Skoči na vsebino

skuter 250 ccm - 400 ccm


Logihack

Priporočene objave

dejte mi povedat ce se velik pozna recimo razlika med kaksnim piaggo x9 500 in pa recimo pri burgmanu ki je 400 kubicen, pri voznji v dvoje, se pravi z punco ali alternativno z fantom hehe...zanima me recimu tudi isti podatek za voznjo z piaggotom x9 250 oz kateremkoli skuterju z 250 kubov? se pravi kaksna je vozna v dvoje z 250 ccm- 400ccm scooterjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas newem kak je z tem, samo bom pa povejo da mi je finta rekla za burgman-a 650 ki je dostikrat na eurosport-u :)

finta je tisto ko stisne on na neku gumb, da v tretjo prestavo in gre avto prehitevat :D :D :D hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Logihack, vsi skuterji, ki si jih omenil so primerni za vožnjo v dvoje. Važno je, da je dovolj velik sedež. Imel sem Runnerja 180 pa sva se s punco kar nekaj prevozila v dvoje (tudi Vršič in podobni štosi).

Napiši ali kupuješ novo ali staro stvar in koliko si se pripravljen stegnit (denar mislim).

Bi te pa opozoril, da ne boš preveč pričakoval od Burgmana 400, saj ima v določenih pogojih slabše pospeške kot Runner 180. Do 80km/h pride runner v 6,3s, burgman pa v 7,0s. (piaggio X9 500 pa v 5,0s)

Pri Runnerju me je motilo edino to, da nima dovolj prostora za dva na daljših vožnjah, imajo pa letniki od 2002 naprej nekoliko večji del sedeža za sopotnika.

Če bi jaz zdajle izbiral bi vzel Beverly 200, ker mi je všeč hudo všeč. Nisem ga še vozil, ampak gre sigurno hitreje kot Scarabeo 200, ki mi je šel zadovoljivo. (15kw vs. 12kw)

Zelo poceni varjanta za v dvoje se mi zdi tudi Hexagon. Največ je 150 kubičnih, drugih sploh ne zasledim.

Mimogrede, X9 250 ne delajo več. To je bila stara Hondina mašina, skuter pa ima zelo podobne zmoglivosti kot X9 180 (štiritakten seveda), ki je kakšen sem pa tja naprodaj v Sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jason za scooter bom dal kaksen miljoncek...zadnjic sem vidu da je nekgdo prodajal piaggio x9 500 z original top kovckom za 1 100 000...bil je letnik 2002...no zdej pa se kolega dobi na test aprilio atlantic 500 ki pa je alternativa moji prvi izbiri piaggu x9 500...nekako bi mi bol sedlo imet mocnejsega se pravi 500 namesto karkoli manj hehe...

Popravljeno . Popravil Logihack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

X9 500 se mi zdi super izbira, najboljši maxi scooter po mojem mnenju. Tudi cena 1,1mio za letnik 2002 je dobra. Dobro da se nisi preveč za burgmana 400 ogrel, ker ni nič posebnega. Med drugim pri njem kritizirajo tudi to, da sopotnik sedi preveč nazaj - že skoraj za zadnjo osjo; kje je potem šele kakšen kovček. Polno naložen ima verjetno čisto lahko sprednjo gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednost ki jo ima Atlantic 500 pred X9 500 je ta, da uvoznik omogoča, da jo pred nakupom lahko bolj ali manj temeljito preizkusiš. Motorja sta enaka, sicer ja pa Atlantic 10kg težji in nekoliko manj gre. Po podatkih revije Scooter&Sport Atlantic do 150km/h porabi skoraj 50s, X9 pa dobrih 30s. Tako velika razlika pride od tod, ker sta oba že skoraj pri končni hitrosti (150,8km/h in 153,8km/h) - realno in (161km/h ter 165km/h) - po števcu. Do 80km/h se jima pospeše razlikuje samo za 0,1s (5,0s proti 5,1s)- da ne boš mislil, da je Atlantic ful počasnejši.

