stuhec Objavljeno November 11, 2008 Opozori Objavljeno November 11, 2008 Seveda se da... Celo 40 se da čist mirno peljat brez cukanja, čeprav v praksi tega res ne počenjam. 8000???? Zgleda da sm jest res en penzjonist... :headbang: pač brez vsaj malo navora ne more bit
poggy Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 No, res je da nekje pri 8000 začne motor vlečt s polno močjo, samo saj ga ni treba ves čas nabijat in naganjat v polju med 8000 in blokado??? Potem pa naj še kdo reče da je moj fazer zaradi kilometrine vreden manj kot ostali tega letnika... P.S:a komu kaj olja papca?
SF Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Men nič... Maš problem z oljem??? Kaj točiš?
TOMCAT Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Meni je kurila olja nič na leto :D . Sm delal servise redno enkrat na leto olje Motul 300 V - sintetika. ............35 000 km navoženih
stuhec Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 No, res je da nekje pri 8000 začne motor vlečt s polno močjo, samo saj ga ni treba ves čas nabijat in naganjat v polju med 8000 in blokado??? Potem pa naj še kdo reče da je moj fazer zaradi kilometrine vreden manj kot ostali tega letnika... P.S:a komu kaj olja papca? če ga obračaš okol 8, to še ne pomeni da je tudi blokada, saj do 14 je še daleč
dive Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Najbolj zanimivo je tam okol 10k pa do 12k max, naprej je brezveze. O:-) Seveda nisem rekel da se ne da včasih tud na 6-8 peljat :whistle:
stuhec Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 men je super dobro že pri 8, mam majhno predelan izpuh in vzpuh
dive Objavljeno November 14, 2008 Opozori Objavljeno November 14, 2008 Pa ti ni pri 10 nič bolj zanimivo? :naughty:
SF Objavljeno November 14, 2008 Opozori Objavljeno November 14, 2008 Ah dej no dej... Kdo bo pa poslušal tisto zjanje... Prešaltaš eno gor, pa vsaj ušesa ne trpijo :whistle:
simonsi Objavljeno November 14, 2008 Opozori Objavljeno November 14, 2008 Ah dej no dej... Kdo bo pa poslušal tisto zjanje... Prešaltaš eno gor, pa vsaj ušesa ne trpijo :whistle: kupi si flexerja. :ninja:
SF Objavljeno November 16, 2008 Opozori Objavljeno November 16, 2008 Če slučajno kdo rabi Givi nosilce vseh treh kovčkov... :whistle:
stuhec Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 kaj vse spada poleg teh kodnih ključev ? ključavnica, ključ, računalnik, .... je še kaj ?
stuhec Objavljeno November 24, 2008 Opozori Objavljeno November 24, 2008 Kaj te pa to muči? je 1 motor s sam enim ključem, on to s črnim če ne bo vžgal, ...
