Miha27 Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Da še jaz neki vprašam. Ko vozim v ovinek motor postane nemiren in balanca trese, ko bremzam je isti problem (nimam ABS). Motor sploh ne pade sam v ovinek ampak ga moraš dobesedno "prisiliti" da se nagne. Ko se peljem po ravnini, spustim balanco ne nese v nobeno stran ampak se pelje naravnost. Kaj bi lahko bil vzrok? Hvala, Lp
LooLekSLO Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Da še jaz neki vprašam. Ko vozim v ovinek motor postane nemiren in balanca trese, ko bremzam je isti problem (nimam ABS). Motor sploh ne pade sam v ovinek ampak ga moraš dobesedno "prisiliti" da se nagne. Ko se peljem po ravnini, spustim balanco ne nese v nobeno stran ampak se pelje naravnost. Kaj bi lahko bil vzrok? Hvala, Lp Jaz sem imel takšen problem zaradi gum. Zdaj, ko so nove je vredu.
Miha27 Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Jaz sem imel takšen problem zaradi gum. Zdaj, ko so nove je vredu. Gume so stare eno leto in pol, ampak imajo še 3/4 profila. Je mogoče zaradi starosti?
LooLekSLO Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Gume so stare eno leto in pol, ampak imajo še 3/4 profila. Je mogoče zaradi starosti? To ne vem. Najbrž ne. Moje so bile obrabljene.
bikez Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Gume so stare eno leto in pol, ampak imajo še 3/4 profila. Je mogoče zaradi starosti? Verjetno so gume. Ko se boš peljal se dvigni in poglej profil gume. Če je v trikotnik zbrušena, pol je verjetno kriva guma. Če voziš Dunlop npr. D220, potem pa je tresenje normalno. Katere gume imaš?
rosse20 Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Da še jaz neki vprašam. Ko vozim v ovinek motor postane nemiren in balanca trese, ko bremzam je isti problem (nimam ABS). Motor sploh ne pade sam v ovinek ampak ga moraš dobesedno "prisiliti" da se nagne. Ko se peljem po ravnini, spustim balanco ne nese v nobeno stran ampak se pelje naravnost. Kaj bi lahko bil vzrok? Hvala, Lp tudi sama sem imela isti problem. lani sem kupila motor in se mi je zdela balanca težka in je šlo težko v ovinek (sem rekla, da je to razlika, ker prej sem vozila sv-ja). potem sem slučajno dobila nove kapce za ventilčke in sem zraven še preverila tlak v pnevmatikah. in je bil absolutno prenizek (na obeh gumah okoli 1 bar) :blink: potem sem napolnila gume in od takrat je čisto normalno!
a79 Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Da še jaz neki vprašam. Ko vozim v ovinek motor postane nemiren in balanca trese, ko bremzam je isti problem (nimam ABS). Motor sploh ne pade sam v ovinek ampak ga moraš dobesedno "prisiliti" da se nagne. Ko se peljem po ravnini, spustim balanco ne nese v nobeno stran ampak se pelje naravnost. Kaj bi lahko bil vzrok? Hvala, Lp Mogoce je kaksna utez odpala in zdaj niso centrirane, kot bi morale biti...
Miha27 Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 (popravljeno) tudi sama sem imela isti problem. lani sem kupila motor in se mi je zdela balanca težka in je šlo težko v ovinek (sem rekla, da je to razlika, ker prej sem vozila sv-ja). potem sem slučajno dobila nove kapce za ventilčke in sem zraven še preverila tlak v pnevmatikah. in je bil absolutno prenizek (na obeh gumah okoli 1 bar) :blink: potem sem napolnila gume in od takrat je čisto normalno! Se mi zdi da sem odkril problem Na zadnji gumi je bil tlak 2bar, na sprednji pa pod 1bar Tako da sem zadnjo pustil, spredno pa sem napumpal na 2bar. Bo v redu? Povem če je bolje popoldan... P.S. Gume so Dunlop Sportmax in so normalno obrabljene (ni smekce). Popravljeno Maj 8, 2009. Popravil _Mihaa_
Frips Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 (popravljeno) Zadnjo dvigni na predpisano (mislim da 2.9 al kolk že) 2 je premal. Prvo pa na 2.5 Hudiča poglej v manual kok morjo bit gume napumpane Popravljeno Maj 8, 2009. Popravil Frips
Miha27 Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Zadnjo dvigni na predpisano (mislim da 2.9 al kolk že) 2 je premal. Prvo pa na 2.5 Hudiča poglej v manual kok morjo bit gume napumpane Če bi mel manual bi pogledu ja. Mel sem ga na računalniku ampak sem formatiral disk. Hvala! Povem popoldan če je bolše!
bikez Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Če bi mel manual bi pogledu ja. Mel sem ga na računalniku ampak sem formatiral disk. Hvala! Povem popoldan če je bolše! Jaz pumpam na FZ6 prednjo 2.3, zadnjo 2.8 in je OK. Drugače pa imaš na zadnjem koncu vilic nalepko na kateri piše kakšni morajo biti tlaki. Dunlop Sportmax ti bo v ovinkih tako ali tako tresel po kakšnih 3kkm.