Ja pa tudi res, da ima Piaggio cenejše dele, tako nadomestne kot potrošne... vsaj v Nemčiji je tako, mogoče je tudi v Sloveniji. Zanimivost: bat z obročki naj bi (set v Nemčiji) za Atlantica stal 110€, za X9 pa 90€. Sem pa prepričan da gre za enek bat, saj sta motorja praktično enaka. Naj me kdo popravi če se motim. Po drugi strani pa ima Piaggio dražje vlajčke 10€ proti 15€ (čudno vse skupaj). Lahko pa še povem koliko stanejo original valjčki za burgmana 400: (vsedite se na stol) 53€ LOL

Na koncu vzameš tistega, ki ti je bolj všeč. Veliko jih pravi, da jim Atlantic 500 ni preveč všeč. 200 kubičen je ful lepši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S svojim X9 500 se najraje vozim sam, če se le da. Vsaj nimam tistega zoprnega občutka odgovornosti...

Izjemoma vzamem s seboj na kakšno kratko vožnjo mlajšo hčerko, žena se motorjev itak boji...

Pri vožnji v dvoje niti nisem opazil kakšnih večjih razlik pri pospeških, kar pa se končne tiče, pa še manj. Res pa je tudi, da ima hči manj kot 50kg.

Sicer se pa moj X9 pri vožnji v dvoje obnaša zelo lepo in glede tega nimam nobenih pripomb.

> X9 500 se mi zdi super izbira, najboljši maxi scooter po mojem mnenju.

Jason, to je tudi moje mnenje, pa saj to že itak veš... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj res dobro izgleda tale Nexus, športno, ni kaj.

Kar pa se ostalih prednosti tiče, jih pa niti ni.

Mašina je ista, kot na X9 500, teža tudi tam nekje.

Morda je ena taka majhna prednost 15' kolo spredaj...

Drugače ma pa X9 500 hidravlični štender, pa radio, pa interkom, tudi armatura je precej bolj bogata z raznimi števci in indikatorji.

Ja, če bi bila mašina naprimer od Burgmana 650, to bi bila pa druga pesem.

Pa še dražja bo za kakih 700 EUR od mojga...

Skratka mene ni prepričala...

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja na papirju je težko ugotovit kateri skuter bi ti bolj ustrezal, tudi če imata enak motor. V mislih imam predvsem zračni tok in s tem kako se "ujameš" s skuterjem. K sreči imata tako X9 kot Nexus nastavljivo višino vetrobrana. Opazil sem, da mi bolj ustreza če je vetrobran bližje čeladi, ker se ustvarja manj turbulenc. Tako sem se recimo na scarabeju 500 glede tega bolje počutil kot na atlanticu 500. No in prav to je tisto, kar me pri nexusu še najbolj zanima. Po zadnjih meritvah imam skoraj 190cm, tako da moram malo pazit na to.

Me je pa ena stvar rahlo negativno presenetila pri nexusu. To je velikost prostora pod sedežem. Bistvo maxi skuterjev je da so uporabni in zato se spodobi, da ima vsaj nekaj prostora pod sedežem. No nexus ga ima komaj kaj več kot runner.

Še najbolj je pa tukaj zaj....a Aprilia, ker oba scarabeja (200 in 500) sploh nimamta nič prostora pod sedežem. Pa kaj potem če je kufer v serijski opremi - ga moraš pa skoz sabo nosit; sicer pa na katerikoli motor lahko daš kufer.

Še slikca nexusovega under-seat prostora:

post-18-1061372113.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

> Me je pa ena stvar rahlo negativno presenetila pri nexusu. To je velikost prostora pod sedežem

Ja, sej ni nič čudnega da ni prostora, s takim zadkom:

GileraNexus500-4462-012-t.jpg

Če ne bi bil njen zadek tako visoko prisekan, bi bilo sigurno tudi več prostora po sedežem.

Mislim, da so tukaj malo pretiravali s tem dizajnom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!