Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

Ne ga srat z doma narejenimi vetrobranskimi stekli, po možnosti iz akrilnega stekla, ker ko pri padcu ali karambolu počijo postanejo ostra kot britvica... Zaradi tega, je že veliko slovencev umrlo zaradi izkrvavitve, ker ti enostavno prereže vrat.

Objavljeno

Hm, ne vem, v mislih sem imel manjše, 20l torbe...

Kakšna bi bila pa cena?

Objavljeno

mene pa zanima mnenje lastnikov, ki imajo na fazerkah bagster sedež...se pozna velika razlika v primerjavi z originalnim?...neki sem premišljeval, če bi si ga dal predelat...vendar se ga nekaj časa čaka in počasi počasi bo že sezona...brez sedeža pa tudi ne gre a ne :D

Objavljeno

Stvar dobr zgleda, ampak je narejena za čist nejčkene riti, drugače ti bodo zaradi pomanjkanja prostora po točenju goriva zmrznile genitalije...

Objavljeno

Ja kaj da ne. @SF tebi sem tudi rekel, da lahko prideš in sprobaš, čeprav te sploh ne poznam, pa potem nisi prišel in mislim, da si čisto falil, ko govoriš kak je sedež. Imam pač srečo, da ima bratranc tudi FZ6 isti letnik, vse na motorju isto razen sedeža. Ker včasih malo zamenjava, ko se skupaj voziva vem kak se sedi na FZ6 z bagster sedežem (moj je geliran) in kak se sedi na original. Bagster sedež je za sedenje veliko boljši od originala. To z malimi ritkami je tudi za lase privlečeno, malo prostora pa tudi ni, kajti ko peljem kako suho pupo, včasih katera zajadra na moj zic, takrat pa te zna malo pr jajčkah pogret al pa zazabst :).

Objavljeno (popravljeno)

Bikez ja za tisto se ti seveda zahvaljujem, ampak potem sem našel tale sedež za probat bližje domu... Vsaj ta, na katerem sem sedel, je bil grozno kratek, verjeno so pa vsi... Ko sem se usedel do konca nazaj v sedež, sem mel jajca še zmeri naslonjena na mrzel tank... Brrrrrrr

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno (popravljeno)

Čak mal, to je pa nemogoče, da si se vsedel čisto nazaj, pa da si imel ono na tanku. Bom k bom mel čas zmeril, kolk je razdalja, če bo še koga zanimalo!

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

Mislim, da je bil geliran... Vsaj tako se spomnim...

Objavljeno

@Bikez: kar dobro pomeri....res ni ne vem kaj placa (zadnji del imaš dvignjen in je tako bolj ločeno od sovoznbika), posebaj če si močnejsše postave.

Objavljeno
@Bikez: kar dobro pomeri....res ni ne vem kaj placa (zadnji del imaš dvignjen in je tako bolj ločeno od sovoznbika), posebaj če si močnejsše postave.

ja nevem meni je prodajalec v trgovini neki razlagal, da bi se nekako dalo tisti zadnji del, ki naj bi omejeval velike riti (moja sigurno spada v to grupo) dalo tudi nazaj premaknit...pač to poveš, ko sedež naročaš in ti potem v fabriki tako tudi naredijo...zelo rad bi ga uzel vendar je čakalna doba 1 mesec in zdej bo kmalu sezona in ne bi rad si grizel nohte, ko bo lep dan za na motor jst pa ne bom mogu it...sm tudi študiral, če bi kje dobil sedež...nov stane okoli 150€...če bi dobil vsaj od prejšnje fazerke ampak je baje razlika v dolžini...to mislim na zapiranje oz. tiste kljukice, ki pridejo za fiksirat sedež...no sej že veste na kaj mislim no :D

Objavljeno (popravljeno)

@Tadeusz (To je FZ6S in ne FZ6 S2 kot je tvoj, česar prej nisem opazil!!!)

Evo probal in slikal, men je glih prav :)

Še slikce:

post-15783-1233255787_thumb.jpg

post-15783-1233255803_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

@Tadeusz (To je FZ6S in ne FZ6 S2 kot je tvoj, česar prej nisem opazil!!!)

Evo probal in slikal, men je glih prav :)

ej ful hvala, da si si uzel čas pa pomeril sedež...baje, da razlika v dolžini je pol centimetra...no merit nisem šel, ker sem verjel prodajalcu na besedo...med vikendom bom naredil en majhen test in vidu kako paše gor sedež od fz6 na mojo s2...potem pa bom lahko naprej študiral :D

Objavljeno

Upoštevat je treba še naklon te opore zadaj, namreč bolj kot je opora pod kotom, več prostora je... In to se zeoooo pozna...

Objavljeno

A pasejo spredne maske od fazerke S2 verzije na motor S1 verzije ?

