodajalnah ostali pa vprašajte po servisih in tudi pri Lyisu se da kupit tak polnilec pogoj je da si napravite vtičnico.

Jaz sam nikoli ne odmontiram akumulatorja (razen če ga moram menjati),motor pa na ca 3 tedne vžgem in mi laufa najprej par minut na prostem teku,nato pa približno na 1500 o/min dokler se ne segreje na delovno temperaturo to je ca 10 min(ko se uklopi ventilator za hlajenje hladilnika).Namreč motor je dobro,da se občasno vžge že zaradi vzmeti ventilov da ni celo zimo vzmet ventla stisnjena,namreč če mašina stoji sta najnmanj dva ventila čisto odprta.Seveda to nevelja za dvotaktne motorje in pri zračno hlajenih motorjih ni dobro predplgo laufati na mest(če je cesta suha se malo zapelješ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sam nikoli ne odmontiram akumulatorja (razen če ga moram menjati),motor pa na ca 3 tedne vžgem in mi laufa najprej par minut na prostem teku,nato pa približno na 1500 o/min dokler se ne segreje na delovno temperaturo to je ca 10 min(ko se uklopi ventilator za hlajenje hladilnika).Namreč motor je dobro,da se občasno vžge že zaradi vzmeti ventilov da ni celo zimo vzmet ventla stisnjena,namreč če mašina stoji sta najnmanj dva ventila čisto odprta.Seveda to nevelja za dvotaktne motorje in pri zračno hlajenih motorjih ni dobro predplgo laufati na mest(če je cesta suha se malo zapelješ).

Enako je povedal tudi Jure Primec. Akumulator pustiti not, enkrat na mesec zalaufati in pustiti, dokler se ne prižge ventilator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav.

Zanima me, katere gume vozite na vaših fazerkah?

Sedaj spet Dunlop sportmax D 252.

Vmes Dunlop 208. Po 4000 km so bile fuč.

Popravljeno . Popravil šokac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!