SF Objavljeno November 25, 2008 Opozori Objavljeno November 25, 2008 (popravljeno) In kje sta še en črn in rdeč ključ? Da ni bil motor slučajno sposojen za nedoločen čas? :naughty: Popravljeno November 25, 2008. Popravil SF
rosse20 Objavljeno November 25, 2008 Opozori Objavljeno November 25, 2008 (popravljeno) In kje sta še en črn in rdeč ključ? Da ni bil motor slučajno sposojen za nedoločen čas? :naughty: tudi jaz imam samo en črn ključ, ker je prva lastnica zgubila vse od motorja, razen rdečega ključa in homologacije. ničesar drugega ni imela. zanima me, če je mogoče kdo od vas delal servis na okoli 1000 km in ima račun, na katerem ni napisanega "kupca" in piše recimo razni kupci in ni gor nekih točnih podatkov motorja. rabila bi, da bi nesla potrdit servisno knjigo, da bi imela vpisan prvi servis. Popravljeno November 25, 2008. Popravil ross|e20
Frips Objavljeno November 25, 2008 Opozori Objavljeno November 25, 2008 tudi jaz imam samo en črn ključ, ker je prva lastnica zgubila vse od motorja, razen rdečega ključa in homologacije. ničesar drugega ni imela. zanima me, če je mogoče kdo od vas delal servis na okoli 1000 km in ima račun, na katerem ni napisanega "kupca" in piše recimo razni kupci in ni gor nekih točnih podatkov motorja. rabila bi, da bi nesla potrdit servisno knjigo, da bi imela vpisan prvi servis. Če je bil narejen prvi servis, imajo itak podatke v bazi. A servisno imaš novo, če je vse izgubila? :hmm:
rosse20 Objavljeno November 25, 2008 Opozori Objavljeno November 25, 2008 Če je bil narejen prvi servis, imajo itak podatke v bazi. A servisno imaš novo, če je vse izgubila? :hmm: imajo podatke samo tam, kjer je bil motor servisiran. sama pa ni vedela povedat, kam ga je peljala. v ponedeljek moram poklicat serviserja v delta-team, če mi bo lahko kaj pomagal (mogoče je bil celo tam servisiran, glede na to, da je bil tam kupljen). servisno knjigo dobim novo po pošti iz delta-team jutri. danes so mi napisali novo in poslali domov. sedaj je potrebno samo ugotovit, kje je bil servisiran. ker pa je servisov preveliko, da bi vsakega poklicala, iščem še kakšno drugo možnost.
Frips Objavljeno November 25, 2008 Opozori Objavljeno November 25, 2008 Najvrjetneje je bil servisiran nekje v bližnji okolici doma ali celo v Delti. Naj ti Boštjan (serviser) v Delti preveri po št.šasije, če ga ima v bazi.
stuhec Objavljeno November 25, 2008 Opozori Objavljeno November 25, 2008 In kje sta še en črn in rdeč ključ? Da ni bil motor slučajno sposojen za nedoločen čas? :naughty: motor je bil kupljen tako, bila je obljuba da bo kupec pozneje dobil rdeč in še 1 črn ključ eeeeee, pa zdaj naj bi bi izgubljen
SF Objavljeno November 26, 2008 Opozori Objavljeno November 26, 2008 Je bil kupljen pri posredniku, al pa pripeljan iz tujine? Rozi to mi pa ni jasno, da lastnica ne ve, kje je bil motor servisiran... Se pa velikokrat slamnati lastniki pojavljajo kot prodajalci za motorje uvožene iz tujine, kupljene pri nekem prijatelju... In pol ti možakar začne nakladat, da se mi je splačal motor kupit iz Avstrije... :headbang:
rosse20 Objavljeno November 28, 2008 Opozori Objavljeno November 28, 2008 Je bil kupljen pri posredniku, al pa pripeljan iz tujine? Rozi to mi pa ni jasno, da lastnica ne ve, kje je bil motor servisiran... Se pa velikokrat slamnati lastniki pojavljajo kot prodajalci za motorje uvožene iz tujine, kupljene pri nekem prijatelju... In pol ti možakar začne nakladat, da se mi je splačal motor kupit iz Avstrije... :headbang: motor je bil kupljen od prve lastnice (sem dobila tudi kopijo računa), katera je motor kupila v delta-team trgovini. motor je vozila minimalno, ker sploh ni veliko v sloveniji, ker dela na tujem trgu. motor je imel prevoženih 3100km, ko sem ga kupila, pa še tega ni prodajala sama, ker ni imela časa, ampak kolega. vmes se je preselila in vse kar je imela, je bila homologacije, rdeč in 1 črn ključ. pa ni panike. bom že. glavno, da je motor takšen, kot mora bit.
splashxxx Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 Ali kdo ve, kje bi naredil dodatni ključ za FZ6, ker imam samo enega, takega shiranega črnega. Samo tega sem dobil zraven motorje. Bil sem pri veliko ključavničarjih, pa mi nobeden ni znal narediti novega, oz.eden mi ga je, vendar pa ne gre notri.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se