Objavljeno

Zanima me, če se je že kdo kaj igral s prenosi na tem motorju, da bi menjal zobnike za drugačne. V mislih sem imel 1 zob manj spredaj in 2 več zadaj? Je to že preveč? Končna hitrost me sploh ne gane, rad bi imel bolj poskočen motor. Eni ste že pisali, da ste menjali le prvi zobnik z enim zobom manj, koliko se to pozna? Se splača še zadnjega večjega dat? :hmm:

Objavljeno
Zanima me, če se je že kdo kaj igral s prenosi na tem motorju, da bi menjal zobnike za drugačne. V mislih sem imel 1 zob manj spredaj in 2 več zadaj? Je to že preveč? Končna hitrost me sploh ne gane, rad bi imel bolj poskočen motor. Eni ste že pisali, da ste menjali le prvi zobnik z enim zobom manj, koliko se to pozna? Se splača še zadnjega večjega dat? :hmm:

Dela ko šus, razlika med originalom in tem je k noč pa dan. Prvega za eno manjše, zadnjega za dve večje (lahko od R6 letnik 2004). Ketna pa je glih za glih dost dolga, če menjaš še zadnjega. Števec ti bo pa konkretno lagal. Dobro je kupiti speedohealer, da ga naštelaš.

Objavljeno

prodaja kdo maske od plave fazerke 2006 s1 verzijo ?

Objavljeno
Dela ko šus, razlika med originalom in tem je k noč pa dan. Prvega za eno manjše, zadnjega za dve večje (lahko od R6 letnik 2004). Ketna pa je glih za glih dost dolga, če menjaš še zadnjega. Števec ti bo pa konkretno lagal. Dobro je kupiti speedohealer, da ga naštelaš.

Super, torej se mi splača to nardit, ker bom moral verjetno v prihajajoči sezoni menjat ketno. Katero ketno si imel v mislih? Predvidevam, da si menjal za DID. Na njihovi strani je napisano, da je za fz6 primerna ketna 50(530)VM oz. močenjša 50(530)ZVM2. Gledal pa sem tudi 525ERV 'racing' ketno,ki naj bi bila za motorje do 750ccm. Mora bit oz. verjetno je boljše, če je (50)530ERV? V čem je pravzaprav razlika racing proti premium? Od ketne je najbrž odvisna tudi izbira zobnikov, ne? :hmm:

Objavljeno
Super, torej se mi splača to nardit, ker bom moral verjetno v prihajajoči sezoni menjat ketno. Katero ketno si imel v mislih? Predvidevam, da si menjal za DID. Na njihovi strani je napisano, da je za fz6 primerna ketna 50(530)VM oz. močenjša 50(530)ZVM2. Gledal pa sem tudi 525ERV 'racing' ketno,ki naj bi bila za motorje do 750ccm. Mora bit oz. verjetno je boljše, če je (50)530ERV? V čem je pravzaprav razlika racing proti premium? Od ketne je najbrž odvisna tudi izbira zobnikov, ne? :hmm:

Na tvojem mestu bi namontiral 520 ketno. Bi bila vrh glave kar se moči tiče!

Objavljeno

520 je za mopede. vsaj 525 oz. katera je pač predpisana.

Objavljeno
520 je za mopede. vsaj 525 oz. katera je pač predpisana.

Več al manj imajo vsi 600-taki 520 ketne gor... Je pa življenska doba krajša to je pa res!

Objavljeno
Na tvojem mestu bi namontiral 520 ketno. Bi bila vrh glave kar se moči tiče!

:grim

520 je za mopede. vsaj 525 oz. katera je pač predpisana.

Če so predelani SS 1000ccm motorji mopedi pol imaš popolnoma prav!Jz jih res tako imenujem,vendar to ne pomeni,da ista veriga ni za 600ccm!

Mal poglej tujino.Vsi Italijani,ki imajo motorje za na pisto imajo gor DID 520 oznake ne vem!Kao,da motor bolj gre? :hmm:

Objavljeno

Predpisana je 530. Kakšne so razlike med racing, premium ter super street verigami? Zanimajo me razlike pri dejanski uporabi in kilometrini, ne tiste, papirnate.

Objavljeno

Mi je to neki razlagal Italijan na servisu ampak toliko pa spet ne zastopim Italijansko,pa neki grozno me tudi ni interesiralo,ker sem imel mojo ok!Men je on tam (za R1) kolk sem zastopil rekel,da moram dat gor 520 vsaj X in prednji zobnik en manj.Neki je v moči verige,neki o teži,neki pa o vzdržljivosti.Kolk se men zdi je največja razlika,če motor uporabljaš za po cesti o vzdržjivosti verige. :unsure:

Kolk so pa kaj razlike v ceni?

Objavljeno
Mi je to neki razlagal Italijan na servisu ampak toliko pa spet ne zastopim Italijansko,pa neki grozno me tudi ni interesiralo,ker sem imel mojo ok!Men je on tam (za R1) kolk sem zastopil rekel,da moram dat gor 520 vsaj X in prednji zobnik en manj.Neki je v moči verige,neki o teži,neki pa o vzdržljivosti.Kolk se men zdi je največja razlika,če motor uporabljaš za po cesti o vzdržjivosti verige. :unsure:

Kolk so pa kaj razlike v ceni?

Za cene točno ne vem, ker čakam ponudbo različnih kompletov. Sport je verjetno najlažja ter z najmanj trenja, premium je bolj 'vsakdanja', super street pa močnejša sestra premium. Mensezdi da je tako :hmm:

Kolk pa je razlike pri vzdržljivosti (kilometrini) med 520, 525 ter 530 približno? Ma kdo izkušnje? :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!