SF Objavljeno Januar 25, 2009 Opozori Objavljeno Januar 25, 2009 Ne ga srat z doma narejenimi vetrobranskimi stekli, po možnosti iz akrilnega stekla, ker ko pri padcu ali karambolu počijo postanejo ostra kot britvica... Zaradi tega, je že veliko slovencev umrlo zaradi izkrvavitve, ker ti enostavno prereže vrat.
_Fingi_ Objavljeno Januar 25, 2009 Opozori Objavljeno Januar 25, 2009 Hm, ne vem, v mislih sem imel manjše, 20l torbe... Kakšna bi bila pa cena?
Tadeusz Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 mene pa zanima mnenje lastnikov, ki imajo na fazerkah bagster sedež...se pozna velika razlika v primerjavi z originalnim?...neki sem premišljeval, če bi si ga dal predelat...vendar se ga nekaj časa čaka in počasi počasi bo že sezona...brez sedeža pa tudi ne gre a ne :D
SF Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 Stvar dobr zgleda, ampak je narejena za čist nejčkene riti, drugače ti bodo zaradi pomanjkanja prostora po točenju goriva zmrznile genitalije...
bikez Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 Ja kaj da ne. @SF tebi sem tudi rekel, da lahko prideš in sprobaš, čeprav te sploh ne poznam, pa potem nisi prišel in mislim, da si čisto falil, ko govoriš kak je sedež. Imam pač srečo, da ima bratranc tudi FZ6 isti letnik, vse na motorju isto razen sedeža. Ker včasih malo zamenjava, ko se skupaj voziva vem kak se sedi na FZ6 z bagster sedežem (moj je geliran) in kak se sedi na original. Bagster sedež je za sedenje veliko boljši od originala. To z malimi ritkami je tudi za lase privlečeno, malo prostora pa tudi ni, kajti ko peljem kako suho pupo, včasih katera zajadra na moj zic, takrat pa te zna malo pr jajčkah pogret al pa zazabst :).
SF Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 (popravljeno) Bikez ja za tisto se ti seveda zahvaljujem, ampak potem sem našel tale sedež za probat bližje domu... Vsaj ta, na katerem sem sedel, je bil grozno kratek, verjeno so pa vsi... Ko sem se usedel do konca nazaj v sedež, sem mel jajca še zmeri naslonjena na mrzel tank... Brrrrrrr Popravljeno Januar 29, 2009. Popravil SF
bikez Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 (popravljeno) Čak mal, to je pa nemogoče, da si se vsedel čisto nazaj, pa da si imel ono na tanku. Bom k bom mel čas zmeril, kolk je razdalja, če bo še koga zanimalo! Popravljeno Januar 29, 2009. Popravil bikez
SF Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 Mislim, da je bil geliran... Vsaj tako se spomnim...
Frips Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 @Bikez: kar dobro pomeri....res ni ne vem kaj placa (zadnji del imaš dvignjen in je tako bolj ločeno od sovoznbika), posebaj če si močnejsše postave.
Tadeusz Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 @Bikez: kar dobro pomeri....res ni ne vem kaj placa (zadnji del imaš dvignjen in je tako bolj ločeno od sovoznbika), posebaj če si močnejsše postave. ja nevem meni je prodajalec v trgovini neki razlagal, da bi se nekako dalo tisti zadnji del, ki naj bi omejeval velike riti (moja sigurno spada v to grupo) dalo tudi nazaj premaknit...pač to poveš, ko sedež naročaš in ti potem v fabriki tako tudi naredijo...zelo rad bi ga uzel vendar je čakalna doba 1 mesec in zdej bo kmalu sezona in ne bi rad si grizel nohte, ko bo lep dan za na motor jst pa ne bom mogu it...sm tudi študiral, če bi kje dobil sedež...nov stane okoli 150€...če bi dobil vsaj od prejšnje fazerke ampak je baje razlika v dolžini...to mislim na zapiranje oz. tiste kljukice, ki pridejo za fiksirat sedež...no sej že veste na kaj mislim no :D
bikez Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 (popravljeno) @Tadeusz (To je FZ6S in ne FZ6 S2 kot je tvoj, česar prej nisem opazil!!!) Evo probal in slikal, men je glih prav :) Še slikce: Popravljeno Januar 29, 2009. Popravil bikez
Tadeusz Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 @Tadeusz (To je FZ6S in ne FZ6 S2 kot je tvoj, česar prej nisem opazil!!!) Evo probal in slikal, men je glih prav :) ej ful hvala, da si si uzel čas pa pomeril sedež...baje, da razlika v dolžini je pol centimetra...no merit nisem šel, ker sem verjel prodajalcu na besedo...med vikendom bom naredil en majhen test in vidu kako paše gor sedež od fz6 na mojo s2...potem pa bom lahko naprej študiral :D
SF Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Upoštevat je treba še naklon te opore zadaj, namreč bolj kot je opora pod kotom, več prostora je... In to se zeoooo pozna...
