mrsek Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 (popravljeno) A je kdo že menu desni pokrov motorja (dekelc). Sm ga mal poprasku (zvrnu motor :slap: :slap: ). Pa kolk to stane. Lp Matjaž Popravljeno September 12, 2006. Popravil mrsek
VmasIna Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 A je kdo že menu desni pokrov motorja (dekelc). Sm ga mal poprasku (zvrnu motor :slap: :slap: ). Pa kolk to stane. Lp Matjaž Jazs em menjal levega in je skupaj z dihtungo bil okoli 18.000SIT; za desnega je cena pomoje podobna
šokac Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Nekaj me še zanima glede prevezave kratkih luči, da gorijo obe. Na strani 35 sem našel, ko je nekdo opisal, kako nek zeleni kabel, ki ga najdemo pod Airboxom lepo zvežeš na levo luč. Mene pa zanima, če mi kdo pove, ko je že to delal, če bi bilo možno, da kar iz desne luči potegnem kabel na levo luč ?? Kolikor sem gledal slike je iz tistega zelenega kabla že spelan kabel za desno luč, ali pač? Na servisu Danči 73 v MB naredijo vse po želji stranke. Hitro, poceni in kvalitetno.
šokac Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 A je žekdo slišal ali imel takšen primer na Fazerki!!! Na servisu so mi rekli, da so vsi tisti lastniki, ki so demontirali akumulator in ga shranili v drug bolj primeren prostor čez zimo imeli v naslednji sezoni težave z akumulatorjem. :hmm: Ni mi jasno zakaj? Tudi na servisu ne poznajo odgovora. Zato priporočajo vsem lastnikom FZ6 - S Fazer, da akumulatorja ne demontiraš čez zimo.
Ski_Fanatic Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 A je žekdo slišal ali imel takšen primer na Fazerki!!! Na servisu so mi rekli, da so vsi tisti lastniki, ki so demontirali akumulator in ga shranili v drug bolj primeren prostor čez zimo imeli v naslednji sezoni težave z akumulatorjem. :hmm: Ni mi jasno zakaj? Tudi na servisu ne poznajo odgovora. Zato priporočajo vsem lastnikom FZ6 - S Fazer, da akumulatorja ne demontiraš čez zimo. Nikoli ne bom, ker se mi ne da :whistle:
Ganges Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 Jaz ga že 2 zimi nisem demonstiral in nikoli nikakršnih problemov. Niti vžigat ga nisem hodil vmes, pa spomladi pridem in vedno vžge v prvo.
šokac Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 Nikoli ne bom, ker se mi ne da :whistle: :grrr Meni tudi ne. Če bi bil kje drugje pa bi! :grim Jaz ga že 2 zimi nisem demonstiral in nikoli nikakršnih problemov. Niti vžigat ga nisem hodil vmes, pa spomladi pridem in vedno vžge v prvo. :grrr To me ne zanima. Zanima me, če je kdo imel takšen primer o katerem govorijo na servisu.
Ski_Fanatic Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 (popravljeno) :grrr Meni tudi ne. Če bi bil kje drugje pa bi! :grim :grrr To me ne zanima. Zanima me, če je kdo imel takšen primer o katerem govorijo na servisu. Aha...je preveč šraufarije :grim :doze: Sem imel težave z reglerjem, pa so kar dosti motor šraufali, pa mi tega nihče ni omenil :hmm: Popravljeno September 13, 2006. Popravil BlueSpeed
Ganges Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 To je verjetno spet govorica po reku: baba čula, baba rekla :grim
Horatius Objavljeno September 15, 2006 Opozori Objavljeno September 15, 2006 Po prvi prijetni sezoni s fazerko že mal razmišljam kaj bom naredu po sezoni z akumulatorjem. Eni pravte, da ga ne demonatirate. Pri kakšni temperaturi pa imate čez zimo motor (garaža ogrevana, ali neogrevana itd). Men se zdi, da če je temperatura prenizka se bi lahk aku-ju skisal. :BUA: :BUA: Iz servisne knjige se mi zdi kar zakompliciran odmontirat to reč glede na odvodne cevke izpod tanka :? :? Ali je kak trik za olajšanje dela. Prosim za pomoč ali nasvet. HVALA
marko55 Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 A ima kdo idejo, kje najti opis napak za Yamaho FZS6 letnik 2004? Hvala za vsako informacijo. Konkretno me zanimata napaki 12 in 56 in bi rad izvedel kaj več še pred ponedeljkom, ko greva na servis.
