Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

za motor naj bi bilo dobro polsintetično olje in motul 5100 je polsintetika, al

po mojem potem 300 ni dobra

tak da moje mnenje, paše sam polsintetika olje

Objavljeno
za motor naj bi bilo dobro polsintetično olje in motul 5100 je polsintetika, al

po mojem potem 300 ni dobra

tak da moje mnenje, paše sam polsintetika olje

Tvoje mnenje je zelo zmotno...

Me pa zanima neki drugega... A mislite, da bi FZ6 preživel naprimer Motorexovo sintetiko?

Objavljeno
Tvoje mnenje je zelo zmotno...

Me pa zanima neki drugega... A mislite, da bi FZ6 preživel naprimer Motorexovo sintetiko?

zakaj pa zmotno, mal mi razloži

Objavljeno (popravljeno)

Razloži ti meni raje zakaj sintetika ni dobra za ta motor... :naughty:

Kje si sploh to slišal?

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Najvažnejša lastnost olja je to da je masno! To preveriš tako da med dva prsta daš eno kapljico olja in probaš če je lepo spolzko. Če je, nima kaj bit.

Če že nobenegga drugega nasveta ne upoštevate, pa dajte vsaj tega.

Objavljeno (popravljeno)
Razloži ti meni raje zakaj sintetika ni dobra za ta motor... :naughty:

Kje si sploh to slišal?

original olje je tudi polsintetika, serviser je rekel da polsintetika, specifikacije so iste, yamalube je tudi polsintetika,...

Popravljeno . Popravil stuhec
Objavljeno (popravljeno)

Hmmmm sploh se ne spomnim, da bi koga slišal, da v R6 ne toči popolnoma sintetičnega olja, agregata pa prav hudo drugačna nista... Polsintetika sicer za dostuje za normalno uporabo, ni pa nobene škode, če ima olje bolj konstantno viskoznost v celem temperaturnem spektru in s tem boljše mazanje ob hladnem zagonu... Glede na to, da si zgoraj razlagal, v slogu "da sintetike sploh ne, ČEŠ DA NE BO DELALO!" ti je to verjetno povedal tvoj mehanik? No jaz bi se na tvojem mestu takega mehanika na široko izognil.. :headbang: .

...in seveda je vsako popolnoma sintetično olje katerega koli znanega poizvajalca boljše od olja na sintetični osnovi, seveda pa je vprašanje primernosti. Verjemi da je v primeru FZ6 primerno...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno
Zanima me če je kdo že montiral dodaten števc ki ti kaže prestave in kako se montira (če je dost zakompliciran)http://www.louis.de/_10291f67248e00a40c876af578c0b4a7e6/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=480&wgr=346&list_total=25&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10034672

Poglej tukaj: http://www.servis-stern.si/index.php Tu imajo prikazovalnik prestav in mislim, da bo cenje skup z montažo in ti ne bo treba skrbet kako in kaj.

Objavljeno
Hmmmm sploh se ne spomnim, da bi koga slišal, da v R6 ne toči popolnoma sintetičnega olja, agregata pa prav hudo drugačna nista... Polsintetika sicer za dostuje za normalno uporabo, ni pa nobene škode, če ima olje bolj konstantno viskoznost v celem temperaturnem spektru in s tem boljše mazanje ob hladnem zagonu... Glede na to, da si zgoraj razlagal, v slogu "da sintetike sploh ne, ČEŠ DA NE BO DELALO!" ti je to verjetno povedal tvoj mehanik? No jaz bi se na tvojem mestu takega mehanika na široko izognil.. :headbang: .

...in seveda je vsako popolnoma sintetično olje katerega koli znanega poizvajalca boljše od olja na sintetični osnovi, seveda pa je vprašanje primernosti. Verjemi da je v primeru FZ6 primerno...

po mojem imaš kar prav glede mehanika, sam R6 in fz-ja pa tut ne moreš čist primerja

poleg tega sem sam za polsintetiko, saj ko je olje segreto je primerno, moje mnenje

po mojem so najbolj važne specifikacije,

v kerem vse motorju vse pa si že menjal olje ? to vprašam, zanima meče vedno si dal full sintetiko

Objavljeno

Ajde zdej pa nehajte. Moj kolega vozi v R6 polsintetiko Yamalube. Motor ima polovico od 45kkm narejenih na pisti. Vidu pa sem tudi, da mašini ni nč, ker je cel motor razstavil v prafaktorje zaradi enega posega, ki bo povečal moč motorju.