Martin86 Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 A pasejo spredne maske od fazerke S2 verzije na motor S1 verzije ?
dive Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Zanima me, če se je že kdo kaj igral s prenosi na tem motorju, da bi menjal zobnike za drugačne. V mislih sem imel 1 zob manj spredaj in 2 več zadaj? Je to že preveč? Končna hitrost me sploh ne gane, rad bi imel bolj poskočen motor. Eni ste že pisali, da ste menjali le prvi zobnik z enim zobom manj, koliko se to pozna? Se splača še zadnjega večjega dat? :hmm:
bikez Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Zanima me, če se je že kdo kaj igral s prenosi na tem motorju, da bi menjal zobnike za drugačne. V mislih sem imel 1 zob manj spredaj in 2 več zadaj? Je to že preveč? Končna hitrost me sploh ne gane, rad bi imel bolj poskočen motor. Eni ste že pisali, da ste menjali le prvi zobnik z enim zobom manj, koliko se to pozna? Se splača še zadnjega večjega dat? :hmm: Dela ko šus, razlika med originalom in tem je k noč pa dan. Prvega za eno manjše, zadnjega za dve večje (lahko od R6 letnik 2004). Ketna pa je glih za glih dost dolga, če menjaš še zadnjega. Števec ti bo pa konkretno lagal. Dobro je kupiti speedohealer, da ga naštelaš.
Martin86 Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 prodaja kdo maske od plave fazerke 2006 s1 verzijo ?
dive Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Dela ko šus, razlika med originalom in tem je k noč pa dan. Prvega za eno manjše, zadnjega za dve večje (lahko od R6 letnik 2004). Ketna pa je glih za glih dost dolga, če menjaš še zadnjega. Števec ti bo pa konkretno lagal. Dobro je kupiti speedohealer, da ga naštelaš. Super, torej se mi splača to nardit, ker bom moral verjetno v prihajajoči sezoni menjat ketno. Katero ketno si imel v mislih? Predvidevam, da si menjal za DID. Na njihovi strani je napisano, da je za fz6 primerna ketna 50(530)VM oz. močenjša 50(530)ZVM2. Gledal pa sem tudi 525ERV 'racing' ketno,ki naj bi bila za motorje do 750ccm. Mora bit oz. verjetno je boljše, če je (50)530ERV? V čem je pravzaprav razlika racing proti premium? Od ketne je najbrž odvisna tudi izbira zobnikov, ne? :hmm:
Kawl Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Super, torej se mi splača to nardit, ker bom moral verjetno v prihajajoči sezoni menjat ketno. Katero ketno si imel v mislih? Predvidevam, da si menjal za DID. Na njihovi strani je napisano, da je za fz6 primerna ketna 50(530)VM oz. močenjša 50(530)ZVM2. Gledal pa sem tudi 525ERV 'racing' ketno,ki naj bi bila za motorje do 750ccm. Mora bit oz. verjetno je boljše, če je (50)530ERV? V čem je pravzaprav razlika racing proti premium? Od ketne je najbrž odvisna tudi izbira zobnikov, ne? :hmm: Na tvojem mestu bi namontiral 520 ketno. Bi bila vrh glave kar se moči tiče!
simonsi Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 520 je za mopede. vsaj 525 oz. katera je pač predpisana.
Kawl Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 520 je za mopede. vsaj 525 oz. katera je pač predpisana. Več al manj imajo vsi 600-taki 520 ketne gor... Je pa življenska doba krajša to je pa res!
sesir Objavljeno Februar 4, 2009 Opozori Objavljeno Februar 4, 2009 Na tvojem mestu bi namontiral 520 ketno. Bi bila vrh glave kar se moči tiče! :grim 520 je za mopede. vsaj 525 oz. katera je pač predpisana. Če so predelani SS 1000ccm motorji mopedi pol imaš popolnoma prav!Jz jih res tako imenujem,vendar to ne pomeni,da ista veriga ni za 600ccm! Mal poglej tujino.Vsi Italijani,ki imajo motorje za na pisto imajo gor DID 520 oznake ne vem!Kao,da motor bolj gre? :hmm:
dive Objavljeno Februar 4, 2009 Opozori Objavljeno Februar 4, 2009 Predpisana je 530. Kakšne so razlike med racing, premium ter super street verigami? Zanimajo me razlike pri dejanski uporabi in kilometrini, ne tiste, papirnate.
sesir Objavljeno Februar 4, 2009 Opozori Objavljeno Februar 4, 2009 Mi je to neki razlagal Italijan na servisu ampak toliko pa spet ne zastopim Italijansko,pa neki grozno me tudi ni interesiralo,ker sem imel mojo ok!Men je on tam (za R1) kolk sem zastopil rekel,da moram dat gor 520 vsaj X in prednji zobnik en manj.Neki je v moči verige,neki o teži,neki pa o vzdržljivosti.Kolk se men zdi je največja razlika,če motor uporabljaš za po cesti o vzdržjivosti verige. :unsure: Kolk so pa kaj razlike v ceni?
dive Objavljeno Februar 4, 2009 Opozori Objavljeno Februar 4, 2009 Mi je to neki razlagal Italijan na servisu ampak toliko pa spet ne zastopim Italijansko,pa neki grozno me tudi ni interesiralo,ker sem imel mojo ok!Men je on tam (za R1) kolk sem zastopil rekel,da moram dat gor 520 vsaj X in prednji zobnik en manj.Neki je v moči verige,neki o teži,neki pa o vzdržljivosti.Kolk se men zdi je največja razlika,če motor uporabljaš za po cesti o vzdržjivosti verige. :unsure: Kolk so pa kaj razlike v ceni? Za cene točno ne vem, ker čakam ponudbo različnih kompletov. Sport je verjetno najlažja ter z najmanj trenja, premium je bolj 'vsakdanja', super street pa močnejša sestra premium. Mensezdi da je tako :hmm: Kolk pa je razlike pri vzdržljivosti (kilometrini) med 520, 525 ter 530 približno? Ma kdo izkušnje? :?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se