danci1973 Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 (popravljeno) 12 - No normal signals are received from the crankshaft position sensor. Koda 56 v service manual-u ni omenjena... lp, D. PS: PDF je 18MB... :whistle: Popravljeno September 16, 2006. Popravil danci1973
marko55 Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 A ima kdo idejo, kje najti opis napak za Yamaho FZS6 letnik 2004? Hvala za vsako informacijo. Konkretno me zanimata napaki 12 in 56 in bi rad izvedel kaj več še pred ponedeljkom, ko greva na servis. Če prav razumem; crankshaft = odmičma gred?
danci1973 Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 Če prav razumem; crankshaft = odmičma gred? Ne, 'crankshaft' je glavna gred. Odmična gred je 'camshaft'. lp, D.
marko55 Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 Koda 56 v service manual-u ni omenjena... lp, D. PS: PDF je 18MB... :whistle: A lahko na marko.nicetin@gmail.com? PS.: :beer2: , :beer2: in še enkrat :beer2: ob prvi možni priliki Ne, 'crankshaft' je glavna gred. Odmična gred je 'camshaft'. lp, D. Hvala lepa za info, čeprav bom zdaj še težje spal. Tole mi definitivno ni všeč...
Guest Brumer Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 Par stvari je že bilo napisano pa vseno nebo škodilo,če vam vsem skupaj malo razložim.Nebom se hvalil kaj delam -znam ali kaj sem ampak kar vam bom zdaj napisal drži 100%-tno.Ko v jeseni parkirate motor -nebom govoril o čiščenju in konzerviranju ampak samo o AKUMULATORJU. Kadar je akumulator poln 100%je lahko tudi na minus 30 stopinj in ga mraz nepoškoduje,vkolikor je napolnen manj npr 50% je verjetno že minus10 usodna namreč,če je akumulator premalo napolnjen pride do zmrzovanja elektrolita (10%-tna žveplena kislina) in če akumulator zmrzne pride do poškodbe (med celicam poči)in elektrolit se preliva iz ene v drugo celico)tak akumulator ni več uporaben.Pri močnejši zamrznitvi pa lahko poči tudi zunanja debelejša stena akumulatorja,elektrolit steče ven in akumulator je neuporaben.Če vam akumulator stoji prazen dlje časa (popolnoma prazen je dovolj)samo par dni in sami ga nemorete več napolniti ker svinčene plosče sulfatizirajo.Tak sulfatiziran akumulator lahko napolni samo akumulatorska delavnica,seveda,če je preveč sulfatiziral je neuporaben(neglede na starost akumulatorja).Moje priporočilo najbolje je na 14 dni motor vžgati ga laufati ca 15 min pod zelo majhnimi obrati ca 1500 o/min.Če je motor zračno hlajen mogoče malo manj ca 10 min. To naredite vsaj enkrat mesečno namreč ni dobro ,da mašina stoji nepremaknjena predolgo zlasti zaradi vzmeti ventilov kajti najmanj dva ventila pri (4 cil.in 4 taktnem)motorju sta mximum odprta se pravi vzmet stisjena do kraja,zato kdor ne vžiga motorja in ve da je akumulator poln in ima mogoče celo priključen motor na napravo ki vzdržuje akumulator(polne in prazne),naj da v čim višjo prestavo in z roko zavrti zadnje kolo tako da vsaj malo premakne mašino.Kadar morate akumulator demontirati VEDNO najprej odključi MINUS pol nato plus,ko montirate najprej PLUS natoMINUS (to je zaradi varnosti,da nebi naredili KRATKI stik kar posledično poškoduje alternator (dijode,regler)lahko tudi akumulator raznese -hlapi od elektrolita so EXPLOZIVNI. :OK: :OK: :OK:
bu5a Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 12 =senzor položaja gredi 56 =ECU Pri teh dveh napakah je možnost da se pojavi druga zaradi prve in obratno. Lp
marko55 Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 12 =senzor položaja gredi 56 =ECU Pri teh dveh napakah je možnost da se pojavi druga zaradi prve in obratno. Lp Recimo zaradi praznega akumulatorja?
