Barth Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 eno vprašanje...nekje v tej temi sem zasledila, da se magnetne tank torbe ne primejo na kesl. a je to res? ni res
rosse20 Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 no sej zato pa sprašujem. res sem prebrala in sem vseeno šla probat ga dat gor in prime. jst pa že razmišljala o novi torbi :unsure:
Toni Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Živjo! Kupil sem Fazerko 600,in ker je bil motor malo vožen ni še zrel za servis na 10000,bi pa rad sam menjal olje ker je od zadnje menjave že dobro leto in pol.Nikjer nisem zasledil kakšno olje se priporoča za ta model,zato bi rad kak nasvet. Zanima me tudi,če je montiran originalni nosilec zadnjega kovčka,ali se da montirati tudi stranske nosilce z kovčki in mogoče cena? LP Toni
condor Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Živjo! Kupil sem Fazerko 600,in ker je bil motor malo vožen ni še zrel za servis na 10000,bi pa rad sam menjal olje ker je od zadnje menjave že dobro leto in pol.Nikjer nisem zasledil kakšno olje se priporoča za ta model,zato bi rad kak nasvet. Zanima me tudi,če je montiran originalni nosilec zadnjega kovčka,ali se da montirati tudi stranske nosilce z kovčki in mogoče cena? LP Toni Jaz sem ga hranil z Motul 5100 15W50, brez kakršnih koli problemov. Glede kovčka ti ne vem povedati.
Firediver Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Prečekiraj na netu ponudbo GIVI-ja, Kappa in podobno..zapomni si št. modela (je več vrst nosilcev za tvoj motor in več tipov pritrdilnih plošč) in pošlji povpraševanje na mototrgovine, da ti pripravijo ponudbo.
bikez Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Olje za te motorje: Yamalube S4, 10W40, POLSINTETIKA ali Yamalube FS4 10W40, 100% SINTETIKA. Jaz imam noter polsintetiko in dela BP. Olje pa prodaja www.KMC.si. Tudi v Delta Teamu ga prodajajo oz. vlivajo v motorj Yamaha. POKIČI v Delta Team in se pozanimaj!!!! Baje, da Yamalube polni Motul in je cenejši od Motula. Živjo! Kupil sem Fazerko 600,in ker je bil motor malo vožen ni še zrel za servis na 10000,bi pa rad sam menjal olje ker je od zadnje menjave že dobro leto in pol.Nikjer nisem zasledil kakšno olje se priporoča za ta model,zato bi rad kak nasvet. Zanima me tudi,če je montiran originalni nosilec zadnjega kovčka,ali se da montirati tudi stranske nosilce z kovčki in mogoče cena? LP Toni
SF Objavljeno Oktober 9, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2008 Baje da Motulove cisterne veselo vozijo iz Agipa... :whistle:
Barth Objavljeno Oktober 9, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2008 Baje da Motulove cisterne veselo vozijo iz Agipa... :whistle: ...Agip pa iz Castrola... ....Castrol pa iz Petrola.... ...Petrol pa iz Ine... Ina pa morsko vodo črpa tam pri Reki :evilgrin:
SF Objavljeno Oktober 9, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2008 ...Agip pa iz Castrola... ....Castrol pa iz Petrola.... ...Petrol pa iz Ine... Ina pa morsko vodo črpa tam pri Reki :evilgrin: Castrola? Castrol je navadna mešalnica... :whistle:
Toni Objavljeno Oktober 9, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2008 Hvala za nasvete,da vem kaj in kje iskati! :OK:
Thor Objavljeno Oktober 10, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2008 Ima kdo vgrajen K&N zračni filter? Zanima me če se tudi kaj pozna pri teku motorja.
