Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Seveda se da... Celo 40 se da čist mirno peljat brez cukanja, čeprav v praksi tega res ne počenjam. 8000???? Zgleda da sm jest res en penzjonist... :headbang:

pač brez vsaj malo navora ne more bit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, res je da nekje pri 8000 začne motor vlečt s polno močjo, samo saj ga ni treba ves čas nabijat in naganjat v polju med 8000 in blokado??? Potem pa naj še kdo reče da je moj fazer zaradi kilometrine vreden manj kot ostali tega letnika...

P.S:a komu kaj olja papca?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, res je da nekje pri 8000 začne motor vlečt s polno močjo, samo saj ga ni treba ves čas nabijat in naganjat v polju med 8000 in blokado??? Potem pa naj še kdo reče da je moj fazer zaradi kilometrine vreden manj kot ostali tega letnika...

P.S:a komu kaj olja papca?

če ga obračaš okol 8, to še ne pomeni da je tudi blokada, saj do 14 je še daleč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj zanimivo je tam okol 10k pa do 12k max, naprej je brezveze. O:-) Seveda nisem rekel da se ne da včasih tud na 6-8 peljat :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kje sta še en črn in rdeč ključ? Da ni bil motor slučajno sposojen za nedoločen čas? :naughty:

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kje sta še en črn in rdeč ključ? Da ni bil motor slučajno sposojen za nedoločen čas? :naughty:

tudi jaz imam samo en črn ključ, ker je prva lastnica zgubila vse od motorja, razen rdečega ključa in homologacije. ničesar drugega ni imela.

zanima me, če je mogoče kdo od vas delal servis na okoli 1000 km in ima račun, na katerem ni napisanega "kupca" in piše recimo razni kupci in ni gor nekih točnih podatkov motorja. rabila bi, da bi nesla potrdit servisno knjigo, da bi imela vpisan prvi servis.

Popravljeno . Popravil ross|e20
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz imam samo en črn ključ, ker je prva lastnica zgubila vse od motorja, razen rdečega ključa in homologacije. ničesar drugega ni imela.

zanima me, če je mogoče kdo od vas delal servis na okoli 1000 km in ima račun, na katerem ni napisanega "kupca" in piše recimo razni kupci in ni gor nekih točnih podatkov motorja. rabila bi, da bi nesla potrdit servisno knjigo, da bi imela vpisan prvi servis.

Če je bil narejen prvi servis, imajo itak podatke v bazi. A servisno imaš novo, če je vse izgubila? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je bil narejen prvi servis, imajo itak podatke v bazi. A servisno imaš novo, če je vse izgubila? :hmm:

imajo podatke samo tam, kjer je bil motor servisiran. sama pa ni vedela povedat, kam ga je peljala. v ponedeljek moram poklicat serviserja v delta-team, če mi bo lahko kaj pomagal (mogoče je bil celo tam servisiran, glede na to, da je bil tam kupljen).

servisno knjigo dobim novo po pošti iz delta-team jutri. danes so mi napisali novo in poslali domov. sedaj je potrebno samo ugotovit, kje je bil servisiran. ker pa je servisov preveliko, da bi vsakega poklicala, iščem še kakšno drugo možnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najvrjetneje je bil servisiran nekje v bližnji okolici doma ali celo v Delti. Naj ti Boštjan (serviser) v Delti preveri po št.šasije, če ga ima v bazi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kje sta še en črn in rdeč ključ? Da ni bil motor slučajno sposojen za nedoločen čas? :naughty:

motor je bil kupljen tako, bila je obljuba da bo kupec pozneje dobil rdeč in še 1 črn ključ

eeeeee, pa zdaj naj bi bi izgubljen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je bil kupljen pri posredniku, al pa pripeljan iz tujine?

Rozi to mi pa ni jasno, da lastnica ne ve, kje je bil motor servisiran... Se pa velikokrat slamnati lastniki pojavljajo kot prodajalci za motorje uvožene iz tujine, kupljene pri nekem prijatelju... In pol ti možakar začne nakladat, da se mi je splačal motor kupit iz Avstrije... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je bil kupljen pri posredniku, al pa pripeljan iz tujine?

Rozi to mi pa ni jasno, da lastnica ne ve, kje je bil motor servisiran... Se pa velikokrat slamnati lastniki pojavljajo kot prodajalci za motorje uvožene iz tujine, kupljene pri nekem prijatelju... In pol ti možakar začne nakladat, da se mi je splačal motor kupit iz Avstrije... :headbang:

motor je bil kupljen od prve lastnice (sem dobila tudi kopijo računa), katera je motor kupila v delta-team trgovini. motor je vozila minimalno, ker sploh ni veliko v sloveniji, ker dela na tujem trgu.

motor je imel prevoženih 3100km, ko sem ga kupila, pa še tega ni prodajala sama, ker ni imela časa, ampak kolega.

vmes se je preselila in vse kar je imela, je bila homologacije, rdeč in 1 črn ključ. pa ni panike. bom že. glavno, da je motor takšen, kot mora bit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ali kdo ve, kje bi naredil dodatni ključ za FZ6, ker imam samo enega, takega shiranega črnega.

Samo tega sem dobil zraven motorje. Bil sem pri veliko ključavničarjih, pa mi nobeden ni znal narediti novega, oz.eden mi ga je, vendar pa ne gre notri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!