Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno
Seveda se da... Celo 40 se da čist mirno peljat brez cukanja, čeprav v praksi tega res ne počenjam. 8000???? Zgleda da sm jest res en penzjonist... :headbang:

pač brez vsaj malo navora ne more bit

Objavljeno

No, res je da nekje pri 8000 začne motor vlečt s polno močjo, samo saj ga ni treba ves čas nabijat in naganjat v polju med 8000 in blokado??? Potem pa naj še kdo reče da je moj fazer zaradi kilometrine vreden manj kot ostali tega letnika...

P.S:a komu kaj olja papca?

Objavljeno

Men nič... Maš problem z oljem??? Kaj točiš?

Objavljeno

Meni je kurila olja nič na leto :D . Sm delal servise redno enkrat na leto

olje Motul 300 V - sintetika. ............35 000 km navoženih

Objavljeno
No, res je da nekje pri 8000 začne motor vlečt s polno močjo, samo saj ga ni treba ves čas nabijat in naganjat v polju med 8000 in blokado??? Potem pa naj še kdo reče da je moj fazer zaradi kilometrine vreden manj kot ostali tega letnika...

P.S:a komu kaj olja papca?

če ga obračaš okol 8, to še ne pomeni da je tudi blokada, saj do 14 je še daleč

Objavljeno

Najbolj zanimivo je tam okol 10k pa do 12k max, naprej je brezveze. O:-) Seveda nisem rekel da se ne da včasih tud na 6-8 peljat :whistle:

Objavljeno

men je super dobro že pri 8, mam majhno predelan izpuh in vzpuh

Objavljeno

Ah dej no dej... Kdo bo pa poslušal tisto zjanje... Prešaltaš eno gor, pa vsaj ušesa ne trpijo :whistle:

Objavljeno
Ah dej no dej... Kdo bo pa poslušal tisto zjanje... Prešaltaš eno gor, pa vsaj ušesa ne trpijo :whistle:

kupi si flexerja. :ninja:

Objavljeno

Če slučajno kdo rabi Givi nosilce vseh treh kovčkov... :whistle:

Objavljeno

kaj vse spada poleg teh kodnih ključev ? ključavnica, ključ, računalnik, ....

je še kaj ?

Objavljeno
Kaj te pa to muči?

je 1 motor s sam enim ključem, on to s črnim

če ne bo vžgal, ...

Objavljeno (popravljeno)

In kje sta še en črn in rdeč ključ? Da ni bil motor slučajno sposojen za nedoločen čas? :naughty:

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno (popravljeno)
In kje sta še en črn in rdeč ključ? Da ni bil motor slučajno sposojen za nedoločen čas? :naughty:

tudi jaz imam samo en črn ključ, ker je prva lastnica zgubila vse od motorja, razen rdečega ključa in homologacije. ničesar drugega ni imela.

zanima me, če je mogoče kdo od vas delal servis na okoli 1000 km in ima račun, na katerem ni napisanega "kupca" in piše recimo razni kupci in ni gor nekih točnih podatkov motorja. rabila bi, da bi nesla potrdit servisno knjigo, da bi imela vpisan prvi servis.

Popravljeno . Popravil ross|e20
Objavljeno
tudi jaz imam samo en črn ključ, ker je prva lastnica zgubila vse od motorja, razen rdečega ključa in homologacije. ničesar drugega ni imela.

zanima me, če je mogoče kdo od vas delal servis na okoli 1000 km in ima račun, na katerem ni napisanega "kupca" in piše recimo razni kupci in ni gor nekih točnih podatkov motorja. rabila bi, da bi nesla potrdit servisno knjigo, da bi imela vpisan prvi servis.

Če je bil narejen prvi servis, imajo itak podatke v bazi. A servisno imaš novo, če je vse izgubila? :hmm:

Objavljeno
Če je bil narejen prvi servis, imajo itak podatke v bazi. A servisno imaš novo, če je vse izgubila? :hmm:

imajo podatke samo tam, kjer je bil motor servisiran. sama pa ni vedela povedat, kam ga je peljala. v ponedeljek moram poklicat serviserja v delta-team, če mi bo lahko kaj pomagal (mogoče je bil celo tam servisiran, glede na to, da je bil tam kupljen).

servisno knjigo dobim novo po pošti iz delta-team jutri. danes so mi napisali novo in poslali domov. sedaj je potrebno samo ugotovit, kje je bil servisiran. ker pa je servisov preveliko, da bi vsakega poklicala, iščem še kakšno drugo možnost.

Objavljeno

Najvrjetneje je bil servisiran nekje v bližnji okolici doma ali celo v Delti. Naj ti Boštjan (serviser) v Delti preveri po št.šasije, če ga ima v bazi.

Objavljeno
In kje sta še en črn in rdeč ključ? Da ni bil motor slučajno sposojen za nedoločen čas? :naughty:

motor je bil kupljen tako, bila je obljuba da bo kupec pozneje dobil rdeč in še 1 črn ključ

eeeeee, pa zdaj naj bi bi izgubljen

Objavljeno

Je bil kupljen pri posredniku, al pa pripeljan iz tujine?

Rozi to mi pa ni jasno, da lastnica ne ve, kje je bil motor servisiran... Se pa velikokrat slamnati lastniki pojavljajo kot prodajalci za motorje uvožene iz tujine, kupljene pri nekem prijatelju... In pol ti možakar začne nakladat, da se mi je splačal motor kupit iz Avstrije... :headbang:

Objavljeno
Je bil kupljen pri posredniku, al pa pripeljan iz tujine?

Rozi to mi pa ni jasno, da lastnica ne ve, kje je bil motor servisiran... Se pa velikokrat slamnati lastniki pojavljajo kot prodajalci za motorje uvožene iz tujine, kupljene pri nekem prijatelju... In pol ti možakar začne nakladat, da se mi je splačal motor kupit iz Avstrije... :headbang:

motor je bil kupljen od prve lastnice (sem dobila tudi kopijo računa), katera je motor kupila v delta-team trgovini. motor je vozila minimalno, ker sploh ni veliko v sloveniji, ker dela na tujem trgu.

motor je imel prevoženih 3100km, ko sem ga kupila, pa še tega ni prodajala sama, ker ni imela časa, ampak kolega.

vmes se je preselila in vse kar je imela, je bila homologacije, rdeč in 1 črn ključ. pa ni panike. bom že. glavno, da je motor takšen, kot mora bit.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali kdo ve, kje bi naredil dodatni ključ za FZ6, ker imam samo enega, takega shiranega črnega.

Samo tega sem dobil zraven motorje. Bil sem pri veliko ključavničarjih, pa mi nobeden ni znal narediti novega, oz.eden mi ga je, vendar pa ne gre notri.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!