SF Objavljeno Oktober 10, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2008 A je slučajno K&N filter treba za uporabo na serijskem motorju tudi prepojit s kakšnim oljem za zračne filtre? Kej če je to predvideno, je nesmiselno kupovat pralni filter, saj imaš z njim več dela, pa tudi na koncu ugotoviš, da prideš na isto ceno... BTW motor z lahkoto laufa tudi brez filtra, če je izpuh primerno odprt in količina bencina na nivoju... Filter je bolj zato, da v motor ne potegne slame in ostalih pizdarij, če miši naredijo gnezdo v airboxu, pa tudi zaščita pred večjmi delci, kot je kamenje...
bikez Objavljeno Oktober 10, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2008 Ima kdo vgrajen K&N zračni filter? Zanima me če se tudi kaj pozna pri teku motorja. Imam. Kolk se pozna ti ne vem povedat, ker sem isti čas menjal izpuh in odstranil katalizator. Pri pospeških se je kar poznalo ampak samo en dan. Potem se itak navadiš :)
simonsi Objavljeno Oktober 10, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2008 A je slučajno K&N filter treba za uporabo na serijskem motorju tudi prepojit s kakšnim oljem za zračne filtre? nov filter je že naoljen.
rosse20 Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 takole. pa je prvih 286 km za mano. od tega danes 155 km. in moram rečit, da mi motorček vedno bolj raste k srcu. prav prijetno me je presenetil, samo navadit se ga bo še treba.
stuhec Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 Ima kdo vgrajen K&N zračni filter? Zanima me če se tudi kaj pozna pri teku motorja. jaz ga tudi imam, sem se malo prej peljal z drugim m. za njim, vcasih so tudi odprtine rdeče
bikez Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 takole. pa je prvih 286 km za mano. od tega danes 155 km. in moram rečit, da mi motorček vedno bolj raste k srcu. prav prijetno me je presenetil, samo navadit se ga bo še treba. Kaj si pa prej vozila? V kakšnem smislu te je presenetil?
rosse20 Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 vozila sem dvovaljnika sv650s. kako me je presenetil? večina je rekla, da bom nezadovoljna z fazerjem, ker je 4-valjnik in ne bo tako poskočen v nizkih obratih. ma meni se ne zdi neka strašna razlika. je pa tudi razlika v kw, tako da... mogoče zato.
SF Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 nov filter je že naoljen. Ja ampak po pranju ga je treba spet naoljiti. Pranje, oljenje - dodatna svinjarija...
Ice Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 koliksen je strosek oem zracnega filtra in koliksen je strosek pralnega zracnega filtra in doze olja ?
bikez Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 Od oka nekje 1:5 s tem, da imaš olje in čistilo za filter za veliko pranj in mazanj. Drugače pa sam filter cca. 1:3 koliksen je strosek oem zracnega filtra in koliksen je strosek pralnega zracnega filtra in doze olja ?
bikez Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 vozila sem dvovaljnika sv650s.kako me je presenetil? večina je rekla, da bom nezadovoljna z fazerjem, ker je 4-valjnik in ne bo tako poskočen v nizkih obratih. ma meni se ne zdi neka strašna razlika. je pa tudi razlika v kw, tako da... mogoče zato. Če menjaš zobnik zadaj za 2 večje in spredaj za 1 manjše boš pa res prijetno presenečena. Mogoče še katalizator odstranit. Potem pa treba že merkat :grim .
Thor Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 vozila sem dvovaljnika sv650s.kako me je presenetil? večina je rekla, da bom nezadovoljna z fazerjem, ker je 4-valjnik in ne bo tako poskočen v nizkih obratih. ma meni se ne zdi neka strašna razlika. je pa tudi razlika v kw, tako da... mogoče zato. Kaj pa ko naenkrat popustiš gas, ima dvovaljnik močnejši sunek na zadnje kolo? Jaz sem se tudi odločal med fz6 in sv650s pa mi je takoj prevladala ravna belanca pri fazerju, je drža bolj udobna.
rosse20 Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 hmmm... odvisno od obratov, ki jih imaš. če držiš fazerja na obratih in spustiš gas, tudi cukne. sv pa je že pri nizkih obratih cuknil. je pa tako, da sv-ja sem mela takoj na zadnjem kolesu (nehote), fazerja mi še (hvala bogu) ni uspelo spravit na zadnje kolo. meni ni žal, da sem menjala.
Ice Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 Od oka nekje 1:5 s tem, da imaš olje in čistilo za filter za veliko pranj in mazanj. Drugače pa sam filter cca. 1:3 vprasanje je bilo zgolj retoricno; sam ze vrsto let (trenutno na tretjem motorju) uporabljam pralne zracne filtre in mi ni problem dva- do trikrat letno filtra ocistiti in naoljiti. B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se