Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

Da še jaz neki vprašam. Ko vozim v ovinek motor postane nemiren in balanca trese, ko bremzam je isti problem (nimam ABS).

Motor sploh ne pade sam v ovinek ampak ga moraš dobesedno "prisiliti" da se nagne. Ko se peljem po ravnini, spustim

balanco ne nese v nobeno stran ampak se pelje naravnost. Kaj bi lahko bil vzrok?

Hvala, Lp

Objavljeno
Da še jaz neki vprašam. Ko vozim v ovinek motor postane nemiren in balanca trese, ko bremzam je isti problem (nimam ABS).

Motor sploh ne pade sam v ovinek ampak ga moraš dobesedno "prisiliti" da se nagne. Ko se peljem po ravnini, spustim

balanco ne nese v nobeno stran ampak se pelje naravnost. Kaj bi lahko bil vzrok?

Hvala, Lp

Jaz sem imel takšen problem zaradi gum. Zdaj, ko so nove je vredu.

Objavljeno
Jaz sem imel takšen problem zaradi gum. Zdaj, ko so nove je vredu.

Gume so stare eno leto in pol, ampak imajo še 3/4 profila. Je mogoče zaradi starosti?

Objavljeno
Gume so stare eno leto in pol, ampak imajo še 3/4 profila. Je mogoče zaradi starosti?

To ne vem. Najbrž ne. Moje so bile obrabljene.

Objavljeno
Gume so stare eno leto in pol, ampak imajo še 3/4 profila. Je mogoče zaradi starosti?

Verjetno so gume. Ko se boš peljal se dvigni in poglej profil gume. Če je v trikotnik zbrušena, pol je verjetno kriva guma. Če voziš Dunlop npr. D220, potem pa je tresenje normalno. Katere gume imaš?

Objavljeno
Da še jaz neki vprašam. Ko vozim v ovinek motor postane nemiren in balanca trese, ko bremzam je isti problem (nimam ABS).

Motor sploh ne pade sam v ovinek ampak ga moraš dobesedno "prisiliti" da se nagne. Ko se peljem po ravnini, spustim

balanco ne nese v nobeno stran ampak se pelje naravnost. Kaj bi lahko bil vzrok?

Hvala, Lp

tudi sama sem imela isti problem. lani sem kupila motor in se mi je zdela balanca težka in je šlo težko v ovinek (sem rekla, da je to razlika, ker prej sem vozila sv-ja). potem sem slučajno dobila nove kapce za ventilčke in sem zraven še preverila tlak v pnevmatikah. in je bil absolutno prenizek (na obeh gumah okoli 1 bar) :blink:

potem sem napolnila gume in od takrat je čisto normalno!

Objavljeno
Da še jaz neki vprašam. Ko vozim v ovinek motor postane nemiren in balanca trese, ko bremzam je isti problem (nimam ABS).

Motor sploh ne pade sam v ovinek ampak ga moraš dobesedno "prisiliti" da se nagne. Ko se peljem po ravnini, spustim

balanco ne nese v nobeno stran ampak se pelje naravnost. Kaj bi lahko bil vzrok?

Hvala, Lp

Mogoce je kaksna utez odpala in zdaj niso centrirane, kot bi morale biti...

Objavljeno (popravljeno)
tudi sama sem imela isti problem. lani sem kupila motor in se mi je zdela balanca težka in je šlo težko v ovinek (sem rekla, da je to razlika, ker prej sem vozila sv-ja). potem sem slučajno dobila nove kapce za ventilčke in sem zraven še preverila tlak v pnevmatikah. in je bil absolutno prenizek (na obeh gumah okoli 1 bar) :blink:

potem sem napolnila gume in od takrat je čisto normalno!

Se mi zdi da sem odkril problem :D Na zadnji gumi je bil tlak 2bar, na sprednji pa pod 1bar :D Tako da

sem zadnjo pustil, spredno pa sem napumpal na 2bar. Bo v redu? Povem če je bolje popoldan...

P.S. Gume so Dunlop Sportmax in so normalno obrabljene (ni smekce).

Popravljeno . Popravil _Mihaa_
Objavljeno (popravljeno)

Zadnjo dvigni na predpisano (mislim da 2.9 al kolk že) 2 je premal. Prvo pa na 2.5

Hudiča poglej v manual kok morjo bit gume napumpane :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno
Zadnjo dvigni na predpisano (mislim da 2.9 al kolk že) 2 je premal. Prvo pa na 2.5

Hudiča poglej v manual kok morjo bit gume napumpane :rolleyes:

Če bi mel manual bi pogledu ja. Mel sem ga na računalniku ampak sem formatiral disk. Hvala! Povem

popoldan če je bolše!