Objavljeno

Zakaj agregatov ne bi mogel primerjat? Kje je po tvoje razlika? A po tvoje tovarna dela FZ6 z večjimi tolerancami? :headbang:

Objavljeno
Zakaj agregatov ne bi mogel primerjat? Kje je po tvoje razlika? A po tvoje tovarna dela FZ6 z večjimi tolerancami? :headbang:

Bohve, a mata oba agregata v valjih itd isto obdelavo? Mata enake bate, iz istga materiala?

Objavljeno

Kolk sem jaz na nekih forimh prebral sta si ta dva motorja sila podobna. Materjali batov so pomoje 100% enaki, pri enem in drugem.

Objavljeno

dobr, nism mislu sam batov ... verjetn so bl obročki pa to ...

glede na to, da ta blok motorja uporabljajo v vsaj treh motorjih ... FZ6, FZ6 S2, R6 ... pa morda še v XJ ... bi bilo mal smešno, če bi bil povsod res isti ... :)

Objavljeno

nevem če bo tu glih kaj zvedel pametnega :headbang:

Objavljeno

noben pojma nima, pa vsi vse vedo :photo:

Objavljeno

Tisti, ki res vedo (mehaniki, serviserji), tega ne bodo razglabljali na navadn forum ... če bo kdo kaj hotu, bo šel do njih, plačal in mu bodo nardil/svetoval.

SF pa itak pozna dovolj teh majstrov, kolkr jst vem :-)

Objavljeno

Živjo!

Vidim, da na moje vprašanje, o tem ali je imel kdo težave s sklopko pri olju motul 300v, nihče ni odgovoril pritrdilno.

Vmes sem šel, "za zihr" vprašat na servis, ali je kaj resnice na tem, da naj bi motul delal na fz6 probleme s sklopko, pa so me samo debelo pogledali, češ kje sem pa to pobral. Odgovor: mi v ta motor točimo 300v in za nikogar ne vemo, da bi imel probleme zaradi tega olja. Sicer pa sedaj uporabljamo večinoma znamko Yamalube...

Povrh vsega se mora fazerca kar zavrtet, da kam gre, sploh če sta dva gor, torej še en razlog več za polno sintetiko.

Zdaj me pa zanima, koliko je vsemogočni motul boljši od castrola .)

Lp vsem

Objavljeno

Jest sm mel pri 5100 probleme z lepljenjem sklopke na Kawaskiju ER5, pri fazerju pa je blo kako hitrejše speljevanje pospremljeno z glasnim ruženjem, nakar kar sem po pogovoru z mehanikom slišal, da naj to ne bi bil tako redek pojav. Ko sem potem Motul 5100 zamenjal za Agip Tec 15/50 so vsi problemi misteriozno poniknili...

Objavljeno

daj da napišemo kera olja vse bi lahk bila v motorju in vsak kero ima doda 1+

motul 300 =

motul 5100 =

agip tec =

yamalube =

castrol sint =

...

...

Objavljeno (popravljeno)

motul 300 =

motul 5100 =

agip tec =

Yamalube S4, 10W40, POLSINTETIKA

Yamalube FS4 10W40, SINTETIKA

castrol sint =

...

...

Mislim, da je to to od Yamalube.

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

pa nisi napisal kero imaš ti

motul 300 =

motul 5100 = 1

agip tec =

Yamalube S4, 10W40, POLSINTETIKA

Yamalube FS4 10W40, SINTETIKA

castrol sint =

...

...

Mislim, da je to to od Yamalube.

Objavljeno
pa nisi napisal kero imaš ti

To mam: Yamalube S4, 10W40, POLSINTETIKA

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Če se kdo spozna na Fazer 600ccm 06l bi bil vesel odgovora preden peljem na servis.Danes se mi je pri prestavljanju na dol zgodil da sem lahko prestavil samo za eno dol, naprimer iz pete v četrto naprej v tretjo pa ne, da sem prišel do prve sem moral vsakič prestavno tačko malo privzdignit in potem prestavit dol vse tja do prve v bistvo je tako kot da se tačka nebi vračala na srednji položaj kdo ve ali je tuki kakšen feder v igri....

Popravljeno . Popravil musaschi64

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!