Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

no jaz pa sn čist frišn tu gor,...da mal predstavim mojo zverinico,....fzs 04,..zaenkrat zelo zadovoljen z njim,letos nareo 10000,...naj omenim da je tudi moj prvi motor :) no drugo leto,pa upam da bo kaka ss verzija motorčka padla,...čeprav se pravim fazer ZAKON!!! :worship:

ampak sam se nakako bol vidim v ss razredu.do takrat pa upam da bo še naprej dobro služo fazer.....

p.s.kaj menite o pnevmatikah bridgestone b020? mam trenutno gor,sam bo treba manjat,najverjetneje tak drugo leto,letos se itak ne splača več.

Objavljeno (popravljeno)

BT 020? Prejšni lastnik mojga motorja je delal z njimi 18000 kilometrov, jest jih mam še zmeraj gor, ta par ma 14000 kilometrov, pa se še nisem ulegel zarad gume...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Če se ne motim, BT 020 ne obstaja več; namesto nje je BT 021 ...

Objavljeno
Če se ne motim, BT 020 ne obstaja več; namesto nje je BT 021 ...

Milsim,da je prva vgradnja BT020.

Objavljeno

bt020 še obstaja,....jaz jo namontiro junija,z njo nareo okol 8.000k,sam bi blo že treba menjat,...kaj vem zaenkrat me še ni pustila na cedilu,sicer se ne spuščam v extreme,polaganje na koleno,....še ne,... B) ,ampak naslednja guma bo ziher mehkejša različica,pirelli diablo strada npr,....

sicer mi pa ni jasno kak lahko narediš z to gumo po 18.000k,kot je blo omenjeno,hmmm,te morš bit pa res izi rider :unsure:

Objavljeno

Seveda gre......če si pred Vaško non stop parkiran.... :naughty:

Objavljeno
Seveda gre......če si pred Vaško non stop parkiran.... :naughty:

ja,če si parkiran jih težko nardiš,a ne? :naughty: :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
bt020 še obstaja,....jaz jo namontiro junija,

obstaja samo, če so ti staro zalogo prodal

aja, še to - jaz sem na FZ6 Fazerju bil najbolj zadovoljen s Pilot Power za malo bolj športno vožnjo in Pilot Road za več kilometrov (sedaj obstaja že nekaj časa 2CT varianta teh gum, tako da kompromis oprijema v ovinkih in kilometrino lahko združiš v eni gumi)

Popravljeno . Popravil Barth
Objavljeno (popravljeno)

Hja glede na to, da mi je prejšni lastnik zapustil pet-oglate gume zarad prepočasne vožnje v ovinek in voženj po ravnini, bi si skoraj upal trditi, da bi bil sam sposoben naredit s parom BT 020 še kakih 1000 kilometrov več...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno
Hja glede na to, da mi je prejšni lastnik zapustil pet-oglate gume zarad prepočasne vožnje v ovinek in voženj po ravnini, bi si skoraj upal trditi, da bi bil sam sposoben naredit s parom BT 020 še kakih 1000 kilometrov več...

ja saj odvisno od načina vožnje,se pravim men so držale 8.000,sprednja sicer 10000,bla malo prej menjana kot zadna

ma kdo kake izkušnje z pirelli diablo strada na fazeru?...sicer mam zaj celo zimo cajt gruntat,kere bom dal spomladi gor :hmm:

Objavljeno

Hja to je tko... Počasi našaltaš do šeste prestave in se potem pelješ in pelješ in pelješ... :whistle:

Objavljeno
Hja to je tko... Počasi našaltaš do šeste prestave in se potem pelješ in pelješ in pelješ... :whistle:

govoriš o 600ccm :photo: :eek:

Objavljeno

Fantje in dekleta, poskuste Roadsmart, gre čisto brez napora od tačke do tačke... Lepo vodljiva, z njimi imam 8500km, pa še je mesa za najmanj 3000 po moje...

Objavljeno
govoriš o 600ccm :photo: :eek:

Ja... onem na prejšnji strani...

Objavljeno
Fantje in dekleta, poskuste Roadsmart, gre čisto brez napora od tačke do tačke... Lepo vodljiva, z njimi imam 8500km, pa še je mesa za najmanj 3000 po moje...

Ja, jest sm tud zadovoln z njimi... Zadnja zdrzala 8500, prva pa kr 14000.

Objavljeno

Pa dobr men tole ni jasno... Še z nobenim motorjem mi ni uspel gum znucat v manj kot 10000, pa nisem najpočasnejši, večina pa pravi da je 8000 že cel uspeh! Mi zna to kdo pojasnit?