bigi Objavljeno September 17, 2006 Opozori Objavljeno September 17, 2006 A ima kdo idejo, kje najti opis napak za Yamaho FZS6 letnik 2004? Hvala za vsako informacijo. Konkretno me zanimata napaki 12 in 56 in bi rad izvedel kaj več še pred ponedeljkom, ko greva na servis. A ti pošjlem na mail v pdf formatu knjigo.
marko55 Objavljeno September 17, 2006 Opozori Objavljeno September 17, 2006 A ti pošjlem na mail v pdf formatu knjigo. Bil bi ti izredno hvaležen. In seveda :beer2: ob prvi priliki.
Guest Brumer Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 A je žekdo slišal ali imel takšen primer na Fazerki!!! Na servisu so mi rekli, da so vsi tisti lastniki, ki so demontirali akumulator in ga shranili v drug bolj primeren prostor čez zimo imeli v naslednji sezoni težave z akumulatorjem. :hmm: Ni mi jasno zakaj? Tudi na servisu ne poznajo odgovora. Zato priporočajo vsem lastnikom FZ6 - S Fazer, da akumulatorja ne demontiraš čez zimo. Če akumulator dlje časa stoji sam počasi oslabi (se sprazni) posledično sulfatizira in je največkrat neuporaben.Sam ga sloh več nemoreš napolniti namreč če ni peveč sulfatiziral ga lahko vsposobi samo akumulatorska delavnica. Največkrat pa je treba novega. Namreč če ti akumulator stoji ga je potrebno vsaj enkrat na mesec sprazniti in spet počasi napolnit (polni vsaj en dan )z čim manjšo amperažo se pravi po možnosti z kakšnim švoh polnilcem. Danes pa se dobi tudi polnilce ki sami vzdržujejo akumulator,se pravi ga prazne in po potrebi polne BMW-ima tak polnilec v svojih prodajalnah ostali pa vprašajte po servisih in tudi pri Lyisu se da kupit tak polnilec pogoj je da si napravite vtičnico. Jaz sam nikoli ne odmontiram akumulatorja (razen če ga moram menjati),motor pa na ca 3 tedne vžgem in mi laufa najprej par minut na prostem teku,nato pa približno na 1500 o/min dokler se ne segreje na delovno temperaturo to je ca 10 min(ko se uklopi ventilator za hlajenje hladilnika).Namreč motor je dobro,da se občasno vžge že zaradi vzmeti ventilov da ni celo zimo vzmet ventla stisnjena,namreč če mašina stoji sta najnmanj dva ventila čisto odprta.Seveda to nevelja za dvotaktne motorje in pri zračno hlajenih motorjih ni dobro predplgo laufati na mest(če je cesta suha se malo zapelješ).
marko55 Objavljeno September 20, 2006 Opozori Objavljeno September 20, 2006 Jaz sam nikoli ne odmontiram akumulatorja (razen če ga moram menjati),motor pa na ca 3 tedne vžgem in mi laufa najprej par minut na prostem teku,nato pa približno na 1500 o/min dokler se ne segreje na delovno temperaturo to je ca 10 min(ko se uklopi ventilator za hlajenje hladilnika).Namreč motor je dobro,da se občasno vžge že zaradi vzmeti ventilov da ni celo zimo vzmet ventla stisnjena,namreč če mašina stoji sta najnmanj dva ventila čisto odprta.Seveda to nevelja za dvotaktne motorje in pri zračno hlajenih motorjih ni dobro predplgo laufati na mest(če je cesta suha se malo zapelješ). Enako je povedal tudi Jure Primec. Akumulator pustiti not, enkrat na mesec zalaufati in pustiti, dokler se ne prižge ventilator.
poggy Objavljeno Oktober 1, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2006 Lep pozdrav. Zanima me, katere gume vozite na vaših fazerkah?
šokac Objavljeno Oktober 2, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2006 (popravljeno) Lep pozdrav. Zanima me, katere gume vozite na vaših fazerkah? Sedaj spet Dunlop sportmax D 252. Vmes Dunlop 208. Po 4000 km so bile fuč. Popravljeno Oktober 2, 2006. Popravil šokac
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se