Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Saj ne rabiš verjet, ampak kolega se je z Z750 peljal pred mano pa sem kar nekaj časa tiščal polni gas. To je bilo tudi največ kar sem se kadar koli peljal, ker sem se prej samo 3 ali 4 krat peljal preko 200.

S temi akcijami in cenami pa so nas prasci lepo zajebali!!! So še kdaj koga tako s kakim motorjem? Ko sem ga kupil leta 2004 je bila cena novega 1.750.000 SIT, sedaj pa to!!! V 2 letih sem torej izgubil preveeeeč! :angry: :angry: :angry:

Popravljeno . Popravil Ganges
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2007

Engine

Type 600cc, liquid-cooled, DOHC, inline 4-cylinder, 16 valves

Bore x Stroke 65.5 x 44.5mm

Compression Ratio 12.2:1

Carburetion Group Fuel Injection, 36mm throttle bodies

Group Fuel Injection, 36mm throttle bodies Digital TCI

Digital TCI 6-speed w/multi-plate clutch

Final Drive O-ring chain

Chassis

Suspension/Front 43mm telescopic fork, 5.1" travel

Suspension/Rear Single shock, adjustable preload; 5.1" travel

Brakes/Front Dual 298mm floating discs w/4-piston calipers

Brakes/Rear 245mm disc w/single-piston caliper

Tires/Front 120/70-ZR17

Tires/Rear 180/55-ZR17

Dimensions

Length 82.5"

Width 29.5"

Height 47.6”

Seat Height 31.3"

Wheelbase 56.7"

Rake (Caster Angle) 25.0°

Trail 3.8"

Fuel Capacity 5.1 gal.

Dry Weight 410 lbs.

post-5778-1160426403_thumb.jpg

post-5778-1160426425_thumb.jpg

post-5778-1160426447_thumb.jpg

post-5778-1160426467_thumb.jpg

post-5778-1160426492_thumb.jpg

post-5778-1160426514_thumb.jpg

post-5778-1160426534_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuuu, tole mi je pa dalo mislit.

Spremenili so ravno tiste dele maske, ki mi pri prejšnji niso bili všeč (pa števec tud).

avto.... nov motor.... avto.... nov motor.... avto.... nov motor.... :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Promjenio sam 5 pari BT020, na cca 15.000km nisam imao ozbiljne primjedbe na gumu. Sada sam presao na Metzeler Z6. Izdrzala je 16.000km pod punim opterecenjem. Brzine kojima se vozim su do 160km/h, preko rijetko prelazim jer ne koristim autoput.

Metzeler mnogo bolje drzi na hladnom i po mokroj podlozi, proklizavanje je svedeno na minimum. U brzim zavojima nemam osjecaj propadanja. Izgreban asfalt, kakav se cesto nalazi u Istri za Z6 nije nikakav problem. I da, u Dugoj Resi pored Karlovca prednja i zadnja kostaju 220€ :OK:

Sad ima 18.000km i zice vire iz nje :grrr

Da se dovezem na prtljagu. Imam 270l tovarnog prostora :grim

IPB Slika

Popravljeno . Popravil linza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ne rabiš verjet, ampak kolega se je z Z750 peljal pred mano pa sem kar nekaj časa tiščal polni gas. To je bilo tudi največ kar sem se kadar koli peljal, ker sem se prej samo 3 ali 4 krat peljal preko 200.

S temi akcijami in cenami pa so nas prasci lepo zajebali!!! So še kdaj koga tako s kakim motorjem? Ko sem ga kupil leta 2004 je bila cena novega 1.750.000 SIT, sedaj pa to!!! V 2 letih sem torej izgubil preveeeeč! :angry: :angry: :angry:

moral bos ga se najmanj 2 leti imet <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mi do sedaj ni blo jasn zakaj ne prestrihajo cele maske - enkrat sem se enem prodajalcu moril da je zarad tega crn najlepsi ker je spredaj bolj "homogen" in da modremu ne pase črna flika med lučmi. zdej je jasn da so zadevo sparal za update

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, po skrbni primerjavi slik :OK: sem ugotovil, da so spremembe pri maski, kjer ni več črnine nad lučmi, bočne plastike ne segajo čez hladilnik, sprednje vilice so črne barve, spremenjena je zadnja nihajka, sprednji blatnik v barvi motorja in pa posodobljen oz. prenovljen sedež. Je našel še kdo kaj drugega? .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno si opazil in pozabil napisat: nova armatura (po mojem od FZ1), drugačna pritrditev krmila, druge zavorne čeljusti na prvih diskih, drugačni in privijačeni nosilci zadnjih stopalk (za sopotnika) - do sedaj so bili privarjeni nosilci direktno na okvir motocikla (lažje popravilo-zamenjava v primeru nezgode) in pa na levi strani pod sedežem sem opazil ključavnico za čelado - te do sedaj ni bilo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem bom jaz rekel, tako si želim. LA BA redi

Piši na PM

Hehe, resno

post-1647-1160942310_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil poggy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LA BA prav takole si želim :OK: ....uredi :grim

pa na PM sporoči

po obliki in barvi skoraj skoraj moji podobna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!