Speedseeker Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Kolk imate kej porabo? Meni z blokado na 25kw se pravi s slabo polovico gasa skoz na polno, pokur 5,8l/100km, pa se mi kr nekak velik zdi :unsure:
Miha27 Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Zgleda da je problem rešen! Samo prednjo gumo je blo treba napumpat Hvala vsem!
Miha27 Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Kolk imate kej porabo? Meni z blokado na 25kw se pravi s slabo polovico gasa skoz na polno, pokur 5,8l/100km, pa se mi kr nekak velik zdi :unsure: Jst mam isto blokado in pije tam nekje 6l. Tako da je to normalno.
condor Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 (popravljeno) Kolk imate kej porabo? Meni z blokado na 25kw se pravi s slabo polovico gasa skoz na polno, pokur 5,8l/100km, pa se mi kr nekak velik zdi :unsure: jst sm mel porabo nekje od 5,5 pa tja do 15 litrou na 100km če nisem šparal z gasom:D Popravljeno Maj 8, 2009. Popravil condor
rosse20 Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Kolk imate kej porabo? Meni z blokado na 25kw se pravi s slabo polovico gasa skoz na polno, pokur 5,8l/100km, pa se mi kr nekak velik zdi :unsure: moja poraba: 4,86 l/100km Zgleda da je problem rešen! Samo prednjo gumo je blo treba napumpat Hvala vsem! no vidiš... to je najmanj, kar je lahko
rosse20 Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Ti povem mere pa mi preveriš obseg... pa prletim okol pa grema na drink a ti še potrebuješ to?
SF Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Pa dobr a vi bencin pijete al kaj????? :naughty:
condor Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Pa dobr a vi bencin pijete al kaj????? :naughty: poraba pilota je posebej
LooLekSLO Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Torej zanima me kateri model FZja vozite (S, N) in ali bi, če bi se še enkrat odločili vzeli enak model. To mislim predvsem vas, ki npr. sedaj vozite N verzijo pa bi ob ponovni odločitvi raje vzeli S zaradi vetra. Namreč oče namerava kupiti XJ6 (vem, ni FZ, je pa skoraj isti šmorn) in ne ve kaj bi raje vzel. Sicer mu je N veliko bolj všeč, vendar sem mu sam raje predlagal S verzijo, zaradi tega, ker velikokrat preberem, da ljudi ravno ta veter odvrne od nakedov. Kaj vi mislite na to?
condor Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Torej zanima me kateri model FZja vozite (S, N) in ali bi, če bi se še enkrat odločili vzeli enak model. To mislim predvsem vas, ki npr. sedaj vozite N verzijo pa bi ob ponovni odločitvi raje vzeli S zaradi vetra. Namreč oče namerava kupiti XJ6 (vem, ni FZ, je pa skoraj isti šmorn) in ne ve kaj bi raje vzel. Sicer mu je N veliko bolj všeč, vendar sem mu sam raje predlagal S verzijo, zaradi tega, ker velikokrat preberem, da ljudi ravno ta veter odvrne od nakedov. Kaj vi mislite na to? jaz nebi še enkrat odločil za fz6, konkretno sem imel model s, predvsem v nos mi je šlo fajn premehko vzmetenje
LooLekSLO Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 jaz nebi še enkrat odločil za fz6, konkretno sem imel model s, predvsem v nos mi je šlo fajn premehko vzmetenje Bolj me je zanimalo to ali bi imeli raje N/S... Drugo zaenkrat pustimo. Drugače veter na S verziji pa najbrž ni predstavljal nobenega problema, kajne?
Jure Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Se pa guncaš kot na ladji, tut to je ena prednost No šalo na stran, jaz sicer nisem imel ne naked ne S verzije Fazerja, sem imel pa Cometa 650 naked in mene osebno ni veter prav nič motil. do 150 je itak ok, hitrosti nad tem, pa itak niso za redno uporabo v prometu, tako da se da potrpet tiste parkrat, če ga pristisneš. Osebno bi pri vseh motorjih raje vzel nakeda kot S verzijo, S mi deluje kot en polizdelek od motorja Naj bo naked al pa RR
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se