Objavljeno (popravljeno)
Pa dobr men tole ni jasno... Še z nobenim motorjem mi ni uspel gum znucat v manj kot 10000, pa nisem najpočasnejši, večina pa pravi da je 8000 že cel uspeh! Mi zna to kdo pojasnit?

seveda je odvisno kdaj jo menjaš ne,....sepravi takrat,ko vožnja z njo ni več varna,...maš modele ko vozijo tak dolgo da že skor droti na gumah ven gledajo, :D pol pa ni čudno da nardijo z eno gumo nevem kolk kilometrov ne......vozi se pa kot po ledu tiste zadne km....

pa še x faktorjev je,....kaka guma,...način vožnje,maš modele ko znucajo gumo po 4000-5000 km...

Popravljeno . Popravil dejansmb
Objavljeno

Ne ne govorim o normalni rabi do indikatorja, ponavadi pa še prej dol leti...

Objavljeno
sicer mi pa ni jasno kak lahko narediš z to gumo po 18.000k,kot je blo omenjeno,hmmm,te morš bit pa res izi rider :unsure:

Bt 020 mam gor - prva vgradnja, trenutno 17000 km, sprednja še v redu, na zadnji sem pa po sredini pravkar "prišel" do indikatorja, ob straneh je pa še OHOOHOO profila, tako da bom še preko zime malo posilil z njo kakih 1000!... :glare:

...ja, sma s SF-jem primerjala, s to gumo se da 18000 naredit, brez problema... ne bom pa rekel da mi vliva ravno obilo zaupanja... res, da nisem "polagalec", ovinkov ne maram preveč, na ravninah, in na AC, ga pa kar pritisnem, - in taki so tudi sledovi obrabe... :doze:

Objavljeno

Pozdravljeni

Bi z motorjem lahko bilo kaj narobe v kolikor prvi servis ne bi bil opravljen. Se pravi......servisa na 1000km ni bilo....bil je prvi na 6000 ker so baje rekli na servisu da bo tako ok. Sklepam da je do 6.000km noter bilo tudi prvo olje.

p.s. sprasujem ker se prodaja en fz6, in je bil prvi servis narejen šele na 6.000km po naročilu servisa da bo tako vse ok.

Objavljeno

Enostavno ne kupi. Prvi servis oz. prva menjava olja je najbolj važna, ker se takrat vse skupaj še prilagaja! Lahko je motor čisto BP, vendar jaz tega motorja ne bi kupil.

Pozdravljeni

Bi z motorjem lahko bilo kaj narobe v kolikor prvi servis ne bi bil opravljen. Se pravi......servisa na 1000km ni bilo....bil je prvi na 6000 ker so baje rekli na servisu da bo tako ok. Sklepam da je do 6.000km noter bilo tudi prvo olje.

p.s. sprasujem ker se prodaja en fz6, in je bil prvi servis narejen šele na 6.000km po naročilu servisa da bo tako vse ok.

Objavljeno (popravljeno)

Tudi mene tole milo rečeno čudi. Kako da niso naredili prve menjave olja???? Predvidevam, da kupuješ relativno novo motorno kolo, ki je še v garanciji. Kako bo kasneje z uveljavljanjem garancije? Kdo ti lahko garantira, da je bilo motorno kolo sploh pravilno utečeno, če niti olja niso menjali? Jasno je, da se ravno na začetku nabere največ kovinskih delcev, ki potem lahko poškodujejo ležaje. Če so bili že pri prvi menjavi olja tako površni, so bili verjetno tudi pri vrtenju v obrate... Tudi ne verjamem, da bi to na uradnem servisu požegnali...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Dečki in deklice, koliko je po vaše vreden FZ6 S2, letnik 2007, nekje 23500 prevoženih km, givi maxia z original zavornimi lučmi, nosilci givi za givi torbe (tudi zraven), vgrajena blokada 25kw (možnost deblokade), vsi servisi delani redno pri pooblaščenem serviserju, notri je celo original yamaha olje... Super ohranjen, gume so roadsmart, še za nekje 3-4000km

Razmišljam o menjavi za kakšno večjo malo bolj potovalno enduro....

Objavljeno

Js mam pa prvi problem s svojo fazerko, zanima me kaj nej naredim z desno stopalko ki je poknala na delu kjer je privarjena na nosilce. Privarjena je na spodnjem in zgornjem delu, sedaj pa je zgornji del popustil. Stopalko sicer drži ampak me je strah da bi počasi popustila. Za to zadevo sem kriv verjetno sam ker sem drsal po asfaltu z njim in je zaradi treslajev popustil. Kaj mi priporočate kako to stvar rešit, nakup nove najverjetneje ne pride v poštev.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!