Objavljeno

Mislim da je 2.5 spredaj, 2.9 zadaj

Objavljeno
Če bi mel manual bi pogledu ja. Mel sem ga na računalniku ampak sem formatiral disk. Hvala! Povem

popoldan če je bolše!

Jaz pumpam na FZ6 prednjo 2.3, zadnjo 2.8 in je OK. Drugače pa imaš na zadnjem koncu vilic nalepko na kateri piše kakšni morajo biti tlaki. Dunlop Sportmax ti bo v ovinkih tako ali tako tresel po kakšnih 3kkm.

Objavljeno

Kolk imate kej porabo?

Meni z blokado na 25kw se pravi s slabo polovico gasa skoz na polno, pokur 5,8l/100km, pa se mi kr nekak velik zdi :unsure:

Objavljeno

Zgleda da je problem rešen! Samo prednjo gumo je blo treba napumpat :D Hvala vsem!

Objavljeno
Kolk imate kej porabo?

Meni z blokado na 25kw se pravi s slabo polovico gasa skoz na polno, pokur 5,8l/100km, pa se mi kr nekak velik zdi :unsure:

Jst mam isto blokado in pije tam nekje 6l. Tako da je to normalno.

Objavljeno (popravljeno)
Kolk imate kej porabo?

Meni z blokado na 25kw se pravi s slabo polovico gasa skoz na polno, pokur 5,8l/100km, pa se mi kr nekak velik zdi :unsure:

jst sm mel porabo nekje od 5,5 pa tja do 15 litrou na 100km če nisem šparal z gasom:D

Popravljeno . Popravil condor
Objavljeno
Kolk imate kej porabo?

Meni z blokado na 25kw se pravi s slabo polovico gasa skoz na polno, pokur 5,8l/100km, pa se mi kr nekak velik zdi :unsure:

moja poraba: 4,86 l/100km

Zgleda da je problem rešen! Samo prednjo gumo je blo treba napumpat :D Hvala vsem!

no vidiš... to je najmanj, kar je lahko :rolleyes:

Objavljeno

Jaz sem ga spravo že na 5,98 l/100km

Objavljeno
Ti povem mere pa mi preveriš obseg... pa prletim okol pa grema na drink ;)

a ti še potrebuješ to?

Objavljeno

Pa dobr a vi bencin pijete al kaj????? :naughty:

Objavljeno
Pa dobr a vi bencin pijete al kaj????? :naughty:

poraba pilota je posebej  :whistle::whistle:

Objavljeno

Torej zanima me kateri model FZja vozite (S, N) in ali bi, če bi se še enkrat odločili vzeli enak model. To mislim predvsem vas, ki npr. sedaj vozite N verzijo pa bi ob ponovni odločitvi raje vzeli S zaradi vetra.

Namreč oče namerava kupiti XJ6 (vem, ni FZ, je pa skoraj isti šmorn) in ne ve kaj bi raje vzel. Sicer mu je N veliko bolj všeč, vendar sem mu sam raje predlagal S verzijo, zaradi tega, ker velikokrat preberem, da ljudi ravno ta veter odvrne od nakedov. Kaj vi mislite na to?

Objavljeno
Torej zanima me kateri model FZja vozite (S, N) in ali bi, če bi se še enkrat odločili vzeli enak model. To mislim predvsem vas, ki npr. sedaj vozite N verzijo pa bi ob ponovni odločitvi raje vzeli S zaradi vetra.

Namreč oče namerava kupiti XJ6 (vem, ni FZ, je pa skoraj isti šmorn) in ne ve kaj bi raje vzel. Sicer mu je N veliko bolj všeč, vendar sem mu sam raje predlagal S verzijo, zaradi tega, ker velikokrat preberem, da ljudi ravno ta veter odvrne od nakedov. Kaj vi mislite na to?

jaz nebi še enkrat odločil za fz6, konkretno sem imel model s, predvsem v nos mi je šlo fajn premehko vzmetenje

Objavljeno
jaz nebi še enkrat odločil za fz6, konkretno sem imel model s, predvsem v nos mi je šlo fajn premehko vzmetenje

Bolj me je zanimalo to ali bi imeli raje N/S... Drugo zaenkrat pustimo. Drugače veter na S verziji pa najbrž ni predstavljal nobenega problema, kajne?

Objavljeno

Se pa guncaš kot na ladji, tut to je ena prednost :whistle:

No šalo na stran, jaz sicer nisem imel ne naked ne S verzije Fazerja, sem imel pa Cometa 650 naked in mene osebno ni veter prav nič motil. do 150 je itak ok, hitrosti nad tem, pa itak niso za redno uporabo v prometu, tako da se da potrpet tiste parkrat, če ga pristisneš. Osebno bi pri vseh motorjih raje vzel nakeda kot S verzijo, S mi deluje kot en polizdelek od motorja :whistle: Naj bo naked al pa RR :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!